Coronel maakte er nog wel een opmerking over. Dus hij was nog enigszins wakker.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:05 schreef franklop het volgende:
en de heren commentatoren misten het dus compleetterwijl het vol in beeld was
Sorry dacht dat de voorste Caterham vdGarde was maar hij was de achterstequote:
Ergens was het wel te verwachtenquote:
zag een caterham al de eerste bocht afsnijden, wellicht daarna teveel plaatsen af moeten staan fzoquote:Op zondag 26 mei 2013 14:06 schreef Cheiron het volgende:
Godver, hoe kan dat nou gebeurd zijn bij vd Garde? Heeft die zo veel plaatsen verloren bij de start?
Jammer om zo meteen je goede kwalificatie te verkloten.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:08 schreef franklop het volgende:
[..]
zag een caterham al de eerste bocht afsnijden, wellicht daarna teveel plaatsen af moeten staan fzo
vrije baan zoquote:Op zondag 26 mei 2013 14:10 schreef Montov het volgende:
GvdG tweede snelste rijder op de baan. Die vroege pitstop kan een voordeel zijn zo.
Maar die rijdt met een bijna lege tank, zal zo wel weer de pits in gaan.quote:
Hij is de enige met een gat van 23 seconden...alle ruimte dusquote:
watquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar die rijdt met een bijna lege tank, zal zo wel weer de pits in gaan.
Wat?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ja, even bijtanken...quote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is de enige met een gat van 23 seconden...alle ruimte dus
2002 belde, ze wilden hun tankstops terugquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Rosberg ook hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 14:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij is de enige met een gat van 23 seconden...alle ruimte dus
Die heeft geen haastquote:
nu is maldonado degene met snelste rondequote:Op zondag 26 mei 2013 14:13 schreef Nood-kloon het volgende:
Wel knap van VDG om dan sneller te zijn dan Maldonado.
Nieuwe manier om in the picture te komen, beginnen met een lege tank bij Caterhamquote:
Nee, dat zie ik. Houdt alles op.quote:
Zoiezo monaco, treintje rijdenquote:
Die heb ik al afgezet, na 2 ronden al reclamequote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef Nood-kloon het volgende:
En dan net weer reclame of RTL Duitsland....
Zekerquote:
VDG voor de overwinning dus?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef Toekito het volgende:
Pic doet een Piquet Jr. gewoon zelf de SC halen
Ja ze haperen nu nogalquote:Op zondag 26 mei 2013 14:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Livestream lijkt kapot te zijn? Heeft iemand nog een andere voor mij? :p
Hmm, die strategie lijkt idd op die beruchte race in Singaporequote:
Ja ik ook....quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef exile79 het volgende:
Ik zag rook, en Sindsdien kijk ik naar Duitse reclame...
die sopcast die ik net postte doet het superquote:Op zondag 26 mei 2013 14:18 schreef Fir3fly het volgende:
Heb er al 3 geprobeerd, ze kappen er steeds mee na een minuut of 2.
Al een minuut of vijf.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:17 schreef exile79 het volgende:
Ik zag rook, en Sindsdien kijk ik naar Duitse reclame...
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop maar dat Alonso aan het sparen is voor een 1 stopper...
Enorme spanning verwachten in Monaco als er geen regen of crash isquote:Op zondag 26 mei 2013 14:23 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
problemen met de streams is anders wel de spannendste gebeurtenis tot nu toe deze race
Godverdomme,quote:Op zondag 26 mei 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk hier Sport1 stream
http://polepositionweb.info/?page_id=39
je hebt wel AceStream nodig.
Als ik dat mag zeggen.
Tom?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Breaker.Faker het volgende:
ik ben weer bij sport1 aan het kijken. Ben ik even blij dat ik dit de weekend sport1 voor het laatst heb. Maar wat een gezeik met Ronald en Tom. Tom praat meer ronald komt er haast niet tussen maar Tom let wel goed op de race en weet geen domme dingen te vertellen.
En gewoon geen punten geven voor Anoukquote:
Kweet niet waarom dat Verstappen er niet is, heb geen Sport1. Had daarstrax toevallig gelezen dat Tom er was voor co-presentatiequote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Oh maar we hadden toch alleen Albers Doornbos en Verstappen ?
Deze banden + elke baan.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef Cheiron het volgende:
Dit is toch Formule1 onwaardig; "he, ga even een halve seconde sneller rijden". Deze banden + Monaco is echt een dramatische combinatie
Lekker voorbij Massaquote:
het gaat er allang niet meer om wie het snelst is...helaasquote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef Cheiron het volgende:
Dit is toch Formule1 onwaardig; "he, ga even een halve seconde sneller rijden". Deze banden + Monaco is echt een dramatische combinatie
Die hebben 'm dus gewoon gepauzeerd tijdens de reclamequote:Op zondag 26 mei 2013 14:39 schreef Nood-kloon het volgende:
Da's ook maf. De stream is sneller dan RTL Duitsland.
Mwoah, hier vind ik het duidelijker dan ooit.quote:
Ach, je moet het positief bekijken. Hij kan tenminste geen plaatsen meer verliezenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:41 schreef Toekito het volgende:
Het enige wat Giedo na zijn klap kon redden was een SC. Maar nu heeft dat ook weinig nut meer vrees ik.
vdg is al 2x gestoptquote:Op zondag 26 mei 2013 14:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit wordt een 2 stopper voor ierdereen.
Ja mooi, geweldigquote:Op zondag 26 mei 2013 14:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hamilton heeft nu dus gewoon pech gehad
waren ook twee flinke klappenquote:
Linksvoor blokkeerde als een mallequote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef Cheiron het volgende:
Wel een hele vreemde crash van Massa. Die bocht moet hij toch gewoon kunnen maken.
Hobbeltje, links blokkeren, toen rechts geblokkeerd zoals ik het ziequote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef Cheiron het volgende:
Wel een hele vreemde crash van Massa. Die bocht moet hij toch gewoon kunnen maken.
Barrière reparerenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef Wombcat het volgende:
Ze zenden de SC dus uit als de wagen van Massa is weggetakeld? Waarom dan de SC?
vangrail zal wellicht even nagekeken moeten wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef Wombcat het volgende:
Ze zenden de SC dus uit als de wagen van Massa is weggetakeld? Waarom dan de SC?
Oneens! Als de Mechaniek hapert kan de beste man daar ook weinig aan veranderen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef Toekito het volgende:
Massa moeten ze lekker vervangen als deze ook eigen schuld is.....als je 2x als ervaren coureur crasht daar dan ben je het niet waard om in de F1 te rijden.
ze zijn er beiden, liepen een tijdje terug met de Lotus coureurs meequote:
Supervetquote:Op zondag 26 mei 2013 14:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn er beiden, liepen een tijdje terug met de Lotus coureurs mee
Di Resta 8 plaatsen toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Fiorano het volgende:
Di Resta en Chilton grootste stijgers tot nu toe 6 plekjes gestegen. VDG meeste verloren.
ja ik snap ook niet waarom ze dat niet doenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:53 schreef Xebber het volgende:
GvdG kan beter achteruit rijden, dan kan ie sneller aansluiten.
Omdat ie dan niet over Start/finish rijdt, en dus niet geunlapped wordtquote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet waarom ze dat niet doen
Oja. Moet toch eenvoudig vanuit raceontrol te doen zijn met een computerquote:Op zondag 26 mei 2013 14:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat ie dan niet over Start/finish rijdt, en dus niet geunlapped wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |