abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127071143
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:47 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Maar er is een extra apparaat voor nodig voor de tv functies en hoe interessant zijn de functies van de Xbox als veel moderne tv's bijna dezelfde functies bieden?
Hoe interessant zijn de functies van de PS4? Die komen toch ook niet met nieuwe dingen of wel?
Kinect ziet er interessanter uit dan PS Move en voor de rest heb ik niet zoveel gezien tijdens die presentatie, hoewel dat misschien nog komt. Dan zou het bij Xbox one puur een extra iets zijn ten opzichte van Playstation, waar je trouwens ook gewoon Netflix enzo hebt.
Ik vind het persoonlijk wel interessant. Ben toch niet zo van het hardcore gamen en een apparaat waarop bijna alles kan en dat supersnel vind ik wel een plus.
  maandag 27 mei 2013 @ 16:57:14 #177
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127071224
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:55 schreef CaasS het volgende:

[..]

Hoe interessant zijn de functies van de PS4? Die komen toch ook niet met nieuwe dingen of wel?
Kinect ziet er interessanter uit dan PS Move en voor de rest heb ik niet zoveel gezien tijdens die presentatie, hoewel dat misschien nog komt. Dan zou het bij Xbox one puur een extra iets zijn ten opzichte van Playstation, waar je trouwens ook gewoon Netflix enzo hebt.
Ik vind het persoonlijk wel interessant. Ben toch niet zo van het hardcore gamen en een apparaat waarop bijna alles kan en dat supersnel vind ik wel een plus.
Ik denk dat een tablet dan beter bij je past dan een xbox. Of ben je van plan de hele tijd richting de Kinect te schreeuwen in de hoop dat hij het uiteindelijk juist registreert?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 27 mei 2013 @ 16:58:18 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127071254
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik denk dat een tablet dan beter bij je past dan een xbox. Of ben je van plan de hele tijd richting de Kinect te schreeuwen in de hoop dat hij het uiteindelijk juist registreert?
ja, want het is on-mo-ge-lijk dat het gewoon wel goed werkt natuurlijk.

Zie hier het hele gebash in een notedop, heb je er al 1 thuis?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 mei 2013 @ 16:59:22 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127071287
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja, want het is on-mo-ge-lijk dat het gewoon wel goed werkt natuurlijk.

Zie hier het hele gebash in een notedop, heb je er al 1 thuis?
Heb jij veel goede ervaring met spraakregistratie dan? Ik namelijk niet. En in de tijd dat ik het heb gesproken had ik het ook al kunnen typen.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:00:25 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127071313
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Heb jij veel goede ervaring met spraakregistratie dan? Ik namelijk niet. En in de tijd dat ik het heb gesproken had ik het ook al kunnen typen.
Tikt vrij lastig tijdens een kinect game als je staat.

De kinect zoals hij nu is werkt al prima. Ik kijk wel hoe het echt werkt ipv op jouw haatmening af te gaan :').
Get woke, go broke!
pi_127071314
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nee, maar ben dus niet van het hardcore gamen. Aantal per jaar. Als de xbox dan breder zit en behoorlijk potentie op dat gebied laat zien heb ik liever een xbox dan Playstation. Playstation heb ik helemaal niets gezien wat me wegblies. Alles lag tijdens die presentatie in de lijn der verwachtingen. Dat breder dan only gaming spreekt mij wel aan.
pi_127071355
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:00 schreef CaasS het volgende:

[..]
Dat breder dan only gaming spreekt mij wel aan.
Ok. Wanneer ga je verhuizen?
pi_127071390
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Met je gamepad :')

Ik heb uitstekende ervaringen met spraakgestuurd zoeken van Google. Ik sluit mij bij de anderen aan, ik wacht eerst wel op gebruikservaringen voor ik er klakkeloos vanuit ga dat het voor geen meter werkt.
pi_127071406
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:01 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ok. Wanneer ga je verhuizen?
Wat moet ik hiermee?
pi_127071433
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wat moet ik hiermee?
Ik vroeg het me gewoon af. Je was toch van plan om meer te doen met die Xbox dan alleen gamen?
  maandag 27 mei 2013 @ 17:04:56 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127071461
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Ik vroeg het me gewoon af. Je was toch van plan om meer te doen met die Xbox dan alleen gamen?
Laat me raden, daarna komt de uit jouw glazenbol opmerking dat het toch allemaal alleen in Amerika gaat werken.. Dat Ziggo iig al bezig is met de ONE negeren we even..
Get woke, go broke!
pi_127071493
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:03 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wat moet ik hiermee?
veel van die extra dingen zijn enkel van toepassing op de VS als je de kleine lettertjes op hun site leest
pi_127071640
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:06 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

veel van die extra dingen zijn enkel van toepassing op de VS als je de kleine lettertjes op hun site leest
We gaan het zien. De xbox 360 was bij launch ook niet het apparaat wat het nu is en er is bijna niks over bekend. Dat de presentatie meer gericht is op de US markt is niet zo gek bij een US bedrijf.
pi_127071879
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Laat me raden, daarna komt de uit jouw glazenbol opmerking dat het toch allemaal alleen in Amerika gaat werken.. Dat Ziggo iig al bezig is met de ONE negeren we even..
"glazenbol opmerking"? Zelfs al zou je via je Xbox tv kunnen kijken (ik weet niet waarom je dat in godsnaam zou willen), dat is maar een klein gedeelte van de functies en daar doelde ik niet op.

En je hebt het toch niet over die 360 app van Ziggo? Dat heeft hier totaal niets mee te maken.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:18:41 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_127071904
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:18 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

"glazenbol opmerking"? Zelfs al zou je via je Xbox tv kunnen kijken (ik weet niet waarom je dat in godsnaam zou willen), dat is maar een klein gedeelte van de functies en daar doelde ik niet op.

En je hebt het toch niet over die 360 app van Ziggo? Dat heeft hier totaal niets mee te maken.
Als je een UPC horizonbox hebt snap je dat prima :').

Maar goed, dit kan de 360 ook min of meer al, ook een kutding?
Get woke, go broke!
pi_127072071
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als je een UPC horizonbox hebt snap je dat prima :').

Maar goed, dit kan de 360 ook min of meer al, ook een kutding?
Voor 150¤ is het geen kutding.
pi_127072243
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:18 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Er zijn legio mensen die wel weten waarom ze dat zouden willen. Omdat ze dan niet meer 10 apparaten voor aparte functies hoeven te hebben, omdat er mensen zijn die wel graag van een tweede scherm gebruik willen maken, omdat er mensen zijn die veel media gebruiken en dat op één plek willen doen, omdat er mensen zijn die het gewoon cool vinden.

Voor de duizendste keer, als je dat niks lijkt, dan kies je voor een apparaat die dat allemaal niet doet.

Overigens hoef ik veel van die functies ook niet hoor. Maar ja, die zitten ook op de 360 en de PS3 daar gebruik ik ze ook niet. Heeft me nooit in de weg gezeten.
pi_127072334
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Er zijn legio mensen die wel weten waarom ze dat zouden willen. Omdat ze dan niet meer 10 apparaten voor aparte functies hoeven te hebben, omdat er mensen zijn die wel graag van een tweede scherm gebruik willen maken, omdat er mensen zijn die veel media gebruiken en dat op één plek willen doen, omdat er mensen zijn die het gewoon cool vinden.

Voor de duizendste keer, als je dat niks lijkt, dan kies je voor een apparaat die dat allemaal niet doet.

Overigens hoef ik veel van die functies ook niet hoor. Maar ja, die zitten ook op de 360 en de PS3 daar gebruik ik ze ook niet. Heeft me nooit in de weg gezeten.
Je weet dat je gewoon een decoder (ondersteund model met hdmi 1.4) nodig hebt om tv te kunnen kijken via de Xbox One?
  maandag 27 mei 2013 @ 17:37:40 #194
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127072517
Heel veel van de dingen die de nieuwe xbox levert zitten al bij veel TV's. Ik kan ook op youtube met mijn TV, ik kan ook tegen dat ding schreeuwen en vervolgens doet hij wat ik zeg, op mijn telefoon snel de filmgids bekijken.
pi_127072734
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
Heel veel van de dingen die de nieuwe xbox levert zitten al bij veel TV's. Ik kan ook op youtube met mijn TV, ik kan ook tegen dat ding schreeuwen en vervolgens doet hij wat ik zeg, op mijn telefoon snel de filmgids bekijken.
Net als dat kan op de Playstation. Daar zit ook gewoon Netflix op. Tegen dat ding schreeuwen valt ook wel mee. Tot nog toe alleen bij het aanzetten....
Het is ook gewoon extra. Microsoft zegt toch gewoon 1mld te investeren in games en het eerste jaar met 15 exclusives te komen waarvan 8 nieuwe ip's. Komt Sony daar wel aan?
pi_127072747
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:30 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Je weet dat je gewoon een decoder (ondersteund model met hdmi 1.4) nodig hebt om tv te kunnen kijken via de Xbox One?
Yep, dat weet ik. Als ze hier dus een verkeerde keuze mee maken dan komen ze daar vanzelf achter.
pi_127072786
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:37 schreef 2Happy4U het volgende:
En dus mag Microsoft dit niet meer aanbieden?
  maandag 27 mei 2013 @ 17:45:28 #198
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127072827
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:43 schreef CaasS het volgende:

[..]

Net als dat kan op de Playstation. Daar zit ook gewoon Netflix op. Tegen dat ding schreeuwen valt ook wel mee. Tot nog toe alleen bij het aanzetten....
Het is ook gewoon extra. Microsoft zegt toch gewoon 1mld te investeren in games en het eerste jaar met 15 exclusives te komen waarvan 8 nieuwe ip's. Komt Sony daar wel aan?
Maar de Playstation is meer gericht op gamers, je weet wel, naar wie dit geadverteerd wordt.

Ik durf te wedden dat bijna alle exclusives Kinect spellen zijn, die ook niet gericht zijn op de hardcore gamer.
  maandag 27 mei 2013 @ 17:45:53 #199
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_127072844
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:44 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En dus mag Microsoft dit niet meer aanbieden?
Natuurlijk wel, maar wat voor meerwaarde heeft dit?
pi_127072918
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, maar wat voor meerwaarde heeft dit?
Dat bepaalt de consument wel. We gaan het zien. Als niemand het wil hebben dan weten ze dat ze een ander pad moeten bewandelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')