abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:23:34 #1
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979531

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.wefut.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)

Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:24:07 #2
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_126979545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Nastasić
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_126979560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat geen enkele TOTS speler het geld waard is.
Ik durft wel te zeggen dat ze mij het geld wel waard zijn :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Duidelijk te zien dus, je bent gewoon een pacehoer :')!!!!!!!!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126979564
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nastasić
Dede is goedkoper en net zo goed.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_126979568
quote:

[..]

Diamanti slecht
Benteke slecht
Pelle gaat
Mandzukic slecht
ince slecht
Begovic slecht
Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusja :') en Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
pi_126979571
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:06 #7
141104 Patje1987
pi_126979574
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dede is goedkoper en net zo goed.
Die past niet in dit team.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:31 #8
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979584
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal :o
pi_126979593
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Heb je Ben Kramer in je team gezet :D? En waarom Bentekkers vervangen?
Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.

Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorla _O_ begin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:26:01 #10
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979599
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:24 schreef Thorb het volgende:

[..]

Tsja Diamanti weet ik niet, Benteke moet je liggen, Pelle is gewoon matig, Mandzukic is ook een type waar je mee om moet kunnen gaan, Ince is gewoon een silver dusja :') en Begovic is een aardige keeper maar ook niet bijzonder. Koop dan ook de categorie Suarez, Mata, Cazorla, Götze...
Dat zal ik nu ook zeker doen ga wel sparen voor Suarez en zet hem in een team met Coutinho (IF)
pi_126979600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Ja want in mijn skill squads had iedereen zo veel pace niet normaal :o
Je bent DS2 2.0
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126979601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Kom maar op dan, laat ik je even alle hoeken van het veld zien met mijn budget squad :P
Dat zegt niets. Dan moet je het eerst met een goedkoop team proberen en daarna met een TOTS team alleen zal dat laatste niet zo snel gebeuren gok ik.
pi_126979602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ies gut, al speel ik de laatste tijd niet echt geweldig :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_126979609
Nu ga ik in bad, HOUDOE :W
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126979625
quote:

Benteke slecht

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:26:54 #16
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent DS2 2.0
Ben geen pacesletje
pi_126979636
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
pi_126979638
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:25 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Jawel. Gervinho vond ik helemaal niks. En Bentekkers scoorde veel te weinig.

Verder vind ik TOTS Fellaini erg goed. Alleen verdedigend. Aanvallend matig, heeft nog geen goal gemaakt. TOTS Vertonghen geeft heel erg weinig weg achterin. TOTS Suarez kan ik nog niet veel van zeggen. Stelt vooral Sturridge vaak in staat te scoren. TOTS Cazorla _O_ begin ik steeds meer aan te wennen, en is een hele veelzijdige baas.
Toch raar hoe anders ik dat team ervaar _O- Ik vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald :P
Elke dag
pi_126979644
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik vind IF Sturridge veel beter.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:27:33 #20
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979645
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sinds dat ik met hem speel zit ik in divisie 2 en verlies ik daar nog steeds alles
pi_126979653
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb geen nieuw elftal nodig want nogmaals ik vind het leuk spelen met Jones en Bony, maar word weggecounterd over de flanken. Ik handhaaf me gewoon in DIV1 met dit team.
Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:27:59 #22
141104 Patje1987
pi_126979658
quote:
Ok.
pi_126979670
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Thorb het volgende:

[..]

Clichy heeft 89 pace, veel sneller worden ze niet. Die backs in FIFA zijn gewoon verneukt daar valt weinig aan te doen.
med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_126979675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Toch raar hoe anders ik dat team ervaar _O- Ik vind Benteke veel beter dan Sturridge, en Fellaini heeft bij mij de dubbele cijfers al gehaald :P
Tja, moet dan ook elke wedstrijd met minstens 5-0 winnen als ik al mijn spelers een goed gemiddelde wil laten hebben qua goals. Dat is ook niet reëel. Het team wint erg vaak, en daar gaat het om :)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:29:17 #25
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979687
Wil nog wel Mangala of N'Koulou proberen
pi_126979696
Ik durf wel te zeggen dat TOTS Rever een van de beste CB's is waar ik mee heb gespeeld.
En TOTS Valero is ook een baas
pi_126979701
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
Hoezo je ging toch kappen met fifa?
Elke dag
pi_126979708
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik vind IF Sturridge veel beter.
Totaal ander type speler though..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979714
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

med/med workrates werken nog wel beter..dan staan ze in ieder geval wat meer achterin.
Namen?
pi_126979726
quote:
oke veel plezier met je 50 chem team dan
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:31:11 #31
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979730
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Hoezo je ging toch kappen met fifa?
Staat toch nergens dat ik het ga doen?
pi_126979738
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

oke veel plezier met je 50 chem team dan
97 geloof ik.
pi_126979742
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Staat toch nergens dat ik het ga doen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
coins ga ik verkopen fifa gaat weg ben er nu echt klaar mee

Als ik fifa 14 koop hoef ik niet meer te handelen dure spelers kunnen er toch niks van
Elke dag
pi_126979759
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:30 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Namen?
med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
Je vindt TOTS spelers kut, maar je gaat voor TOTS : Suarez, Mangala en N'Koulou. Zit er echt wel een piemel in je broek? Vrouwen zijn minder veranderlijk.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:32:59 #36
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979780
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

:')
Staat toch nergens dat ik Mangala en N'koulou ga kopen en proberen
pi_126979782
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

[..]

_O- _O- _O- _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979807

pi_126979809
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Djeetje het volgende:

[..]

Staat toch nergens dat ik Mangala en N'koulou ga kopen en proberen
Ja ben dan duidelijker. Aangezien ik het werkwoord ga gebruikte in mijn zin en jij dat overnam, lijkt het er toch duidelijk op dat je refereert aan mijn vraag :')

En wat een onzin reactie dan als je het toch niet gaat doen.
Elke dag
pi_126979817
TOTS Michu is ook een baas trouwens.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_126979819
quote:
Hij probeert zich er weer uit te lullen :')
Elke dag
pi_126979823
quote:
in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOEN

En dan nog ergens een d/t fout ertussen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979833
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

97 geloof ik.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:35:25 #44
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_126979834
TT :') TOTS Benteke _O_ TOTS Cazorla _O_ _O_
pi_126979840
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

in before: JA DAT WIL IK MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT IK DAT OOK GA DOEN

En dan nog ergens een d/t fout ertussen
1000 x :')
pi_126979842
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:35 schreef Ajacied7 het volgende:
TT :') TOTS Benteke _O_ TOTS Cazorla _O_ _O_
Elke dag
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:36:39 #47
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979869
Waarom zal dat niet kunnen.
Iets zeggen wat je wilt, maar het niet doen :')
pi_126979881
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:32 schreef Tim86 het volgende:

[..]

med/med of med/high werkt prima. Dan kan je denken aan Monreal, Jose Enrique op links en Sagna, Ivanovic en Riether op rechts. Die hebben wel minder pace though. Op wefut kan je er gewoon op filteren.
Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?
pi_126979882
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:34 schreef el-blanchito het volgende:
TOTS Michu is ook een baas trouwens.
ik scoorde een geniale first touch volley met hem _O_
pi_126979888
lol, net een quit van de tegenstander toen mijn fitness rond 93 zat, na de wedstrijd staat alles op 99
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979892
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

:') :')
pi_126979898
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:36 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zal dat niet kunnen.
Iets zeggen wat je wilt, maar het niet doen :')
OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEE
Elke dag
pi_126979906
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Akkoord. Maar zo'n Sagna en Evra bijvoorbeeld zullen wel prijzig zijn?
Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126979910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
lol, net een quit van de tegenstander toen mijn fitness rond 93 zat, na de wedstrijd staat alles op 99
Had ik gisteren ook
Elke dag
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:38:18 #55
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126979921
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

OMDAT DIT GODVERDOMME GEEN DAGBOEK IS WAAR JE AL JE ONZIN HERSENSPINSELS MAAR NEER KAN PLEMPEN. ALS JE DAT TOCH NIET GAAT DOEN WAAROM DE FUCK PLAATS JE DAT HIER WAT DE NEUK MOETEN WE DAARMEE
WEET JIJ HET OOK NIET ? :D
pi_126979939
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

:') :')
denken dat je echt 97 chemistry haalt met zo'n baggerteam :')
pi_126979948
ik wil mijn coins aan kevin geven
pi_126979955
nee niet dat ik dat doe maar ik wil het wel
pi_126979983
Ik wil messi en ronaldo en tots reus en een gigantische villa en een lamborghini
pi_126979998
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:38 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

denken dat je echt 97 chemistry haalt met zo'n baggerteam :')
Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.
pi_126980008
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sagna niet, Evra noemde ik niet (high/med heeft hij)
Ok. Thanks. ^O^
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:41:56 #62
368552 Ajacied7
pi_126980015
Ik wil ook wel aan WeFut doneren, maar het echt doen is een ander verhaal.
pi_126980023
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:41 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ik heb dat elftal op dit moment en haal 95/96/97 chem ja.
ja met een coach.
pi_126980035
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja met een coach.
Ja, dus?
pi_126980039

Maar liefst 21 euro ingezet op het festijn vanavond. Corners tellen *O*
pi_126980070
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

Maar liefst 21 euro ingezet op het festijn vanavond. Corners tellen *O*
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijd :o
Elke dag
pi_126980105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik verwacht eigenlijk niet zo'n attractieve wedstrijd :o
Ja nu is het al te laat.
pi_126980133
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja nu is het al te laat.
Ja sorry :'(

Ik hoop het wel natuurlijk :P
Elke dag
pi_126980148
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:42 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dus heb je geen 97 chemistry. Bovendien is de individuele chemistry belangrijker
pi_126980168
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja nu is het al te laat.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_126980174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja sorry :'(

Ik hoop het wel natuurlijk :P
Als iemand maar een rode kaart haalt. Dan heb ik hoe dan ook winst. Is wel gek voetbal kijken hoor, als je steeds hoopt op een doodschop _O-
pi_126980189
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

En bleek het winnende lotnummer uiteindelijk toch 2 te zijn _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:50:20 #73
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_126980234
Geen Ultimate team op de ps4. _O-
Waarom?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:50:47 #74
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126980245
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ah jij bent er weer
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:51:02 #75
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126980256
quote:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:51:08 #76
368552 Ajacied7
pi_126980262
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?

WeFut heeft het fout trouwens, UP Sturridge heeft 73 strength.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:51:21 #77
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126980265
quote:
Wel jammer inderdaad.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_126980293
Is dit de kloon van de gezette afwezige Fries?
pi_126980325
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:
Sturridge valt me totaal niet tegen, ik ga zijn IF proberen totdat IF Lukaku een normale prijs heeft. Jullie waren ook wel over IF Sturridge te spreken toch?

Bron?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:53:58 #80
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126980340
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:51 schreef Ajacied7 het volgende:

Veranderd, vielen Dank.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_126980342
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Bovendien is de individuele chemistry belangrijker
Ok. Dat wist ik niet.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:54:26 #82
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126980354
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:

[..]

Bron?
De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben. :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:54:32 #83
368552 Ajacied7
pi_126980356
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:

[..]

Bron?
Heb ik gezien ingame, zal wel even een YT filmpje zoeken.
Al veranderd dus. ^O^
pi_126980365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Reemi het volgende:

[..]

De IF heeft 75 strength dus dan kan de UP nooit 80 hebben. :P
Ja zie het, FUTWIZ had het wel goed en FUTHEAD niet. Heeft Pascal weer iets zitten overtypen zeker :N
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:55:16 #85
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126980376
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ok. Dat wist ik niet.
Spelen zonder dat iedere speler individueel 9 chem heeft is zinloos
pi_126980377
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Heb ik gezien ingame, zal wel even een YT filmpje zoeken.
Nee hoeft niet, kan nooit kloppen die 80. Al zijn ps3 stats wel anders dan xbox stats daar doelde ik meer op (al is 7 sowieso te veel verschil).
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:56:55 #87
368552 Ajacied7
pi_126980421

Nu nog zien te verkopen. Die Jadson van Lindgren. is ook nog steeds niet weg. :'(
pi_126980677
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:54 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Ok. Dat wist ik niet.
Dan weet je het nu. Als ik jou was zou ik lekker je hele team verkopen en lekker BPL team maken
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:13:34 #89
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_126980836
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:26 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent DS2 2.0
Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken terwijl ik geen pacehoer ben? :')
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_126980925
Wie is de beste bundesliga speler voor alleen in de spits?

Lewandowski?
pi_126980951
quote:
Ga weg vrouw. ksssst
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:18:18 #92
368552 Ajacied7
pi_126980953
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Michaelvanb het volgende:
Wie is de beste bundesliga speler voor alleen in de spits?

Lewandowski?
Esswein.
pi_126980955
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Waarom moet je mij er nu weer bij betrekken terwijl ik geen pacehoer ben? :')
JE BENT ECHT EEN VIEZE PACEHOER JALALALALA
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:18:49 #94
284871 DarkSonic2
pi_126980969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_126981014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Wat je zegt ben je zelf.
Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noem :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:11 #96
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981017

Die zat nog in mijn club, dat ik hem met winst verkocht heb is een wonder. Had verwacht dat hij 10k was ofzo _O-
pi_126981019
workrates van tots bundesliga spitsen :')

allemaal high/high
pi_126981021
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:18 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

ga je nog golfen of wa
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:39 #99
284871 DarkSonic2
pi_126981033
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Stel je godverdomme niet zo aan man, je doet net alsof ik je schuldig stel aan alle problemen in de wereld als ik je een pacehoer noem :')
Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
pi_126981036
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ga je nog golfen of wa
Straks :P
Eerst even kijken of het gaat regenen :@
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126981044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij homo bent?
Mag je best doen hoor, ik weet wie het zegt.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:22:33 #102
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981071
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
pi_126981078
quote:

[..]

_O- Zo, nu hij weer
pi_126981085
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Iedereen die UT speelt is een pacehoer anders valt deze gamemode niet te spelen.
Dit.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126981105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo is dat.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:24:00 #106
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981108
Leuk een spits met 70 pace maar dan moet je gaan cross abusen want anders zie je hem heel de wedstrijd niet _O-
pi_126981109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Michaelvanb het volgende:
workrates van tots bundesliga spitsen :')

allemaal high/high
Best wel vervelend inderdaad maar ja ach, ik heb er niet heel veel last van ofzo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:24:07 #108
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981110
quote:

[..]

Je moet mij geen pacehoer noemen omdat ik dat gewoon niet ben. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij hetero bent?
Dit had je moeten doen
pi_126981126
quote:

[..]

Denken dat Kamikazie hetero is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:24:45 #110
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126981132

Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het Serie A TOTS toch?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:04 #111
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het TOTS toch?
EA kennende Chiellini
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:04 #112
284871 DarkSonic2
pi_126981146
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk een spits met 70 pace maar dan moet je gaan cross abusen want anders zie je hem heel de wedstrijd niet _O-
Met goed combinatiespel kom je een heel eind.
pi_126981155
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Denken dat Kamikazie hetero is :')
Ik dacht dat jij het geheim wou houden ? Van ons ... :@
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126981160
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

EA kennende Chiellini
Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzo
edit: 3 maanden, valt nog mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:34 #115
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981163
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Met goed combinatiespel kom je een heel eind.
Dat kun je ook met snelle spitsen spelen en dat werkt veel beter
pi_126981174
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij het geheim wou houden ? Van ons ... :@
Gisteren aan mijn moeder verteld :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:25:57 #117
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126981177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

EA kennende Chiellini
Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:26:16 #118
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981185
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die is een half jaar geblesseerd geweest ofzo
Daarom zeg ik ook EA kennende omdat ze dan lekker kunnen cashen. Zelf hoop ik op TOTS Barzagli zijn gewone kaart is al de beste verdediger in het spel _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:26:28 #119
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126981193
Hoe speelde Ogbonna afgelopen jaar?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:26:58 #120
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981203
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Die IF heb ik gehad maar ik merkte echt geen enkel verschil met zijn NIF.
IF's zijn de moeite niet tenzij de positie veranderd
pi_126981213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Ik zie Torino nooit spelen eigenlijk, maar ik hoor er verder nooit iets over. Wel af en toe dat hij bij top 5 in de belangstelling staat, maar die krijgt echt geen TOTS.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126981220
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gisteren aan mijn moeder verteld :@
Nice, kunnen we eindelijk samen voor de camera's !
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:27:29 #123
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981222
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:26 schreef detennismaster het volgende:
Werd wel aan een aantal grote clubs gelinkt en is een groot talent.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_126981238
Mja mijn punt was dus dat je je niet zoveel moest aantrekken van wat ik zeg :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:28:10 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981248
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:28:55 #126
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981263
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap niet waarom heel veel mensen die fransman van Lazio op CB zetten terwijl Barzagli briljant is
Die fransman is fucking goed pipo
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:29:05 #127
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981266
quote:
Diakité _O_
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_126981273
quote:
Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:29:33 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981278
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Die fransman is fucking goed pipo
Lang niet zo goed als Barzagli
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:29:54 #130
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981294
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb je weleens met Diakité gespeeld? Kerel is echt geniaal goed.
Ik had een keer hem en IF Skrtel als CB's _O_
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:30:23 #131
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Veruit beter dan Barzagli inderdaad. Sorry voor mijn rare opmerking eerder deze middag.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:31:13 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981350
Jullie weten niet.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:31:17 #133
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981352
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Edit. _O_ ^O^
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:32:36 #134
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981407
Trouwens, de beste CB in het spel is Berezutskiy.
kortom:
pi_126981438
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, de beste CB in het spel is Berezutskiy.
Je vergeet Derijck.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:33:46 #136
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981451
Wow, iemand uit mijn klas zei gister dat ze die melodie van Pitbull en Christina Aguilera hebben gejat... ;( -O-

kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:34:06 #137
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981457
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je vergeet Derijck.
Berezutskiy is echt goed. Naast Ignashevic. _O_ :D
kortom:
pi_126981461
Hmm ik kkan hem ook wel uitproberen in mn franse squad :P Heb nu Sakho, Kaboul en Yan mbwa
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:34:12 #139
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126981464
http://wefut.nl/player_compare/1623/4873

Hoe kun je Diakite nou beter vinden :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:34:51 #140
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/player_compare/1623/4873

Hoe kun je Diakite nou beter vinden :')
Workrates, length, heading en Pace. ;)
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:35:07 #141
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981500
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Workrates, length, heading en Pace. ;)
+Strength
pi_126981501
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef TBakkert het volgende:
Wow, iemand uit mijn klas zei gister dat ze die melodie van Pitbull en Christina Aguilera hebben gejat... ;( -O-

En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:35:41 #143
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

+Strength
En 88 jumping. _O_ :D
kortom:
pi_126981521
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

En daar kom je nu pas achter? Vroeger maakte ze ekte muziek. Daarom kopieren ze alles tegewoordig.
Echte muziek nog wel :')
pi_126981534
Diakite>iedereen
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:36:13 #146
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981538
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:35 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

Ik bedoel dat diegene dacht dat 'Feel this moment' er eerder was dan deze. Ik was teleurgesteld in hem...
kortom:
pi_126981546
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Diakite>iedereen
he 100% penalty gemist kevin :+
pi_126981548
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef Rijst het volgende:
Hmm ik kkan hem ook wel uitproberen in mn franse squad :P Heb nu Sakho, Kaboul en Yan mbwa
hahah nee kga echt niet +7 pace inleveren
pi_126981561
IF Mathieu is konkoslecht trouwens
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:37:31 #150
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981575
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja een LB op CB zetten :') IF Sagnastyle
pi_126981576
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik bedoel dat diegene dacht dat 'Feel this moment' er eerder was dan deze. Ik was teleurgesteld in hem...
lol shit,ik kan me het moment inleven.nou moet ik best lachen achter mijn computer schermpje _O-
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_126981583
quote:

Muzikale creativiteit is helaas ver te zoeken tegenwoordig. Deze clip was voor die tijd echt revolutionair _O_ Elke keer als deze voorbij kwam op MTV zat je je toch te vergapen hoe ze het in elkaar gezet hadden.
pi_126981595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

hahah nee kga echt niet +7 pace inleveren
Hij is echt veel beter dan M'Biwa hoor. Sakho - Diakite - Kaboul ftw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126981601
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
hahah toen ik zijn acceleratie zag hoefde ik hem al niet meer _O-
pi_126981617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:

[..]

he 100% penalty gemist kevin :+
_O- drama :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:38:58 #156
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981629
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef DirtyDaniel het volgende:

[..]

lol shit,ik kan me het moment inleven.nou moet ik best lachen achter mijn computer schermpje _O-
:D
Maar daar erger ik me de laatste tijd wel steeds vaker aan. Mensen die hedendaagse 'bagger' boven topmuziek van 20-50 jaar geleden verkiezen...
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:39:50 #157
141104 Patje1987
pi_126981647
quote:

Zulke mensen mag je best in elkaar slaan met een stok.
pi_126981668
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij is echt veel beter dan M'Biwa hoor. Sakho - Diakite - Kaboul ftw
Ik ga het proberen. Ik wil ook nog Lloris maar ik ga geen 40k voor een keeper betalen :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:40:51 #159
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Rijst het volgende:

[..]

Ik ga het proberen. Ik wil ook nog Lloris maar ik ga geen 40k voor een keeper betalen :')
Met Diakité daar kun je Marchetti op doel zetten.
kortom:
pi_126981699
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Met Diakité daar kun je Marchetti op doel zetten.
Dan kies ik nog liever voor Stekelenburg
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:42:12 #161
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981719
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef Rijst het volgende:

[..]

Dan kies ik nog liever voor Stekelenburg
Dat kan ook, want Serie A. Of SIF Handanovic.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:42:36 #162
306371 zerokil
psvunited
pi_126981729
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb IF Vidal maar even verkocht met het oog op het Serie A TOTS. Behalve Vidal zijn er in dit team niet echt gegadigden voor het Serie A TOTS toch?
Al mee gespeeld?
pi_126981738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef TBakkert het volgende:

[..]

:D
Maar daar erger ik me de laatste tijd wel steeds vaker aan. Mensen die hedendaagse 'bagger' boven topmuziek van 20-50 jaar geleden verkiezen...
Smaak dit dat. Sowieso stellen dat de muziek vroeger beter was terwijl je toen niet eens leefde :')
pi_126981763
hoe bevalt TOTS Benteke jullie ?, wil em heel graag proberen maar ik weet het niet hoor, twijfel twijfel,
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:44:44 #165
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126981791
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Maver24 het volgende:
hoe bevalt TOTS Benteke jullie ?, wil em heel graag proberen maar ik weet het niet hoor, twijfel twijfel,
Iedereen die ook maar een beetje FIFA kan is enthousiast over Benteke
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:44:45 #166
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981792
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Smaak dit dat. Sowieso stellen dat de muziek vroeger beter was terwijl je toen niet eens leefde :')
Ik kan de muziek van toen ook nog gewoon horen hoor. :')
Ik kan op een feestje ook wel genieten van 'nieuwe' muziek, maar als ik gewoon even muziek op zet, zou ik dat soort muziek nooit doen. Tevens ben ik van mening dat je er geen enkel muzikaal talent voor nodig hebt...
kortom:
pi_126981798
quote:
fenomeen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126981801
quote:
Flikker even op man. jij kan iedereen kopen die je wil :r
pi_126981826
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:

[..]

Kan best, ik ken iemand die is helemaal in de ban van Elvis, terwijl hij een jaar na zijn overlijden geboren is.
pi_126981840
quote:
Slecht.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:46:22 #171
368552 Ajacied7
pi_126981854
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:40 schreef Rijst het volgende:

[..]

Daarom bestaat Frey _O_
pi_126981872
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik kan de muziek van toen ook nog gewoon horen hoor. :')
Ik kan op een feestje ook wel genieten van 'nieuwe' muziek, maar als ik gewoon even muziek op zet, zou ik dat soort muziek nooit doen. Tevens ben ik van mening dat je er geen enkel muzikaal talent voor nodig hebt...
Ja want je trekt je conclusie uit alle muziek van vroeger ipv de 10 bands die je luistert. Alsof je toen geen kut muziek had :')
Als je geen talent nodig hebt zou ik het ook maar gaan doen, kan je lekker geld verdienen :)

Tevens vraag ik me ook wel af wat jij de nieuwe muziek noemt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:46:58 #173
306371 zerokil
psvunited
pi_126981874
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Daarom bestaat Frey _O_
Frey, beste keeper in focking Fifa.
pi_126981876
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Rijst het volgende:

[..]

Flikker even op man. jij kan iedereen kopen die je wil :r
Dit is ook een beetje trollen hoor. Straks mogen we gaan zeggen of hij TOTS Reus als LM, LF of LW moet gebruiken.
pi_126981887
Ik twijfel een beetje aan Mavers social leven
AJ
pi_126981890
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kan best, ik ken iemand die is helemaal in de ban van Elvis, terwijl hij een jaar na zijn overlijden geboren is.
Dan vind je een zanger beter maar dat zegt niets over de totale muziek. Tbakkert serveert even alle 'nieuwe' muziek af :')
pi_126981893
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Daarom bestaat Frey _O_
Die heb ik ook. Wel een goede keeper maar niet altijd betrouwbaar. De rest is allemaal onder de 186
pi_126981919
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ik twijfel een beetje aan Mavers social leven
Hij werkt niet, heeft een vriendin en heeft het vetste elftal van hier. Ik wil wel met hem ruilen.

(onder voorbehoud van een lelijke vriendin)
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:49:46 #179
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981967
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:

[..]

Ja want je trekt je conclusie uit alle muziek van vroeger ipv de 10 bands die je luistert. Alsof je toen geen kut muziek had :')
Als je geen talent nodig hebt zou ik het ook maar gaan doen, kan je lekker geld verdienen :)

Tevens vraag ik me ook wel af wat jij de nieuwe muziek noemt.
Ik zeg ook helemaal niet dat die muziek per se allemaal beter was, maar echte toppers tegenwoordig komen nog niet in de buurt van de beste muziek van vroeger. Ik noem het ook 'nieuwe' muziek, omdat ik doel op een aantal genres die de laatste paar jaar pas mateloos populair zijn geworden.
Nummers van Adele vind ik wel geniaal en dat is ook muziek van vandaag de dag, maar niet die 'nieuwe' stijl.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:50:01 #180
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126981975
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hij werkt niet, heeft een vriendin en heeft het vetste elftal van hier. Ik wil wel met hem ruilen.

_O-
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:50:22 #181
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126981983
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:42 schreef zerokil het volgende:

[..]

Al mee gespeeld?
Ja, ik heb dat team al een paar weken. Mijn beste team dit jaar _O_

_O_ _O_ _O_ Gonzalez _O_ _O_ _O_

En de rest van het team heeft bij elkaar 23 goals.

Ook pas 5 wedstrijden met dit team verloren.
pi_126981994
Hoe is IF gundogan? Of zijn er betere CM's (naast schweini) in bundes
pi_126982003
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:49 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik zeg ook helemaal niet dat die muziek per se allemaal beter was, maar echte toppers tegenwoordig komen nog niet in de buurt van de beste muziek van vroeger. Ik noem het ook 'nieuwe' muziek, omdat ik doel op een aantal genres die de laatste paar jaar pas mateloos populair zijn geworden.
Nummers van Adele vind ik wel geniaal en dat is ook muziek van vandaag de dag, maar niet die 'nieuwe' stijl.
Je haalt uit de jaren 1970 - 2000 meer goede nummers dan uit de jaren 2008-2013, goh verassend.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:50:59 #184
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982010
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoe is IF gundogan? Of zijn er betere CM's (naast schweini) in bundes
TOTS Castro was voor mij echt een held...
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:51:29 #185
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:

[..]

Je haalt uit de jaren 1970 - 2000 meer goede nummers dan uit de jaren 2008-2013, goh verassend.
Ik kan uit de jaren 1975 tot 1980 ook meer goede nummers halen dan de afgelopen 5 jaar.
kortom:
pi_126982038
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hoe verdient ie zn geld dan ?
AJ
pi_126982040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik kan uit de jaren 1975 tot 1980 ook meer goede nummers halen dan de afgelopen 5 jaar.
Ik ben benieuwd :D
pi_126982059
quote:

[..]

Beetje ouderwets
AJ
pi_126982115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef detennismaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

haha zo weinig met Cisse
pi_126982123
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef TBakkert het volgende:

[..]

TOTS Castro was voor mij echt een held...
zal hem is proberen. speel nu met schwein en tots javi martinez maar loopt niet echt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:06 #191
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_126982132
Doet bij jullie youtube trouwens ook raar ?
pi_126982139
Middag :W
wat is een lach als je van binnen huilt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:55:36 #193
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126982151
quote:

[..]

Genoeg relatief onbekende nummers uit de afgelopen 5 jaar die geweldig zijn hoor. Dat er in de Top40 niet veel soeps staat, betekent niet dat het er niet is. ;)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_126982161
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:

[..]

_O- _O-

Echt een mafkees die Bakkert
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:56:12 #195
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:51 schreef Thorb het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :D
Another Brick in the wall, Crazy little thing called love, Killer queen, Can't get it out of my head, Play that funky music, Hotel California, Living thing, Dancing Queen, Fame.

En dat zijn er nog maar een paar.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:56:30 #196
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126982177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef Rijst het volgende:

[..]

haha zo weinig met Cisse
Gonzalez eist alle goals op. :D Cissé heeft wel echt bizar veel assists, jammer dat fifa dat niet bijhoudt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:57:01 #197
284871 DarkSonic2
pi_126982193
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Djeetje het volgende:
Doet bij jullie youtube trouwens ook raar ?
Wat gebeurt er precies?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:57:24 #198
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982204
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:

[..]

Genoeg relatief onbekende nummers uit de afgelopen 5 jaar die geweldig zijn hoor. Dat er in de Top40 niet veel soeps staat, betekent niet dat het er niet is. ;)
Dat snap ik ook wel, maar in de top 40 staan dus alle populaire nummers. En als ik dan zie wat veel mensen tegenwoordig goed vinden, dan vind ik dat niet echt een vooruitgang t.o.v vroeger.
kortom:
pi_126982207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:56 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Another Brick in the wall, Crazy little thing called love, Killer queen, Can't get it out of my head, Play that funky music, Hotel California, Living thing, Dancing Queen, Fame.

Was je toen maar geboren in die tijd. Lekker geen internet, waren we van je af.
pi_126982217
quote:

[..]

Tsja smaak he. Er zijn wel meer dan honderd liedjes de afgelopen 5 jaar die ik eerder ga luisteren dan een Dancing Queen of Fame :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:58:10 #201
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126982228
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, maar in de top 40 staan dus alle populaire nummers. En als ik dan zie wat veel mensen tegenwoordig goed vinden, dan vind ik dat niet echt een vooruitgang t.o.v vroeger.
Nee, maar dat is hun probleem. Er bestaat genoeg goede muziek en gelukkig zijn er genoeg mensen die dat wel waarderen. In dit topic al meerdere personen. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:58:18 #202
306371 zerokil
psvunited
pi_126982234
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:50 schreef detennismaster het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Thanks, die ga ik na bouwen!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:58:23 #203
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126982237
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Thorb het volgende:

[..]

Tsja smaak he. Er zijn wel meer dan honderd liedjes de afgelopen 5 jaar die ik eerder ga luisteren dan een Dancing Queen of Fame :')
Ja, dit. _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:58:28 #204
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982240
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef Rijst het volgende:

[..]

Was je toen maar geboren in die tijd. Lekker geen internet, waren we van je af.
Haha als ik toen geboren was dan was ik nu 38 of zo dan had ik jullie het leven zuur gemaakt vanuit mijn kelder/zolderkamer.
kortom:
pi_126982248
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:57 schreef TBakkert het volgende:

[..]

http://www.top40.nl/top40/1980/week-40

Kijk dan wat voor aids hier staat.

BZN, meisje ik ben een zeeman etc :') _O-
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:58:54 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982255
quote:

[..]

Dit waren wel de meest mainstream liedjes van die tijd
pi_126982257
Ik zie net dat een collega GoT kijkt _O_
pi_126982278
quote:
Pas 2 wedstrijden mee gespeeld, maar ik ben onder de indruk moet ik zeggen.
pi_126982284
Dancing Queen :') gaaaaay
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:00:14 #210
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982301
Utrecht Twente wat verwachten jullie?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:00:18 #211
284871 DarkSonic2
pi_126982303
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:

[..]

Haha, toen hadden ze het al over trolls _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:00:30 #212
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982309
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nee, maar dat is hun probleem. Er bestaat genoeg goede muziek en gelukkig zijn er genoeg mensen die dat wel waarderen. In dit topic al meerdere personen. :)
En ik zei net ook dat echt niet alles slecht is, maar de 'nieuwe' muziek(genres die pas de laatste jaren populair zijn geworden) valt toch echt in het niet bij al die nummers die ik net heb genoemd. Zoals ik net al zei, Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen en dat is gewoon jammer voor de hele muziekindustrie...
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:00:43 #213
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982312
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:00 schreef ThadCastle het volgende:
Utrecht Twente wat verwachten jullie?
Utrecht met 2 goals verschil
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:01:06 #214
306371 zerokil
psvunited
pi_126982330
Wie is die LM in het team van Tennis?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:01:13 #215
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982336
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Utrecht met 2 goals verschil
Quotering voor winst van Utrecht is 3.. wtf :P Waarom is dat zo hoog?
pi_126982343
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:00 schreef TBakkert het volgende:

[..]

En ik zei net ook dat echt niet alles slecht is, maar de 'nieuwe' muziek(genres die pas de laatste jaren populair zijn geworden) valt toch echt in het niet bij al die nummers die ik net heb genoemd. Zoals ik net al zei, Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen en dat is gewoon jammer voor de hele muziekindustrie...
Je noemt even de populairste band van de afgelopen 10 jaar op en een van de zangeressen die overal op 1 stond. Nee, niet populair.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:01:53 #217
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982361
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Thuis voordeel en betere vorm?
pi_126982364
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef zerokil het volgende:
Wie is die LM in het team van Tennis?
http://wefut.nl/player/3062
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:02:03 #219
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:58 schreef Thorb het volgende:

[..]

Another one bites the dust. _O_
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:02:06 #220
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:02:25 #221
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Thuis voordeel en betere vorm?
Dan zou het dus laag moeten zijn :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:02:49 #222
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef Thorb het volgende:

[..]

Je noemt even de populairste band van de afgelopen 10 jaar op en een van de zangeressen die overal op 1 stond. Nee, niet populair.
En dat zijn 3 uitzonderingen. Erg jammer dat je nu precies hetzelfde doet als dat je mij verwijt, namelijk alles over één kam scheren.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:02:49 #223
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Dan zou het dus laag moeten zijn :P
Oh ja natuurlijk
pi_126982430
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:02 schreef TBakkert het volgende:

[..]

En dat zijn 3 uitzonderingen. Erg jammer dat je nu precies hetzelfde doet als dat je mij verwijt, namelijk alles over één kam scheren.
quote:
Adele vind ik geniaal. Coldplay, Muse vind ik ook allemaal prachtig. Maar tegenwoordig is dat niet meer wat de meeste mensen waarderen
Dat schrijf je net ....
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:04:29 #225
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982451
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:03 schreef Thorb het volgende:

[..]

[..]

Dat schrijf je net ....
En dat is ook nog steeds zo, want als ik bij mij op school vraag of mensen Adele goed vinden, dan zegt minstens 3/4 toch liever naar David Guetta te luisteren. :')
kortom:
pi_126982468
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:04 schreef TBakkert het volgende:

[..]

En dat is ook nog steeds zo, want als ik bij mij op school vraag of mensen Adele goed vinden, dan zegt minstens 3/4 toch liever naar David Guetta te luisteren. :')
Doe mij ook maar David Guetta.

Adele misschien 's ochtends maar tijdens het sporten/fietsen/FIFA hoef ik geen Adele.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:05:12 #227
306371 zerokil
psvunited
pi_126982473
Hmmm,

Ogbonna..?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:05:23 #228
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982477
quote:

[..]

En wat is daar mis mee?
pi_126982497
Ik luister ook liever David Guetta dan Queen, hebben we dat ook weer gezegd :D
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:06:15 #230
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee?
Dat wat Thorb net zei dus helemaal niet klopt. Zo populair is ze nu ook weer niet.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:06:19 #231
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982510
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Thorb het volgende:
Alleen hommo's niet
pi_126982521
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dat wat Thorb net zei dus helemaal niet klopt. Zo populair is ze nu ook weer niet.
Nee daarom stond ze overal op 1 in de top40/50 waar je net op zeikt _O-
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:06:53 #233
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982525
quote:
Dat mag, maar dan vind ik dat je luister naar muziek waar totaal geen passie/creativiteit meer in zit.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:07:22 #234
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982540
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Dat mag, maar dan vind ik dat je luister naar muziek waar totaal geen passie/creativiteit meer in zit.
Hipster :')
pi_126982549
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

zaterdag 25 mei 2013 @ 13:07:47 #236
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982553
quote:

[..]

Nee daarom stond ze overal op 1 in de top40/50 waar je net op zeikt _O-
Genoeg mensen die het daar niet mee eens zijn, maar die luisteren dan ook niet naar de top 40, maar liever naar Slam FM of 538.
kortom:
pi_126982561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:55 schreef Reemi het volgende:

[..]

Deze boi heeft em in de smiesen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:08:12 #238
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126982568
quote:

[..]

Adele hou ik ook niet zo van eigenlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_126982571
Discussies over muziek :')
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:08:36 #240
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982581

Tbakkert op weg naar de supermarkt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:08:48 #241
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982590
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Reemi het volgende:

[..]

Adele hou ik ook niet zo van eigenlijk
Terwijl zij juist één van de weinige artiesten is die nog nummers maakt met een (emotionele) inhoud.
kortom:
pi_126982592
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Genoeg mensen die het daar niet mee eens zijn, maar die luisteren dan ook niet naar de top 40, maar liever naar Slam FM of 538.
En nu snap ik je hele argumentatie niet meer.

De hedendaagse muziek in de top40 is kut, maar Adele is wel goed. Die staat ook in de top40 maar daar zijn mensen het niet mee eens, dus dat telt niet. Iedereen is het wel met de rest eens natuurlijk.
pi_126982600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

zaterdag 25 mei 2013 @ 13:09:17 #244
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126982604
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Terwijl zij juist één van de weinige artiesten is die nog nummers maakt met een (emotionele) inhoud.
Nee. Een van de weinige artiesten die jij kent die dat doet.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_126982607
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:01 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Had ik ook niet echt verwacht nee, maar Utrecht wel zonder Asare en Wuytens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126982608
quote:

[..]

WIE GEEFT EEN NEUK OM EMOTIONELE INHOUD, IK GA NIET ZITTEN JANKEN BIJ EEN NUMMER WANT BEN TOCH GEEN VUILE FLIKKER OF WEL DAN.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_126982621
quote:

[..]

pi_126982627
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_126982631
quote:

[..]

In dat SR liedje van 2 jaar geleden, The Lost Boy ofzo vind ik toch meer emotie inzitten dan heel Adele bij elkaar :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:10:19 #250
356724 detennismaster
FUT en Tennis
pi_126982635
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef zerokil het volgende:
Hmmm,

[ afbeelding ]
Ogbonna..?
Als je geen 7 chem wil moet je Barzagli ( :') ) daar neerzetten.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:10:35 #251
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982649
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Had ik ook niet echt verwacht nee, maar Utrecht wel zonder Asare en Wuytens
Heb maar Draw no bet gedaan.
Even kijken wat ik voor vanavond doe. Misschien Muller to score :P
pi_126982659
Ieder zijn smaak, maar waar ik me aan irriteer zijn die 14-jarigen op de fiets, in de stad etc die dmv hun mobiel je dwingen hun kut muziek te luisteren. Hello, oordopjes kosten nog geen 10tje tegenwoordig...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:11:07 #253
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982669
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:

[..]

In dat SR liedje van 2 jaar geleden, The Lost Boy ofzo vind ik toch meer emotie inzitten dan heel Adele bij elkaar :')
In Adele zitten alleen maar soesjes, heel veel soesjes
pi_126982672
The Handsome Poets komen hier vanavond optreden. Heb nog nooit ene liejde van hun gehoord maar de naam komt wel steeds voorbij 3fm
pi_126982679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Heb maar Draw no bet gedaan.
Even kijken wat ik voor vanavond doe. Misschien Muller to score :P
Heb ook het gevoel dat de Dirk Kuyt van Duitsland gaat scoren ja..echt zo'n wedstrijdje voor hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:11:46 #256
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Heb ook het gevoel dat de Dirk Kuyt van Duitsland gaat scoren ja..echt zo'n wedstrijdje voor hem.
Altijd van die kut goals _O- maar wel in belangrijke wedstrijden.
pi_126982694
EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:00:07 25K packs are now available all-day until 11:59pm UK for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Al gepost?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126982719
quote:
EASPORTSFIFA twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:00:07 25K packs are now available all-day until 11:59pm UK for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Al gepost?
Als Maver weer een TOTS krijgt dan neem ik een abo en ga ik hem blokken.
pi_126982722
quote:
Al gepost?
nog niet, maar we wisten het al denk ik, althans, ik wel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:12:51 #260
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982730
Muller to score more than Reus is 0.45 hoger dan Muller to score, doen? :P
pi_126982738
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:11 schreef Rijst het volgende:
The Handsome Poets komen hier vanavond optreden. Heb nog nooit ene liejde van hun gehoord maar de naam komt wel steeds voorbij 3fm
Ken een paar nummers en dat is prima muziek :)
pi_126982745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Rijst het volgende:

[..]

Als Maver weer een TOTS krijgt dan neem ik een abo en ga ik hem blokken.
Wees gerust, ik open even geen pakjes meer,
pi_126982784
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef ThadCastle het volgende:
Muller to score more than Reus is 0.45 hoger dan Muller to score, doen? :P
Welke odd heb je dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126982801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:

[..]

Ken een paar nummers en dat is prima muziek :)
Gers Padoel erna :r :r Vorig jaar had je nog Fatboy & Slim _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:14:43 #265
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982806
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Reemi het volgende:

[..]

Nee. Een van de weinige artiesten die jij kent die dat doet.
één van de weinige artiesten die dat nog doet en tenminste nog een beetje gewaardeerd wordt door mensen die meer naar 'nieuwe' muziek luisteren. Ze doet het goed in de top 40, dat is mooi en dat bewijst maar weer dat dat soort liedjes beter zijn dan de nieuwe muziek, maar voor de rest zie ik weinig van die liedjes terug in de top 40. Ze worden niet minder gemaakt, maar minder gewaardeerd.

De mentaliteit qua muziek verandert, en naar mijn mening niet per se in positieve zin...
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:14:54 #266
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Welke odd heb je dan?
2.9 voor Muller. 3.35 voor Muller > Reus
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:15:38 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982835
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:

[..]

één van de weinige artiesten die dat nog doet en tenminste nog een beetje gewaardeerd wordt door mensen die meer naar 'nieuwe' muziek luisteren. Ze doet het goed in de top 40, dat is mooi en dat bewijst maar weer dat dat soort liedjes beter zijn dan de nieuwe muziek, maar voor de rest zie ik weinig van die liedjes terug in de top 40. Ze worden niet minder gemaakt, maar minder gewaardeerd.

De mentaliteit qua muziek verandert, en naar mijn mening niet per se in positieve zin...
Wees blij dat de muzieksmaak van mensen veranderd zo kun jij de eeuwige hipster zijn
pi_126982848
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

2.9 voor Muller. 3.35 voor Muller > Reus
Die odd is nog wel aardig ja..3.25 is het hoogste dat ik zie voor Muller to score en dat is een betere optie, maar dan moet je maar net meerdere accounts hebben.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:16:26 #269
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982877
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wees blij dat de muzieksmaak van mensen veranderd zo kun jij de eeuwige hipster zijn
Zegt degene die als enige het gedrag van Suarez goedpraat. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:16:37 #270
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126982883
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die odd is nog wel aardig ja..3.25 is het hoogste dat ik zie voor Muller to score en dat is een betere optie, maar dan moet je maar net meerdere accounts hebben.
Ik doe alleen op Unibet :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:16:51 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126982892
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Zegt degene die als enige het gedrag van Suarez goedpraat. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihihihihih :@
pi_126982914
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef zerokil het volgende:
Hmmm,

[ afbeelding ]
Ogbonna..?

Zoiets anders? Of die RM van Saint Etienne

En als je geld hebt: Mangala op CB
pi_126982932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:14 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Volgens mij schrijven die singer-songwriters nog altijd over emoties mja.
pi_126982965
GJE 2.0 dit dat
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:18:30 #275
306371 zerokil
psvunited
pi_126982969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zoiets anders? Of die RM van Saint Etienne
Diakite soweiso centraal lijkt me.
Is ga gewoon met 7chem spelen, ik kijk wel hoe het uitpakt.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:18:59 #276
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982986
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:

[..]

Volgens mij schrijven die singer-songwriters nog altijd over emoties mja.
Met mentaliteit bedoel ik ook de waarde die de luisteraars aan de inhoud van een liedje hechten. Bij mijn generatie is dat nog net iets boven 0,0%. :')
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:19:14 #277
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126982993
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
GJE 2.0 dit dat
ok kevin.
kortom:
pi_126983006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik doe alleen op Unibet :P
Knallen op die dan :)

Ik heb nu ook wat centen op Dirkie Muller staan, laat maar komen. Wilde eerst ook nog wat kijkplezierbetjes met spelersspecial mbt schoten op doel enzo doen, maar ik heb een feest vanavond dus vraag me af hoe veel ik er überhaupt van zal zien :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:19:50 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126983017
Sinds wanneer gaat Lewandowski voor 10K+ :')
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:20:11 #280
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126983034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Knallen op die dan :)

Ik heb nu ook wat centen op Dirkie Muller staan, laat maar komen. Wilde eerst ook nog wat kijkplezierbetjes met spelersspecial mbt schoten op doel enzo doen, maar ik heb een feest vanavond dus vraag me af hoe veel ik er überhaupt van zal zien :')
Haha ik heb Ribery over 0.5 schoten. :P En Robben geel haha
pi_126983040
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
Discussies over muziek :')
Dit. Muzieksmaak is persoonlijk en valt niet over te twisten.
pi_126983047
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hype + niet in packs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_126983063
Veel bands tegenwoordig moeten meegaan met de meute volgens mij. Als je kijkt wat Maroon 5 tegenwoordig voor digitale bagger uit schijt :D
pi_126983069
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was 2000, toen scoorde hij 4 keer en werd hij 10k+ nu was hij weer gezakt naar 6-7k en nu uit packs weer 10k+
pi_126983094
Wat zullen ze doen als bv Reus of Lewa motm wordt?
pi_126983106
Alleen hoop ik wel dat Adele snel haar stem verliest met dr zeikerige kutnummers :r
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:22:14 #287
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126983109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Thorb het volgende:

[..]

Was 2000, toen scoorde hij 4 keer en werd hij 10k+ nu was hij weer gezakt naar 6-7k en nu uit packs weer 10k+
Hij ging naar 25k toen 8)7
Als je vanavond bij de webapp bent, moet je degene die scoort meteen als een gek kopen. Easy money. Heel veel mensen hebben echter al geanticipeerd, daarom is Mandzukic NIF ook van 1,2k (vannacht) naar 2,6k
pi_126983124
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef Rijst het volgende:
Wat zullen ze doen als bv Reus of Lewa motm wordt?
Een groene kaart met 99 denk ik.
pi_126983153
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Hij ging naar 25k toen 8)7
Als je vanavond bij de webapp bent, moet je degene die scoort meteen als een gek kopen. Easy money. Heel veel mensen hebben echter al geanticipeerd, daarom is Mandzukic NIF ook van 1,2k (vannacht) naar 2,6k
Nu pas anticiperen :')

Heb maandag al 6 pagina's gehaald (433, 442 en 41212)

Mandzukic dus.
pi_126983172
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een groene kaart met 99 denk ik.
haha kan. Of ze hopen dat het Neuer of Robben wordt
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:24:52 #291
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126983196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef Thorb het volgende:

[..]

Nu pas anticiperen :')

Heb maandag al 6 pagina's gehaald (433, 442 en 41212)

Mandzukic dus.
Haha slim. Ik dit keer niet gedaan.

@Rijst:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:24:59 #292
284871 DarkSonic2
pi_126983202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef Zhano het volgende:
Ieder zijn smaak, maar waar ik me aan irriteer zijn die 14-jarigen op de fiets, in de stad etc die dmv hun mobiel je dwingen hun kut muziek te luisteren. Hello, oordopjes kosten nog geen 10tje tegenwoordig...
Vorig jaar tijdens de excursie naar Frankfurt ging ik met mijn iPod met Sonic remixes over straat lopen _O_
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:25:49 #293
313940 Timmy_Turner
Le Capitaine
pi_126983228

Denk dat ik dit volgende week ga maken :) En dan wachten op TOTS Martinez natuurlijk.
Elke dag
pi_126983229
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Vorig jaar tijdens de excursie naar Frankfurt ging ik met mijn iPod met Sonic remixes over straat lopen _O_
ja lekker veel emotie he
pi_126983265
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

En toen ineens was de bus weg?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:27:37 #296
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126983289
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:

[..]

haha smleno.
kortom:
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:28:35 #297
284871 DarkSonic2
pi_126983319
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:

[..]

Nee, ik was zo snel dat ik hem nog kan halen. Maar mijn oordoppen waren toen niet goed dus sommige nummers speelde hij niet goed af.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:30:10 #298
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126983363
I'm into indie, rock, electronic, alternative and pop, including:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.

Dan weten jullie dat.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:31:54 #299
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_126983423
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:
The Killers, Muse, Of Monsters and Men, Mumford & Sons, MGMT, Bastille, Snow Patrol, Foster the People, Imagine Dragons, Coldplay, Linkin Park, The Script, The Temper Trap, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Foals, Brandon Flowers, Passenger, Passion Pit, Editors, Daft Punk, Band of Horses, Showtek, Modest Mouse, Armin van Buuren, Chairlift, Placebo, Franz Ferdinand, The Gaslight Anthem, Tom Odell, Douwe Bob, Orchestral Manoeuvres in the Dark, Gotye, The Opposites, Mr. Probz, Macklemore & Ryan Lewis, David Bowie, The Strokes, The Ark, Krystl, Noah and the Whale, Owl City, Broken Bells, Phoenix, Eminem, U2, Harold Faltermeyer, Acda en de Munnik, Peter Bjorn and John, Black Moth Super Rainbow.

Dan weten jullie dat.
The Kooks?
pi_126983461
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Reemi het volgende:

Dan weten jullie dat.
ik denk dat bakkert blij is met david bowie
  zaterdag 25 mei 2013 @ 13:33:31 #301
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_126983474
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 13:33 schreef Thorb het volgende:

[..]

ik denk dat bakkert blij is met david bowie
En Acda en de Munnik. _O_
kortom:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')