Hmm vrouwenvoetbal is iets anders dan een of twee vrouwen in de F1 erbij denk ik hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 17:53 schreef Nober het volgende:
Vrouwen in de F1 moet je trouwens niet doen, kijk eens naar de FA Cup final op de BBC voor vrouwen, dat wil je niet zien.
Autosport is dan ook de meest geemancipeerde sport die er is, en dat al een eeuw lang. Degene die de auto bouwt wil de snelste rijder erin, en als dat een vrouw is dan krijgt die die auto.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Hmm vrouwenvoetbal is iets anders dan een of twee vrouwen in de F1 erbij denk ik hoor
Of iemand met de beste sponsorsquote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Autosport is dan ook de meest geemancipeerde sport die er is, en dat al een eeuw lang. Degene die de auto bouwt wil de snelste rijder erin, en als dat een vrouw is dan krijgt die die auto.
Tja, als velen achter je uitvallen wordt je vanzelf wel laatste. Uiteindelijk heeft een foute strategie hem de kop gekost.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Of iemand met de beste sponsors![]()
Maakt weinig verschil of nou VDG roemloos achteraan rijdt of ze zetten er een vrouw in
Qua marketing hebben vrouwen een voordeel denk ik. Maar ik denk niet dat er veel vrouwen zijn die beter zijn dan VdG.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Of iemand met de beste sponsors![]()
Maakt weinig verschil of nou VDG roemloos achteraan rijdt of ze zetten er een vrouw in
Chilton had (de enige) drive throughquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
Chilton
Marussia
Snelste pitstop, bijna 5 seconden sneller dan Webber. Of een penalty?
Nee, hij is 5 seconden sneller dan de rest, gewoon omdat het kan...quote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef Nober het volgende:
Chilton
Marussia
Snelste pitstop, bijna 5 seconden sneller dan Webber. Of een penalty?
Hoppa, daar is #1 voor Grosjeantwitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 26-05-2013 om 18:34:16#F1 A 10-place grid penalty in Canada for @RGrosjean after his crash with @danielricciardo reageer retweet
Ik zeg: Volgend jaar Frijns in die wagenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoppa, daar is #1 voor Grosjeantwitter:adamcooperf1 twitterde op zondag 26-05-2013 om 18:34:16#F1 A 10-place grid penalty in Canada for @RGrosjean after his crash with @danielricciardo reageer retweet
En daar zou ik 't 100% mee akkoord zijn. Frijns moet niet instappen nu in die wagen van Gutierez. Veel te kut zo halverwege het jaar. Laat hem idd maar instappen bij Lotus volgend jaar en dan kan die mooi groeien, Lotus gunt dat zijn coureurs tenminste.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zeg: Volgend jaar Frijns in die wagen
Leuk, nog iemand die Coronel zo'n goede commentator vondquote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef vosss het volgende:
Topic niet gelezen. Coronel mag er van mij de rest van het jaar bij zitten ja, want hij verteld het allemaal mooi ja, en hij zegt gewoon wat er aan de hand is ja.
Ow en he zei ie ook vaak.
Van de pool die ze hebben vind ik het persoonlijk de beste.
Heeft Perez al een straf gehad voor het aanrijden van Kimi?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
Perez was niet under investigation volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft Perez al een straf gehad voor het aanrijden van Kimi?
Maar hij veroorzaakte wel een "avoidable collision" en kan achteraf nog bestraft worden (als er een protest wordt ingediend)quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez was niet under investigation volgens mij.
Nog niets over gelezen iig, en zoals Nattekat zegt was die idd ook nog niet under investigation.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft Perez al een straf gehad voor het aanrijden van Kimi?
Ja serieus. Ik vond hem echt goed. Hoop info over de banden, direct al zien dat een inhaalactie hem niet gaat worden, situaties uitleggen, duidelijk de schuld bij iemand neerleggen en als ie het gevoel heeft dat ie iets verteld wat het gros niet weet dan heel vaak "ja" ertussendoor, zovan ja ik leg het wel even uit ja, zo zit dat dus ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk, nog iemand die Coronel zo'n goede commentator vond
Zelfde enthousasme als Olav, zelf ook ervaring. Mag van mij Ronald vervangenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik vond hem echt goed. Hoop info over de banden, direct al zien dat een inhaalactie hem niet gaat worden, situaties uitleggen, duidelijk de schuld bij iemand neerleggen en als ie het gevoel heeft dat ie iets verteld wat het gros niet weet dan heel vaak "ja" ertussendoor, zovan ja ik leg het wel even uit ja, zo zit dat dus ja.
Blijvertje voor mij, maargoed, altijd al een sympathieke gast gevonden die Coronel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |