Dat klopt. Stiekem heb ik dit verhaal geschrevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stiekem vind je Sjek een lekker homp vlees
meerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Stiekem heb ik dit verhaal geschreven
[ afbeelding ]
Hmmm wat lekker vies . BERGKAMP 2-1 !!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt. Stiekem heb ik dit verhaal geschreven
[ afbeelding ]
Samenvatting van die gasten:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel een topper wat dat betreft, levert wel hilarische discussies. En sommige zijn gewoon fullblown daaps, zoals de Juventus fan die vind dat Juventus op papier beter is dan Bayern Munchen.
Denk niet dat hij dat morgen gaat doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij is voor vandaag een held. Morgen is het weer een dikke mongool als hij een penal mist.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Samenvatting van die gasten:
'Ja, maar RObben is een kutspeler omdat hij 2 kansen mist in een CL-finale.'
Vervolgens in een Ajax topic
'Boerrigter is toppie, kijk es hoe goed die speelt tegen De Graafschap en VVV Venlo! Snap niet waarom die niet bij Oranje speelt! Derkie!'
Uitspraken van verschillende users met elkaar vergelijkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
'Boerrigter is toppie, kijk es hoe goed die speelt tegen De Graafschap en VVV Venlo! Snap niet waarom die niet bij Oranje speelt! Derkie!'
okequote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zei Frank Snoeks niet Sjekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
NEDERLAND NAAR DE HALVE FINALE, DAT KAN NIET MEER FOUT
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb je ook dat moment dat Robben op z'n knieën valt na het laatste fluitsignaal?
quote:
Ben ook voor ajaxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is normale snelheidquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan dit ook in normale snelheid?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd voor een goede computer zou ik zeggen.
Voegen goede computers ontbrekende frames toe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tijd voor een goede computer zou ik zeggen.
Hey Louis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hallo met Louis spreek je. Zeg het maar.
eens maar lahm is ook een held beter dan Van buyten ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Louis had de beker uitgereikt moeten krijgen. Niet Lahm.
Alles kits met Truus. We liggen nu lepeltje lepeltje. Wil je d'r nog even aan de lijn of was dit het?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hey Louis.
Hoe gaat het met truus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |