Die ruilen ze in tegen deze.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gebeurt er nu met het ticket dat Bayern al heeft gehaald in de competitie?
Je had er toch eentje van 'Wij zijn de beste'quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar we hebben em nu dus is het geen misschien meer
Niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
die had ik volgens mij te vroeg gepostquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er toch eentje van 'Wij zijn de beste'
Heb je ook dat moment dat Robben op z'n knieën valt na het laatste fluitsignaal?quote:
eigenlijk vond ik het wel leuk dat hij die assist gaf want tegenwoordig hoor je mensen roepen ego robben terwijl ze geen een wedstrijd van hem hebben gezien dit seizoenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat voor de haters Robben sowieso niets goeds kan doen, scoort hij een hattrick, dan had hij er 6 kunnen maken. Maakt hij 2 assists, dan had hij er 4 kunnen maken.
Hij is zo'n held! Ongelofelijk.
Nee ze hebben het over Arjen Robben. Niet over de wedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter heeft over het algemeen prima gefloten. Ga het gewoon over de wedstrijd hebben....
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter heeft over het algemeen prima gefloten. Ga het gewoon over de wedstrijd hebben....
maar tadic is beter toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat voor de haters Robben sowieso niets goeds kan doen, scoort hij een hattrick, dan had hij er 6 kunnen maken. Maakt hij 2 assists, dan had hij er 4 kunnen maken.
Hij is zo'n held! Ongelofelijk.
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb je ook dat moment dat Robben op z'n knieën valt na het laatste fluitsignaal?
Misschien is Schalke nu automatisch geplaatst, slok op een borrel voor PSVquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |