Eens goed naar je pedalen kijken en dan eens een plaatje googlen op look keo etc. Of langs de FM gaan en vragen. Ben zelf niet zo van de Look pedalen.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:13 schreef mincemeat het volgende:
Hoe kan je zien of je Look pedalen Delta of Keo schoenplaatjes nodig heeft?
Moet je even teruglezen... De een is dodelijk vermoeid, de ander heeft pijn in z'n grote teen, en weer een ander heeft er net een bacchanaal weekend op zitten. Maar dat zijn natuurlijk allemaal geen dingen om zenuwachtig van te worden.... Stress moet er toch ergens uit!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Zijn jullie al nerveus voor de 3 tieten? Het is al bijna 8 juni
Nerveus niet wel bijna klaar met de voorbereiding. Heb er enorm zin in.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Dat is niet best, hoe kwam dat? Hoef je geen gips dan oid?quote:Op maandag 27 mei 2013 13:23 schreef iScream. het volgende:
Zaterdag mn kleine teentje gebrokenKan amper meer een schoen aankrijgen, hopen dat het op de fiets wat meevalt!
Oh chips, dan moet ik maar eens gaan trainen. Vanavond begin ik!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:55 schreef CyclingGirl het volgende:
Ach, zijn ergere dingen! Ik was een plantenbak van betonblokken aan het bouwen, maar als hobby-ist uiteraard geen werkschoenen aan. Als je dan zo'n blok laat vallen kan het wel eens verkeerd aflopenquote:Op maandag 27 mei 2013 13:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is niet best, hoe kwam dat? Hoef je geen gips dan oid?
jahoor freddehquote:Op maandag 27 mei 2013 13:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh chips, dan moet ik maar eens gaan trainen. Vanavond begin ik!
Zou deze en volgende week elke dag 2x de lekbrug over voldoende zijn om in vorm te komen?
OK, dan ga ik dat doen.quote:
Dan kun je alsnog maar 2 uur en 25 minuten.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef muzas het volgende:
Ik moet 750ml bidons hebben.
Had na 1,5 uur mn twee 500ml al op.
Uur extra om een tankstation oid te vindenquote:Op maandag 27 mei 2013 14:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan kun je alsnog maar 2 uur en 25 minuten.
Gewoon minder zweten, dan heb je ook minder vocht nodig.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Uur extra om een tankstation oid te vinden
Of thuis van tevoren ff een liter aanmaaklimonade wegtikken voordat je vertrekt. Je moet ook weer niet overal een probleem van willen maken....quote:Op maandag 27 mei 2013 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon minder zweten, dan heb je ook minder vocht nodig.
Haha tering das veel! Als het echt warm is drink ik 500ml in 1,5 uur ofzo. Bij koud weer drink ik bijna niks onder 't fietsen (als ik 1,5 uur fiets dan, langer uiteraard wel), vieze koude rommel in de maagquote:Op maandag 27 mei 2013 14:41 schreef muzas het volgende:
Ik moet 750ml bidons hebben.
Had na 1,5 uur mn twee 500ml al op.
Ik drink 400ml per uur.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:24 schreef iScream. het volgende:
[..]
Haha tering das veel! Als het echt warm is drink ik 500ml in 1,5 uur ofzo. Bij koud weer drink ik bijna niks onder 't fietsen (als ik 1,5 uur fiets dan, langer uiteraard wel), vieze koude rommel in de maag
Oh jammer zeg. Naja, genoeg moois te vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
OK, dan ga ik dat doen.
De brandweerfiets gaat niet door kaas. Die jongen wilde een aantal componenten verkopen (het frame + zadelpen+stuur+stuurpen, een powertap achterwiel, ander setje wielen) om daarmee geld te krijgen voor een nieuw frame. En omdat ie al die wielenbende niet kwijt kan, wil ie zn frame nu nog niet verkopen. Pech voor mij dus.
Ga woensdag nog wel ff bij het look frame kijken.
Zeker, maar hoe langer ik wacht hoe minder kans dat het allemaal voor de marmot in elkaar zit.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh jammer zeg. Naja, genoeg moois te vinden.
Ik heb een gouden kmc 11 sl ketting binnen voor 3B en Marmot, twijfel nog over witzwarte fortezza's of groen zwarte, wat vinden gulder?
Ik merk wel vaak dat ik op het stukje van huis naar werk makkelijk een bidon wegtik. Komt vaak ook omdat ik 's ochtends nog niets gedronken heb en ik sowieso weinig drink als ik niet fiets.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:11 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of thuis van tevoren ff een liter aanmaaklimonade wegtikken voordat je vertrekt. Je moet ook weer niet overal een probleem van willen maken....
Sowieso kan het geen kwaad om 2 liter water (of thee) per dag te drinken. Dan is je lichaam altijd voldoende gehydrateerd.
Dan zul jij dit hele jaar al wel een kop als een uitgedroogde mummie hebben of niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
en ik sowieso weinig drink als ik niet fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |