Niet "Meh"?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Betere TT dan die ik in mijn hoofd had "Hockeybal met chillisaus in je oog".![]()
Toffe slide!
quote:
Meh.quote:
ik heb laatst warmtecompressen erop gedaan, dat werkte goed! Hoewel ik ook wel weer naar de fysio moet. Misschien eens naar een manueel therapeut om alles goed los te laten maken?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Lotusss het volgende:
Door de situatie van de laatste weken zit mijn schouder/nek zo verschrikkelijk vast dat de pijn niet te houden is
Ik ga morgen eerst op zoek naar een goede masseur. Beetje ontspanning is ook goed voor me.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb laatst warmtecompressen erop gedaan, dat werkte goed! Hoewel ik ook wel weer naar de fysio moet. Misschien eens naar een manueel therapeut om alles goed los te laten maken?
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:16 schreef Lotusss het volgende:
Door de situatie van de laatste weken zit mijn schouder/nek zo verschrikkelijk vast dat de pijn niet te houden is
Hij is mooiquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:
De afbeelding behorend bij de TT:
[ afbeelding ]
Gisteren is het half 6 geworden, dat kan ik eigenlijk niet meer aanquote:Op zondag 26 mei 2013 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
succes dan met schrijven. Zwaar weekend gehad?
's nachts een vent, de volgende dag ook een ventquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gisteren is het half 6 geworden, dat kan ik eigenlijk niet meer aan
Ik ga nu schrijven
's nachts een saffie, de volgende dag maffie maffie in dit gevalquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
's nachts een vent, de volgende dag ook een vent
Ik ken hem als 's avonds een vent, 's morgens present (of absent, kan ook)quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik ben toch aan het schrijvenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Die is wel goedquote:Op zondag 26 mei 2013 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
's nachts een saffie, de volgende dag maffie maffie in dit geval
Ongeveer een half uurquote:Op zondag 26 mei 2013 21:22 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Lotusss dat je zo snel kunt komen. Beterschap!
Die Saffie... Maffie is leuk.
MaJo, hoe lang had je voor het eerste blog nodig? Kun je ongeveer uitrekenen wanneer je klaar bent.
Ik ga zo maffie doen zonder een saffie
Wat ik vandaag ook heb uitgeprobeerd, in plaats van warmtepleisters juist verkoeling: Ice Power. Ik had verwacht stijve benen te hebben na het rennen en in de kou staan. Maar nergens last van gehad. Gewoon verkrijgbaar bij drogisterijen en De Tuinen, maar wel wat prijzig.quote:
Waar was je precies?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef MadMaster het volgende:
Het was lekker en leuk in Utreg vanmiddag.
Mooie whiskies gehad, o.a. uit mijn geboortejaar en 1 nog ouder.
Die oude flesjes zijn toch wel verfijnder dan wat er nu op de markt gebracht wordt, ze zijn alleen bijna niet te betalen...
Truste.quote:
quote:
Half 4? Heb je zo lang nodig om je op te tutten?quote:Op maandag 27 mei 2013 08:15 schreef Etcetera het volgende:
Wat laat slapen + een wekker die om half 4 gaat... ben een beetje gaar
Bus te laat'ja, bus was stuk, moest een nieuwe pakken'. Dan was hij sowieso al niet op tijd geweest want wij zijn de eerste halte bedenk ik me nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |