Poll: Wie wint de Champions League?quote:Previous meetings
• The clubs' only European fixtures came in the 1997/98 quarter-finals with Dortmund, then defending champions, coming out on top. After a goalless first leg in Munich, Dortmund prevailed 1-0 in the return through Stéphane Chapuisat's 109th-minute goal.
• The lineups for that second leg on 18 March 1998 were:
Dortmund: Klos, Júlio César, Reuter (Zorc 105), Kohler, Heinrich, Feiersinger, Freund (Ricken 79), Möller, But, Chapuisat, Decheiver (Schneider 119).
Bayern: Kahn, Babbel, Kuffour, Matthäus (Strunz 111), Nerlinger (Lizarazu 111), Scholl, Hamann, Fink, Tarnat, Élber (Zickler 101), Jancker.
• The clubs have met in 100 competitive fixtures with 45 wins for Bayern, 26 for Dortmund and 29 draws.
• Bayern are unbeaten against Dortmund in four meetings in 2012/13, including 1-1 home and away draws in the Bundesliga. On 1 December in Munich, Mario Götze (74) cancelled out a Toni Kroos (67) goal, while in Dortmund on 4 May, Bayern's Mario Gomez (23) wiped out Kevin Grosskreutz's 11th-minute effort in a fixture where Rafinha was sent off.
• Bayern beat Dortmund 2-1 in the German Super Cup on 12 August – Mario Mand¸ukić (6) and Thomas Müller (11) scoring before Robert Lewandowski (75) reduced the arrears. Juup Heynckes' men also defeated Dortmund in the German Cup, Arjen Robben (43) hitting the lone goal of their quarter-final on 27 February.
• In past German Cup final meetings, Bayern beat Dortmund 2-1 in 2008 but Dortmund gained revenge with an emphatic 5-2 victory last season. Shinji Kagawa (3), Mats Hummels (41pen) and Lewandowski (45, 58, 81) struck for Dortmund with Robben (25pen) and Franck Ribéry (75) replying.
• The lineups for that final encounter on 12 May 2012 were:
Dortmund: Weidenfeller (Langerak 34), Piszczeck, Subotić, Hummels, Schmelzer, Kehl, Błaszczykowski (Peri¨ić 84), Grosskreutz, Gündoğan, Kagawa (Bender 81), Lewandowski.
Bayern: Neuer, Lahm, Boateng, Badstuber, Alaba (Contento 69), Ribéry, Gustavo (Müller 46), Schweinsteiger, Kroos, Robben, Gomez.
• Bayern's biggest Bundesliga win was an 11-1 defeat of Dortmund in 1971/72 in which Uli Hoeness, now club president, scored twice.
paupersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die het nog niet gedownload en al gezien hebben
Ik moet seizoen 6 nog zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die het nog niet gedownload en al gezien hebben
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snoek Schelvis Vos allemaal beesies
quote:
Mooie UI heb je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ik spreek je na de wedstrijd nog wel.
Ach, hoop dat hij er wel een paar in het netje legt hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:31 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek je na de wedstrijd nog wel.
Nee, de keeper heeft geen helmpje op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tellen de goals van Bayern Munchen dubbel?
Alleen als de keeper een helm draagt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het verlengen wordt wel ja, of als de keeper een helm op heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs de beslissende assist is al voldoende. Ik denk wel dat hij er een gaat maken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt man. Zal hij 1 goal maken of toch meer?
Omdat de keeper een helm draagt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat die hond op het veld?
Einaudi?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:36 schreef rubbereend het volgende:
aan de muziek te horen kijk ik naar Wie is de Mol
EL.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond de opening bij de CL finale van de week beter
De oefening?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:
Jquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:
bent in de war met het eurovisie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:
CL, EL was vorige weekquote:
neuh, bij de dames CLquote:
Ja ja, maar duurt een beetje langquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Ik vind het serieus wel een mooie show
Deze man weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik de ceremonie zou ontwerpen zou ik Jessica Alba in bikini over het veld laten lopen met vlaggetjes van beide clubs op haar wang geschminkt.
Dit maar dan met vrouwen in bikini?quote:
te kitschquote:
Ga naar Café De Malle Molen in Wijk Bij Duurstede om de finale met Sierd de Vos te belevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
Snoeks of Van Vliet geen Sierd de Vos helaas.
Ik zat ook te hopen op El Sierdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
Snoeks of Van Vliet geen Sierd de Vos helaas.
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga naar Café De Malle Molen in Wijk Bij Duurstede om de finale met Sierd de Vos te beleven
http://demalle.nl/?p=2290
Voor het eerst dit seizoen naar de NOS kijken normaal sport1quote:
Klopt omdat hij anders kan omvallenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Mogen ze die beker niet meer aanraken? Ik zag het niemand doen dit keer.
Louter asociale rotzooi posten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is larpen?
Nicki Minaj schijnt dit ook te doen.
Ze hebben het Blind zien doen, dus niemand doet het meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Bijgeloof, je mag niet naar de beker kijken of aanraken anders verlies je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Ik gok dat ze het geluid van de commentator daar hebben weggedraaid en Sierd live commentaar geeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga naar Café De Malle Molen in Wijk Bij Duurstede om de finale met Sierd de Vos te beleven
http://demalle.nl/?p=2290
Sierd met een paar biertjes erbij, zeer goed georganiseerd evenement.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het geluid van de commentator daar hebben weggedraaid en Sierd live commentaar geeft.
Bijgeloof, niet kijken en aanraken... Pas als je hem gewonnen hebtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Bij Benfica lopen ze inmiddels met blinddoeken het veld opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef PirE het volgende:
[..]
Bijgeloof, je mag niet naar de beker kijken of aanraken anders verlies je.
Is vernieuwde techniek, past zich aan aan je internetverbinding.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef VeX- het volgende:
Wat is dat voor gekut met die nos stream waarbij het beeld vanzelf wazig wordt?
joh, echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het geluid van de commentator daar hebben weggedraaid en Sierd live commentaar geeft.
Beter internet kopen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef VeX- het volgende:
Robben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef Rozzje het volgende:
Als Bayern wint dan maakt Schweinsteiger kans op de Ballon D'OR of is dat teveel gevraagd?
Gratis koekoeksklokje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd met een paar biertjes erbij, zeer goed georganiseerd evenement.
Dat betekent dat je pauperinternet hebt en om niet te gaan laggen schroeven ze de kwaliteit van jouw stream omlaag. Dus wees ze maar dankbaar, anders kon je helemaal niet kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:44 schreef VeX- het volgende:
Meen je niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij Benfica lopen ze inmiddels met blinddoeken het veld op
Ik heb een dikke verbinding, dus daar zou het niet aan moeten liggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is vernieuwde techniek, past zich aan aan je internetverbinding.
Vaatwassers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zijn er zoveel vrouwen in het topic
Rickazio post niet mee vanavond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Kermit. het volgende:
Gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rickazio post niet mee vanavond.
Rickazio is al een tijdje zoek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik post ook als Rickazio post. Dat is niet het probleem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben er altijd hoor, jij bent eerder de newbie hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Kermit. het volgende:
Gebanned?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jessica Alba was ook altijd een zeer prominente vrouw in het topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben er altijd hoor, jij bent eerder de newbie hier.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben er altijd hoor, jij bent eerder de newbie hier.
Totdat een zwarte speler een fout maakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor Robben natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:45 schreef Kermit. het volgende:
de, ja?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het lijkt wel een de 1ste wedstrijd van de EK
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Knaller het volgende:
Als Bayern wint komt dat door de invloed van Louis van Gaal.
Als Bayern verliest dan komt dat omdat Louis van Gaal er weg is.
Wat een coach!
Koning Louisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:47 schreef Knaller het volgende:
Als Bayern wint komt dat door de invloed van Louis van Gaal.
Als Bayern verliest dan komt dat omdat Louis van Gaal er weg is.
Wat een coach!
Wereldploegje.quote:
geen brommerpechquote:
Doet te veel denken aan een bepaalde oorlogquote:
vindquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Toch vindt ik de Twente vrouwen mooier (voetballen)
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een wedstrijd zonder Sierd is sowieso ontsierd.
Die Dante draagt wel een helm zo te zien.quote:
Rickazio, dus toch.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:50 schreef Kermit. het volgende:
Weinig negers op het veld.
Er wordt meteen veel harder gewerkt
Staat al in de OPquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Poll: Wie wint er vanavond?
• Bayern
• Dortmund
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
staat ook in de OP, jammer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Poll: Wie wint er vanavond?
• Bayern
• Dortmund
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hitlerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef VeX- het volgende:
Schmeltzer, kan je een nog Duitsere naam hebben?
Schweinsteiger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef VeX- het volgende:
schweinsteigerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef VeX- het volgende:
Van Bommelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:52 schreef VeX- het volgende:
Omdat je dan sowieso al een punt voor zou staan en dat is natuurlijk niet eerlijk in een finalequote:
Dit. Wat boeit die OP nou...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |