Als de scheids ook maar één moment realistisch was, had ie Flederus zijn 2e geel gegeven toen ie zijn shirt uit trokquote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef Shreyas het volgende:
Ik begrijp die kritiek op de scheidsrechter echt niet. Als je de wedstrijd Roda JC - Sparta van vandaag bekijkt dan had Roda JC het beste van het spel, waren die het gevaarlijks en ze hadden verreweg de beste kansen. Ik had ook liever dat Sparta zou promoveren, maar Roda JC was gewoon de betere ploeg vandaag, dus ze hebben verdiend gewonnen. Een beetje realistisch mag je wel zijn.
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ikquote:
heb geen tvquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb geen digitale ontvangerKijk het liefst op m'n tv.
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handigquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze maken het je wel moeilijk om op te zeggen, volgende week nog maar eens een kwartier aan de wachtlijn gaan hangen denk ik
Wat let je?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Ik zag alleen staan dat je telefonisch moest opzeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ja? Ik kreeg wel de eerste maand direct een dubbele factuur. Ook lekker handig
Kan je niet per mail opzeggen?
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bentquote:Op zondag 26 mei 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik in een kroeg in Deventer zat te kijken.
Dat ben ik wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je er te zoeken als je niet voor GAE bent
ah ok, dan maar bellen als ze net open gaanquote:Op zondag 26 mei 2013 16:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zag alleen staan dat je telefonisch moest opzeggen
De bal is rond.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
Als Volendam vroegt scoort en voor de rust nog een keer kan het nog heel moeilijk worden. Zei ik voor de wedstrijd.
Net bij Roda toch ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef wiwalean het volgende:
Toch triest dat zelfs bij zo'n wedstrijd het stadion maar halfvol zit.
quote:
quote:Het Parkstad Limburg Stadion is naast de opening nog viermaal uitverkocht geweest: tegen Ajax in het seizoen 2000/01, tijdens de topper tegen AC Milan, en bij de wedstrijd tegen SC Heerenveen en de derby tegen VVV-Venlo in het seizoen 2007/2008.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef Tchock het volgende:
Als Volendam vroegt scoort en voor de rust nog een keer kan het nog heel moeilijk worden. Zei ik voor de wedstrijd.
Het is niet dat Roda weinig fans heeft, dat stadion is gewoon veel te groot. Als er 13.000 mensen in konden zoals bijvoorbeeld bij PEC was het flink druk iedere week.quote:
zei je net ja, maar verduidelijkt wel dat 'niet eens uitverkocht' wel vaker voorkomt daarquote:Op zondag 26 mei 2013 16:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet dat Roda weinig fans heeft, dat stadion is gewoon veel te groot. Als er 13.000 mensen in konden zoals bijvoorbeeld bij PEC was het flink druk iedere week.
Ja oké, maar er word hier gedaan alsof er geen hond op af komt terwijl ze gemiddeld dit seizoen meer toeschouwers hadden dan ADO en NEC.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
zei je net ja, maar verduidelijkt wel dat 'niet eens uitverkocht' wel vaker voorkomt daar
is dat zo ja? zou je inderdaad niet zeggenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja oké, maar er word hier gedaan alsof er geen hond op af komt terwijl ze gemiddeld dit seizoen meer toeschouwers hadden dan ADO en NEC.
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?quote:
Veel vakken worden volgens mij afgesloten ivm het uitvak.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aantal supporters van Feyenoord valt zwaar tegen, hun stadion is toch op 1000 man na net zo groot als de ArenA?
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De Kuip 51K en de ArenA 53K. Scheelt 1800 man.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee.quote:
Nee kneusquote:Op zondag 26 mei 2013 16:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok op 2000 man na dan, maar er komen ruim 5000 mensen minder, zegt toch wel ietsquote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Kuip 51K en de ArenA 53K. Scheelt 1800 man.
ik had beter moeten wetenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Toen dat plaatje gepost werd voelde je dit al aankomen
Inderdaad, Feyenoorders zijn zeer makkelijk te pakken als je komt met feiten en cijfers, want dan heb je hard bewijs dat de club lang niet zo groot is als de Feyenoordsupporters zelf altijd (tegen beter weten in) denken/hopen/geloven.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Toen dat plaatje gepost werd voelde je dit al aankomen
okquote:
En dan nog weten veel mensen de feiten niet. Het is deprimerend.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:00 schreef Saind het volgende:
Eigenlijk moet iemand de statistieken van deze discussie bijhouden
Hoe vaak hij gevoerd wordt, hoeveel posts er gemiddeld geplaatst worden per discussie en hoeveel deelnemers er zijn.
oom tomquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet die neger met kort haar van Volendam?
quote:
Klaas puulquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef JanCees het volgende:
Hoe heet die neger met kort haar van Volendam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |