PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Nastasićquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusjaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn
[..]
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer!!!!!!!!
Die past niet in dit team.quote:
Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn
[..]
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer!!!!!!!!
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je Ben Kramer in je team gezet? En waarom Bentekkers vervangen?
Dat zal ik nu ook zeker doen ga wel sparen voor Suarez en zet hem in een team met Coutinho (IF)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusjaen Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
Je bent DS2 2.0quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal
Dat zegt niets. Dan moet je het eerst met een goedkoop team proberen en daarna met een TOTS team alleen zal dat laatste niet zo snel gebeuren gok ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad
Ies gut, al speel ik de laatste tijd niet echt geweldigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad
Toch raar hoe anders ik dat team ervaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.
Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorlabegin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
Sinds dat ik met hem speel zit ik in divisie 2 en verlies ik daar nog steeds allesquote:
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
Ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
Tja, moet dan ook elke wedstrijd met minstens 5-0 winnen als ik al mijn spelers een goed gemiddelde wil laten hebben qua goals. Dat is ook niet reëel. Het team wint erg vaak, en daar gaat het omquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toch raar hoe anders ik dat team ervaarIk vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald
Hoezo je ging toch kappen met fifa?quote:
Totaal ander type speler though..quote:
Namen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.
oke veel plezier met je 50 chem team danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Staat toch nergens dat ik het ga doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo je ging toch kappen met fifa?
97 geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke veel plezier met je 50 chem team dan
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat ik het ga doen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
coins ga ik verkopen fifa gaat weg ben er nu echt klaar mee
Als ik fifa 14 koop hoef ik niet meer te handelen dure spelers kunnen er toch niks van
med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.quote:
Je vindt TOTS spelers kut, maar je gaat voor TOTS : Suarez, Mangala en N'Koulou. Zit er echt wel een piemel in je broek? Vrouwen zijn minder veranderlijk.quote:
quote:
Ja ben dan duidelijker. Aangezien ik het werkwoord ga gebruikte in mijn zin en jij dat overnam, lijkt het er toch duidelijk op dat je refereert aan mijn vraagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Staat toch nergens dat ik Mangala en N'koulou ga kopen en proberen
Hij probeert zich er weer uit te lullenquote:
in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOENquote:
1000 xquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOEN
En dan nog ergens een d/t fout ertussen
quote:
Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.
ik scoorde een geniale first touch volley met hemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Michu is ook een baas trouwens.
OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zal dat niet kunnen.
Iets zeggen wat je wilt, maar het niet doen
Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?
Had ik gisteren ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
lol, net een quit van de tegenstander toen mijn fitness rond 93 zat, na de wedstrijd staat alles op 99
WEET JIJ HET OOK NIET ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEE
Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
denken dat je echt 97 chemistry haalt met zo'n baggerteam
Ok. Thanks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)
ja met een coach.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Maar liefst 21 euro ingezet op het festijn vanavond. Corners tellen
Ja nu is het al te laat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijd
Ja sorryquote:
Als iemand maar een rode kaart haalt. Dan heb ik hoe dan ook winst. Is wel gek voetbal kijken hoor, als je steeds hoopt op een doodschopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja sorry
Ik hoop het wel natuurlijk
Bron?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?
WeFut heeft het fout trouwens, UP Sturridge heeft 73 strength.
Veranderd, vielen Dank.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?
WeFut heeft het fout trouwens, UP Sturridge heeft 73 strength.
Ok. Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bovendien is de individuele chemistry belangrijker
De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben.quote:
Ja zie het, FUTWIZ had het wel goed en FUTHEAD niet. Heeft Pascal weer iets zitten overtypen zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben.
Nee hoeft niet, kan nooit kloppen die 80. Al zijn ps3 stats wel anders dan xbox stats daar doelde ik meer op (al is 7 sowieso te veel verschil).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb ik gezien ingame, zal wel even een YT filmpje zoeken.
Dan weet je het nu. Als ik jou was zou ik lekker je hele team verkopen en lekker BPL team makenquote:
Esswein.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Michaelvanb het volgende:
Wie is de beste bundesliga speler voor alleen in de spits?
Lewandowski?
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken terwijl ik geen pacehoer ben?
Wat je zegt ben je zelf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALA
Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noemquote:
ga je nog golfen of waquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALA
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noem
Mag je best doen hoor, ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
Dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
Best wel vervelend inderdaad maar ja ach, ik heb er niet heel veel last van ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Michaelvanb het volgende:
workrates van tots bundesliga spitsen![]()
allemaal high/high
Dit had je moeten doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij hetero bent?
Denken dat Kamikazie hetero isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
EA kennende Chielliniquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het TOTS toch?
Met goed combinatiespel kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk een spits met 70 pace maar dan moet je gaan cross abusen want anders zie je hem heel de wedstrijd niet
Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzoquote:
Dat kun je ook met snelle spitsen spelen en dat werkt veel beterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met goed combinatiespel kom je een heel eind.
Gisteren aan mijn moeder verteldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het geheim wou houden ? Van ons ...
Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.quote:
Daarom zeg ik ook EA kennende omdat ze dan lekker kunnen cashen. Zelf hoop ik op TOTS Barzagli zijn gewone kaart is al de beste verdediger in het spelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzo
IF's zijn de moeite niet tenzij de positie veranderdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.
Ik zie Torino nooit spelen eigenlijk, maar ik hoor er verder nooit iets over. Wel af en toe dat hij bij top 5 in de belangstelling staat, maar die krijgt echt geen TOTS.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelde Ogbonna afgelopen jaar?
Werd wel aan een aantal grote clubs gelinkt en is een groot talent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Hoe speelde Ogbonna afgelopen jaar?
Die fransman is fucking goed pipoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
Diakitéquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had een keer hem en IF Skrtel als CB'squote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veruit beter dan Barzagli inderdaad. Sorry voor mijn rare opmerking eerder deze middag.
Je vergeet Derijck.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, de beste CB in het spel is Berezutskiy.
Berezutskiy is echt goed. Naast Ignashevic.quote:
Workrates, length, heading en Pace.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/player_compare/1623/4873
Hoe kun je Diakite nou beter vinden
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Wow, iemand uit mijn klas zei gister dat ze die melodie van Pitbull en Christina Aguilera hebben gejat...![]()
Echte muziek nog welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
Ik bedoel dat diegene dacht dat 'Feel this moment' er eerder was dan deze. Ik was teleurgesteld in hem...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
hahah nee kga echt niet +7 pace inleverenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Rijst het volgende:
Hmm ik kkan hem ook wel uitproberen in mn franse squadHeb nu Sakho, Kaboul en Yan mbwa
lol shit,ik kan me het moment inleven.nou moet ik best lachen achter mijn computer schermpjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik bedoel dat diegene dacht dat 'Feel this moment' er eerder was dan deze. Ik was teleurgesteld in hem...
Muzikale creativiteit is helaas ver te zoeken tegenwoordig. Deze clip was voor die tijd echt revolutionairquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Wow, iemand uit mijn klas zei gister dat ze die melodie van Pitbull en Christina Aguilera hebben gejat...![]()
Hij is echt veel beter dan M'Biwa hoor. Sakho - Diakite - Kaboul ftwquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahah nee kga echt niet +7 pace inleveren
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef DirtyDaniel het volgende:
[..]
lol shit,ik kan me het moment inleven.nou moet ik best lachen achter mijn computer schermpje
Zulke mensen mag je best in elkaar slaan met een stok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga het proberen. Ik wil ook nog Lloris maar ik ga geen 40k voor een keeper betalenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is echt veel beter dan M'Biwa hoor. Sakho - Diakite - Kaboul ftw
Met Diakité daar kun je Marchetti op doel zetten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Ik wil ook nog Lloris maar ik ga geen 40k voor een keeper betalen
Dan kies ik nog liever voor Stekelenburgquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met Diakité daar kun je Marchetti op doel zetten.
Dat kan ook, want Serie A. Of SIF Handanovic.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan kies ik nog liever voor Stekelenburg
Al mee gespeeld?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het Serie A TOTS toch?
Smaak dit dat. Sowieso stellen dat de muziek vroeger beter was terwijl je toen niet eens leefdequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar daar erger ik me de laatste tijd wel steeds vaker aan. Mensen die hedendaagse 'bagger' boven topmuziek van 20-50 jaar geleden verkiezen...
Iedereen die ook maar een beetje FIFA kan is enthousiast over Bentekequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
hoe bevalt TOTS Benteke jullie ?, wil em heel graag proberen maar ik weet het niet hoor, twijfel twijfel,
Ik kan de muziek van toen ook nog gewoon horen hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smaak dit dat. Sowieso stellen dat de muziek vroeger beter was terwijl je toen niet eens leefde
fenomeenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
hoe bevalt TOTS Benteke jullie ?, wil em heel graag proberen maar ik weet het niet hoor, twijfel twijfel,
Flikker even op man. jij kan iedereen kopen die je wilquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
Kan best, ik ken iemand die is helemaal in de ban van Elvis, terwijl hij een jaar na zijn overlijden geboren is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smaak dit dat. Sowieso stellen dat de muziek vroeger beter was terwijl je toen niet eens leefde
Slecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
Daarom bestaat Freyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga het proberen. Ik wil ook nog Lloris maar ik ga geen 40k voor een keeper betalen
Ja want je trekt je conclusie uit alle muziek van vroeger ipv de 10 bands die je luistert. Alsof je toen geen kut muziek hadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan de muziek van toen ook nog gewoon horen hoor.
Ik kan op een feestje ook wel genieten van 'nieuwe' muziek, maar als ik gewoon even muziek op zet, zou ik dat soort muziek nooit doen. Tevens ben ik van mening dat je er geen enkel muzikaal talent voor nodig hebt...
Dit is ook een beetje trollen hoor. Straks mogen we gaan zeggen of hij TOTS Reus als LM, LF of LW moet gebruiken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Flikker even op man. jij kan iedereen kopen die je wil
Dan vind je een zanger beter maar dat zegt niets over de totale muziek. Tbakkert serveert even alle 'nieuwe' muziek afquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan best, ik ken iemand die is helemaal in de ban van Elvis, terwijl hij een jaar na zijn overlijden geboren is.
Die heb ik ook. Wel een goede keeper maar niet altijd betrouwbaar. De rest is allemaal onder de 186quote:
Hij werkt niet, heeft een vriendin en heeft het vetste elftal van hier. Ik wil wel met hem ruilen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik twijfel een beetje aan Mavers social leven
Ik zeg ook helemaal niet dat die muziek per se allemaal beter was, maar echte toppers tegenwoordig komen nog niet in de buurt van de beste muziek van vroeger. Ik noem het ook 'nieuwe' muziek, omdat ik doel op een aantal genres die de laatste paar jaar pas mateloos populair zijn geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja want je trekt je conclusie uit alle muziek van vroeger ipv de 10 bands die je luistert. Alsof je toen geen kut muziek had
Als je geen talent nodig hebt zou ik het ook maar gaan doen, kan je lekker geld verdienen
Tevens vraag ik me ook wel af wat jij de nieuwe muziek noemt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij werkt niet, heeft een vriendin en heeft het vetste elftal van hier. Ik wil wel met hem ruilen.
(onder voorbehoud van een lelijke vriendin)
Ja, ik heb dat team al een paar weken. Mijn beste team dit jaarquote:
Je haalt uit de jaren 1970 - 2000 meer goede nummers dan uit de jaren 2008-2013, goh verassend.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat die muziek per se allemaal beter was, maar echte toppers tegenwoordig komen nog niet in de buurt van de beste muziek van vroeger. Ik noem het ook 'nieuwe' muziek, omdat ik doel op een aantal genres die de laatste paar jaar pas mateloos populair zijn geworden.
Nummers van Adele vind ik wel geniaal en dat is ook muziek van vandaag de dag, maar niet die 'nieuwe' stijl.
TOTS Castro was voor mij echt een held...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoe is IF gundogan? Of zijn er betere CM's (naast schweini) in bundes
Ik kan uit de jaren 1975 tot 1980 ook meer goede nummers halen dan de afgelopen 5 jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je haalt uit de jaren 1970 - 2000 meer goede nummers dan uit de jaren 2008-2013, goh verassend.
Hoe verdient ie zn geld dan ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij werkt niet, heeft een vriendin en heeft het vetste elftal van hier. Ik wil wel met hem ruilen.
(onder voorbehoud van een lelijke vriendin)
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan uit de jaren 1975 tot 1980 ook meer goede nummers halen dan de afgelopen 5 jaar.
Beetje ouderwetsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan uit de jaren 1975 tot 1980 ook meer goede nummers halen dan de afgelopen 5 jaar.
haha zo weinig met Cissequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat team al een paar weken. Mijn beste team dit jaar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gonzalez
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van het team heeft bij elkaar 23 goals.
Ook pas 5 wedstrijden met dit team verloren.
zal hem is proberen. speel nu met schwein en tots javi martinez maar loopt niet echtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
TOTS Castro was voor mij echt een held...
Genoeg relatief onbekende nummers uit de afgelopen 5 jaar die geweldig zijn hoor. Dat er in de Top40 niet veel soeps staat, betekent niet dat het er niet is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je haalt uit de jaren 1970 - 2000 meer goede nummers dan uit de jaren 2008-2013, goh verassend.
Another Brick in the wall, Crazy little thing called love, Killer queen, Can't get it out of my head, Play that funky music, Hotel California, Living thing, Dancing Queen, Fame.quote:
Gonzalez eist alle goals op.quote:
Wat gebeurt er precies?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
Doet bij jullie youtube trouwens ook raar ?
Dat snap ik ook wel, maar in de top 40 staan dus alle populaire nummers. En als ik dan zie wat veel mensen tegenwoordig goed vinden, dan vind ik dat niet echt een vooruitgang t.o.v vroeger.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Genoeg relatief onbekende nummers uit de afgelopen 5 jaar die geweldig zijn hoor. Dat er in de Top40 niet veel soeps staat, betekent niet dat het er niet is.
Was je toen maar geboren in die tijd. Lekker geen internet, waren we van je af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Another Brick in the wall, Crazy little thing called love, Killer queen, Can't get it out of my head, Play that funky music, Hotel California, Living thing, Dancing Queen, Fame.
En dat zijn er nog maar een paar.
Tsja smaak he. Er zijn wel meer dan honderd liedjes de afgelopen 5 jaar die ik eerder ga luisteren dan een Dancing Queen of Famequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Another Brick in the wall, Crazy little thing called love, Killer queen, Can't get it out of my head, Play that funky music, Hotel California, Living thing, Dancing Queen, Fame.
Nee, maar dat is hun probleem. Er bestaat genoeg goede muziek en gelukkig zijn er genoeg mensen die dat wel waarderen. In dit topic al meerdere personen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar in de top 40 staan dus alle populaire nummers. En als ik dan zie wat veel mensen tegenwoordig goed vinden, dan vind ik dat niet echt een vooruitgang t.o.v vroeger.
Thanks, die ga ik na bouwen!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat team al een paar weken. Mijn beste team dit jaar
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gonzalez
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van het team heeft bij elkaar 23 goals.
Ook pas 5 wedstrijden met dit team verloren.
Ja, dit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja smaak he. Er zijn wel meer dan honderd liedjes de afgelopen 5 jaar die ik eerder ga luisteren dan een Dancing Queen of Fame
Haha als ik toen geboren was dan was ik nu 38 of zo dan had ik jullie het leven zuur gemaakt vanuit mijn kelder/zolderkamer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was je toen maar geboren in die tijd. Lekker geen internet, waren we van je af.
http://www.top40.nl/top40/1980/week-40quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar in de top 40 staan dus alle populaire nummers. En als ik dan zie wat veel mensen tegenwoordig goed vinden, dan vind ik dat niet echt een vooruitgang t.o.v vroeger.
Dit waren wel de meest mainstream liedjes van die tijdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pas 2 wedstrijden mee gespeeld, maar ik ben onder de indruk moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
Haha, toen hadden ze het al over trollsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.top40.nl/top40/1980/week-40
Kijk dan wat voor aids hier staat.
BZN, meisje ik ben een zeeman etc![]()
En ik zei net ook dat echt niet alles slecht is, maar de 'nieuwe' muziek(genres die pas de laatste jaren populair zijn geworden) valt toch echt in het niet bij al die nummers die ik net heb genoemd. Zoals ik net al zei, Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen en dat is gewoon jammer voor de hele muziekindustrie...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, maar dat is hun probleem. Er bestaat genoeg goede muziek en gelukkig zijn er genoeg mensen die dat wel waarderen. In dit topic al meerdere personen.
Je noemt even de populairste band van de afgelopen 10 jaar op en een van de zangeressen die overal op 1 stond. Nee, niet populair.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En ik zei net ook dat echt niet alles slecht is, maar de 'nieuwe' muziek(genres die pas de laatste jaren populair zijn geworden) valt toch echt in het niet bij al die nummers die ik net heb genoemd. Zoals ik net al zei, Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen en dat is gewoon jammer voor de hele muziekindustrie...
Thuis voordeel en betere vorm?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Quotering voor winst van Utrecht is 3.. wtfWaarom is dat zo hoog?
Another one bites the dust.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.top40.nl/top40/1980/week-40
Kijk dan wat voor aids hier staat.
BZN, meisje ik ben een zeeman etc![]()
En dat zijn 3 uitzonderingen. Erg jammer dat je nu precies hetzelfde doet als dat je mij verwijt, namelijk alles over één kam scheren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je noemt even de populairste band van de afgelopen 10 jaar op en een van de zangeressen die overal op 1 stond. Nee, niet populair.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dat zijn 3 uitzonderingen. Erg jammer dat je nu precies hetzelfde doet als dat je mij verwijt, namelijk alles over één kam scheren.
Dat schrijf je net ....quote:Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen
En dat is ook nog steeds zo, want als ik bij mij op school vraag of mensen Adele goed vinden, dan zegt minstens 3/4 toch liever naar David Guetta te luisteren.quote:
Doe mij ook maar David Guetta.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dat is ook nog steeds zo, want als ik bij mij op school vraag of mensen Adele goed vinden, dan zegt minstens 3/4 toch liever naar David Guetta te luisteren.
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dat is ook nog steeds zo, want als ik bij mij op school vraag of mensen Adele goed vinden, dan zegt minstens 3/4 toch liever naar David Guetta te luisteren.
Dat wat Thorb net zei dus helemaal niet klopt. Zo populair is ze nu ook weer niet.quote:
Alleen hommo's nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Ik luister ook liever David Guetta dan Queen, hebben we dat ook weer gezegd
Nee daarom stond ze overal op 1 in de top40/50 waar je net op zeiktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat wat Thorb net zei dus helemaal niet klopt. Zo populair is ze nu ook weer niet.
Dat mag, maar dan vind ik dat je luister naar muziek waar totaal geen passie/creativiteit meer in zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Ik luister ook liever David Guetta dan Queen, hebben we dat ook weer gezegd
Hipsterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan vind ik dat je luister naar muziek waar totaal geen passie/creativiteit meer in zit.
Genoeg mensen die het daar niet mee eens zijn, maar die luisteren dan ook niet naar de top 40, maar liever naar Slam FM of 538.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee daarom stond ze overal op 1 in de top40/50 waar je net op zeikt
Deze boi heeft em in de smiesen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Genoeg relatief onbekende nummers uit de afgelopen 5 jaar die geweldig zijn hoor. Dat er in de Top40 niet veel soeps staat, betekent niet dat het er niet is.
Adele hou ik ook niet zo van eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Terwijl zij juist één van de weinige artiesten is die nog nummers maakt met een (emotionele) inhoud.quote:
En nu snap ik je hele argumentatie niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het daar niet mee eens zijn, maar die luisteren dan ook niet naar de top 40, maar liever naar Slam FM of 538.
Nee. Een van de weinige artiesten die jij kent die dat doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Terwijl zij juist één van de weinige artiesten is die nog nummers maakt met een (emotionele) inhoud.
Had ik ook niet echt verwacht nee, maar Utrecht wel zonder Asare en Wuytensquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Quotering voor winst van Utrecht is 3.. wtfWaarom is dat zo hoog?
WIE GEEFT EEN NEUK OM EMOTIONELE INHOUD, IK GA NIET ZITTEN JANKEN BIJ EEN NUMMER WANT BEN TOCH GEEN VUILE FLIKKER OF WEL DAN.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Terwijl zij juist één van de weinige artiesten is die nog nummers maakt met een (emotionele) inhoud.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In dat SR liedje van 2 jaar geleden, The Lost Boy ofzo vind ik toch meer emotie inzitten dan heel Adele bij elkaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als je geen 7 chem wil moet je Barzagli (quote:
Heb maar Draw no bet gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had ik ook niet echt verwacht nee, maar Utrecht wel zonder Asare en Wuytens
In Adele zitten alleen maar soesjes, heel veel soesjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
In dat SR liedje van 2 jaar geleden, The Lost Boy ofzo vind ik toch meer emotie inzitten dan heel Adele bij elkaar
Heb ook het gevoel dat de Dirk Kuyt van Duitsland gaat scoren ja..echt zo'n wedstrijdje voor hem.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb maar Draw no bet gedaan.
Even kijken wat ik voor vanavond doe. Misschien Muller to score
Altijd van die kut goalsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb ook het gevoel dat de Dirk Kuyt van Duitsland gaat scoren ja..echt zo'n wedstrijdje voor hem.
Al gepost?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:00:0725K packs are now available all-day until 11:59pm UK for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Als Maver weer een TOTS krijgt dan neem ik een abo en ga ik hem blokken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Al gepost?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:00:0725K packs are now available all-day until 11:59pm UK for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms. No 2x chance. #FUT reageer retweet
nog niet, maar we wisten het al denk ik, althans, ik welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Ken een paar nummers en dat is prima muziekquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Rijst het volgende:
The Handsome Poets komen hier vanavond optreden. Heb nog nooit ene liejde van hun gehoord maar de naam komt wel steeds voorbij 3fm
Wees gerust, ik open even geen pakjes meer,quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als Maver weer een TOTS krijgt dan neem ik een abo en ga ik hem blokken.
Welke odd heb je dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
Muller to score more than Reus is 0.45 hoger dan Muller to score, doen?
Gers Padoel ernaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ken een paar nummers en dat is prima muziek
één van de weinige artiesten die dat nog doet en tenminste nog een beetje gewaardeerd wordt door mensen die meer naar 'nieuwe' muziek luisteren. Ze doet het goed in de top 40, dat is mooi en dat bewijst maar weer dat dat soort liedjes beter zijn dan de nieuwe muziek, maar voor de rest zie ik weinig van die liedjes terug in de top 40. Ze worden niet minder gemaakt, maar minder gewaardeerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee. Een van de weinige artiesten die jij kent die dat doet.
Wees blij dat de muzieksmaak van mensen veranderd zo kun jij de eeuwige hipster zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
één van de weinige artiesten die dat nog doet en tenminste nog een beetje gewaardeerd wordt door mensen die meer naar 'nieuwe' muziek luisteren. Ze doet het goed in de top 40, dat is mooi en dat bewijst maar weer dat dat soort liedjes beter zijn dan de nieuwe muziek, maar voor de rest zie ik weinig van die liedjes terug in de top 40. Ze worden niet minder gemaakt, maar minder gewaardeerd.
De mentaliteit qua muziek verandert, en naar mijn mening niet per se in positieve zin...
Die odd is nog wel aardig ja..3.25 is het hoogste dat ik zie voor Muller to score en dat is een betere optie, maar dan moet je maar net meerdere accounts hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2.9 voor Muller. 3.35 voor Muller > Reus
Zegt degene die als enige het gedrag van Suarez goedpraat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wees blij dat de muzieksmaak van mensen veranderd zo kun jij de eeuwige hipster zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik doe alleen op Unibetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die odd is nog wel aardig ja..3.25 is het hoogste dat ik zie voor Muller to score en dat is een betere optie, maar dan moet je maar net meerdere accounts hebben.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zegt degene die als enige het gedrag van Suarez goedpraat.HihihihihihSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij schrijven die singer-songwriters nog altijd over emoties mja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
één van de weinige artiesten die dat nog doet en tenminste nog een beetje gewaardeerd wordt door mensen die meer naar 'nieuwe' muziek luisteren. Ze doet het goed in de top 40, dat is mooi en dat bewijst maar weer dat dat soort liedjes beter zijn dan de nieuwe muziek, maar voor de rest zie ik weinig van die liedjes terug in de top 40. Ze worden niet minder gemaakt, maar minder gewaardeerd.
De mentaliteit qua muziek verandert, en naar mijn mening niet per se in positieve zin...
Diakite soweiso centraal lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets anders? Of die RM van Saint Etienne
Met mentaliteit bedoel ik ook de waarde die de luisteraars aan de inhoud van een liedje hechten. Bij mijn generatie is dat nog net iets boven 0,0%.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij schrijven die singer-songwriters nog altijd over emoties mja.
ok kevin.quote:
Knallen op die danquote:
Haha ik heb Ribery over 0.5 schoten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knallen op die dan
Ik heb nu ook wat centen op Dirkie Muller staan, laat maar komen. Wilde eerst ook nog wat kijkplezierbetjes met spelersspecial mbt schoten op doel enzo doen, maar ik heb een feest vanavond dus vraag me af hoe veel ik er überhaupt van zal zien
Hype + niet in packsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sinds wanneer gaat Lewandowski voor 10K+
Was 2000, toen scoorde hij 4 keer en werd hij 10k+ nu was hij weer gezakt naar 6-7k en nu uit packs weer 10k+quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sinds wanneer gaat Lewandowski voor 10K+
Hij ging naar 25k toenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was 2000, toen scoorde hij 4 keer en werd hij 10k+ nu was hij weer gezakt naar 6-7k en nu uit packs weer 10k+
Een groene kaart met 99 denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Rijst het volgende:
Wat zullen ze doen als bv Reus of Lewa motm wordt?
Nu pas anticiperenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij ging naar 25k toen![]()
Als je vanavond bij de webapp bent, moet je degene die scoort meteen als een gek kopen. Easy money. Heel veel mensen hebben echter al geanticipeerd, daarom is Mandzukic NIF ook van 1,2k (vannacht) naar 2,6k
Haha slim. Ik dit keer niet gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nu pas anticiperen
Heb maandag al 6 pagina's gehaald (433, 442 en 41212)
Mandzukic dus.
Vorig jaar tijdens de excursie naar Frankfurt ging ik met mijn iPod met Sonic remixes over straat lopenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef Zhano het volgende:
Ieder zijn smaak, maar waar ik me aan irriteer zijn die 14-jarigen op de fiets, in de stad etc die dmv hun mobiel je dwingen hun kut muziek te luisteren. Hello, oordopjes kosten nog geen 10tje tegenwoordig...
ja lekker veel emotie hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de excursie naar Frankfurt ging ik met mijn iPod met Sonic remixes over straat lopen
En toen ineens was de bus weg?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar tijdens de excursie naar Frankfurt ging ik met mijn iPod met Sonic remixes over straat lopen
haha smleno.quote:
Nee, ik was zo snel dat ik hem nog kan halen. Maar mijn oordoppen waren toen niet goed dus sommige nummers speelde hij niet goed af.quote:
The Kooks?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
I'm into indie, rock, electronic, alternative and pop, including:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.
Dan weten jullie dat.
ik denk dat bakkert blij is met david bowiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
I'm into indie, rock, electronic, alternative and pop, including:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.
Dan weten jullie dat.
En Acda en de Munnik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik denk dat bakkert blij is met david bowie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |