klopt, dat betekent dat je ZMA goed werktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:01 schreef Awesome_ het volgende:
Hebben jullie ook keiharde morning wood van ZMA? Sla je echt iemand dood mee als ik me omdraai.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
heb momenteel helemaal niks door de deca
Scheerde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef kaasplankje het volgende:
coleman scheerd ook tog
[ afbeelding ]
Knaapjes genoeg hier...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jullie komen wel op voor jullie knaapje...
Heeft hij altijd al gehad, hij wou overstappen naar boksen maar is door een amateur knockout geslagen in de VS tijdens het sparrenquote:
komt door overeem, die heeft hem 3x neer geslagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heeft hij altijd al gehad, hij wou overstappen naar boksen maar is door een amateur knockout geslagen in de VS tijdens het sparren
Ik zou er nog een verantwoord toetje van mona in doen om jezelf te belonenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
O: 500ml halfvolle melk + 50gr havermout
L: 2 cheeseburgers van McDonalds
T: 20 gram pinda's
D: 2 zelfgemaakte cheeseburgers
T: 30 gram pinda's, half bakje kwark, 2.5 scoop whey met water.
B: Niks. Ja, naar de auto lopen, van parkeergarage naar WE en H&M en dan terug naar de auto.
2500 kcal, ik cut gewoon op cheeseburgers.
geen milkshake van de mac?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef Sapstengel het volgende:
O: 500ml halfvolle melk + 50gr havermout
L: 2 cheeseburgers van McDonalds
T: 20 gram pinda's
D: 2 zelfgemaakte cheeseburgers
T: 30 gram pinda's, half bakje kwark, 2.5 scoop whey met water.
B: Niks. Ja, naar de auto lopen, van parkeergarage naar WE en H&M en dan terug naar de auto.
2500 kcal, ik cut gewoon op cheeseburgers.
Helemaal vergeten die milkshakes, ik nam er water bij. Zou nu bijna nog door de Mcdrive rijden voor milkshake banaan.quote:
ja man, die is uber, next time per ongeluk bestellenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helemaal vergeten die milkshakes, ik nam er water bij. Zou nu bijna nog door de Mcdrive rijden voor milkshake banaan.
zo te zien had papa mike hem niet voorzien dit keer hoorquote:
Hahaha goed idee, net als per ongeluk naar de snackbar gaan toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja man, die is uber, next time per ongeluk bestellen![]()
is maar tot 12 uur open toch? Anders was ik nu nog even gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Helemaal vergeten die milkshakes, ik nam er water bij. Zou nu bijna nog door de Mcdrive rijden voor milkshake banaan.
Nee man hier tot 03:00 en doordeweeks 02:00.quote:Op zondag 26 mei 2013 01:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
is maar tot 12 uur open toch? Anders was ik nu nog even gegaan.
beter, net even gechecked; is hier maar tot 01:00quote:Op zondag 26 mei 2013 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man hier tot 03:00 en doordeweeks 02:00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |