Nee die keek ik net. Hou me op de hoogte als je het gevonden hebt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek ook nog het filmpje dat Hans zegt "Wat zit jou nou weer te lachen?" En dat Johan dan tegen Wilfred zegt: "Ja, nou doe je het weer. Wat zit jij nou te lachen!?"
Dat is niet het Geheim van Heracles filmpje.
Okequote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen de link, anders schrikt iedereen zich dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
OkeJe kan ook alleen de link daarnaar er in stoppen. Of onder een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zoek me rot, maar vind niets terwijl ik het filmpje me zo voor de geest kan halen. Dat vind ik altijd zo irritantquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zoek ook nog het filmpje dat Hans zegt "Wat zit jou nou weer te lachen?" En dat Johan dan tegen Wilfred zegt: "Ja, nou doe je het weer. Wat zit jij nou te lachen!?"
Dat is niet het Geheim van Heracles filmpje.
Ah joh ik laat het wel gaan. Ik moet niet op Lowietje gaan lijken hèquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook alleen de link daarnaar er in stoppen. Of onder een spoiler.
In ieder mens schuilt een Louis. Vandaag las ik ergens op Fok dat wij allen naar het evenbeeld van Hem (Louis) zijn geschapen en daar kan ik mij erg in vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah joh ik laat het wel gaan. Ik moet niet op Lowietje gaan lijken hè
Louis op de Iron Throne !quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ieder mens schuilt een Louis. Vandaag las ik ergens op Fok dat wij allen naar het evenbeeld van Hem (Louis) zijn geschapen en daar kan ik mij erg in vinden.
Dat zal het wel zijn, ik heb het niet zo op boeren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lachen, zo'n dronken boer die beetje meelult. Is weer eens wat anders.
Ooh waarom niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ik heb het niet zo op boeren.
Heb inmiddels al wel een gifje er van te pakken, nu moet ik mij een ware Knipping tonen en het filmpje vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik zoek me rot, maar vind niets terwijl ik het filmpje me zo voor de geest kan halen. Dat vind ik altijd zo irritant
WIR SIND DIE BESTE VON LANNISTER! UND VON STARK! UND VON BARATHEON! WIR SIND DIE BESTE VON WESTEROS! UND VIELLEICHT DIE WELT JAJAJAJA!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Andries Jonker een beetje verscholen erachter.
Dan zou dat gehakketak snel afgelopen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Broer van Kees Jansmaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb inmiddels al wel een gifje er van te pakken, nu moet ik mij een ware Knipping tonen en het filmpje vinden.
[ afbeelding ]
Desnoods ga ik de gevreesde RTL XL zone in... brrr...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:03 schreef Arn0 het volgende:
Het filmpje moet haast wel verwijderd zijn van Youtube. Anders moeten we onze Knipping & Van Duren award inleveren.
Dan weet ik niet welk fragment je bedoeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar deze is het niet noooooo dus dat gifje was ook niet uit die uitzending.
Een klap voor mijn detectivewerk
Zou wel verklaren waarom alle echte fans hem kennen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Mani89 het volgende:
Het filmpe zit geloof ik ook in genee derksen gouden koppel 4
Ooh diequote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:08 schreef Arn0 het volgende:
Genee: "Hahahahah"
Kraay: "Wat zit jij nou te lachen?"
Derksen: "Hij schreeuwt niet meer tegen mij, maar tegen jou nu"
Genee: "Hahahahha"
Kraay: "Nu doe je het weer"
Gijp: "He, hier heeft hij wel een punt"
Genee: "Hahahahahahhaha"
Zo ging het ongeveer.
Laatste persoon die daar in ging, was Veerboot. En die hebben we al maanden niet meer gezien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Desnoods ga ik de gevreesde RTL XL zone in... brrr...
Die is ondergedoken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Laatste persoon die daar in ging, was Veerboot. En die hebben we al maanden niet meer gezien.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel verklaren waarom alle echte fans hem kennen.
Veerbootje ging uit varen met zijn scheepje naar Zuid Laren. Over dat provinciale kanaal waar je niet harder dan 10 knopen mocht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Laatste persoon die daar in ging, was Veerboot. En die hebben we al maanden niet meer gezien.
Sindsdien is hij overgegaan op de rits.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Veerbootje ging uit varen met zijn scheepje naar Zuid Laren. Over dat provinciale kanaal waar je niet harder dan 10 knopen mocht.
quote:
De enige user die zichzelf in Johans jargon heeft weten te krijgen: "Een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen."quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:14 schreef Mani89 het volgende:
En J-D .. voorzitter van de johan derksen fanclub + beheerder van zijn website, heb ik ook al tijden niet meer gezien.
Geen dank johannes, ik ga graag de wijken in om de mensen te helpen.quote:
Ik ken nog wel wat users die aan Johans definitie van "paardenlul" voldoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De enige user die zichzelf in Johans jargon heeft weten te krijgen: "Een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen."
Laten we nou niet weer over Ties beginnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat users die aan Johans definitie van "paardenlul" voldoen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we nou niet weer over Ties beginnen.
Ha ha ha!
Zijn jullie trouwens ook officieel lid van de fanclub?
[ afbeelding ]
twitter:
Het valt me wel op dat de mensen in het gastenboek van de officiële fansite niet gescreend wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:19 schreef Arn0 het volgende:
Nee, dat vind ik zo een eng gezelschap. Lekker samen met onbekende mensen op het internet VI citaten nadoen, ik moet er niet aan denken. Laten we ermee kappen.
Zou me weinig verbazen als deze meneer ook achter Hoe Demm zit, nou dan weet je het wel.quote:#3 fred vn vugt 12-03-2013 21:56
wat bezielt jou als waardeloze voetballer,nooi t iets gepresteerd als zodanig,comment aar te leveren op spelers anno nu?je bent gewoon een walgelijk figuur met nul komma nul verstand van voetbal.je hebt bij cambuur gevoetbalt?nou, daar moet je trots op zijn!!!een soort van FC KNUDDE.flikker toch op man.televisie in nederland is al zo slecht,en wordt alleen maar slechter door figuren zoals jij.mismakende televisie met jou als randdebiel!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |