Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eens wat zien dan. Ik heb al die series van de laatste jaren nog nooit gekeken. Kan het toch niet volgenLost was de eerste en laatste.
Begin er maar niet aan. Anticlimaxquote:
Corry Koningsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word wanhopig van dit nummer, van wie is dit?
Emily Sandéquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Emelie Sandequote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
De "Wie" is groot in deze.quote:
Dank je!quote:
Echt geen idee.quote:
ik zeg Abi, want die benenquote:
Dan had het programma wel "The Legs" gehetenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had het programma wel "The Legs" geheten
Ah, daar woon ik niet, vandaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Britse zangeres, die de laatste jaren nog bekend is geworden. Vooral in de UK.
ik geloof je, als ik dat van daarnet hoorde wil ik die ook niet kennenquote:
De vloerverwarming is hier nog niet afgeslagenquote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
dat moet veeeeel hoger gezongen worden
Flink in de noten trappen of een HEMA-onderbroek aantrekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
dat moet veeeeel hoger gezongen worden
dat hoort bij dit liedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
is de lelijke jaren 80 kleding weer de mode of zo?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gelijk alle jaren 80 muziek verbannen dan
In deze ronde zijn er alleen maar verliezersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
de winnaar van deze battle ligt er volgende ronde uit
ik zei het vorige week al: er moet niet alleen een 'steal' zijn, maar ook een 'neither', dus dat de coach beide kandidaten dropt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
In deze ronde zijn er alleen maar verliezers
Ze hadden elkaar in de keelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
Twee Kermit de Kikkers met een kikker in de keel.
Jessie is geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die voorbeelden van Jessie, elke keer weer![]()
![]()
In een donkere kamer misschienquote:
quote:
Hij klinkt dan alsof zijn wiener tussen de deur zit.quote:
Hoe weet jij hoe dat klinkt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij klinkt dan alsof zijn wiener tussen de deur zit.
Je hebt de fles al leeg?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs de stem van Holly in de blokken gaat irriteren, tijd voor een borrel.
Stond er een fles?quote:
quote:
Dan moeten we maar doordrinken danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Die moet wel op, want wijn kun je niet lang bewaren
ik eet zelden nog na 8 uur, met twee van zulke avonden per week ga ik niet beide avonden snackenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit aan de crackers met krabsalade en plakjes fuet.
rode wijn blijft een paar dagen goed, op kamertemperatuurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Die moet wel op, want wijn kun je niet lang bewaren
Je leeft maar één keerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik eet zelden nog na 8 uur, met twee van zulke avonden per week ga ik niet beide avonden snacken
Ja, da's toch niet lang?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
rode wijn blijft een paar dagen goed, op kamertemperatuur
Nee, precies. Economische crisis in het land, crisis bij J.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ordinair.. en zo'n jurk moet je niet aan doen als je geen tieten hebt
twee glazen per dag, dan is de fles in drie dagen leegquote:
We hadden toch een borrelavond op de agenda staan?quote:
niks mis met de tieten van Jessiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, precies. Economische crisis in het land, crisis bij J.
Ik vind het niet te zuipenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
twee glazen per dag, dan is de fles in drie dagen leeg
2 erwtjes op een plankquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met de tieten van Jessie
ze zijn non-existent. Dat is er mis.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
niks mis met de tieten van Jessie
Ja, maar ik had al whiskeyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hadden toch een borrelavond op de agenda staan?
Je mist niets. J wel overigens.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet maar eens richting de tv lopen, ben nu wel benieuwd naar J en haar jurk
rode wijn moet je nooit gekoeld bewaren, dan gaat de kwaliteit snel achterutiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |