PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nastasićquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn
[..]
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer!!!!!!!!
Die past niet in dit team.quote:
Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn
[..]
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer!!!!!!!!
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je Ben Kramer in je team gezet? En waarom Bentekkers vervangen?
Dat zal ik nu ook zeker doen ga wel sparen voor Suarez en zet hem in een team met Coutinho (IF)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusjaen Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
Je bent DS2 2.0quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal
Dat zegt niets. Dan moet je het eerst met een goedkoop team proberen en daarna met een TOTS team alleen zal dat laatste niet zo snel gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad
Ies gut, al speel ik de laatste tijd niet echt geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad
Toch raar hoe anders ik dat team ervaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.
Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorlabegin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
Sinds dat ik met hem speel zit ik in divisie 2 en verlies ik daar nog steeds allesquote:
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
Ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
Tja, moet dan ook elke wedstrijd met minstens 5-0 winnen als ik al mijn spelers een goed gemiddelde wil laten hebben qua goals. Dat is ook niet reëel. Het team wint erg vaak, en daar gaat het omquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar hoe anders ik dat team ervaarIk vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald
Hoezo je ging toch kappen met fifa?quote:
Totaal ander type speler though..quote:
Namen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.
oke veel plezier met je 50 chem team danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Staat toch nergens dat ik het ga doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo je ging toch kappen met fifa?
97 geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke veel plezier met je 50 chem team dan
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat ik het ga doen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
coins ga ik verkopen fifa gaat weg ben er nu echt klaar mee
Als ik fifa 14 koop hoef ik niet meer te handelen dure spelers kunnen er toch niks van
med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.quote:
Je vindt TOTS spelers kut, maar je gaat voor TOTS : Suarez, Mangala en N'Koulou. Zit er echt wel een piemel in je broek? Vrouwen zijn minder veranderlijk.quote:
quote:
Ja ben dan duidelijker. Aangezien ik het werkwoord ga gebruikte in mijn zin en jij dat overnam, lijkt het er toch duidelijk op dat je refereert aan mijn vraagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat ik Mangala en N'koulou ga kopen en proberen
Hij probeert zich er weer uit te lullenquote:
in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOENquote:
1000 xquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOEN
En dan nog ergens een d/t fout ertussen
quote:
Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.
ik scoorde een geniale first touch volley met hemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Michu is ook een baas trouwens.
OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zal dat niet kunnen.
Iets zeggen wat je wilt, maar het niet doen
Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?
Had ik gisteren ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
lol, net een quit van de tegenstander toen mijn fitness rond 93 zat, na de wedstrijd staat alles op 99
WEET JIJ HET OOK NIET ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEE
Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denken dat je echt 97 chemistry haalt met zo'n baggerteam
Ok. Thanks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)
ja met een coach.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar liefst 21 euro ingezet op het festijn vanavond. Corners tellen
Ja nu is het al te laat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijd
Ja sorryquote:
Als iemand maar een rode kaart haalt. Dan heb ik hoe dan ook winst. Is wel gek voetbal kijken hoor, als je steeds hoopt op een doodschopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik hoop het wel natuurlijk
Bron?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?
WeFut heeft het fout trouwens, UP Sturridge heeft 73 strength.
Veranderd, vielen Dank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?
WeFut heeft het fout trouwens, UP Sturridge heeft 73 strength.
Ok. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bovendien is de individuele chemistry belangrijker
De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben.quote:
Ja zie het, FUTWIZ had het wel goed en FUTHEAD niet. Heeft Pascal weer iets zitten overtypen zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben.
Nee hoeft niet, kan nooit kloppen die 80. Al zijn ps3 stats wel anders dan xbox stats daar doelde ik meer op (al is 7 sowieso te veel verschil).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb ik gezien ingame, zal wel even een YT filmpje zoeken.
Dan weet je het nu. Als ik jou was zou ik lekker je hele team verkopen en lekker BPL team makenquote:
Esswein.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Michaelvanb het volgende:
Wie is de beste bundesliga speler voor alleen in de spits?
Lewandowski?
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken terwijl ik geen pacehoer ben?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALA
Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noemquote:
ga je nog golfen of waquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALA
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noem
Mag je best doen hoor, ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
Best wel vervelend inderdaad maar ja ach, ik heb er niet heel veel last van ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Michaelvanb het volgende:
workrates van tots bundesliga spitsen![]()
allemaal high/high
Dit had je moeten doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij hetero bent?
Denken dat Kamikazie hetero isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EA kennende Chielliniquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het TOTS toch?
Met goed combinatiespel kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk een spits met 70 pace maar dan moet je gaan cross abusen want anders zie je hem heel de wedstrijd niet
Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzoquote:
Dat kun je ook met snelle spitsen spelen en dat werkt veel beterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met goed combinatiespel kom je een heel eind.
Gisteren aan mijn moeder verteldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het geheim wou houden ? Van ons ...
Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.quote:
Daarom zeg ik ook EA kennende omdat ze dan lekker kunnen cashen. Zelf hoop ik op TOTS Barzagli zijn gewone kaart is al de beste verdediger in het spelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzo
IF's zijn de moeite niet tenzij de positie veranderdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.
Ik zie Torino nooit spelen eigenlijk, maar ik hoor er verder nooit iets over. Wel af en toe dat hij bij top 5 in de belangstelling staat, maar die krijgt echt geen TOTS.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelde Ogbonna afgelopen jaar?
Werd wel aan een aantal grote clubs gelinkt en is een groot talent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelde Ogbonna afgelopen jaar?
Die fransman is fucking goed pipoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
Diakitéquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had een keer hem en IF Skrtel als CB'squote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veruit beter dan Barzagli inderdaad. Sorry voor mijn rare opmerking eerder deze middag.
Je vergeet Derijck.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, de beste CB in het spel is Berezutskiy.
Berezutskiy is echt goed. Naast Ignashevic.quote:
Workrates, length, heading en Pace.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/player_compare/1623/4873
Hoe kun je Diakite nou beter vinden
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Wow, iemand uit mijn klas zei gister dat ze die melodie van Pitbull en Christina Aguilera hebben gejat...![]()
Echte muziek nog welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
Ik bedoel dat diegene dacht dat 'Feel this moment' er eerder was dan deze. Ik was teleurgesteld in hem...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
hahah nee kga echt niet +7 pace inleverenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Rijst het volgende:
Hmm ik kkan hem ook wel uitproberen in mn franse squadHeb nu Sakho, Kaboul en Yan mbwa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |