PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik weet het niet, Baje...quote:
Ik denk een zangeres. De tweede chick is gefilmd tijdens werkweek van groep 8 van basisschool: "de Wereld" vorig jaar.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk een zangeres. De tweede chick is gefilmd tijdens werkweek van groep 8 van basisschool: "de Wereld" vorig jaar
fap fap FAP FAP FAP FAAAAAAAAAAAAAAPPPP!!!!! AAAAAAAAAAAH!!quote:
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fap fap FAP FAP FAP FAAAAAAAAAAAAAAPPPP!!!!! AAAAAAAAAAAH!!![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallen
Maar dan zijn zij ook 10 jaar ouder. Dus gewoon naar meisjes kijken die 10 jaar jonger zijn en dan zeggen dat ze over 10 jaar wel oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog 10 jaar en dan zijn dit vrouwen die in mijn categorie vallen
Misschien werkt de snikkelgitaar bij hun wel.quote:
Dus in jouw theorie is er over 10 jaar dus helemaal niks veranderd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan zijn zij ook 10 jaar ouder. Dus gewoon naar meisjes kijken die 10 jaar jonger zijn en dan zeggen dat ze over 10 jaar wel oud genoeg zijn.
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien werkt de snikkelgitaar bij hun wel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ik
Je moet gewoon je ziel in de solo leggen dan druipen die gerimpelde kutjes wel hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, als je op dat plein gaat snikkelgitaren dan zullen ze wel vreselijk moeten lachen denk ik
Haha, ik heb ook vaak dat ik dubbele quotes doequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Je moet gewoon je ziel in de solo leggen dan druipen die gerimpelde kutjes wel hoor.
Jawel, dat is zelfs mijn beste cijfer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker niet zo hoog voor nederlands?
beter nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rotte vent,
beter komt hij vdm terug
Ziekquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe mijn nieuwe spits gaat bevallen. Morgen even een paar wedstrijden spelen
die ben kramer tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoe mijn nieuwe spits gaat bevallen. Morgen even een paar wedstrijden spelen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel vdm is een goeie kerel niks mis mee. Als je zijn feyenoord behaviour negeert is het een gvd lieve jongequote:
goeie grapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel vdm is een goeie kerel niks mis mee. Als je zijn feyenoord behaviour negeert is het een gvd lieve jonge
hier al weer druk bezig het verlies op mandzukic goed te makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Anders ga je rijk dood. Toch?Traden als een malle
Met dank aan datennismaster natuurlijk voor dit team.quote:
Morgen profit pakken als hij scoortquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hier al weer druk bezig het verlies op mandzukic goed te maken![]()
hopelijk morgen nog wat leuke deals oppikken tijden het (waarschijnlijke) HH
en geen fuck waardquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Al de 3e keer deze week dat ik Xabi Alonso krijg.
Dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
Ik twijfel nog of ik mijn TOTS Mata en Cech moet verkopen voor het einde van de laatste TOTS. Wellicht dat EA al de high rated TOTS spelers nog een keer released..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |