Heb je ook dat moment dat Robben op z'n knieën valt na het laatste fluitsignaal?quote:
eigenlijk vond ik het wel leuk dat hij die assist gaf want tegenwoordig hoor je mensen roepen ego robben terwijl ze geen een wedstrijd van hem hebben gezien dit seizoenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat voor de haters Robben sowieso niets goeds kan doen, scoort hij een hattrick, dan had hij er 6 kunnen maken. Maakt hij 2 assists, dan had hij er 4 kunnen maken.
Hij is zo'n held! Ongelofelijk.
Nee ze hebben het over Arjen Robben. Niet over de wedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter heeft over het algemeen prima gefloten. Ga het gewoon over de wedstrijd hebben....
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Scheidsrechter heeft over het algemeen prima gefloten. Ga het gewoon over de wedstrijd hebben....
maar tadic is beter toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat voor de haters Robben sowieso niets goeds kan doen, scoort hij een hattrick, dan had hij er 6 kunnen maken. Maakt hij 2 assists, dan had hij er 4 kunnen maken.
Komt eraanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Heb je ook dat moment dat Robben op z'n knieën valt na het laatste fluitsignaal?
Misschien is Schalke nu automatisch geplaatst, slok op een borrel voor PSVquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gebeurt er nu met het ticket dat Bayern al heeft gehaald in de competitie?
Het is meer een grap. En van sommige users weet je dat ze "anders" willen zijn en proberen te pronken met een "gedurfde" mening.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:09 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Bommel staat daar om de spelers van Bayern voor de camera te krijgen. Tom Egbers lopen ze allemaal straal voorbij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef xzaz het volgende:
van Bommel was toch gestopt? Dat betekend zeker dat we hem meer op TV zien lullen
geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:08 schreef KingRoland het volgende:
NU TEGEN CHELSEA IN DE SUPERCUP!
Mourinho vs Guardiola! Augustus! of komen ze pas later?
ex speler van fc bayern en hij is een nederlander en de nos is een nederlandse zenderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Asskicker14 het volgende:
En wat doet Van Bommel in godsnaam daar?
Dezelfde spelers die Boerrigter de hemel inprijzen en Oranje inschreeuwen als hij 2 goede rushes maakt tegen De Graafschap.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het is meer een grap. En van sommige users weet je dat ze "anders" willen zijn en proberen te pronken met een "gedurfde" mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |