Ben jij een pliesieagent ofzo dat je zo heilig doet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen ruzie he popjes.. ondanks dat jullie me er allemaal uitliften voel ik me wel genoodzaakt in te grijpen als het nog verder uit de klauwen loopt.
Dat dus. Kijk eens naar buiten! De zon schijnt. Relax!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha dat zal je leren, meisje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha dat zal je leren, meisje
quote:
Doe es ff lekker nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er stond eerst wat anders hoor, maar Usain Bolt hier was me weer te snel af.
Hahah kan echt om jouw lachen, lekkere griek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze booii is van de cardio he... Zo snel als de brandweer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat hoeft heel nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gekheid lieve Tally. Het is hier een en al liefde.
Er is ook geen haat en njid. Is geauwehoer. Grapjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hoeft heel niet
Dat liefde en zulks. Maar haat en nijd ook niet
Als de brandweer echt net zo "snel" als jij was, was de hele teringzooi al afgebrandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze booii is van de cardio he... Zo snel als de brandweer.
dat vragen we ook van jou af....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat voor jeugd jij hebt gehad om zo te worden
Bifteki of souflaki is ook goedquote:
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.quote:[b. Opzoeken]Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Tally het volgende:[/b]
[..]
Als de brandweer echt net zo "snel" als jij was, was de hele teringzooi al afgebrand
Je was namelijk niet snel genoeg.
jaloers, zeker met grote BBQ en halve lamsrekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.
Het zal er beter weer zijn dan dat wat we hier hebben. Helaasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jaloers, zeker met grote BBQ en halve lamsrekken
Dat spreekt elkaar tegen he. Sprinten is helemaal niet zo cardio, das voornamelijk kracht, en energieverbruik zonder zuurstof. Cardio roept m.i. toch meer de vetverbranding aan..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze booii is van de cardio he... Zo snel als de brandweer.
thanks manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de dikke medemens op verzoek:
http://astronutrition.com/diet-energy/ephedrine-ephedra
Dat ben ik zei de gek.quote:
wtffffquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ben ik zei de gek.
En hoeveel ze wegen weet ik niet. Heb ze nog nooit op een weegschaal gelegd.
Maar zijn geen kleintjes! Vaak genoeg pijn in mn rug
heb ik net gedaan en tis fakequote:
What has been seen cannot be unseen.quote:
quote:
Lol halve topic heeft gekeken daarquote:
Inderdaad een anearoob a-lactische uithoudingsvermogen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar tegen he. Sprinten is helemaal niet zo cardio, das voornamelijk kracht, en energieverbruik zonder zuurstof. Cardio roept m.i. toch meer de vetverbranding aan..
Ga ff lekker na bb topic met je onzin.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Inderdaad een anearoob a-lactische stofwisseling.
Bij sprinten(inspanning tot 20 sec)is er sprake van weinig lactaatvorming, HF stijging is van weinig invloeden. En vooral vermoeidheid op spier en zenuwniveau.
Pas na een tijdje verschuift het naar vetverbranding...eerst koolhydraten daarna vetzuren.
verkeerde topic vriend of heb je een life ban?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:25 schreef ZetaOS het volgende:
Voor de dikke medemens op verzoek:
http://astronutrition.com/diet-energy/ephedrine-ephedra
Bangquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je hoeft iig niet meer bang te zijn dat ik je kom opzoeken!
Ja tering, Tiesto is nu compleet op de electrohouse bandwagon gesprongen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:39 schreef seto het volgende:
fuck dat, tijd voor een klassiertje
toen ze allebei nog goed waren
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je hoeft iig niet meer bang te zijn dat ik je kom opzoeken!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:39 schreef seto het volgende:
fuck dat, tijd voor een klassiekertje
toen ze allebei nog goed waren
Ik vind tiesto laatste anderhalf jaar pas fatsoenlijke muziek maken eigenlijk...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja tering, Tiesto is nu compleet op de electrohouse bandwagon gesprongen.
Die ouwe moet wel met de tijd meegaan he!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja tering, Tiesto is nu compleet op de electrohouse bandwagon gesprongen.
Is ook geen verkeerd nummertje, maar wel jammer dat Tiesto niet meer die eckte tranz produceert. Elements of Lifequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik vind tiesto laatste anderhalf jaar pas fatsoenlijke muziek maken eigenlijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |