Doe ik ook aan mee. Maar denk dat het meer uithoudingsvermogen en algehele fitheid is. De run is 15 kilometer maar met een hoop obstakels. Ben benieuwd hoe ik het trek, mijn normale hardloopafstandjes variëren van 5km tot 8km dus niet eens in de buurt van 15.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef pietkanarie het volgende:
Kwam net op internet nog een leuke themaloop tegen. Een zogenaamde gevangenisontsnapping: http://www.breakoutrun.nl/informatie/wat-is-de-breakout-run/
Ja is tof. Ga ook mee doen met de Tough Mudder. 19 kilometer met 35 obstakels.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef knnth het volgende:
Is wel een ding he ... gevangenisuitbraken, color runs, strongman dit, modderloopje dat ...
Ach, als mensen er maar plezier in hebben. Doe mij maar vlak asfalt
Welke run?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat eten jullie voor een wedstrijd? En hoeveel tijd van te voren?
Ga morgen mijn eerste 10 kilometer lopen, benieuwd hoe dat gaat.
10 kilometer gewoon training. De 14e ga ik die Breakout Run van 15 kilometer doen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:25 schreef Kerol het volgende:
[..]
Welke run?.
Pasta er voor eten helpt wel, al is het voor het 'gevoel'. Normaal gesproken eet ik gewoon als op normale dagen. Evt. banaantje half u voor de start is ook wel prima.
Jaloers! Die Breakout Run moet fantastisch zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
10 kilometer gewoon training. De 14e ga ik die Breakout Run van 15 kilometer doen.
Ik eet uiterlijk 3 uur vóór de wedstrijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ga morgen mijn eerste 10 kilometer lopen, benieuwd hoe dat gaat.
Hetzelfde als altijd. Ik voel me zes dagen per week uitstekend dus ik ga zondag niet opeens iets anders doen omdat het opeens wedstrijddag is. Integendeel.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:48 schreef boem-dikkie het volgende:
En een kopje koffie!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:13 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Ik eet uiterlijk 3 uur vóór de wedstrijd.
Vlak voor de wedstrijd drink ik energiedrank Isotar en eet ik een banaantje.
Levert veel energie voor het hardlopen op.
Je kunt je nog aanmelden hoor.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:29 schreef Kerol het volgende:
[..]
Jaloers! Die Breakout Run moet fantastisch zijn.
Succes!
Blessure helaas.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je nog aanmelden hoor.
Flink boterhammetjes met pindakaas kanenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef No-P het volgende:
Moet ook nog een voedingsplannetje maken voor volgende zaterdag, aangezien ik ong. 4500 kcal denk te gaan verbruiken in 4.5 uur. En aangezien ik geen 35 bananen ga eten....
35 bananen is wel prima, weet je in ieder geval zeker dat je niet hoeft te schijten onderweg.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:48 schreef No-P het volgende:
Moet ook nog een voedingsplannetje maken voor volgende zaterdag, aangezien ik ong. 4500 kcal denk te gaan verbruiken in 4.5 uur. En aangezien ik geen 35 bananen ga eten....
Jammer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |