Dank je. Het maakt het natuurlijk ook wel wat memorabeler dan wanneer ik gewoon netjes mijn wedstrijdje had gelopen...quote:
Ik begin eens met een weekje helemaal niets, om vervolgens weer eens heel rustig voor mezelf wat te gaan lopen. Misschien dat ik ook wat ga zwemmen en fietsen, maar alles gericht op pure ontspanningquote:Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dank je. Het maakt het natuurlijk ook wel wat memorabeler dan wanneer ik gewoon netjes mijn wedstrijdje had gelopen...
Ik las trouwens dat je even wat gas terug gaat nemen? Dat lijkt me dan zeker niet onverstandig. Blijf je nog wel gewoon wat rustiger en minder lopen of eventjes helemaal niets?
Lijkt me een puik planquote:Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik begin eens met een weekje helemaal niets, om vervolgens weer eens heel rustig voor mezelf wat te gaan lopen. Misschien dat ik ook wat ga zwemmen en fietsen, maar alles gericht op pure ontspanning
Thanks! Van die 1500 meter had ik trouwens eigenlijk geen last. De winnaar had vrijdag zelfs nog in Kwintsheul de 10 gelopen. In 33 minutenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef GotC het volgende:
Mr.B, gewoon 2e worden ondanks een valpartij enzo!En ook nog eens na de estafette van gisteren. Top, congrats!
Echt! Het was wel een enorm goed weekend voor wedstrijdjes, blijkt maar weer.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Thanks! Van die 1500 meter had ik trouwens eigenlijk geen last. De winnaar had vrijdag zelfs nog in Kwintsheul de 10 gelopen. In 33 minuten![]()
YUR, ik zie je wel weer als je weer helemaal fris en fruitig bent!
Pff, jullie gingen wel erg hard gisterenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Thanks! Van die 1500 meter had ik trouwens eigenlijk geen last. De winnaar had vrijdag zelfs nog in Kwintsheul de 10 gelopen. In 33 minuten![]()
YUR, ik zie je wel weer als je weer helemaal fris en fruitig bent!
Dat klopt kepler, ik merk t aan allesquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Pff, jullie gingen wel erg hard gisterenIk mocht de 1200 meter doen, wel een compleet andere afstand, die ik nog nooit eerder had gelopen. Uiteindelijk 6e geworden met het hele team, niet slecht
@Yur, klinkt een beetje als overtraining? Gewoon ff relaxen inderdaad en dan rustig beginnen
Ja, we wilden eigenlijk op het podium komen. Helaas (net) niet gelukt. Voor mij was het ook de eerste keer dat ik korter dan 10 km voluit ging (behalve de Coopertest dan). Was wel apart ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Pff, jullie gingen wel erg hard gisterenIk mocht de 1200 meter doen, wel een compleet andere afstand, die ik nog nooit eerder had gelopen. Uiteindelijk 6e geworden met het hele team, niet slecht
@Yur, klinkt een beetje als overtraining? Gewoon ff relaxen inderdaad en dan rustig beginnen
Goed bezig zeg! Met tegenwind en op 95% 1:36 lopenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef thettes het volgende:
Ik heb de stoomtramloop gedaan vandaag. M'n derde HM ooit. Door de polder, naar het zuiden toe (van Medemblik naar Hoorn) dus constant flinke tegenwind. Desondanks 1:36 gelopen.
Maar veel belangrijker, bij mijn vorige 2 halve marathons kon ik nadien mn trap niet eens opkomen door de pijntjes. En die bleven ook dagenlang aanhouden. Vandaag heb ik niet op 100% maar op 95% gelopen en ik ben alweer topfit. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:09 schreef MaleDuck het volgende:
Net als vorig jaar gaan we vanuit Fok! weer meedoen met de Rotterdam Ekiden op zaterdag 6 juli. Dit is een estafetteloop, waarin 6 lopers met elkaar de marathon lopen. De afstanden zijn als volgt verdeeld: 5 km - 10 km - 5 km - 10 km - 7,195 km. Vanuit het andere hardlooptopic zijn er vele aanmeldingen dat we met 5 teams hebben ingeschreven! Dus mocht je ook met het Fok! team willen meedoen, stuur mij dan even een pm/dm.
Nope, heb zelfs kepler al een dm gestuurdquote:Op maandag 24 juni 2013 08:24 schreef DeeBee het volgende:
Nu YUR (helaas) gas terug moet nemen, wil jij niet meelopen op 6 juli in Rotterdam bij de Ekiden, kepler?
Of heb je al een vervanger gevonden MaleDuck?
Edit: lol, net te laat, je post het al.
Dankje, ik was alleen heel dom om op kop te lopen van het groepje tegen de wind in, dat kreeg ik op het einde wel op mijn bord.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ook vandaag stond er belachelijk veel wind en ook ik werd tweede tijdens mijn 10km wedstrijd. Het ging niet zonder slag of stoot: twee keer verkeerd gelopen, een keer gevallen, maar uiteindelijk gezien de omstandigheden een redelijke tijd (36:20) en een fugly beker als beloning!
Ik zou heel graag willen, maar ik zit dan in Noorwegenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, heb zelfs kepler al een dm gestuurd
Geen probleem, Noorwegen is ook leukquote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zou heel graag willen, maar ik zit dan in Noorwegen
Echt op de seconde precies een minuut sneller dan ik heb gelopen jaar of wat terug, feli trouwensquote:Op woensdag 26 juni 2013 07:55 schreef hetsjhokleek het volgende:
Mijn tweelingbroer heeft ook zijn marathondebuut gemaakt in Seattle. Hij eindigde als 88ste bij de mannan in een tijd van 3:22:17.
Alleen je gewicht en lengte zijn natuurlijk geen indicatie van wat voor afstand je goed ligt. Daarbij speelt volgens mij het soort spiervezels dat je hebt ook een grote rol.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:59 schreef Pierrre het volgende:
Beste lopers,
Ik ben een man, 62 kg en 1,77m. Wat zou voor mij de optimale afstand zijn om te rennen?
Ik heb in de zomer een 10EM wedstrijd met als doel onder de 1,15 te lopen. Ik ren nu 10km in iets minder dan 45 min.
Wel heb ik steeds veel last van blessureleed. Eerst een lopers knie, toen last van de ligamenten in de voet en laatst nog een van de bovenbeenspieren vertrekt. Dat terwijl ik niet extreem op mijn hielen land, ik heb een redelijke midden voet landing.
Iemand tips, ideeën over de afstand, het reduceren van blessureleed en hoe ik snel op een hoger tempo kom.
Bedankt:-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |