ben toevallig nu weer op schema voor een halve, de hele komt ook wel weer, ben er langzaam weer warm voor aan het lopen, en die 3:23 moet natuurlijk aangescherpt wordenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, de derdeIn Italië deze keer. Richttijd iets van 3:20, maar dat ligt heel erg aan mijn heup. Kan ook alleen maar uitlopen worden
Jij nog plannen?
In goede doen wel, maar als ik een tijdje niet train of de vorm er gewoon niet is dan red ik het niet. Ook het weer heeft veel invloed. Bij erg hoge temperaturen of veel tegenwind wordt het moeilijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:45 schreef stoeltafel het volgende:
Kan iedereen uit dit topic de 2800m lopen in 12min? Merk zelf dat het echt pittig is. Maar moet goed komen. Zit in week 1 van een schema van 6 weken.
Nice, goed bezig. Ik loop zelf ook een marathon op 13 oktober, maar in Italiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Vido het volgende:
Dit jaar mijn eerste marathon, in Eindhoven op 13 oktober. Erg benieuwd! Ondertussen al twee duurlopen van ~30km gehad. Helaas vóór de marathon nog op vakantie, komt niet optimaal uit dus. Maar moet gewoon goed gaan komenNa de vakantie nog precies tijd voor drie lange duurlopen en twee weken 'afbouwen' naar de marathon toe.
Mooie tijd! Altijd leuke hardloop evenementen, iedereen komt ook voor hetzelfdequote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef Jukeboks het volgende:
Na wat 3 maandjes recreatief hardgelopen te hebben wanneer het uitkwam, vandaag de 5KM run van de Tilburg Ten Miles uitgelopen.
Ben zeer tevreden met de tijd, 22:16, had achteraf denk ik ook met de 10KM mee gekund maar je moet ergens beginnen!
Over een maand maar eens met de 10 KM bij de singelloop meedoen, onder de 45 minuten lijkt me een mooie doelstelling.
Het hardlopen bij evenementen als dit vindt ik echt tof heb ik vandaag wel ontdekt.
Ja, het is zeker een trend... echt in opkomst die aparte 'loopwedstrijden'. Zelf vind ik het wel een leuke manier om de conditie een beetje bij te houden maar inderdaad... als je liever wedstrijden rent dan zijn dit soort evenementen niet ideaal... er wordt veel gewandeld en vaak is er überhaupt geen tijdswaarneming.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:43 schreef knnth het volgende:
Is wel een ding he ... gevangenisuitbraken, color runs, strongman dit, modderloopje dat ...
Ach, als mensen er maar plezier in hebben. Doe mij maar vlak asfalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |