PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik weet het niet, Baje...quote:
Ik denk een zangeres. De tweede chick is gefilmd tijdens werkweek van groep 8 van basisschool: "de Wereld" vorig jaar.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk een zangeres. De tweede chick is gefilmd tijdens werkweek van groep 8 van basisschool: "de Wereld" vorig jaar
fap fap FAP FAP FAP FAAAAAAAAAAAAAAPPPP!!!!! AAAAAAAAAAAH!!quote:
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fap fap FAP FAP FAP FAAAAAAAAAAAAAAPPPP!!!!! AAAAAAAAAAAH!!![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallen
Maar dan zijn zij ook 10 jaar ouder. Dus gewoon naar meisjes kijken die 10 jaar jonger zijn en dan zeggen dat ze over 10 jaar wel oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallen
Misschien werkt de snikkelgitaar bij hun wel.quote:
Dus in jouw theorie is er over 10 jaar dus helemaal niks veranderd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan zijn zij ook 10 jaar ouder. Dus gewoon naar meisjes kijken die 10 jaar jonger zijn en dan zeggen dat ze over 10 jaar wel oud genoeg zijn.
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien werkt de snikkelgitaar bij hun wel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ik
Je moet gewoon je ziel in de solo leggen dan druipen die gerimpelde kutjes wel hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ik
Haha, ik heb ook vaak dat ik dubbele quotes doequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Je moet gewoon je ziel in de solo leggen dan druipen die gerimpelde kutjes wel hoor.
Jawel, dat is zelfs mijn beste cijfer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker niet zo hoog voor nederlands?
beter nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rotte vent,
beter komt hij vdm terug
Ziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe mijn nieuwe spits gaat bevallen. Morgen even een paar wedstrijden spelen
die ben kramer tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe mijn nieuwe spits gaat bevallen. Morgen even een paar wedstrijden spelen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel vdm is een goeie kerel niks mis mee. Als je zijn feyenoord behaviour negeert is het een gvd lieve jongequote:
goeie grapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel vdm is een goeie kerel niks mis mee. Als je zijn feyenoord behaviour negeert is het een gvd lieve jonge
hier al weer druk bezig het verlies op mandzukic goed te makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Anders ga je rijk dood. Toch?Traden als een malle
Met dank aan datennismaster natuurlijk voor dit team.quote:
Morgen profit pakken als hij scoortquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier al weer druk bezig het verlies op mandzukic goed te maken![]()
hopelijk morgen nog wat leuke deals oppikken tijden het (waarschijnlijke) HH
en geen fuck waardquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Al de 3e keer deze week dat ik Xabi Alonso krijg.
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Ik twijfel nog of ik mijn TOTS Mata en Cech moet verkopen voor het einde van de laatste TOTS. Wellicht dat EA al de high rated TOTS spelers nog een keer released..
Die Sjors heeft wel precies hetzelfde niveau Engels als Djeetjequote:
Marty ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die Sjors heeft wel precies hetzelfde niveau Engels als Djeetje
vet? eerder smoothquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Maver24 het volgende:
ik heb weer eens een idee, hoe vet zou dit wel niet spelen
[ afbeelding ]
Reus 91? en die stats? Wat een grapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
zie jij mandzukic danquote:
Ben nog steeds benieuwd welke browser jij gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan ?, google chrome hier,quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben nog steeds benieuwd welke browser jij gebruikt.
wel smoove manquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef Maver24 het volgende:
nee, ik ga em houden op me 433 formatie die ik nu ook al heb, dit gaat em worden
[ afbeelding ]
Ik zie altijd een wit randje aan de zijkant van de spelers linksbovenin en rechtsonder. Verder ziet de tekst op de kaarten er ook nogal verneukt uit.quote:
EA heeft gewoon geluk dat Pes en walgelijk spel is daarmee durven ze deze schijt uit te brengenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een grafhoeren spel.
Dat EA nog durft vol te houden dat dit spel geen handicap heeft...
Jij hebt je browser zeker uitgezoomd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zie altijd een wit randje aan de zijkant van de spelers linksbovenin en rechtsonder. Verder ziet de tekst op de kaarten er ook nogal verneukt uit.
ja hij staat op 75% , dan zie je de squad beter in beeld staanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij hebt je browser zeker uitgezoomd?
De ene keer speel ik de sterren van de hemel en als ik tegen een team speel met matige chemistry lukt niks meer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:41 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
EA heeft gewoon geluk dat Pes en walgelijk spel is daarmee durven ze deze schijt uit te brengen
Met een goed team scoort Manolev van de middelijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De ene keer speel ik de sterren van de hemel en als ik tegen een team speel met matige chemistry lukt niks meer.
jbgsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De ene keer speel ik de sterren van de hemel en als ik tegen een team speel met matige chemistry lukt niks meer.
Je bedoelt dat je iets naar beneden moet scrollen om alle posities te kunnen zien? Of valt er een stuk van de zijkanten af? Maak eens een puushje anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja hij staat op 75% , dan zie je de squad beter in beeld staan
Ik ben ook helemaal niet goed hoor maar het valt me alleen op.quote:
nope, want iedereen wordt ouder. Het schuift gewoon lekker mee. Het hangt er vanaf wat je er zelf mee doet, want de vader van een vriend van me heeft nu een soort van midlifecrisis en die heeft al zo'n 6 controllers stukgegooid in deze editie van FIFA. (hij is 52, volgens mij)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus in jouw theorie is er over 10 jaar dus helemaal niks veranderd?
Ja precies, als hij op 100% staat dan zie je niet de hele squad in beeld staan en zal ik moeten scrollenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je iets naar beneden moet scrollen om alle posities te kunnen zien? Of valt er een stuk van de zijkanten af? Maak eens een puushje anders.
Hebben meer mensen hier last van?
Geen last van...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, als hij op 100% staat dan zie je niet de hele squad in beeld staan en zal ik moeten scrollen
[ afbeelding ]
dit is 100% , vind ik niet fijn
dat moment dat ze een bal aan proberen te nemen en hij opeens 2 meter weg schietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet goed hoor maar het valt me alleen op.
Dan moeten we daar iets op bedenken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, als hij op 100% staat dan zie je niet de hele squad in beeld staan en zal ik moeten scrollen
[ afbeelding ]
dit is 100% , vind ik niet fijn
137k is nu de laagste, net nog 128k.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja zijn prijs was weer gestegenIk vandaag al 3 verkocht voor samen zo'n 90k profijt_O-
Ik vind Lewandowski altijd vrij kut in een 1 spitsen-systeem. Zijn TOTS zal zeker goed renderen in 4-2-2-2, want door die high DWR staat hij ook vaak op het middenveld en bij 4-2-2-2 heb je ruimte achter de spitsen. Dan moet je eigenlijk één snelle diepe spits hebben en dan Lewandowski erbij. Want zijn TOTS heeft echt zieke longshot-stats ook.quote:
Toen werd het serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Tbakkert heeft hier wel even die arrogante kut dino balotellista ofzo te pakken
TOTS Artur Moraes?quote:
Haha ik heb ook al 10 discussies met hem gehad wat een eikel van een vent hij is ook pro syrie en weet nergens vanafquote:
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Het begon volgens mij met Dino die 'arrogant' begon te doen. Ik ben halverwege pas ingehaakt.quote:
Dino is een arrogant pestpokken jongquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het begon volgens mij met Dino die 'arrogant' begon te doen. Ik ben halverwege pas ingehaakt.
Dino Balotellista op twitter volgens mij.quote:
watquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:51 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moest het ijs breken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wie weethij noemt zichzelf Dino Balotellista en Bakkert noemt hem Dinosaurus
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh sorry ging vanuit dat de meeste Dino wel kende
Is dat die Dino van TV?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Oh sorry ging vanuit dat de meeste Dino wel kende
Nee, en dat vind ik trouwens een kneus zeg.quote:
ik kan totaal niet overweg met 4222, heb het nu een paar keer geprobeerd maar vind het helemaal niksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Lewandowski altijd vrij kut in een 1 spitsen-systeem. Zijn TOTS zal zeker goed renderen in 4-2-2-2, want door die high DWR staat hij ook vaak op het middenveld en bij 4-2-2-2 heb je ruimte achter de spitsen. Dan moet je eigenlijk één snelle diepe spits hebben en dan Lewandowski erbij. Want zijn TOTS heeft echt zieke longshot-stats ook.
Het boeit me allemaal niet wat hij zegt, maar dat de meeste van zijn volgens ook zo slijmerig mee proberen te doen als hij het weer met iemand aan de stok heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een subjectieve arrogante voetbalfan op twitter met paar duizend volgers
Je hebt dan vaak wel dat je echt snelle wingers mist...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik kan totaal niet overweg met 4222, heb het nu een paar keer geprobeerd maar vind het helemaal niks
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
4 middenvelders met high attacking ?Ik zou Zuniga doen op LM
Hij volgt mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal niet wat hij zegt, maar dat de meeste van zijn volgens ook zo slijmerig mee proberen te doen als hij het weer met iemand aan de stok heeft.![]()
Jij bent me toch een stuk soepeler dan VDM.quote:
ja, ik mis hem stiekem toch wel hoor.quote:
en denk je dat iemand dat een reet kan boeien?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Een subjectieve arrogante voetbalfan op twitter met paar duizend volgers
nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en denk je dat iemand dat een reet kan boeien?
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en denk je dat iemand dat een reet kan boeien?
Noujq even geen PELLE en FEYENOORD en hamas kreten is ook niet ergquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ik mis hem stiekem toch wel hoor.
Dat zou best kunnen. Als ik nu zou zeggen dat ik weer een nieuwe Pokemon hack ga spelen zouden jullie me ook voor gek verklaren maar ik ga het wel doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Neemaar ik denk dat eigenlijk veel onderwerpen hier niks boeien
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Als ik nu zou zeggen dat ik weer een nieuwe Pokemon hack ga spelen zouden jullie me ook voor gek verklaren maar ik ga het wel doen
Heb jij iets ofzo dat je op deze leeftijd daar nog mee bezig bentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat kan tenminste nog na 0:30. En Comedy Central kijken, straks weer 3 afleveringen Tosh.O
Pokemonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Als ik nu zou zeggen dat ik weer een nieuwe Pokemon hack ga spelen zouden jullie me ook voor gek verklaren maar ik ga het wel doen
Ik heb de originele spellen heel vaak gespeeld op de emulator maar soms download ik ook hacks die anderen hebben gemaakt. Sommige zijn erg moeilijk maar dat maakt het wel weer interessant.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Heb jij iets ofzo dat je op deze leeftijd daar nog mee bezig bent
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat kan tenminste nog na 0:30. En Comedy Central kijken, straks weer 3 afleveringen Tosh.O
Formatiekaartje kopen? Of is dat ook drama?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand (ps3) een 3-4-1-2 coach in zijn club staan.
Wat een drama zeg om die dingen te vinden.
Ja dat probeer ik nu maar echt een drama.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Formatiekaartje kopen? Of is dat ook drama?
Het begint rond 1:30 dus dat wordt dan wel laat (als er niks is veranderd) Daarvoor komt South Park en DTTAH wat ik niet heel interessant vind.quote:
Loop je nou te trollenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de originele spellen heel vaak gespeeld op de emulator maar soms download ik ook hacks die anderen hebben gemaakt. Sommige zijn erg moeilijk maar dat maakt het wel weer interessant.
Mooizo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik nu maar echt een drama.
Ik zie alleen de 3-4-2-1 voorbij komen.
edit: GEVONDEN!![]()
Nvmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het begint rond 1:30 dus dat wordt dan wel laat (als er niks is veranderd) Daarvoor komt South Park en DTTAH wat ik niet heel interessant vind.
Nee, dit is serieus. Ik heb laatst Fire Red 386 nog een keer gespeeld, die had ik toevallig nog.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het vreemd dat niemand tegen mijn team wil spelen.
Mijn naam veranderd van Los Sweatos in Cheap African Squad en voila.
Ik heb gewoon heel simpel bronze1, bronze2 en bronze3 en dan silver1 en silver2. 1 team heet norkor omdat het een Noors-Koreaans team is en mijn non-rare team heet ook gewoon nonrare1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik vond het vreemd dat niemand tegen mijn team wil spelen.
Mijn naam veranderd van Los Sweatos in Cheap African Squad en voila.
Noord Korea heeft maar 1 fia spelerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon heel simpel bronze1, bronze2 en bronze3 en dan silver1 en silver2. 1 team heet norkor omdat het een Noors-Koreaans team is en mijn non-rare team heet ook gewoon nonrare1
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Noord Korea heeft maar 1 fia speler
Potje?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een schijthoeren tegenstander heb ik zeg.
Cabaye voor Anitaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Doosopwielen het volgende:
http://wefut.nl/squad/1656 suggesties voor team?
Kaboul CCBquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:27 schreef Doosopwielen het volgende:
http://wefut.nl/squad/1656 suggesties voor team?
Is goed voeg me maar toe.quote:
Hopelijk zakt Mandzukicquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef Reemi het volgende:
Hele dag 25k packsHopelijk zakt Lukaku nog even lekker.
Hoe dan 1 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:13 schreef v0lt026 het volgende:
Ik probeer een mooie all inclusive vakantie te boeken bij Neckermann (2e persoon gaat mee voor 1 euro) nou moet alleen de site nog even mee werken
neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:14 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit werken denken jullie?wilde sommige spelers maar eens uitproberen waar ik nog niet mee gespeeld heb
Stel een vakantie kost 500 p.p. en incl boekingskosten 1050, dan betaal je het hele bedrag en krijg je cashback voor de 2e persoon dus 500 euro, niet de boekingskosten denk ik.quote:
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:14 schreef v0lt026 het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat dit werken denken jullie?wilde sommige spelers maar eens uitproberen waar ik nog niet mee gespeeld heb
Xavi eruit voor een verdedigende speler, Pique en Valdes eruit, Giovinco eruitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[..]wat veranderen? Of is het een hopeloze zaak
Kut formatie, en alleen maar aanvallende middenvelders. Of ja Xavi maar die kan eigenlijk niks (in fut)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:16 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[..]wat veranderen? Of is het een hopeloze zaak
ik gebruikte hem goed en toen was hij echt een baasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kut formatie, en alleen maar aanvallende middenvelders. Of ja Xavi maar die kan eigenlijk niks (in fut)
hahah kom volgende keer futquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:05 schreef Santello het volgende:
Even serieus Rijst... gamespeed op slow? Wat heb ik me kapot geërgerd!
Man tears hierquote:
Video GEMACHT wegens copyrightmuziekquote:
Ja klopt maar morgen ga ik niet ¤10 entree echt duur.quote:
Je was vlakbij mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt maar morgen ga ik niet ¤10 entree echt duur.
En cl finale en mijn vrienden konden bijna al die nummers van nick en simon en ik niet dus stond daar mooi voor lul
quote:
lekker zeg, ik wilde even snel wat fitness kaarten listen, maar nee hoor, lekker jezus, dankje, sjongejonge zegquote:
oprotten dan, doe ons een plezierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:12 schreef Jongentje. het volgende:
Speel weer sinds een paar dagen, maar lijkt wel of de servers vaker down zijn dan dat ze het doen.
Echt. Kut leven weerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker zeg, ik wilde even snel wat fitness kaarten listen, maar nee hoor, lekker jezus, dankje, sjongejonge zeg
Meer alcohol drinkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:16 schreef BDIL het volgende:
Wnr je 4 uur thuis komt en zin hebt om te slapen en nu al "klaar" wakker wordt![]()
Nee hoor, gewoon het standaard getrollquote:
Jezus is weer toegeslagenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
lekker zeg, ik wilde even snel wat fitness kaarten listen, maar nee hoor, lekker jezus, dankje, sjongejonge zeg
Zelfs met die tutorials lukt het mij nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb gisteren trouwens eindelijk de moeite genomen een freekick tutorial te kijken op youtube. 3 Vrije trappen op de paal geschoten inmiddels
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zelfs met die tutorials lukt het mij niet
Welke heb jij gekeken?
Thanks, kijk 'm straks wel eventjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze, van dezelfde gebruiker ook filmpjes van andere afstanden etc. Wel gericht op PS3, maar zal het zelfde principe zijn met de xbox.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:42 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thanks, kijk 'm straks wel eventjes
Fitnesskaartjes gelist, dus we gaan maar werken
Weetje wat je dan moet doen jonge ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:17 schreef Jongentje. het volgende:
Word zo moe van die overpowerde spelers als Esswein
Precies hetzelfde doenquote:
Vertrouw je dat wel?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:24 schreef Djeetje het volgende:
Als ik nou nu nog in het begin mijn teksten even in spoilers op dit forum zet voor mijn video's tot dat ik goed engels kan.
En sommige van jullie willen me helpeb met goeie zinnen dan kan ik nu nog filmpjes maken
Ja hoor.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ben ook weer niet zo dom dat je alles er van kan maken en dat ik dat dan geloof.
Gequit bij de 1-4 omdat mn zus beldequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:07 schreef Toefjes het volgende:
Kampioenswedstrijd voor divisie 1Moet winnen.
Wil je om te kalmeren even van mij winnen?quote:
Echt, die hoerenseizoenen naaien me altijd op het eindquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wil je om te kalmeren even van mij winnen?
Oh my god...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, die hoerenseizoenen naaien me altijd op het eind![]()
Maar is goed
Had ik met rooneyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:37 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag neuer, werd blij, en realiseerde me toen dat hij geen tots speler is![]()
Leuk verliezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb me nu toch een bazenaanval. Jones in de spits, Bony als CF. Ultra aanvallend en vol druk zettengaat vaker fout dan goed maar is wel leuk spelen.
Jup. Meestal door een counter over de flanken. Mijn backs zijn te traag. Iemand nog tips voor budget backs die behoorlijk snel zijn?quote:
Ik kan nu wel 1000 goedkope snelle backs opnoemen, maar als je zeg wat voor team je heb zal dat opzich wel handig zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jup. Meestal door een counter over de flanken. Mijn backs zijn te traag. Iemand nog tips voor budget backs die behoorlijk snel zijn?
Akkoord. Mangala en Yanga M'Biaw (oid) als CV en een Franse keeper (ligue1). 4-2-3-1. 2 CDM uit Ivoorkust. CAM rechts: Farfan, links Dembele.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan nu wel 1000 goedkope snelle backs opnoemen, maar als je zeg wat voor team je heb zal dat opzich wel handig zijn
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
Wat een graf kk is dit spelAlles verkopen en FIFA marktplaats op, optyfen met dit zaad spel
![]()
Gast heeft een LF op CF en RB op CB en weet zonder moeite te spelen alsof de positie niks uitmaaktWaarom de fuck hebben we dan positie kaarten en chemistry....
jbgsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
Wat een graf kk is dit spelAlles verkopen en FIFA marktplaats op, optyfen met dit zaad spel
![]()
Gast heeft een LF op CF en RB op CB en weet zonder moeite te spelen alsof de positie niks uitmaaktWaarom de fuck hebben we dan positie kaarten en chemistry....
linkje van je teamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Akkoord. Mangala en Yanga M'Biaw (oid) als CV en een Franse keeper (ligue1). 4-2-3-1. 2 CDM uit Ivoorkust. CAM rechts: Farfan, links Dembele.
4 Gekke minuutjes en de wedstrijd was beslist eigenlijk. Ik ben weer wat vrolijker nuquote:
Heb nog kalmerende pilletjes hierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:50 schreef BDIL het volgende:
![]()
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
4 Gekke minuutjes en de wedstrijd was beslist eigenlijk. Ik ben weer wat vrolijker nuGoed gespeeld, was een spannende wedstrijd zo
Nog een potje ? Dan ga ik eens een ander team proberen.quote:
echt een beest, niet van de bal af te krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
Mandzukic even kopen voor in mijn Bundesliga team ITANI zei dat hij een goeie dribbelaar was
Hij is ook best smooth.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:54 schreef Djeetje het volgende:
Mandzukic even kopen voor in mijn Bundesliga team ITANI zei dat hij een goeie dribbelaar was
dat hoop ik dan maar dit jaar 4 TOTS spelers gehad en 1 speelde goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:55 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
echt een beest, niet van de bal af te krijgen
Ik ga mezelf eventjes opfrissen en dan ga ik een wandelingetje buiten makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog een potje ? Dan ga ik eens een ander team proberen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga mezelf eventjes opfrissen en dan ga ik een wandelingetje buiten maken
Ik vind Mandzukic echt ruk. Maar hij scoort wel elke wedstrijd minstens 1 keer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dat hoop ik dan maar dit jaar 4 TOTS spelers gehad en 1 speelde goed
Denk ook niet dat ik hem beter ga vinden dan Arnautovicquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Mandzukic echt ruk. Maar hij scoort wel elke wedstrijd minstens 1 keer.
Meh niet nodig, dadelijk aan het bier en wat sterksquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh niet nodig, dadelijk aan het bier en wat sterksIn de avond hopelijk een goede finale er komen nog wat dames langs bij een vriend van mij en relaxen met een waterpijp en goede muziek
futheadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. je team - leuk om mee te spelen.
2. die site - wefut.nl doet het niet op mijn werk
3. zit je op je telefoon of wat - op mijn werk.
Farfan 0 volgens mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jones heeft 6 chem? Farfan heeft 3? Die CDM zal wel 7 hebben...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Farfan 0 volgens mijEen vervanger voor hem is dus ook welkom. Kom maar door met die adviezen. Alleen Bony en Jones zijn onbespreekbaar
Doei youtubekanaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
coins ga ik verkopen fifa gaat weg ben er nu echt klaar mee
oke doei dreetjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
coins ga ik verkopen fifa gaat weg ben er nu echt klaar mee
Als ik fifa 14 koop hoef ik niet meer te handelen dure spelers kunnen er toch niks van
je hebt met name een heel nieuw team nodig bedoel jequote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:18 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Met name 2 snelle backs die ik nodig heb.
quote:
Clichy niet snel genoeg?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:18 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Met name 2 snelle backs die ik nodig heb.
Heb je Ben Kramer in je team gezetquote:
Farfan nul inderdaad maar met Jones en Bony ga je het niet op een fatsoenlijke manier op 9 chem voor iedereen krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Farfan 0 volgens mijEen vervanger voor hem is dus ook welkom. Kom maar door met die adviezen. Alleen Bony en Jones zijn onbespreekbaar
Met dit elftal handhaaf ik me trouwens wel gewoon in DIV1 hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |