Ow okay, dan ben je echt een ouwe lul aan het worden.quote:
Dat was ik bij die crash hierbovenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:10 schreef HerrFritz het volgende:
1997 was mijn eerste volledige seizoen... heb wel de crash van senna gezien live op tv.. was toen 9
over een jaar of 30quote:
Tegen die tijd is het gewoon werken tot je sterftquote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
over een jaar of 30![]()
overigens kijk ik het vanaf eind jaren 80, en vanaf 94 heb ik geen race meer live gemist
Indrukwekkende reeks!!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
over een jaar of 30![]()
overigens kijk ik het vanaf eind jaren 80, en vanaf 94 heb ik geen race meer live gemist
49?quote:
Ik ook minstens 30 jaar nog (dan ben ik 66quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
over een jaar of 30![]()
ik heb er dan ook meerdere ruzies voor moeten doorstaan om die reeks vol te houdenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:15 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Indrukwekkende reeks!!
Vanaf 97 tot 2011 heb ik alleen in de vakantie's nog wel eens wat gemist, Turkije konden we nog wel snel een kleding winkel induiken waar de race te zien was hehe
Vanaf 94 tot voor 3 jaar terug 1 race live gemist (Spa toen Kimi won in de Ferrari en Fisico het zo goed deed).quote:Op maandag 27 mei 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
over een jaar of 30![]()
Dat herken ik wel ja. Verjaardagen afzeggen, familiedingen afzeggen, etc etc.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb er dan ook meerdere ruzies voor moeten doorstaan om die reeks vol te houden![]()
maar f1 gaat voor
Ik houd er ook altijd zoveel mogelijk rekening mee, maar ik mis wel eens een race livequote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb er dan ook meerdere ruzies voor moeten doorstaan om die reeks vol te houden![]()
maar f1 gaat voor
Hahaha ik weet nog wel dat ik op mijn eigen verjaardag met een huis vol visite de grand prix van Frankrijk heb zitten kijken van 1999. Toen uit mijn hoofd Frentzen won in de regen. Geweldige dag gehad!quote:Op maandag 27 mei 2013 13:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat herken ik wel ja. Verjaardagen afzeggen, familiedingen afzeggen, etc etc.
F1 gaat voor alles. Alleen dan niet voor het werk. Als ik telkens vrij moet nemen voor de Q en de R dan kom ik vrije dagen te kort op een jaar en heb ik geen vakantie meer over
Was iets te vroeg voor mij om bewust mee te maken.quote:
Ronnie Petersonquote:Op maandag 27 mei 2013 13:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Was iets te vroeg voor mij om bewust mee te maken.
Deze heb ik dan wel bewust live op TV gezien.
M'n vader had daar een wekkerradio vanquote:Op maandag 27 mei 2013 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ronnie Peterson, heb ik nog steeds een modelauto van, deze
[ afbeelding ]
Katherine Legge heeft ook in een F1 wagen gereden. Officiele test zelfs bij Minardi.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:50 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Omdat ze op dit moment de enigste rijdende vrouw is die in een f1 auto uberhaupt gereden heeft, maar nogmaals ik denk het ook niet.
10 jaar geleden ofzo.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef TagForce het volgende:
[..]
Katherine Legge heeft ook in een F1 wagen gereden. Officiele test zelfs bij Minardi.
Vorig jaar was ze beter dan Indy, met een paar overwinningen (waaronder 1 met gebroken rugwervel) en een paar races die ze hierdoor moest missen). Dit jaar heeft ze problemen met de auto waardoor het nog niet zo gaat zoals ze zou willen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dan mag Beitske het eerst wel ff beter doen dan de voorlopige P11 in de Formule ADAC..
ook ziek dat je van Indy Dontje (Nederlander) minder hoort dan van Beitske, terwijl Indy Dontje 6e staat in de F ADAC, en bij hetzelfde team rijdt.
Ik probeer ook altijd live te kijken, maar ik zeg er niet alles voor af (wel veelquote:Op maandag 27 mei 2013 13:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Vanaf 94 tot voor 3 jaar terug 1 race live gemist (Spa toen Kimi won in de Ferrari en Fisico het zo goed deed).
Laatste 3 jaar ivm werk heel veel live gemist, maar wel alle races de volledige race achteraf nog gekeken zonder de uitslag te weten vooraf. Samenvattingen doe ik niet aan. Wel jammer, maar inherent aan het werken in ploegen helaas.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Dimauro het volgende:
[..]
op 0:55 stuurt Raikkonen in en zit Perez met zn voorwiel pas bij het achterwiel van de Lotus. Ook al stuurt Raikkonen niet in, het asfalt houdt daar gewoon op volgens mij. Perez zal altijd eerst naar rechts moeten sturen meer plek claimen voordat die zn bocht kan aansnijden. Als die er half naast zat, ok. Maar nu vind ik het echt te zwaar om dit Raikkonen aan te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |