Niet "Meh"?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Betere TT dan die ik in mijn hoofd had "Hockeybal met chillisaus in je oog".![]()
Toffe slide!
quote:
Meh.quote:
ik heb laatst warmtecompressen erop gedaan, dat werkte goed! Hoewel ik ook wel weer naar de fysio moet. Misschien eens naar een manueel therapeut om alles goed los te laten maken?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Lotusss het volgende:
Door de situatie van de laatste weken zit mijn schouder/nek zo verschrikkelijk vast dat de pijn niet te houden is
Ik ga morgen eerst op zoek naar een goede masseur. Beetje ontspanning is ook goed voor me.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb laatst warmtecompressen erop gedaan, dat werkte goed! Hoewel ik ook wel weer naar de fysio moet. Misschien eens naar een manueel therapeut om alles goed los te laten maken?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Lotusss het volgende:
Door de situatie van de laatste weken zit mijn schouder/nek zo verschrikkelijk vast dat de pijn niet te houden is
Hij is mooiquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:
De afbeelding behorend bij de TT:
[ afbeelding ]
Gisteren is het half 6 geworden, dat kan ik eigenlijk niet meer aanquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
succes dan met schrijven. Zwaar weekend gehad?
's nachts een vent, de volgende dag ook een ventquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren is het half 6 geworden, dat kan ik eigenlijk niet meer aan
Ik ga nu schrijven
's nachts een saffie, de volgende dag maffie maffie in dit gevalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
's nachts een vent, de volgende dag ook een vent
Ik ken hem als 's avonds een vent, 's morgens present (of absent, kan ook)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ben toch aan het schrijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Die is wel goedquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
's nachts een saffie, de volgende dag maffie maffie in dit geval
Ongeveer een half uurquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Lotusss dat je zo snel kunt komen. Beterschap!
Die Saffie... Maffie is leuk.
MaJo, hoe lang had je voor het eerste blog nodig? Kun je ongeveer uitrekenen wanneer je klaar bent.
Ik ga zo maffie doen zonder een saffie
Wat ik vandaag ook heb uitgeprobeerd, in plaats van warmtepleisters juist verkoeling: Ice Power. Ik had verwacht stijve benen te hebben na het rennen en in de kou staan. Maar nergens last van gehad. Gewoon verkrijgbaar bij drogisterijen en De Tuinen, maar wel wat prijzig.quote:
Waar was je precies?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Het was lekker en leuk in Utreg vanmiddag.
Mooie whiskies gehad, o.a. uit mijn geboortejaar en 1 nog ouder.
Die oude flesjes zijn toch wel verfijnder dan wat er nu op de markt gebracht wordt, ze zijn alleen bijna niet te betalen...
Truste.quote:
quote:
Half 4? Heb je zo lang nodig om je op te tutten?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Wat laat slapen + een wekker die om half 4 gaat... ben een beetje gaar
Bus te laat'ja, bus was stuk, moest een nieuwe pakken'. Dan was hij sowieso al niet op tijd geweest want wij zijn de eerste halte bedenk ik me nu
Ah, ik dacht al.quote:
En mensen mij maar geërgerd aankijken als ik vraag of ze wel eens backups maken!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:31 schreef Etcetera het volgende:
FFFFFUUUUUU. Een bestand herschreven, bedacht me nog 'dit moet ik onder een andere naam opslaan', vergeet ik dat te doen. Eens zoeken of ik een vorige versie nog rondgemaild heb naar iemand....
Gelukkig, dat had ik dus gedaan. Anders was ik een volledig testrapport kwijt geweest
Backupsquote:Op maandag 27 mei 2013 10:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En mensen mij maar geërgerd aankijken als ik vraag of ze wel eens backups maken!
Schreeuwde ze?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik ging net naar de wc, trok de deur open van de eerste stal, blijkt die bezet te zijnwas ze vergeten hem op slot te doen
quote:
Overovermorgen naar Malaga, geen vliegangst te bekennen...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:02 schreef MaJo het volgende:
Overmorgen naar kiev, de vliegangst begint alweer te werken![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overovermorgen naar Malaga, geen vliegangst te bekennen...![]()
Damn, toch hersenen in je hoofd...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef MaJo het volgende:
En ik heb al een paar weken hoofdpijn ter hoogte van mijn linkeroor waardoor ik nu bang ben dat er iets in mijn hoofd zitals ik terug ben toch maar eens naar de dokter.
quote:Op maandag 27 mei 2013 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik twijfel of ik mijn toch wel aanwezige nieuwsgierigheid bevredigd wil hebben of toch maar niet...
Dat was 'Het was meerquote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik schrok, zij schrok, ik ging door naar een andere wc die wel leeg was, kwam haar daarna nog tegen toen ik ging handen wassen en zij haar handen stond af te drogen en toen zei ze sorry.
Ah, op die manier.quote:
quote:
Ik denk dat je je maar wat in je hoofd haalt.quote:
Meer concerten, is dat ook niet meer hoofdpijn dan?quote:
Zal waarschijnlijk ook zo zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 15:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je je maar wat in je hoofd haalt.
Tuurlijk zal het een oorzaak hebben, maar echt 'iets' in je hoofd, dat geloof ik niet...
quote:Meer concerten, is dat ook niet meer hoofdpijn dan?
Verbaast me dat het niet in de Jopenkerk is.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:21 schreef MadMaster het volgende:
Glazen huis in 2014 in Haarlem, het moest er toch eens van komen...
Mijn NOS app vond het breaking news...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Die volleybalster is dus dood, lees ik net.
Da's niet echt groot voor zoiets en dat ding heeft niet genoeg glas.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verbaast me dat het niet in de Jopenkerk is.
Hele dag geslapen?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Die volleybalster is dus dood, lees ik net.
Ik was ook niet helemaal serieusquote:Op maandag 27 mei 2013 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's niet echt groot voor zoiets en dat ding heeft niet genoeg glas.
Wel genoeg glaswerk trouwens...
Het is hier eindelijk ook lekker weer.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weer ook voorspeld voor de rest van de week...
Is dat zo?quote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal serieus
Maar tegenwoordig schijnt alles in de JK plaats te vinden hehe
ik doelde op het onweer de HELE weekquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier eindelijk ook lekker weer.
Was gewoon warm net in de bus...
Had alleen naar de temperatuur gekeken...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doelde op het onweer de HELE week
Ik niet eensquote:Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had alleen naar de temperatuur gekeken...
We hadden wel een radio aan (Q-Music bleek later). Maar niets gehoord(of niet goed geluisterd).quote:Op maandag 27 mei 2013 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen radio aan?
Dacht dat ik wel muziek had gehoord in de brouwerij...
Is dat waar die zwaai-hand-homo-smiley voor bedoeld is?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Koddige Stalin, onze homo kater![]()
[ afbeelding ]
AC/DC: Thunderstruckquote:Op maandag 27 mei 2013 17:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weer ook voorspeld voor de rest van de week...
Spannend...quote:Op maandag 27 mei 2013 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hadden wel een radio aan (Q-Music bleek later). Maar niets gehoord(of niet goed geluisterd).
We waren met z'n tweëen hetzelfde brouwsel aan het maken alleen met een andere manier van brouwen. Kijken wat de verschillen zijn
Ik zou willen dat wij er eentje konden vinden die dat bij ons zou willen doen...quote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
En gelukkig krijgen we schoonmaakhulp nu
Wij hebben het "geluk" dat we iemand kennen die tijdelijk werkeloos is en het geld goed kan gebruiken.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat wij er eentje konden vinden die dat bij ons zou willen doen...
over 10 minuten instappenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overovermorgen naar Malaga, geen vliegangst te bekennen...![]()
Fuck. Vergeten ijs te kopen voor mijzelfquote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Koken en eten: check
Afwassen: check
Vuilniszakken in de container: check
Container bij de weg: check
Nieuwe vuilniszakken: check
Pakjes klaargemaakt voor retour webshop: check.
Stomme avond tot nu toetijd om ijs te eten en te luieren.
Jawel, maar ik ga over een halfuur slapen. Moet even goed slapen. In ieder geval in een schoon bedquote:
Wat is er met de vrolijke Soempie gebeurd?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Soempie het volgende:
Tijd om naar bed te gaan hier.En ik voel me echt zo waardeloos. Elke dag huilbuien, bleh, ik herken mezelf nu al niet meer.
Even voor de Soempie van de toekomst: 2 keer zwanger is echt genoeg. Ik wil dit nooit meer.![]()
Maar natuurlijk wel een tweede kindje, dat wel.
Eensch.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Die nieuwe volkswagenreclame op tv![]()
Reteirritant
/iarlquote:Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
Koken en eten: check
Afwassen: check
Vuilniszakken in de container: check
Container bij de weg: check
Nieuwe vuilniszakken: check
Pakjes klaargemaakt voor retour webshop: check.
Awwww meisquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Soempie het volgende:
Tijd om naar bed te gaan hier.En ik voel me echt zo waardeloos. Elke dag huilbuien, bleh, ik herken mezelf nu al niet meer.
Even voor de Soempie van de toekomst: 2 keer zwanger is echt genoeg. Ik wil dit nooit meer.![]()
Jammer johquote:Op maandag 27 mei 2013 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Helaas moet ik me afmelden voor de BBQ op de 7e juli.
Dubbele afspraak...
Dat gaat inderdaad snel.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
2 jaar geleden was ik in het ziekenhuis voor de geboorte van Charlotte. Wat gaat de tijd snel
bizar. We drinken er vanavond een wijntje op.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bizar. We drinken er vanavond een wijntje op.
vertel mij watquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Wel raar om te bedenken dat jij nu al heel wat jaren aan de overkant van de plas zit. Lijkt soms dat het nog maar erg kort is.
Ok, wat wil je horen?quote:
dat whatever next komt ook goed zal gaanquote:
Alles sal reg kom!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat whatever next komt ook goed zal gaan
Ik ben ervan overtuigd dat je dit gewoon weer vergeet, net als je het van de eerste keer was vergetenquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Soempie het volgende:
Ligt eraan of het roomsaus is op roombasis of stiekem toch op zetmeelbasis. Maar ik zou zeggen dat het in de magnetron geen kwaad kan.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Hmm roomsaus opwarmen heeft een aardige kans op schiften geloof ik he? Ik wil morgen voor 2 dagen koken, pasta met roomsaus is de bedoeling. Kan ik het schiften voorkomen![]()
/CUL
Hmm dat weet ik niet. Er gaat melk in, verder is het een mix uit een pakje. En ik wil het in de pan opwarmen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt eraan of het roomsaus is op roombasis of stiekem toch op zetmeelbasis. Maar ik zou zeggen dat het in de magnetron geen kwaad kan.
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo wreed en sadistisch kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
dat verhaal over die volleybalster en partner wordt wel al gruwelijker he. Ze hebben beide lichamen in stukken gezaagd gevonden en bij hem hebben ze alle tanden uit zn mond getrokken. Zo bizar dat je dat bij iemand kunt doen![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
dat verhaal over die volleybalster en partner wordt wel al gruwelijker he. Ze hebben beide lichamen in stukken gezaagd gevonden en bij hem hebben ze alle tanden uit zn mond getrokken. Zo bizar dat je dat bij iemand kunt doen![]()
dat maakt in mijn ogen geen verschil.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen zo wreed en sadistisch kunnen zijn.
Goed, in een oorlog is het iets anders, maar zoiets als dit.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
In de mijne helaas welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat maakt in mijn ogen geen verschil.
Bizar. Was er eigenlijk al een motief?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
dat mag, maar een weerloos iemand martelen is voor mij nooit goed te praten. In een oorlog iemand doden omdat diegene jou anders doodt is een ander verhaalquote:
Mee eens hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat mag, maar een weerloos iemand martelen is voor mij nooit goed te praten. In een oorlog iemand doden omdat diegene jou anders doodt is een ander verhaal
Een zakelijk conflict. Die los ik over het algemeen anders op dan ze uit te besteden aan 2 Roemenen.quote:
Sowieso weet je op deze manier zeker dat je je geld kwijt bent. Andere manieren kunnen vruchtbaarder zijn. En menselijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een zakelijk conflict. Die los ik over het algemeen anders op dan ze uit te besteden aan 2 Roemenen.
quote:
Hoe het ook gaat, het komt altijd goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dat whatever next komt ook goed zal gaan
Mag je ze voeren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
De dierentuin die momenteel in Groningen is.
Dan krijg je een gewapende begeleider in je nekquote:
Niks mis mee iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:16 schreef Cobra4 het volgende:
Onze nieuwe Koningin ziet er trouwens best appetijtelijk uit op de foto's op hun site.
http://www.koninklijkhuis(...)ses-maxima-2011-5673
Voor welke datum moet ik een kamer reserveren?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:41 schreef Etcetera het volgende:
Dat moment dat je ineens weet 'als ik ga trouwen wil ik daar wel een feestje geven'http://www.prinsenhof-groningen.nl
![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:45 schreef Etcetera het volgende:
Zodra ik dat weet zal ik het wel melden denk ik
Standaard kamer al ¤118. Maar jullie willen dan natuurlijk een Suite. Die is maar ¤355 per nacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:46 schreef Etcetera het volgende:
Dan kun je meteen een donatie doen, want die plek schreeuwt gewoon Duur
Is dat de nieuwe naam van Huize Etcie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef MadMaster het volgende:
Slapen moet je doen in Hotel Friesland...
Mja, beide denk ik. Ik ben zo ontzettend moe dat ik de hele dag m'n best moet doen m'n ogen open te houden. Heb wel geprobeerd 's middags tegelijk met M. te gaan slapen, maar bij het wakker worden voel ik me dan nog beroerder.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er met de vrolijke Soempie gebeurd?
Is zwanger zijn zo erg of trekt het een zware wissel op je geestelijke gesteldheid?
Kom op, Soemp!!
Ja, ik kan me van de vorige zwangerschap wel vermoeidheid herinneren, maar dan pas tegen het eind van de middag. Ik weet trouwens ook niet meer hoe een wee voelt, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat je dit gewoon weer vergeet, net als je het van de eerste keer was vergeten
Ik had het nieuws vandaag nog niet gelezen. Wat afschuwelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat wordt dan een grote, dure bruiloft met alles erop en eraan? Of niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:51 schreef Etcetera het volgende:
Who am I kidding, E. moet me eerst maar eens ten huwelijk vragen, dan moet er nog geld zijn. 10 jaren plan, denk ik
en ik ben ouderwets, ik wil gevraagd worden![]()
Gister in een actualiteitenprogramma kwam een journaliste uit Spanje aan het woord: die manager kon het toch echt niet zijn hoor. Ze had hem gesproken en hij ontkende er wat mee te maken te hebben. Oja, en hij werkte samen met de politie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een zakelijk conflict. Die los ik over het algemeen anders op dan ze uit te besteden aan 2 Roemenen.
Ik had al niet echt een hoge pet op van Europese landan ten zuiden van Nederland/Duitslandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister in een actualiteitenprogramma kwam een journaliste uit Spanje aan het woord: die manager kon het toch echt niet zijn hoor. Ze had hem gesproken en hij ontkende er wat mee te maken te hebben. Oja, en hij werkte samen met de politie.
Uhu, heel overtuigend.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, beide denk ik. Ik ben zo ontzettend moe dat ik de hele dag m'n best moet doen m'n ogen open te houden. Heb wel geprobeerd 's middags tegelijk met M. te gaan slapen, maar bij het wakker worden voel ik me dan nog beroerder.Ik was me er niet meer zo van bewust dat die vermoeidheid er zo in kan hakken. Dat huilen komt ook daardoor.
Maar, deze week is het hormoon wat voor die vermoeidheid zorgt op z'n hoogst en daarna wordt het hopelijk langzaam minder. Tot die tijd maar tussen 8 en 9 naar bed.
[..]
Ja, ik kan me van de vorige zwangerschap wel vermoeidheid herinneren, maar dan pas tegen het eind van de middag. Ik weet trouwens ook niet meer hoe een wee voelt, dus ik denk dat je gelijk hebt.Maar Wiebel heeft beloofd dat er geen 3e komt en dat hij me eraan gaat herinneren. Gister tijdens een huilbui stelde hij voor om een filmpje te maken, voor het geval ik later toch over een 3e zou beginnen.
Mijn ervaring is: wat we doen, doen we goed. En dan kost het geldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat wordt dan een grote, dure bruiloft met alles erop en eraan? Of niet?
kan ik niet uploaden op m'n werk, anders had ik het gedaanquote:
Klinkt lekker. Ik ben hier de pakken zakdoeken aan het opmaken. Mijn hoofd voelt alsof hij uit elkaar knalt. En staat daardoor echt niet op werk ingesteld. En dan gaat er ook nog van alles mis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:38 schreef Soempie het volgende:
En nu, warme broodjes met mozzarella, tomaat en avocado.En vers geperst sinaasappelsap.
Nomnomnomnom.
Beterschap ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Ik ben hier de pakken zakdoeken aan het verbruiken. Mijn hoofd voelt alsof hij uit elkaar knalt. En staat daardoor echt niet op werk ingesteld. En dan gaat er ook nog van alles mis.
Dankjequote:
Moest je het zelf opruimen of heeft je vriendin de resten gevonden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kan ik niet uploaden op m'n werk, anders had ik het gedaan
ik heb ze deze keer niet gevonden gelukkigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moest je het zelf opruimen of heeft je vriendin de resten gevonden?
Je weet maar nooit ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
de kat heeft vannacht weer eens iets gevangen en deels opgevreten en deels in de gang gedeponeerd. Maar de kop was half afgeknaagd en ik heb geen idee wat voor beest het geweest is, ik denk wat snorharen en lange tanden te herkennen, maar hij zal toch geen bever gevangen hebben gok ik
Dan heeft die richtlijn vannacht mooi liggen slapenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:41 schreef Soempie het volgende:
Volgens de Europese Habitatrichtlijn (1992) is de bever strikt beschermd.
Ik moest lachen.
Ik denk dat je gelijk hebt dat het een beverrat is Soempiequote:In Europa zijn de belangrijkste vijanden hermelijn, kiekendief en hond, terwijl jongen worden gevangen door verscheidene soorten uilen, buizerd, nerts, huiskat en snoek.
Ahw, kijk dan:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt dat het een beverrat is Soempie
Andersom, toch?quote:
Zeg ik het zo krom danquote:
zomaar? eenzijdig verhaal dit!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zeg ik het zo krom dan
TM's kat heeft die lieve beestjes zomaar vermoord. Dat bedoel ik
Capibara heeft geen staart en staat hoger op z'n pootjes.quote:
Die kat lijkt ook nog eens behoorlijk op onze katquote:
Nope, da ma nie...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Je mag ze alleen niet als huisdier houden in NL geloof ik.
Beverquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Etc, raad eens wat ik vanavond ga eten
nee, ook geen beverratquote:
ook niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een drankglobe besteldPast wel bij de rest van mijn smaakvolle interieur
Dat ene met spekkies wat Etcie laatst heeft gemaakt. Prei ook?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook niet.
Ik denk dat etc het in 1 keer raadt.
welke? Ik wil ook zon ding maar ze zijn duur.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een drankglobe besteldPast wel bij de rest van mijn smaakvolle interieur
ja, maar dan met hamblokjes, zoals in t recept staatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat ene met spekkies wat Etcie laatst heeft gemaakt. Prei ook?
Deze. De meeste zijn inderdaad gigantisch duur, deze is vrij goed te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welke? Ik wil ook zon ding maar ze zijn duur.
Als je nog wat extra bedenktijd wilt: hetzelfde model staat voor rond de 100 euro op Marktplaatsquote:
Die dingen stonden altijd in de catalogus van de Neckermann.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze. De meeste zijn inderdaad gigantisch duur, deze is vrij goed te doen.
Yepquote:
Ik ben ook erg benieuwd! Het is nu ook erg lekker daar, tussen de 23 en de 28 gradenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:47 schreef wyccie het volgende:
Leuk, ben benieuwd hoe het is.
Een oud-collega ging er vaak in de zomervakantie naartoe, altijd hittegolven.
Mmm, heerlijk. Maar hier is het vandaag ook lekker weer. Helaas heb ik vooral binnen gezeten, omdat ik moe ben van gisteren. Gisteren al een hele dag buiten geweest, enkele uren gewandeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd! Het is nu ook erg lekker daar, tussen de 23 en de 28 graden
Het is inderdaad super lekker buitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mmm, heerlijk. Maar hier is het vandaag ook lekker weer. Helaas heb ik vooral binnen gezeten, omdat ik moe ben van gisteren. Gisteren al een hele dag buiten geweest, enkele uren gewandeld.
Als ik er 1 krijg, mag je die van mij hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welke? Ik wil ook zon ding maar ze zijn duur.
goed plan, dan kun je met een gerust hart op vakantiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is inderdaad super lekker buitenOok alleen maar meegekregen onderweg naar en terug van Haarlem. Nu ingestort op de bank. Nog steeds niet begonnen aan mijn blogs
Laat ik dat nu maar eens gaan doen
maar de kans dat jij er 1 krijgt lijkt me dan ook kleinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik er 1 krijg, mag je die van mij hebben.
Ik vind het oerlelijke dingen...
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Nog 1 dag werken en dan 10 dagen vakantie!
Toch is het een genereus aanbod, dacht ik...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar de kans dat jij er 1 krijgt lijkt me dan ook klein
ik klaag ook niet! En als ik er 1 heb dan laat ik het je wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch is het een genereus aanbod, dacht ik...![]()
Mocht je er 1 hebben, dan sponsor ik 1 fles drank...
met die 7 letters kun je idd weinigquote:
Aardappel-ham-prei-wok-schotelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Etc, raad eens wat ik vanavond ga eten
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, maar dan met hamblokjes, zoals in t recept staat
quote:
Troost je, hier staat de afwas nog.quote:
dat ijs is ook te lekker, maar twee euro en maar 5 minuutjes lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:55 schreef Etcetera het volgende:
altijd baas boven baas he
Recommendation nr. 2 op LinkedIn gekregen
ik kan me heel goed voorstellen dat die onzekerheid een gevoel geeft alsof ze je niet willen. En dat lijkt me de sfeer op je werk toch wel drukkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik solliciteer, maar vooral met open sollicitaties omdat er bar weinig vacatures zijnen dan krijg ik terug dat ze me niets kunnen aanbieden maar mijn gegevens graag willen bewaren
een andere optie ergens was eventueel een stage
![]()
![]()
Werk gaat wel redelijk, nog steeds gezeik. Ontdekte vandaag dat ik blijkbaar ook verantwoordelijk ben voor het inlichten van andere webshops als er een systeem plat ligt, da's een nieuweuiteindelijk teruggestuurd dat ik de volgende keer als er iets niet werkt zal kijken of dat overal zo is - had eerste de neiging om te zeggen dat ik dan wel wat meer wilde verdienen, voelt nogal 'above paygrade' zeg maar
Er is wel een mail naar HR gegaan om verlenging in juli te regelen, maar zal wel weer eind juni worden voordat het rond is
Ik klink ontevreden, maar ik blijf het werk op zich wel heel leuk vinden. En ik héb werk, zo kut als dat niet zo is
Yep eerste keerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Tinuviel het volgende:
Oh LB, ik ben jaloers, wil ook een bad.
Leuke globebar.
Majo succes met je blogs. Is het de eerste keer in Kiev?
Ik heb toch de hele dag achter de computer gezeten, maar concentratievermogen was zo goed dat alles eeuwig duurde, dus maar 4 uur geboekt.voor MaJo en MM.
Het is niet eens de sfeer eigenlijk. Iedereen met wie ik samenwerk roept dat ik het goed doe, dat ik vooral moet blijven en dat mijn werksituatie belachelijk isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kan me heel goed voorstellen dat die onzekerheid een gevoel geeft alsof ze je niet willen. En dat lijkt me de sfeer op je werk toch wel drukken
ze zijn bij die bedrijven nogal gesteld op papier denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
![]()
Als ik je zo hoor, lijkt het of niemand daar iets van ICT begijpt.
Zo erg zal het toch ook niet zijn?
Ik kan je volgen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij is het grootste probleem dat er zoveel systemen zijn die aan elkaar gekoppeld moeten worden en dat een belangrijk deel van die systemen houtje-touwtje-ductape-constructies hebben. Waar ze nu voor worden ingezet - want ze zijn echt bezig om digitaal te gaan - daar zijn die systemen niet op berekend. En da's kut. En nu we steeds meer webshops hebben, komen er steeds meer issues naar voren die rechtstreeks zijn te herleiden naar houtje-touwtje-ductape-constructies, maar die nooit eerder problemen gaven omdat er geen automatische validatie plaatsvond. En dat moet nu wel.
Als iemand me kan volgen, kudo's
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan je volgen...
Wij zijn ooit ontstaan uit 6 aparte toko's met allen hun eigen systemen, platforms, infrastructuur, beleid e.d., dus ik herken het meer dan me lief is...
Waarom is datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Etcetera het volgende:
en dan krijg ik terug dat ze me niets kunnen aanbieden maar mijn gegevens graag willen bewaren![]()
Ooit lang geleden ook een open sollicitatie gehad, daar ben ik elf jaar gebleven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:32 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom is dat?
Ik zou echt 0,0 iets anders verwachten op open sollicitaties.
Wat gaan die perioden snel zeg. Het is alweer bijna juni. Ik dacht dat ze ook hogerop hadden gemeld dat het zo niet verder kan? Dat heeft dus nog niets opgeleverd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik klink ontevreden, maar ik blijf het werk op zich wel heel leuk vinden. En ik héb werk, zo kut als dat niet zo is
Mogen merknamen gelegd worden?quote:
Willen en kunnen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat gaan die perioden snel zeg. Het is alweer bijna juni. Ik dacht dat ze ook hogerop hadden gemeld dat het zo niet verder kan? Dat heeft dus nog niets opgeleverd?
Balen dat er geen vacatures zijn.
Lijkt me niet, heb het niet kunnen uitproberen.quote:
http://1-meisjes.plazilla(...)eisjes-een-overzichtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef iamredleader het volgende:
Bij Unox kan ik alleen maar denken aan het Unox meisje van 2009
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga douchen, pakken en slapen, om 6 uur gaat de wekker alweer
Tot later
Veel plezier en doe J de groeten van mequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga douchen, pakken en slapen, om 6 uur gaat de wekker alweer
Tot later
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel plezier en doe J de groeten van me
Zal ik ook doenquote:
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |