abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127028663
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Sautor het volgende:

[..]

Verslaggevers bij de NOS kijken altijd een andere race. Zie ook de verslagen van de Giro d'Italia, waar altijd wel iets fouts in te vinden is.
De NOS ziet dan natuurlijk een andere wedstrijd omdat ze altijd met een kritische blik kijken.
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
pi_127028727
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:29 schreef LWD-Godius het volgende:
Volgens mij is er geen enkele DRS-inhaalactie gedaan. Wel veel inhaalacties door pure uitrem- en plaatsingspogingen, daar hou ik van. ^O^
Ik geloof dat di Resta tweemaal gebruik maakte van DRS om buitenom in de eerste bocht iemand voorbij te gaan.

Maar verder heb je gelijk inderdaad. Veel andere leuke inhaalpogingen gezien. Niet allemaal even geslaagd, maar wel leuk. :P
pi_127028761
Heb me wel lopen ergeren aan die Duitsers. :r

Hoe vaak hebben ze wel niet genoemd dat er 2 Duitsers op één staan, doppelführung, championleague winst, etc. Vooral dat betoog tijdens de prijsuitreiking, 6x Deutschland in één zin. :'(

Deutschland, Deutschland über alles!

Op de BBC doen ze zoiets niet.
pi_127028814
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Nee maar Massa heeft er ook verder niks mee te maken.
Ze hebben allebei in dezelfde auto gereden, en toen bleek Raikkonen niet eens sneller dan Massa, waardoor die gedumpt moest worden.

quote:
Kimi schat ik wel hoger in dan Vettel en deze race heeft ie genoeg laten zien, helaas off-camera maar als je de live-tijden bekeek na z'n laatste pitstop, ging als een speer..
Heeft in de laatste 2 ronden ook 7 seconden op Hulkenberg goed gereden, uiteindelijk alnog als 10e geëindigd, da's best goed..
Het lijkt me dan ook een wishful thinking inschatting. Prima dat hij er een paar snelle rondjes uit weet te peuren, het is ook een prima coureur verder. Hij heeft alleen een heel snelle auto en haalt daarmee niet zo heel veel punten als iemand zou doen die wel tot de allersnelsten behoort.

quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

In 2010 had hij gewoon pech met de SC, kon hij zelf niks aan doen, je had toen ook geen DRS om iemand zomaar even in te halen. Vandaag werd hij gewoon op de baan te makkelijk voorbij gereden.
Hij bleef toen de hele race achter Petrov plakken terwijl hij zich ook al niet denderend had gekwalificeerd. Toen Ferrari Alonso de supersnelle inhaalkoning nodig had gaf hij niet thuis, en eind vorig seizeon was het ook maar zozo. En dan gaat hij schreeuwen dat hij zelf zo fantastisch was maar de auto tegenzat, en gaat iedereen dat maar nablaten. Ik ben daar wel een beetje zat van.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_127028822
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:45 schreef OngeschiktX het volgende:

Hoe vaak hebben ze wel niet genoemd dat er 2 Duitsers op één staan, doppelführung, championleague winst, etc. Vooral dat betoog tijdens de prijsuitreiking, 6x Deutschland in één zin. :'(

Hebben ze bij de BBC ook nooit reden voor
pi_127028841
quote:

BBC is ook wel nationalistisch hoor als de Britten voorop rijden, maar vond het wel een beetje lullig van RTL om enkel Rosberg en Vettel te laten horen op de persconferentie.
  zondag 26 mei 2013 @ 16:47:55 #132
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_127028856
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:44 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik geloof dat di Resta tweemaal gebruik maakte van DRS om buitenom in de eerste bocht iemand voorbij te gaan.

Maar verder heb je gelijk inderdaad. Veel andere leuke inhaalpogingen gezien. Niet allemaal even geslaagd, maar wel leuk. :P
Iedereen zat natuurlijk ook in de DRS-zone. Op Rosberg na :P
Please, make yourself uncomfortable.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2013 @ 16:59:49 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_127029293
Kimi te snel onder de SC? Het zal wel een reprimande worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf zondag 26 mei 2013 @ 17:00:33 #134
842 Zorro
Z
pi_127029309
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:32 schreef Sautor het volgende:

[..]

Verslaggevers bij de NOS kijken altijd een andere race. Zie ook de verslagen van de Giro d'Italia, waar altijd wel iets fouts in te vinden is.
Ik heb vaak het gevoel dat ze helemaal niks kijken, ik heb verslagen van voetbalwedstrijden gezien waar men het had over een schot waar het een kopbal was en dat soort dingen.

En dan heb ik het over doelpunten en zo, die je 82x in de herhaling ziet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 26 mei 2013 @ 17:03:04 #135
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127029432
Moeten Mercedes en Pirelli zich nu gaan verantwoorden bij de stewards? Dat zal toch niet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2013 @ 17:05:06 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_127029513
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:03 schreef OEM het volgende:
Moeten Mercedes en Pirelli zich nu gaan verantwoorden bij de stewards? Dat zal toch niet.
Dat moeten ze dus wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_127029623
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat moeten ze dus wel.
Maar waarom, ze hebben helemaal niets gedaan wat niet mag...
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2013 @ 17:08:44 #138
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_127029651
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:08 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Maar waarom, ze hebben helemaal niets gedaan wat niet mag...
Als er door andere teams geprotesteerd wordt moet dat altijd, en dit lijkt me niet helemaal legaal.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 26 mei 2013 @ 17:09:03 #139
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127029664
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat moeten ze dus wel.
Dus mensen die race-incidenten beoordelen gaan nu over niet-race aangelegenheden? Ben benieuwd wat bv. Tom Kristensen te melden heeft. "Ich finde es ein race-inzident".
  zondag 26 mei 2013 @ 17:09:23 #140
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127029677
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Liet keer op keer erg veel ruimte in die hairpin
Dat kan aan de stuurinrichting hebben gelegen. Heb het niet elke keer bekeken als er een shot was van Loews. Maar als die telkens een grote radius had, kan het zijn dat ze de verkeerde verhouding hebben gekozen voor de stuurinrichting.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_127029686
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als er door andere teams geprotesteerd wordt moet dat altijd, en dit lijkt me niet helemaal legaal.
Onzin, de FIA hoeft totaal niet te luisteren naar teams.
  zondag 26 mei 2013 @ 17:11:04 #142
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_127029755
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Als een team protest maakt, moet er door de FIA naar gekeken worden. Desnoods wijzen ze 't af, maar ze moeten zeker bekijken of het protest het waard is om er een onderzoek naar te doen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_127029951
quote:

Wat de Britten doen, of het nou de BBC is of Sky, is doodleuk vertellen dat Rosberg enorm gegroeid is door de komst van Hamilton. Het is constant manipuleren, verdraaien, verzwijgen, goedpraten en opblazen in het voordeel van Britten en met name in het nadeel van Duitsers.

Uiteraard mag je nationale favorieten hebben, maar ik zie die Duitsers nooit pogingen doen om het heel anders voor te stellen dan het is. Hebben ook betere coureurs dan Hamilton, misschien zijn ze wel net zo achterbaks en bedrieglijk wanneer ze net zo weinig goede coureurs hebben, zou kunnen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_127030000
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:44 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ok, heb ik even gemist. Zeker toen hij vroeg in de race zijn banden had gewisseld en naar voren stoomde?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 mei 2013 @ 17:17:38 #145
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_127030004
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat de Britten doen, of het nou de BBC is of Sky, is doodleuk vertellen dat Rosberg enorm gegroeid is door de komst van Hamilton. Het is constant manipuleren, verdraaien, verzwijgen, goedpraten en opblazen in het voordeel van Britten en met name in het nadeel van Duitsers.

Uiteraard mag je nationale favorieten hebben, maar ik zie die Duitsers nooit pogingen doen om het heel anders voor te stellen dan het is. Hebben ook betere coureurs dan Hamilton, misschien zijn ze wel net zo achterbaks en bedrieglijk wanneer ze net zo weinig goede coureurs hebben, zou kunnen.
:')

Nu Schumacher daar weg is, is het duidelijk dat Schumacher niet zijn snelheid kwijt was maar dat Rosberg gewoon een erg sterke coureur is. Hamilton wordt keer op keer ingemaakt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_127030021
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:09 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Luisteren moeten ze wel, ze hoeven er alleen niet persé iets aan te doen...
En in dit geval heet Mercedes 3 dagen in het geheim met de Pirelli banden mogen testen, 1000KM, dat geeft ze een groot voordeel ten opzichte van de andere teams die niet mochten testen en geen experts van Pirelli bij die tests hadden.
Groot gelijk dat Ferrari en Red Bull het opvatten als competitievervalsing en ik zou het niet gek vinden als andere teams zich erbij aansluiten.

Het komt ook nu pas naar buiten, het was een geheime test.
pi_127030064
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 16:46 schreef Weltschmerz het volgende:

Hij bleef toen de hele race achter Petrov plakken terwijl hij zich ook al niet denderend had gekwalificeerd. Toen Ferrari Alonso de supersnelle inhaalkoning nodig had gaf hij niet thuis, en eind vorig seizeon was het ook maar zozo. En dan gaat hij schreeuwen dat hij zelf zo fantastisch was maar de auto tegenzat, en gaat iedereen dat maar nablaten. Ik ben daar wel een beetje zat van.
Op die baan was inhalen dan ook zo goed als onmogelijk. Vrijwel de enige inhaalacties daar waren ook op de nieuwe teams.
pi_127030068
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu Schumacher daar weg is, is het duidelijk dat Schumacher niet zijn snelheid kwijt was maar dat Rosberg gewoon een erg sterke coureur is. Hamilton wordt keer op keer ingemaakt.
Dat was vorig jaar wel duidelijk dat Schumacher nog snel was, alleen had hij alle pech van de wereld.
pi_127030109
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Luisteren moeten ze wel, ze hoeven er alleen niet persé iets aan te doen...
En in dit geval heet Mercedes 3 dagen in het geheim met de Pirelli banden mogen testen, 1000KM, dat geeft ze een groot voordeel ten opzichte van de andere teams die niet mochten testen en geen experts van Pirelli bij die tests hadden.
Groot gelijk dat Ferrari en Red Bull het opvatten als comptetitievervalsing en ik zou het niet gek vinden als andere teams zich erbij aansluiten.

Het komt ook nu pas naar buiten, het was een geheime test.
Ze hebben er 1 race profeit van gehad. Whohoho
pi_127030139
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Beetje overdreven maar hier zit wel een kern van waarheid in. Schumacher was een echte gentleman en viel mercedes niet af, af en toe zei hij zelfs dat het aan zichzelf lag.

Maar als we de reacties van Hamilton horen dit jaar dan weten we allemaal hoe ongelofelijk frustrerend het voor Schumacher moet zijn geweest in de Mercedes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')