Nee man hier tot 03:00 en doordeweeks 02:00.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is maar tot 12 uur open toch? Anders was ik nu nog even gegaan.
beter, net even gechecked; is hier maar tot 01:00quote:Op zondag 26 mei 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man hier tot 03:00 en doordeweeks 02:00.
Kip is goed bezig.quote:
Houd vol broeder. Houd vol.quote:Op zondag 26 mei 2013 06:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens heb er gen krqcht meer voor en moet nog 2 uur met trein.
Leuk feestje gehad?quote:Op zondag 26 mei 2013 06:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens heb er gen krqcht meer voor en moet nog 2 uur met trein.
Ja, alleen dikke faal opt eind. In slaap vallen in internationale trein en in duitslandakker worden. Teringquote:
Oké, hier komt die.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:23 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Zal vast al eens gepost zijn maar, recept please!
Eerste fotoquote:Op zondag 26 mei 2013 10:52 schreef Montelly het volgende:
Rug stuk maken nu![]()
bonus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso beide pakken als je chest dag doet.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren in plaats van flat eens decline gebenched, moet zeggen beviel wel goed.
Stuk meer gewicht kunnen pakken 5*85 ipv 6*75kg en had het idee dat ik minder mijn schouders belastte en daardoor meer over had voor de overhead press(5*62,5)
Ik doe een push/pull split, heb niet echt ruimte in mijn routine voor beide.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Sowieso beide pakken als je chest dag doet.
Waarom doe je trouwens BP en OHP op dezelfde dag?
Je anterior deltoid wordt bijna geheel uit de formule gehaald als je decline presst. Geen wonder dat je OHP beter gaat daarna.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:56 schreef Agentperry het volgende:
Gisteren in plaats van flat eens decline gebenched, moet zeggen beviel wel goed.
Stuk meer gewicht kunnen pakken 5*85 ipv 6*75kg en had het idee dat ik minder mijn schouders belastte en daardoor meer over had voor de overhead press(5*62,5)
quote:In summary, the inverse(=decline) bench press is the most effective exercise for the pectoralis major as a whole. The incline bench press (+45°), on the other hand, isolates the upper part of the chest muscle, i.e. the descending fibers of the pars clavicularis (cf. image 1) optimally and will thus - as bro-science tells you - bring up your " pecs".
ook gewoon een mooie man om te zien imoquote:Op zondag 26 mei 2013 12:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Net deze boven mijn bed gehangen
[ afbeelding ]
Wat een inspiratie is deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |