abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127030151
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Op die baan was inhalen dan ook zo goed als onmogelijk. Vrijwel de enige inhaalacties daar waren ook op de nieuwe teams.
Klopt, en je had die bridgestones waar je gewoon een volledige raceafstand mee kon rijden, inhalen was gewoon amper te doen.
pi_127030170
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ze hebben er 1 race profeit van gehad. Whohoho
Tot nu toe, dit is pas de eerste race sinds de tests..
Als Mercedes zijn wagens nu (met behulp van Pirelli) zo goed af weet te stellen per race dat ze elke keer winnen blijft toch elke keer de vraag hangen of ze dat ook was gelukt zonder die test en hulp.

Vorige race riep Hamilton nog "i can't drive any slower" en nu wordt ie 4e en z'n teammaat 1e.
pi_127030243
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')

Nu Schumacher daar weg is, is het duidelijk dat Schumacher niet zijn snelheid kwijt was maar dat Rosberg gewoon een erg sterke coureur is. Hamilton wordt keer op keer ingemaakt.
Of hij was wel zijn snelheid kwijt natuurlijk, maar had nog genoeg over. Maar ja, dan heb je dus Jordan telkens maar het kwalificatieduel uitmelken wanneer het in het voordeel van Rosberg is, en als het dat niet meer is, dan verzint die weer wat anders. En de rest maar knikken, Barrichello mag nog even langskomen om uit te leggen dat hij dankzij teamorders geen WK is geworden in de Ferrari. Het is allemaal zo klein, zo zielig.

Tijdens de rode vlag werd iemand van Mercedes ook gevraagd over hun tactiek met Lewis waardoor die 2 plekken verloor bij de SC. Ik begreep daaruit dat het Lewis zijn eigen beslissing was, maar kreeg het niet precies mee. Toch vermoed ik dat we daar niet veel meer van zullen horen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_127030347
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Tot nu toe, dit is pas de eerste race sinds de tests..
Als Mercedes zijn wagens nu (met behulp van Pirelli) zo goed af weet te stellen per race dat ze elke keer winnen blijft toch elke keer de vraag hangen of ze dat ook was gelukt zonder die test en hulp.

Vorige race riep Hamilton nog "i can't drive any slower" en nu wordt ie 4e en z'n teammaat 1e.
Ik denk dat Mercedes met hun oude banden heeft gereden. Niet met de nieuwe banden vanaf Montreal. Tevens is inhalen op Monaco haast ommogelijk dus dit zal ook zo zijn zonder de bandentest.
pi_127030366
Ik ben benieuwd of Perez nog een straf krijgt met zijn actie op Kimi. Beetje domme rijder als je toch probeert met een scheve stuurstang de race proberen uit te rijden.

Verder was het een leuke race.
pi_127030409
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Tijdens de rode vlag werd iemand van Mercedes ook gevraagd over hun tactiek met Lewis waardoor die 2 plekken verloor bij de SC. Ik begreep daaruit dat het Lewis zijn eigen beslissing was, maar kreeg het niet precies mee. Toch vermoed ik dat we daar niet veel meer van zullen horen.
Op Sky lieten ze dat heel erg goed zien in slow-mo maar Vettel er ook bij.
Hamilton ging op een gegeven moment veel zachter rijden, vettel reed op die plek veel sneller.
Doordat Hamilton te zacht reed ontstond er een te groot gat tussen hem en Rosberg waardoor de wagens in de pits niet vlák achter elkaar banden konden wisselen (zoals Red Bull een keer demonstreerde tijdens een vorige race) maar kwam Hamilton net te laat binnen waardoor ie ingehaald werd door Vettel tijdens zijn pits.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:27:20 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127030418
#tedsnotebook nu op het ongelooflijk goede, en scheef chauvinistische Sky _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_127030445
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:20 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Beetje overdreven maar hier zit wel een kern van waarheid in. Schumacher was een echte gentleman en viel mercedes niet af, af en toe zei hij zelfs dat het aan zichzelf lag.
Hij heeft ook gewoon wel veel fouten gemaakt natuurlijk. Niet elke (zelf)kritiek was onterecht, en hij leek ook moeite te hebben met het onderstuurde karakter. Zijn meest spectaculaire kwaliteit was immers toch het onder controle houden van die gevaarlijk tailhappy Benetton.
pi_127030448
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:25 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:

[..]

Ik denk dat Mercedes met hun oude banden heeft gereden. Niet met de nieuwe banden vanaf Montreal. Tevens is inhalen op Monaco haast ommogelijk dus dit zal ook zo zijn zonder de bandentest.
Nee, ze reden met de 2013 wagen en 2013 banden en de test was op Barcelona volgens Sky sports , die filmden het toen ze bij het bord met uitslagen en mededelingen stonden.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:35:07 #160
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127030737
F1Times twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:32:36 Pirelli's Paul Hembery has just gone to see the stewards. Not expecting an outcome for a few hours after. #F1 reageer retweet
Pirelli schorsen voor de volgende race! :(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 26 mei 2013 @ 17:35:51 #161
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127030771
F1Times twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:34:15 Lotus somewhat frustrated by Grosjean. Eric Boullier seeming to suggest this is his last chance following four crashes in Monaco. #F1 reageer retweet
Grosjean moet dus gaan opletten :{

adamcooperf1 twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:39:17 #F1 Asked if he'd thought about putting 3rd driver @davidevalsecchi in the Lotus for a race Boullier said 'not yet' reageer retweet
pi_127030798
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:28 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nee, ze reden met de 2013 wagen en 2013 banden en de test was op Barcelona volgens Sky sports , die filmden het toen ze bij het bord met uitslagen en mededelingen stonden.
Ik zei dus echt met de nieuwe banden van Montreal. Ik bedoelde dus dat ze waarschijnlijk met de banden hebben gereden van nu/
pi_127030832
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:27 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Op Sky lieten ze dat heel erg goed zien in slow-mo maar Vettel er ook bij.
Hamilton ging op een gegeven moment veel zachter rijden, vettel reed op die plek veel sneller.
Doordat Hamilton te zacht reed ontstond er een te groot gat tussen hem en Rosberg waardoor de wagens in de pits niet vlák achter elkaar banden konden wisselen (zoals Red Bull een keer demonstreerde tijdens een vorige race) maar kwam Hamilton net te laat binnen waardoor ie ingehaald werd door Vettel tijdens zijn pits.
Dat zal wel, maar dan hoor ik zo'n Mercedesfiguur dat zeggen, en dan zitten de commentatoren van 'o, snel door naar volgende onderwerp', terwijl ze dat soort dingetjes ook vaak genoeg helemaal uitmelken.
pi_127030862
quote:
10s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:35 schreef Sinister-D- het volgende:
F1Times twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:32:36 Pirelli's Paul Hembery has just gone to see the stewards. Not expecting an outcome for a few hours after. #F1 reageer retweet
Pirelli schorsen voor de volgende race! :(
Goed plan ^O^
pi_127030900
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar dan hoor ik zo'n Mercedesfiguur dat zeggen, en dan zitten de commentatoren van 'o, snel door naar volgende onderwerp', terwijl ze dat soort dingetjes ook vaak genoeg helemaal uitmelken.
Ga op RTL+ kijken, zou ik zeggen. Hoewel: daar zou je het waarschijnlijk helemaal niet gehoord hebben, want daar besteden ze geen aandacht aan niet-duitsers.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:40:07 #166
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_127030928
Zie nu de vrouwen in de indy.. volgend jaar ook maar vrouwen in de F1 ?
I'm not the girl in the picture..
pi_127030960
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef Dimauro het volgende:
Wie zou je erin willen zetten?
Ik weet geen enkele vrouw die kwalitatief goed genoeg is..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_127031156
quote:
19s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Wie zou je erin willen zetten?
Ik weet geen enkele vrouw die kwalitatief goed genoeg is..
Susie Wolff is de enigste die het mss zou kunnen, maar denk het niet.
pi_127031279
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:40 schreef Dimauro het volgende:
Als ze het F1-niveau hebben juich ik het toe. Maar dat is nog wel even wat hoger dan het niveau van Indy. Vrouwen in de F1 om marketingredenen hoeft van mij niet zo.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ga op RTL+ kijken, zou ik zeggen. Hoewel: daar zou je het waarschijnlijk helemaal niet gehoord hebben, want daar besteden ze geen aandacht aan niet-duitsers.
Ik vind het vaak wel grappig, want dan moeten ze zich later weer in allerlei bochten wringen om hun verkeerde weergave in overeenstemming te brengen met de feiten zoals die zich elk raceweekend weer opnieuw ontwikkelen. Dan krijg je dus van die hilarische onzin als dat Hamilton Rosberg heeft doen groeien, en niemand die vraagt "Hoe werkt dat groeien dan, Johnny? Je was zelf 3 seconden per rondje langzamer dan Schumacher, ben je zelf ook gegroeid toen hij niet meer je teamgenoot was?"
pi_127031287
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:46 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Hoezo zou ze het kunnen als ze er in de DTM niks van bakt
En zelfs na 3 jaar in de Formule Renault niet hoger komen dan P5.
pi_127031315
quote:
19s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:49 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hoezo zou ze het kunnen als ze er in de DTM niks van bakt
Omdat ze op dit moment de enigste rijdende vrouw is die in een f1 auto uberhaupt gereden heeft, maar nogmaals ik denk het ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 17:51:22 ]
pi_127031353
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Force India heeft het meeste indruk gemaakt vandaag.
Die doen het altijd wel goed in Monaco, laatste paar jaar ook in de punten met beide coureurs.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:46 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Die Nederlandse Häkkinen, Beitske Visser ofzo?
pi_127031357
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:50 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Omdat ze op dit moment de enigste rijdende vrouw is die in een f1 auto uberhaupt gereden heeft.
Dankzij Toto Wolff haar vriendje ja.../ Zonder hem had ze nooit zover gekomen omdat er vrouwen zijn die beter zijn dan haar. maar die vrouwen willen niet gebruikt worden als reclame- en lustobject. En die weten gewoon dat ze het niet kunnen winnen.
pi_127031456
Vrouwen in de F1 moet je trouwens niet doen, kijk eens naar de FA Cup final op de BBC voor vrouwen, dat wil je niet zien.
pi_127031490
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Die doen het altijd wel goed in Monaco, laatste paar jaar ook in de punten met beide coureurs.

[..]

Die Nederlandse Häkkinen, Beitske Visser ofzo?
Dan mag Beitske het eerst wel ff beter doen dan de voorlopige P11 in de Formule ADAC..

ook ziek dat je van Indy Dontje (Nederlander) minder hoort dan van Beitske, terwijl Indy Dontje 6e staat in de F ADAC, en bij hetzelfde team rijdt.
pi_127031612
Chilton _O_
Marussia _O_

Snelste pitstop, bijna 5 seconden sneller dan Webber. Of een penalty?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2013 17:57:23 ]
  zondag 26 mei 2013 @ 17:57:06 #177
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127031617
Was deze al langsgekomen vandaag?
Das een leuk grapje wat Chilton veroorzaakt had _O-

zondag 26 mei 2013 @ 17:57:14 #178
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_127031623
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Nober het volgende:
Vrouwen in de F1 moet je trouwens niet doen, kijk eens naar de FA Cup final op de BBC voor vrouwen, dat wil je niet zien.
Hmm vrouwenvoetbal is iets anders dan een of twee vrouwen in de F1 erbij denk ik hoor :P
pi_127031878
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Dimauro het volgende:

[..]

Hmm vrouwenvoetbal is iets anders dan een of twee vrouwen in de F1 erbij denk ik hoor :P
Autosport is dan ook de meest geemancipeerde sport die er is, en dat al een eeuw lang. Degene die de auto bouwt wil de snelste rijder erin, en als dat een vrouw is dan krijgt die die auto.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:05:13 #180
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_127031910
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Autosport is dan ook de meest geemancipeerde sport die er is, en dat al een eeuw lang. Degene die de auto bouwt wil de snelste rijder erin, en als dat een vrouw is dan krijgt die die auto.
Of iemand met de beste sponsors :P

Maakt weinig verschil of nou VDG roemloos achteraan rijdt of ze zetten er een vrouw in :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')