Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eens wat zien dan. Ik heb al die series van de laatste jaren nog nooit gekeken. Kan het toch niet volgenLost was de eerste en laatste.
Begin er maar niet aan. Anticlimaxquote:
Corry Koningsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word wanhopig van dit nummer, van wie is dit?
Emily Sandéquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Emelie Sandequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
De "Wie" is groot in deze.quote:
Dank je!quote:
Echt geen idee.quote:
ik zeg Abi, want die benenquote:
Dan had het programma wel "The Legs" gehetenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had het programma wel "The Legs" geheten
Ah, daar woon ik niet, vandaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Britse zangeres, die de laatste jaren nog bekend is geworden. Vooral in de UK.
ik geloof je, als ik dat van daarnet hoorde wil ik die ook niet kennenquote:
De vloerverwarming is hier nog niet afgeslagenquote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
dat moet veeeeel hoger gezongen worden
Flink in de noten trappen of een HEMA-onderbroek aantrekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
dat moet veeeeel hoger gezongen worden
dat hoort bij dit liedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
is de lelijke jaren 80 kleding weer de mode of zo?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelijk alle jaren 80 muziek verbannen dan
In deze ronde zijn er alleen maar verliezersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
de winnaar van deze battle ligt er volgende ronde uit
ik zei het vorige week al: er moet niet alleen een 'steal' zijn, maar ook een 'neither', dus dat de coach beide kandidaten dropt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
In deze ronde zijn er alleen maar verliezers
Ze hadden elkaar in de keelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
Twee Kermit de Kikkers met een kikker in de keel.
Jessie is geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die voorbeelden van Jessie, elke keer weer![]()
![]()
In een donkere kamer misschienquote:
quote:
Hij klinkt dan alsof zijn wiener tussen de deur zit.quote:
Hoe weet jij hoe dat klinkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij klinkt dan alsof zijn wiener tussen de deur zit.
Je hebt de fles al leeg?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs de stem van Holly in de blokken gaat irriteren, tijd voor een borrel.
Stond er een fles?quote:
quote:
Dan moeten we maar doordrinken danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Die moet wel op, want wijn kun je niet lang bewaren
ik eet zelden nog na 8 uur, met twee van zulke avonden per week ga ik niet beide avonden snackenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit aan de crackers met krabsalade en plakjes fuet.
rode wijn blijft een paar dagen goed, op kamertemperatuurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Die moet wel op, want wijn kun je niet lang bewaren
Je leeft maar één keerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik eet zelden nog na 8 uur, met twee van zulke avonden per week ga ik niet beide avonden snacken
Ja, da's toch niet lang?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
rode wijn blijft een paar dagen goed, op kamertemperatuur
Nee, precies. Economische crisis in het land, crisis bij J.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ordinair.. en zo'n jurk moet je niet aan doen als je geen tieten hebt
twee glazen per dag, dan is de fles in drie dagen leegquote:
We hadden toch een borrelavond op de agenda staan?quote:
niks mis met de tieten van Jessiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, precies. Economische crisis in het land, crisis bij J.
Ik vind het niet te zuipenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
twee glazen per dag, dan is de fles in drie dagen leeg
2 erwtjes op een plankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met de tieten van Jessie
ze zijn non-existent. Dat is er mis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met de tieten van Jessie
Ja, maar ik had al whiskeyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden toch een borrelavond op de agenda staan?
Je mist niets. J wel overigens.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet maar eens richting de tv lopen, ben nu wel benieuwd naar J en haar jurk
rode wijn moet je nooit gekoeld bewaren, dan gaat de kwaliteit snel achterutiquote:
Dat laatste sowiesoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh ik begin bijna te swingenIs het de wijn of het nummer
als ik weet dat ik bezoek krijg haal ik altijd een bag-in-a-box in huis, dat tapt lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hier al 2 weken rode wijn koud en open in de koelkast, ik tap vrolijk verder
de visite krijgt goedkoop rotzooi?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik weet dat ik bezoek krijg haal ik altijd een bag-in-a-box in huis, dat tapt lekker
die van de Hema is prima te drinkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de visite krijgt goedkoop rotzooi?
dit dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is er mis met Jessie?
Die accepteert zichzelf tenminste, anders zit iedereen met nep bollers straks.
QFTquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
we hebben een apart Klussen & Wonen subforum daarvoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, iemand verstand van impregneren?
Foute jurkkeuze.Je kunt je ook accepteren met een normale jurkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
That's the wine talkin'?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
No wayquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
we hebben een apart Klussen & Wonen subforum daarvoor
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Welneequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Foute jurkkeuze.Je kunt je ook accepteren met een normale jurk
Of KPD, ligt eraan wie of wat je wil behandelenquote:
Nee, ik ben even aan het nadenken over een buitenmuurquote:
Uh nee, ik denk dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WelneeDikke vrouwen mogen van jou ook in strakke (te) korte jurkjes, dus iedereen mag alles toch
Je bent me voor, alleen dan niet voor mezelfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of KPD, ligt eraan wie of wat je wil behandelen
BAM.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:24 schreef BabeWatcher het volgende:
die gozer is flieft op Jessie en wordt nu gedumpt door haar
Nee hoor, na 10 TAL-seizoenen weet ik dat je mager hekeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh nee, ik denk dat je in de war bent met iemand anders.
neem de tijd anders beland je volgend seizoen in rijdende rechterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik ben even aan het nadenken over een buitenmuur
Hoezo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
neem de tijd anders beland je volgend seizoen in rijdende rechter
Ik hekel te korte jurkjes bij non-magere personen ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, na 10 TAL-seizoenen weet ik dat je mager hekelt
Ow, een muurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Holly ook?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hekel te korte jurkjes bij non-magere personen ook
Als je die dik noemt is er iets mis met je wereldbeeldquote:
Oh zo, maar een muur in je eigen tuin kun je toch schilderen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
90% van de zaken daar gaan over muurtjes, heggen & schuttingen
Het is heel snel gedaan, kost ergens tussen 6-10 euro per vierkant meter... jaar of 10 garantie... komt geen vocht in de muurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dus enkel 'normale' figuren mogen korte rokjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je die dik noemt is er iets mis met je wereldbeeld
over dik gesproken, deze twee kandidaten zijn allebei tonnetje. Holly is gewoon lekker vol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je die dik noemt is er iets mis met je wereldbeeld
nee.. ook niet.. was een zaak over een fel rood windscherm wat een zeik wijf niet mooi vondquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zo, maar een muur in je eigen tuin kun je toch schilderen?Schutting is heeeeeeeeeel iets anders
Wat mensen in hun eigen huis doen moeten ze zelf wetenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dus enkel 'normale' figuren mogen korte rokjes?
Ik stop al
Hier is de tuin al ooit geschilderd, ik heb geen idee hoe lang geleden het is gedaan... vandaar dat ik twijfel tussen gewoon de verf erop of dat je vanaf scratch moet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het is heel snel gedaan, kost ergens tussen 6-10 euro per vierkant meter... jaar of 10 garantie... komt geen vocht in de muur
en als ze in hun eigen huis naakt voor het raam gaan staan zodat de rest hun kan zien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat mensen in hun eigen huis doen moeten ze zelf weten
post jezelf in een kort rokje, dan oordelen wij of het kanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar dus enkel 'normale' figuren mogen korte rokjes?
Ik stop al
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:28 schreef Pheno het volgende:
http://tellymix.co.uk/rea(...)-67200-a-minute.html
Oke, daar gaat mijn wijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en als ze in hun eigen huis naakt voor het raam gaan staan zodat de rest hun kan zien?
Ik heb geen vragen betreft mezelf en rokjes, maar bedanktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
post jezelf in een kort rokje, dan oordelen wij of het kan
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en als ze in hun eigen huis naakt voor het raam gaan staan zodat de rest hun kan zien?
Niet valsspelen, het moet door de keel!quote:
Dus er komt geen foto?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen vragen betreft mezelf en rokjes, maar bedankt
Tom weet ze altijd uit te zoeken, van zijn winnares hebben we nooit meer wat gehoord.quote:
Dit doet me ergens aan denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet valsspelen, het moet door de keel!
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel fout...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De tuin ja?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier is de tuin al ooit geschilderd, ik heb geen idee hoe lang geleden het is gedaan... vandaar dat ik twijfel tussen gewoon de verf erop of dat je vanaf scratch moet?Maar ik zal idd eens elders op Fok vragen
Wat boeit een set anonieme benen zonder gezicht op de foto?quote:
Er staat nergens dat er geen gezicht bij magquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat boeit een set anonieme benen zonder gezicht op de foto?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ja shit nu kom ik ook niet van het beeld van BZN af
de minst slechte idd, een beetje schor is wel mooi, maar zij is gewoon geen artiest-typequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Die brunette heeft wel een mooie stem zeg.
quote:
Wie verft er nou een tuinquote:
Gele gezichtjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
zijn de gele gezichtjes verwijderd of kleiner gemaakt? ze zitten op een andere plaats en klik steeds bijna op de verkeerde
Geen idee, ik klik nooit op gezichtjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Stickertje het volgende:
zijn de gele gezichtjes verwijderd of kleiner gemaakt? ze zitten op een andere plaats en klik steeds bijna op de verkeerde
smileys, emoticonsquote:
geen idee, maar zijn BA was niet erg sterkquote:
Ik vind het een beetje te veel gebrul.quote:
allebei een beetje overdreven ook qua performancequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te veel gebrul.
Dat ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje te veel gebrul.
ik heb voor het begon al mijn sanitaire bezoek gedaan en de wijn naast me neergezetquote:
Ik wil gewoon niet 2,5 uur nonstop kijken, maar weglopen kan zelf primaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb voor het begon al mijn sanitaire bezoek gedaan en de wijn naast me neergezet
8 minuten reclame blokken zodat je even rond kunt lopen..quote:
ik mag niet opstaan, mijn poes ligt op schootquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet 2,5 uur nonstop kijken, maar weglopen kan zelf prima
Volgens mij zijn dat nug tussenrondes, waarbij twee kandidaten (uit hetzelfde team) direct na elkaar een nummer van hun eigen keuze zingen (solo) en daarna gaat er één naar huis. Ofzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
zijn de knock-out shows de live shows? Of zit er nog iets tussen?
ow, oké. Thanks!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat nug tussenrondes, waarbij twee kandidaten (uit hetzelfde team) direct na elkaar een nummer van hun eigen keuze zingen (solo) en daarna gaat er één naar huis. Ofzo.
Dat ook ja, kont en knieënquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
8 minuten reclame blokken zodat je even rond kunt lopen..![]()
mijn reet doet nu pijn van het zitten
eigenlijk de hele battle rounds al. Ad libs to the maxquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme adlibs van hem, passen niet bij het nummer vind ik.
zij laat zich niet afleidenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Stomme adlibs van hem, passen niet bij het nummer vind ik.
Ja, ik vind het heel ergerlijk. Alsof dat bewijst dat je beter zingt, door er een hoop riedeltjes tussendoor te gooienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
eigenlijk de hele battle rounds al. Ad libs to the mix
ja, ik vind het ook niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel ergerlijk. Alsof dat bewijst dat je beter zingt, door er een hoop riedeltjes tussendoor te gooien.
Will is baasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
will kan ik niet meer serieus nemen als jury, vooral toen hij de kerel met de gitaar niet doorliet in de BA... hij heeft fergie in zijn band/groep, dat is al bewijs genoeg dat hij niks van muziek af weet
En wat heeft dat met muziek te maken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hij heeft met Britney en Eva samengewerkt
ik heb haar ge DM'tquote:
quote:
Ik heb ook zo mijn twijfels of hij blijft, denk het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat het zijn laatste avond is
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Die ouwe danst gek. Nou ja, danst als een ouwe.
quote:
Niet verdiend voor die knul, maar vooruitquote:
Sir Tom moet de oudste blijvenquote:
Jup, doen ze vaker hier, overal wel. Jammer, het gaat toch om The Voice.quote:
Hij zong minder, dus ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je liever dta je favoriet eruit ging dan?
je zou verwachten dat er naar een climax werd gegaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |