Als de scheids ook maar één moment realistisch was, had ie Flederus zijn 2e geel gegeven toen ie zijn shirt uit trokquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp die kritiek op de scheidsrechter echt niet. Als je de wedstrijd Roda JC - Sparta van vandaag bekijkt dan had Roda JC het beste van het spel, waren die het gevaarlijks en ze hadden verreweg de beste kansen. Ik had ook liever dat Sparta zou promoveren, maar Roda JC was gewoon de betere ploeg vandaag, dus ze hebben verdiend gewonnen. Een beetje realistisch mag je wel zijn.
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ikquote:
heb geen tvquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb geen digitale ontvangerKijk het liefst op m'n tv.
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handigquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ik
Wat let je?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Ik zag alleen staan dat je telefonisch moest opzeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handig
Kan je niet per mail opzeggen?
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bentquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bent
ah ok, dan maar bellen als ze net open gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag alleen staan dat je telefonisch moest opzeggen
De bal is rond.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
Als Volendam vroegt scoort en voor de rust nog een keer kan het nog heel moeilijk worden. Zei ik voor de wedstrijd.
Net bij Roda toch ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef wiwalean het volgende:
Toch triest dat zelfs bij zo'n wedstrijd het stadion maar halfvol zit.
quote:
quote:Het Parkstad Limburg Stadion is naast de opening nog viermaal uitverkocht geweest: tegen Ajax in het seizoen 2000/01, tijdens de topper tegen AC Milan, en bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en de derby tegen VVV-Venlo in het seizoen 2007/2008.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
Als Volendam vroegt scoort en voor de rust nog een keer kan het nog heel moeilijk worden. Zei ik voor de wedstrijd.
Het is niet dat Roda weinig fans heeft, dat stadion is gewoon veel te groot. Als er 13.000 mensen in konden zoals bijvoorbeeld bij PEC was het flink druk iedere week.quote:
zei je net ja, maar verduidelijkt wel dat 'niet eens uitverkocht' wel vaker voorkomt daarquote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet dat Roda weinig fans heeft, dat stadion is gewoon veel te groot. Als er 13.000 mensen in konden zoals bijvoorbeeld bij PEC was het flink druk iedere week.
Ja oké, maar er word hier gedaan alsof er geen hond op af komt terwijl ze gemiddeld dit seizoen meer toeschouwers hadden dan ADO en NEC.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zei je net ja, maar verduidelijkt wel dat 'niet eens uitverkocht' wel vaker voorkomt daar
is dat zo ja? zou je inderdaad niet zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja oké, maar er word hier gedaan alsof er geen hond op af komt terwijl ze gemiddeld dit seizoen meer toeschouwers hadden dan ADO en NEC.
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?quote:
Veel vakken worden volgens mij afgesloten ivm het uitvak.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Kuip 51K en de ArenA 53K. Scheelt 1800 man.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee kneusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok op 2000 man na dan, maar er komen ruim 5000 mensen minder, zegt toch wel ietsquote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Kuip 51K en de ArenA 53K. Scheelt 1800 man.
ik had beter moeten wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Toen dat plaatje gepost werd voelde je dit al aankomen
Inderdaad, Feyenoorders zijn zeer makkelijk te pakken als je komt met feiten en cijfers, want dan heb je hard bewijs dat de club lang niet zo groot is als de Feyenoordsupporters zelf altijd (tegen beter weten in) denken/hopen/geloven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Toen dat plaatje gepost werd voelde je dit al aankomen
okquote:
En dan nog weten veel mensen de feiten niet. Het is deprimerend.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk moet iemand de statistieken van deze discussie bijhouden
Hoe vaak hij gevoerd wordt, hoeveel posts er gemiddeld geplaatst worden per discussie en hoeveel deelnemers er zijn.
oom tomquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet die neger met kort haar van Volendam?
quote:
Klaas puulquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet die neger met kort haar van Volendam?
Nou Saind, bij deze. Je bent aangesteld als onze bloedeigen FOK! Maurice de Hond.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk moet iemand de statistieken van deze discussie bijhouden
Hoe vaak hij gevoerd wordt, hoeveel posts er gemiddeld geplaatst worden per discussie en hoeveel deelnemers er zijn.
Valt alles mee, fles mandarijnensap naar binnen geklapt en goed gegeten, eigenlijk bijna nergens last van.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou Saind, bij deze. Je bent aangesteld als onze bloedeigen FOK! Maurice de Hond.
Hoe is/was het trouwens met je kater vandaag?
Bedankt voor deze frisse kijk op het geheel.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Shreyas het volgende:
Al GAE scoort is de wedstrijd gespeeld lijkt me, want dan moet Volendam vier keer scoren
Het is 11 tegen 11. De bal is rond.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Shreyas het volgende:
Al GAE scoort is de wedstrijd gespeeld lijkt me, want dan moet Volendam vier keer scoren
Volgens mij is t nu al over, zie Volendam niet zo snel scoren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Shreyas het volgende:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Shreyas het volgende:
Als je in de finale staat...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11. De bal is rond.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze frisse kijk op het geheel.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is 11 tegen 11. De bal is rond.
zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
Als Volendam er nog een maakt kan het nog best wel eens spannend worden.
Als het 1-0 blijft gaat denk ik Go Ahead Eagles promoveren.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze frisse kijk op het geheel.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:11 schreef Shreyas het volgende:
Dat kan alle kanten op gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Als het 3-0 wordt gaan we verlengen. Daarna penalty's.
Penalty's blijven toch een loterij.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:16 schreef DaggerOne het volgende:
Vorm van de dag is bepalend in deze wedstrijd.
Maar als het 3-0 wordt dan heeft Eagles dat aan zich zelf te wijten. Ze zijn vergeten te voetballen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
Peter R. de Vries vindt het schandalig als je als professioneel voetballer een penalty mist. Zoiets moet volgens hem niet kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Caland het volgende:
hij vergeet dat de keeper ook professioneel is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Peter R. de Vries vindt het schandalig als je als professioneel voetballer een penalty mist. Zoiets moet volgens hem niet kunnen.
Volgens mij nog steeds achter een balquote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Gramulanion het volgende:
Als GAE nu scoort dan loopt Volendam achter de feiten aan.
Nee, want volgens Peter R. de Vries moet een voetballer een penalty zo kunnen nemen dat hij voor de keeper onhoudbaar is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
hij vergeet dat de keeper ook professioneel is.
Ik vind Peter R. de Vries schandaligquote:Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Peter R. de Vries vindt het schandalig als je als professioneel voetballer een penalty mist. Zoiets moet volgens hem niet kunnen.
zo zie je inderdaad weer, 2 wedstrijden zijn nooit hetzelfdequote:Op zondag 26 mei 2013 17:18 schreef Caland het volgende:
Als Volendam voor rust 2-0 had gemaakt dan was dat toch een mentale tik voor GAE geweest.
Het kan dooien, het kan vriezen. We kunnen winnen of verliezen.quote:
Que?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:20 schreef GGMM het volgende:
Utrecht was zonder de play-off's ook Europa in gegaan.
Haha, hebben ze al die wedstrijden voor niks gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedo Klaasen is back in het dartscircuit
Bedankt, ik ging helemaal stuk.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je nu wilt lachen moet je in deze spoiler kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedo Klaasen is back in het dartscircuit
Ik word niet goedquote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je nu wilt lachen moet je in deze spoiler kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedo Klaasen is back in het dartscircuit
HIHI HAHA HOHOquote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
HI HA HO.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Potverdomme, pis ik m'n broek helemaal onder.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Je kan niet zeggen dat hij onzin uitkraamt.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:24 schreef GGMM het volgende:
'Dat is het lastige van voorspellen, je weet het niet van tevoren'.
Dit zei Van Bommel gisteren.
Ga je volgend seizoen bij elke wedstrijd die Roda speelt zuur doen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda. Dan maar dat ze volgend jaar degraderen.
Dat niet. Deed ik dit seizoen ook niet met VVV. Die uiteindelijk dit jaar dikverdiend zijn gedegradeerdquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga je volgend seizoen bij elke wedstrijd die Roda speelt zuur doen?
Roda speelt al jarenlang prima voetbal en staan al jaren in de middenmoot. Waar jij vandaan haalt dat Roda zo vaak ontsnapt is snap ik niet zo goed.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat niet. Deed ik dit seizoen ook niet met VVV. Die uiteindelijk dit jaar dikverdiend zijn gedegradeerd
2008/2009 vergeten?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roda speelt al jarenlang prima voetbal en staan al jaren in de middenmoot. Waar jij vandaan haalt dat Roda zo vaak ontsnapt is snap ik niet zo goed.
Ze zijn 3 keer ontsnapt in de laatste 5 jaar ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roda speelt al jarenlang prima voetbal en staan al jaren in de middenmoot. Waar jij vandaan haalt dat Roda zo vaak ontsnapt is snap ik niet zo goed.
In 2009 hadden ze penalties nodig om niet te degraderen tegen Cambuur. Dat noem ik ontsnappen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de 2de keer.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn 3 keer ontsnapt in de laatste 5 jaar ofzo.
ik verwacht wel dat ze stabieler gaan presteren, ook zij hebben nu hun jeugdopleiding wat serieuzer genomen. Eerst ging je als Limburgse voetballer alleen naar MVV of Fortuna, of soms naar Alemania. Roda haalde transfervrije polenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn 3 keer ontsnapt in de laatste 5 jaar ofzo.
Komend seizoen met Lebedynski en Nemeth in de spits. Joepie.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verwacht wel dat ze stabieler gaan presteren, ook zij hebben nu hun jeugdopleiding wat serieuzer genomen. Eerst ging je als Limburgse voetballer alleen naar MVV of Fortuna, of soms naar Alemania. Roda haalde transfervrije polen
Ajax is kampioen geworden met Ebecilio, Lukoki, Ozbiliz, Boerrigter en Sana.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend seizoen met Lebedynski en Nemeth in de spits. Joepie.
Wat is er mis met Sana?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax is kampioen geworden met Ebecilio, Lukoki, Ozbiliz, Boerrigter en Sana.
Lazio - Roma is sowieso geweldigquote:Op zondag 26 mei 2013 17:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik schakel zo maar naar die bekerfinale. Da's vast interessanter dan deze rotzooi.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo heetten ze vroeger, door Barry Hughes is er 'Eagles' achter gezet.
20 minuten is wel heel krapquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pas maar op want Veerman kan goed koppen.
Er is nog steeds een amateurvereniging die 'Go Ahead' heet.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo heetten ze vroeger, door Barry Hughes is er 'Eagles' achter gezet.
Klopt, dat is de afsplitsing.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is nog steeds een amateurvereniging die 'Go Ahead' heet.
Geweldig om dat straks iedere zondag te horenquote:
Dan moet Volendam wel nog twee keer scoren. Of je zit niet op te letten.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geweldig om dat straks iedere zondag te horen
O is in volendam idd, let niet opquote:Op zondag 26 mei 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan moet Volendam wel nog twee keer scoren. Of je zit niet op te letten.
Gedurfde voorspellingquote:
Serieus zeiden ze dat?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Gramulanion het volgende:
Als supporters van GAE het veld betreden gaat de huldiging niet door.
Wat denk je dat er gaat gebeuren? volgens mij gaan ze gewoon het veld op.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je het veld betreedt, dan gaat de huldiging niet door.
Awh
En hooligans zijn net kleine kinderen dus nu gaan ze zeker het veld op.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook niet plechtig, nee echt: 'Nou, jongens. Als jullie het veld betreden!...'
Veld bestormingquote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ook niet plechtig, nee echt: 'Nou, jongens. Als jullie het veld betreden!...'
No shit. Die huldigen wel in Deventer.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren? volgens mij gaan ze gewoon het veld op.
Geheel mee eens.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, deze screenshot zegt eigenlijk alles.
je hebt wel voor veel clubs sympathie zegquote:Op zondag 26 mei 2013 18:26 schreef Pino112 het volgende:
IJsselderby op het hoogste niveau dus komend seizoen.
Vooral omdat ze dan tegen PEC Zwolle moeten waar ze afgeslacht gaan worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt wel voor veel clubs sympathie zeg
en tegen ajax en tegen twente, hoe ga je al die wedstrijden bezoeken?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral omdat ze dan tegen PEC Zwolle moeten waar ze afgeslacht gaan worden.
Jij ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef Silver_Shark het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |