Ben jij een pliesieagent ofzo dat je zo heilig doet?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen ruzie he popjes.. ondanks dat jullie me er allemaal uitliften voel ik me wel genoodzaakt in te grijpen als het nog verder uit de klauwen loopt.
Dat dus. Kijk eens naar buiten! De zon schijnt. Relax!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha dat zal je leren, meisje
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hahaha dat zal je leren, meisje
quote:
Doe es ff lekker nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er stond eerst wat anders hoor, maar Usain Bolt hier was me weer te snel af.
Hahah kan echt om jouw lachen, lekkere griek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze booii is van de cardio he... Zo snel als de brandweer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat hoeft heel nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is gekheid lieve Tally. Het is hier een en al liefde.
Er is ook geen haat en njid. Is geauwehoer. Grapjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hoeft heel niet
Dat liefde en zulks. Maar haat en nijd ook niet
Als de brandweer echt net zo "snel" als jij was, was de hele teringzooi al afgebrandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Deze booii is van de cardio he... Zo snel als de brandweer.
dat vragen we ook van jou af....quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat voor jeugd jij hebt gehad om zo te worden
Bifteki of souflaki is ook goedquote:
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.quote:[b. Opzoeken]Op zaterdag 25 mei 2013 13:15 schreef Tally het volgende:[/b]
[..]
Als de brandweer echt net zo "snel" als jij was, was de hele teringzooi al afgebrand
Je was namelijk niet snel genoeg.
jaloers, zeker met grote BBQ en halve lamsrekkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niet komen haten modje, ik ben ze voor minder komen opzoeken.. snakey weet er alles van en dat was in Spanje.
Het zal er beter weer zijn dan dat wat we hier hebben. Helaasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jaloers, zeker met grote BBQ en halve lamsrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |