Mocht je ooit nog eens in de gevangenis terecht komen, dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. Ontsnappen is dus geen probleem voor jouquote:
Interval idd en als het kan soms een baan training. Of gewoon soms een 12kquote:Op maandag 16 september 2013 11:20 schreef Gijs_ het volgende:
Nadat ik in juni het hardlopen (na een jaar stilstaan) weer wat fanatieker opgepakt heb liep ik afgelopen vrijdag in een trainingsrondje in eens mijn doel wat ik voor mezelf in juni gesteld had: 'dit kalenderjaar de 10k binnen drie kwartier lopen'. Dit was voor mij persoonlijk ook een streeftijd om het echt serieus te gaan nemen.
Ik had verwacht dit pas in november ergens in een wedstrijd te lopen, dus ik ben nu even zoekende met wat ik moet. Serieuzer gaan voor langere afstanden is dit jaar ivm werk/studie niet echt mogelijk, simpelweg omdat ik niet genoeg kilometers per week kan maken. In de 10k blijft echter ook genoeg uitdaging zitten, maar dan zal ik flink met mijn snelheid aan de slag moeten. Iemand tips? (Behalve de interval tips in de OP natuurlijk).
Jazeker, wordt mijn eerste dtd en tevens eerste hardloopwedstrijd. Ben sinds Mei aan het trainen en ondertussen 20kg's afgevallen. Mijn streven is om een tijd tussen de 1.20 - 1.30 te lopen. Heb er echt ontzettend veel zin in, het schijnt zondag ook mooi weer te worden.quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef computergirl het volgende:
zijn er ook nog DtDers?
Ik ben as zondag weer paraat om de spullen in de vrachtwagen te gooien
Oh fijn! Niks zo erg als de stortregens van paar jaar terugquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:22 schreef plesner het volgende:
het schijnt zondag ook mooi weer te worden.
Paraat.quote:Op maandag 16 september 2013 11:22 schreef computergirl het volgende:
zijn er ook nog DtDers?
Ik ben as zondag weer paraat om de spullen in de vrachtwagen te gooien
Zeer goed bevallen. Opbouw: begonnen met 5x400m en 3x1000m, iedere week 1-2 herhalingen erbij bij de 400m en iedere twee weken 1 herhaling erbij bij de 1000m. Na een paar maanden ook de wisselduurlopen gaan doen (begonnen bij 20 minuten, iedere twee weken 5-10 minuten erbij), na een half jaar ook de 15x200m gaan doen (vond ik nog het moeilijkst omdat ik steevast te snel liep).quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Tieske89 het volgende:
Hey allen, meende eerder te hebben gelezen hier dat er mensen volgens Verheul/Lok trainen. Mijn vraag is hoe is jullie die overstap bevallen, en ook hoe hebben jullie opgebouwd met die intervallen?
Het vraagt zeker meer van je spieren en pezen maar de kunst is om de souplesse erin te houden. Liever 10 seconden te langzaam dan 1 seconde te snel!quote:Ben alleen bang dat de intervallen toch wel een zware wissel trekken op mijn pezen en gewrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |