Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
n.n.b.
![3535s41.png]()
n.n.b.
![350mb93.png]()
n.n.b.
![4t3k8j.png]()
n.n.b.
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Ik verwacht ook geen bod van boven de 20mio. Daarom mag hij van mij nog een jaartje blijven

Zijn waarde zal echt niet drastisch dalen op basis van 1 seizoentje
Buiten NL geven ze geen fuck om zijn gedrag. En als ze het al doen, zal hij het daar snel afleren, omdat de scheidsrechters minder pikken.
Ik denk dat hij nog helemaal niet zoveel waarde heeft opgebouwd. Ik denk dat je, als hij dit EK heel goed speelt, in je handen mag klappen als hij 12/14 miljoen oplevert. Als hij dit EK kut speelt dan is hij nauwelijks waard wat we voor hem betaald hebben.
quote:
Vind er niet zoveel model aan. Maar die blijft echt niet.
Die jongen zijn carriere is volledig verknald bij PSV doordat hij steeds op RB moest spelen. En je hoorde hem er nooit over. Verder gewoon een rustige gast die hard traint volgens mij.
Ik vraag me eigenlijk af of PSV op dit moment, als iedereen blijft, überhaupt wel iets kan doen op de transfermarkt. Die CV's die gevolgd worden, daar is toch helemaal geen geld voor?
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik denk dat hij nog helemaal niet zoveel waarde heeft opgebouwd. Ik denk dat je, als hij dit EK heel goed speelt, in je handen mag klappen als hij 12/14 miljoen oplevert. Als hij dit EK kut speelt dan is hij nauwelijks waard wat we voor hem betaald hebben.
Zonder dat EK brengt ie dat nu ook al op.
quote:
Die jongen zijn carriere is volledig verknald bij PSV doordat hij steeds op RB moest spelen. En je hoorde hem er nooit over. Verder gewoon een rustige gast die hard traint volgens mij.
Dat klopt. Maar in dat opzicht was Engelaar ook een modelprof volgens velen..
Maar niks mis met Hutch inderdaad. Alleen blijft hij niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op vrijdag 24 mei 2013 19:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zonder dat EK brengt ie dat nu ook al op.
[..]
Dat klopt. Maar in dat opzicht was Engelaar ook een modelprof volgens velen..
Maar niks mis met Hutch inderdaad. Alleen blijft hij niet.
Engelaar is een held man.
Triptamine2
Lux Aeterna
quote:
Op zich wel. Het is enorm knap om bijna 2 miljoen te verdienen met op de bank zitten
Sulejmani beheerst dit ook.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
quote:
"Je moet overspelen, egocentrische zak hooi."
"Jaja, whatever."
quote:
idd

Echt ego vandaag.
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
Knape goal van stroot.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
quote:
Dat zijn PSVers....
quote:
Ja 5 posts daarboven ook.
AF_
AltijdKapot
quote:
De kabel ook in oranje
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Ach. Dat gelooft toch niemand.
Het

ontgaat me een beetje bij naam Viergever die als controlerende middenvelder zou komen? Nuttige speler waar je veel kanten mee op kunt.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef LudoSanders het volgende:Het

ontgaat me een beetje bij naam Viergever die als controlerende middenvelder zou komen? Nuttige speler waar je veel kanten mee op kunt.
Ik vind het als verdediger, puur verdedigend, matig en ook in de opbouw maakt hij behoorlijk wat onhandige fouten. In een balafpak-rol zie ik wel iets in hem, maar dan moet hij daarna de bal meteen afgeven. Beetje zoals Hutchinson als hij op het middenveld speelt, alleen is Viergever denk ik wat technischer.
Maar zo'n type middenvelder hebben we met Hiljemark eigenlijk al, al begrijp ik dat die ook moet kunnen opbouwen. Ik zie liever een middenvelder komen met echte opbouwende kwaliteiten.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:27 schreef LudoSanders het volgende:Het

Het is al gauw beter dan wat je nu hebt, al betwijfel ik of hij een verdedigende middenvelder is of kan zijn en daar heeft PSV er sowieso al genoeg van
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef mrstylo het volgende:Je hebt met Hendrix serieus precies dezelfde soort speler én Hendrix is nog meer getalenteerd ook. Dit zou serieus gewoon weggegooid geld zijn. Daarom geloof ik dit soort geruchten ook...uhhh........kut we hebben Brands.

Hendrix zie ik liever als CV. Viergever zou, volgens het gerucht, voor het middenveld komen. Daar heb je hem niet nodig, want met Hiljemark en Ritzmaier heb je al zo'n spelers. En die schat ik beide hoger in als verdedigende middenvelder.
En als CV is Viergever ZEKER niet goed genoeg. Waar Marcelo maar 1 kapitale fout maakt per wedstrijd, maakt Viergever er vaak meerdere.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Hendrix zie ik liever als CV. Viergever zou, volgens het gerucht, voor het middenveld komen. Daar heb je hem niet nodig, want met Hiljemark en Ritzmaier heb je al zo'n spelers. En die schat ik beide hoger in als verdedigende middenvelder.
En als CV is Viergever ZEKER niet goed genoeg. Waar Marcelo maar 1 kapitale fout maakt per wedstrijd, maakt Viergever er vaak meerdere.
Heeft ook te maken wie er naast hem staat, met Moisander was hij een goed koppeltje
quote:
Dat lag dan niet aan Moisander. Want dat is eigenlijk ook een hele beperkte CV.
mrstylo
Swaggy P
![30K9M.jpg]()
Zag het ff op PN langskomen. Dit zou wel vet zijn, maar zie het niet gebeuren.

quote:
Onzin. Doet het bij Ajax ook perfect.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 12:38 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Precies.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
S0nic
the Hedgehog
quote:
Niemand heeft het nog over Vertonghen sinds Moisander bij Ajax is , zegt genoeg

.
Snelle Egel
Tarado
capô de fusca
quote:
We hebben nike, dus verwacht eerder een regenboog
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2013 12:47:26 ]
quote:
Erg vet. Als het dit wordt, dan ga ik voor het eerst een clubshirt kopen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 14:01:18
rubbereend
JUICHEN
volgens mij gebruikt Philips dat logo ook nog nauwelijks meer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
In het geel-zwart zou het dat shirt van Vitesse zijn.
Wel erg mooi trouwens

. Maar een shirt zonder banen is sowieso uitgesloten (statuten enzo...)
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 14:05:52
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 14:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
In het geel-zwart zou het dat shirt van Vitesse zijn. Wel erg mooi trouwens. Maar een shirt zonder banen is sowieso uitgesloten (statuten enzo...)
in '88 was het zelfs een egaal rood shirt, op de adidasstreepjes na
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Dan zouden jullie serieus vette shirts hebben.
Jaloers, wij bij Feyenoord krijgen volgend jaar weer van de lelijke krengen. (dit jaar was opvallend goed). Ja, ik weet deze zijn nep; jammer voor jullie.
quote:
Wellicht dat het daarna pas in de statuten is vastgelegd.
'Drie rode en vijf witte, even brede banen'.
Misschien dat er een uitzondering wordt gemaakt voor het jubileum-shirt. Weet ik niet
[ Bericht 7% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 25-05-2013 14:37:16 ]
AF_
AltijdKapot
quote:
Mooi shirt, zou het alleen jammer vinden dat de banen weg zouden gaan dan
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Tarado
capô de fusca
quote:
Vampeta ja. Tjongejonge.
quote:
Toen Kees Rijvers als interim-coach, na het ontslag van Aad de Mos, werd voorgesteld aan de selectie van PSV in 1994, zou hij, toen hij bij Vampeta aankwam, gezegd hebben: "Dit is niet de Vampeta, die ik gescout heb."[1]
quote:
Was destijds een vrij hardnekkig gerucht. Ik weet niet of het waar is, maar een echt toppertje was het in ieder geval niet....
Al heeft hij wel nog 39 wedstrijden voor Brazilië op zijn naam. Schijnt dat hij het in de Braziliaanse competitie nog heel behoorlijk heeft gedaan nadat hij bij PSV weg ging.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 16:13 schreef BeamofLight het volgende:Mooie kerel was dat. Mijn held toendertijd. Weet nog dat hij scoorde en in de hekken vloog op Oost. Wist hij niet dat er scheermesjes op zaten.
Heeft zelfs nog 1 wedstrijd voor Inter Milan gespeeld. Dat wist ik niet eens.
quote:
Jammer dat het net voor mijn tijd was. Had hem graag zien voetballen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 17:54:11
rubbereend
JUICHEN
quote:
ja dat was epic

uiteindelijk viel hij best mee
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 17:54:55
rubbereend
JUICHEN
quote:
wat die man kon

zo ben ik blij dat ik bij oud PSV - oud PSV destijds Romario een keertje in het echt heb zien spelen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
In ieder geval iemand die er alles uitgehaald heeft wat er in zat. Na zijn eerste seizoen PSV en zijn tijd VVV had niemand verwacht dat hij meer dan 30 interlands zou spelen.
quote:
Delerium - Silence (Fade's Sanctuary Mix)
Niks mis mee
quote:
Puur verdedigend vind ik hem niet zo sterk. In dat opzicht moet hij veel op Alderweirld leunen. Maar goed, daar gaan we het toch niet over eens worden.
Ajax-supporters vinden Ajax-spelers doorgaans overal heel goed in. Daarbij is dit het PSV-topic.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Puur verdedigend vind ik hem niet zo sterk. In dat opzicht moet hij veel op Alderweirld leunen. Maar goed, daar gaan we het toch niet over eens worden.
Hoezo niet? Je zegt toch niet iets heel vreemds? Puur als mandekker is Alderweireld inderdaad verreweg de betere maar puur voetballend vraag ik me af wie als verdediger beter is dan Moisander in NL.
quote:
Ajax-supporters vinden Ajax-spelers doorgaans overal heel goed in. Daarbij is dit het PSV-topic.
Dit is natuurlijk kul, ik raad je aan eens op Ajax Netwerk te kijken
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef Pizzakoppo het volgende:[..]
Hoezo niet? Je zegt toch niet iets heel vreemds? Puur als mandekker is Alderweireld inderdaad verreweg de betere maar puur voetballend vraag ik me af wie als verdediger beter is dan Moisander in NL.
En daarom vullen ze elkaar goed aan. Nou ja, dan zijn we het wel eens. Wat eigenlijk gek is, want met Viergever liep het ook aardig en die zijn verdedigend allebei mager.
quote:
Dit is natuurlijk kul, ik raad je aan eens op Ajax Netwerk te kijken

Ik ben hier nog niet zo heel lang, maar mijn ervaring is dat er weinig zelfkritiek is op spelers van de eigen club. Ja, de notoire afzeikertjes daargelaten natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 18:36 schreef Rabieluh het volgende:Dat bukkend niet-koppen was wel opvallend bij Moisander aan het begin van het seizoen, heb ik hem later niet meer zien doen.
Van Halst opperde toen nog dat 'er iets mis was' met Moisander
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
En daarom vullen ze elkaar goed aan. Nou ja, dan zijn we het wel eens. Wat eigenlijk gek is, want met Viergever liep het ook aardig en die zijn verdedigend allebei mager.
Ik was niet bepaald de grootste AZ volger maar ik geloof dat Moisander daar meer de rol van mandekker op zich nam zodat Viergever meer kon inschuiven maar pin me er niet op vast.
quote:
Ik ben hier nog niet zo heel lang, maar mijn ervaring is dat er weinig zelfkritiek is op spelers van de eigen club. Ja, de notoire afzeikertjes daargelaten natuurlijk.
Ach, over het algemeen is het credo overal dat supporters extreem kritisch zijn over spelers maar als jij het bent over Ajacieden zijn het wel ónze spelers he!
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef rubbereend het volgende:[..]
wat die man kon

zo ben ik blij dat ik bij oud PSV - oud PSV destijds Romario een keertje in het echt heb zien spelen

Eerste wedstrijd van Romario voor PSV zat deze jongen in het stadion.

Eerste wedstrijd Ronaldo idem.
Ik moet zeggen dat ik als supporter in die tijd wel verwend ben. Was thuis gewoon de vraag met hoeveel goals verschil je ging winnen.
quote:
Op zaterdag 25 mei 2013 19:54 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Eerste wedstrijd van Romario voor PSV zat deze jongen in het stadion.

Eerste wedstrijd Ronaldo idem.
Ik moet zeggen dat ik als supporter in die tijd wel verwend ben. Was thuis gewoon de vraag met hoeveel goals verschil je ging winnen.
In de tijd van Ronaldo bij PSV niet hoor
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 21:16:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
mwah, thuis toch wel aardig
1-4 4-0 4-1 4-1 5-0 3-1 4-0 2-4 3-0 xxx 2-2 5-0 4-0 3-1 4-0 3-2 1-1 3-2
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ah, ik las over het woordje thuis heen.
Wat had Roda JC toen ook een ziek seizoen zeg.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 25 mei 2013 @ 21:33:40
rubbereend
JUICHEN
quote:
die waren normaal gesproken gewoon kampioen geworden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Jammer dat onze eerste doelwit naar Barça gaat, Brands kan weer een aanvaller afstrepen..
Robben de held. Mooi man.
quote:
Als Strootman vertrekt halen jullie die ook gewoon weer voor een miljoentje of 6 op.
quote:
Achja, met een goeie scouting hadden we hem allang
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Hoho, voor Toornstra legt Brands wel tegen de tien miljoen neer hoor!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
De ouderwetse Utrecht package deal. Toornstra en vd Hoorn voor 16 miljoen.
quote:
Package-deal met vdHoorn. 14miljoentjes, weggeefprijsje
quote:
Hier heb je geen scouting voor nodig. Maar als je dan toch met het bord op schoot scout', kon je hem toch niet missen..
quote:
Zelfs dan luckt het niet, net als Strootman
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 mei 2013 @ 15:26:07
rubbereend
JUICHEN
quote:
Als Toornstra gehaald was terwijl we Bommel en Strootman hadden had iedereen hier geroepen dat hij talenten als Van Ooijen, Depay of Ritzmaier in de weg had gezeten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef rubbereend het volgende:[..]
Als Toornstra gehaald was terwijl we Bommel en Strootman hadden had iedereen hier geroepen dat hij talenten als Van Ooijen, Depay of Ritzmaier in de weg had gezeten.
Toornstra die Depay in de weg zit, LOLWHUT?
En Van Ooijen en Ritzmaier mogen toch verhuurd worden.
Was in ieder geval een goedkopere oplossing dan Hiljemark.
quote:
Die mensen hebben er dan geen verstand van. Zulk talent mag je niet laten lopen, en al helemaal niet als ze zga transfervrij zijn.
En wat Chase zegt
Vanavond
21:00 Lille - Saint-Etienne
21:00 Lyon - Rennes
3. Olympique Lyon 64 +21
4. Saint-Étienne 62 +28
5. Lille OSC 61 +19
Lyon moet dus 4de worden zodat PSV een makkelijkere loting krijgt in de 4de voorronde.
quote:
Op zondag 26 mei 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:Vanavond
21:00 Lille - Saint-Etienne
21:00 Lyon - Rennes
3. Olympique Lyon 64 +21
4. Saint-Étienne 62 +28
5. Lille OSC 61 +19
Lyon moet dus 4de worden zodat PSV een makkelijkere loting krijgt in de 4de voorronde.
Dat is, als ze de derde voorronde overleven.
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Als ze talenten in de weg zitten dan zijn die talenten simpelweg niet goed genoeg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Douglas stat op het punt om te gaan tekenen in Rusland, als PSV nu slim is..
quote:
Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef BlaZ het volgende:[..]
Als ze talenten in de weg zitten dan zijn die talenten simpelweg niet goed genoeg.
Je kunt nog zo'n groot talent zijn, maar als je niet de gelegenheid krijgt om op niveau te spelen, dan kom je er niet.
Los daarvan vind ik Toornstra gewoon niet zo bijzonder. Zeker niet zo goed als Strootman.
Redactie Sport / Supervogel zondag 26 mei 2013 @ 21:02:52
Pino112
Pino van Luna O+
quote:
Ik voel een 'grap' van GGMM aankomen.
0:26 gaat over hem?
quote:
ik ga zijn twitter volspammen, ik wil die SCHOENEN!
quote:
laten ze hem lekker naar Rusland vertrekken. Heeft 3 jaar geleden zijn beste wedstrijden gespeeld.
BlaZ
quote:
PSV kan hem niet betalen, in Rusland betalen ze gewoon het dubbele.
Lyon op voorsprong, de concurrenten nog op 0-0.
Valencia op voorsprong en Sociedad op achterstand. Kortom, dit gaat lastig worden.
quote:
Op zondag 26 mei 2013 21:29 schreef Chase_Utley het volgende:Lyon op voorsprong, de concurrenten nog op 0-0.
Valencia op voorsprong en Sociedad op achterstand. Kortom, dit gaat lastig worden.
Maakt niet uit. Gaan we gewoon vol voor de EL, zoals dit jaar.
quote:
Maar ze zijn wel door Valencia voorbijgestreefd. En ook Lyon is zo goed als zeker geplaatst.
quote:
Wie weet wil hij alleen maar Europees spelen
quote:
Volgende week Sevilla - Valencia
quote:
Ja, Sevilla hoeft nergens meer voor te spelen terwijl Sociedad tegen La Coruna speelt waarvoor er heel veel op het spel staat. Daarnaast doet het er nauwelijks meer toe als Lyon vanavond gewoon wint.
quote:
Op zondag 26 mei 2013 21:55 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ja, Sevilla hoeft nergens meer voor te spelen terwijl Sociedad tegen La Coruna speelt waarvoor er heel veel op het spel staat. Daarnaast doet het er nauwelijks meer toe als Lyon vanavond gewoon wint.
Als idd.
quote:
Staan voor. Ze hebben op dit moment zelfs aan een gelijkspel genoeg.
quote:
Dat had Benfica ook.
Even wachten nog
quote:
Hoop doet leven he.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 mei 2013 @ 22:13:12
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Toornstra die Depay in de weg zit, LOLWHUT?
En Van Ooijen en Ritzmaier mogen toch verhuurd worden.
Was in ieder geval een goedkopere oplossing dan Hiljemark.
Het gaat toch over begin dit seizoen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 26 mei 2013 @ 22:14:38
rubbereend
JUICHEN
Volgend jaar gewoon weel Oost Europese ploegen in een half leeg stadion
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
BlaZ
quote:
Tsja, toch gaat het belangrijk zijn weer goed te presteren in de Europa League. We moeten het er maar mee doen.
Uhm, 2-0
quote:
Moet ik nog steeds even wachten?
quote:
Geen idee, jij zei het.
quote:
Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef plesner het volgende:Yessss, Lyon gaat 3de worden wat betekent dat Psv geen beschermde status zal hebben. Alle extra CL miljoenen gaan dit jaar wederom naar Ajax

Goed voor Nederland.
Al is het wel te hopen dat het in de planning van PSV staat om komend seizoen de EL wel serieus te nemen.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Goed voor Nederland.
Al is het wel te hopen dat het in de planning van PSV staat om komend seizoen de EL wel serieus te nemen.
Mwah, ik zou er niet teveel hoop op hebben. Waarom zou je ook, kom je tot de 8ste/kwartfinale kom je een Porto/Benfica/Liverpool/Valencia ga je er alsnog kansloos af
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Mwah, ik zou er niet teveel hoop op hebben. Waarom zou je ook, kom je tot de 8ste/kwartfinale kom je een Porto/Benfica/Liverpool/Valencia ga je er alsnog kansloos af

Oh ja dan kan je je beter belachelijk maken tegen AIK Solna, dat is beter inderdaad.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dat niet per se, maar laat de jongere gasten maar spelen. Dan zien we wel wat voor uitslagen er uit voort komen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
mrstylo
Swaggy P
quote:
Mensen die denken dat PSV expres verloor.

PSV was gewoon niet goed genoeg (wat nog erger is).
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op zondag 26 mei 2013 23:28 schreef GotenSSJ het volgende:[..]

Punten verzamelen om bij een volgende CL voorronde wel geplaatst te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
wanneer is narsingh erweer ?
Spaart nog steeds voor een
beats by dre en wacht weer op carnaval.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Vond dat dit jaar ook wel onterechte kritiek, ook op Twente. Vooral van Derksen en co trouwens. Volgens mij waren ook veel spelers gewoon niet fit toch? Al heeft Twente het tegen Schalke toen wel laten lopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Begin van het seizoen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 00:35:50
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef BlaZ het volgende:[..]
Tsja, toch gaat het belangrijk zijn weer goed te presteren in de Europa League. We moeten het er maar mee doen.
Dat sowieso
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 00:36:18
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef plesner het volgende:Yessss, Lyon gaat 3de worden wat betekent dat Psv geen beschermde status zal hebben. Alle extra CL miljoenen gaan dit jaar wederom naar Ajax

Het is allang niet meer zoveel als jaren terug aangezien de NOS lang niet meer zoveel betaalt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 00:38:00
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef Caland het volgende:[..]
Vond dat dit jaar ook wel onterechte kritiek, ook op Twente. Vooral van Derksen en co trouwens. Volgens mij waren ook veel spelers gewoon niet fit toch? Al heeft Twente het tegen Schalke toen wel laten lopen.
PSV heeft alleen twijfelgevallen aan de kant gehouden en geen risico genomen in die gevallen. Maar in principe moet je tegen IAK veel meer punten pakken en dan ben je simpel door want tegen Napoli thuis was het geweldig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Adames
Klara!
quote:
Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Goed voor Nederland.
Valt ook nog maar te bezien,het mediapotje wordt nu niet gedeeld wat positief is voor Ajax, maar het zou op de lange termijn beter zijn als constant 2 ploegen de 10 miljoen premie van de CL krijgen. Meer geld in Nederland zorgt voor een hoger niveau hier.
Eerst Faber, nu Cocu op de tribune..
Ik denk dat we dicht bij een transfer zitten.
quote:
PSV kreeg belachelijk veel in die tijd inderdaad.
Dat geld kreeg je niet van de NOS. En CL-inkomsten zijn juist alleen maar gestegen. Het is dat Ajax weinig presteert, maar anders hikken ze zo tegen de 40 miljoen aan.
quote:
PSV moest toch eerst verkopen dus hoe gaan ze het doen dan?
quote:
Marcelo heeft besloten dat hij naar Bayern wil. Prijsje er op en voila.
quote:
Marcel Brands en onderhandelingsstrategie?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:

Gewoon nee.
quote:
Speler die in het buitenland speelt, is nogal wat hoor

Niet de standaard Eredivisie samenvatting waar ze dit uit hebben gehaald.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 12:31 schreef StijnDa het volgende:[..]
Speler die in het buitenland speelt, is nogal wat hoor

Niet de standaard Eredivisie samenvatting waar ze dit uit hebben gehaald.
kuch kuch Studio Voetbal kuch kuch
quote:
Deze keer zijn ze echt wezen scouten hoor. Alhoewel.. scouten.. veel viel er niet te zien aangezien hij nauwelijks speelt. Ze hebben dus video's bekeken van Bruma, 5 jaar oude beelden, helaas.
Ik zie #progressie
hij is iig niet gekocht
quote:
Shit

Ach ja, kan ie lekker vakantie vieren
quote:
Dan zijn wij weer hofleverancier?
BFF met GGMM
quote:
Ik voel een huldiging aankomen.
quote:
Nee, die hebben we al gehad: 2e plaatsen vieren wij toch?
BFF met GGMM
quote:
Dat was eigenlijk de grap ja.

Ik faalde.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 16:12:00
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 27 mei 2013 08:04 schreef Shefkee het volgende:Dat geld kreeg je niet van de NOS. En CL-inkomsten zijn juist alleen maar gestegen. Het is dat Ajax weinig presteert, maar anders hikken ze zo tegen de 40 miljoen aan.
De pot waaruit je moet delen met je club uit je land zijn is de commerciële pot per land. In Nederland dus hoofdzakelijk TV-gelden. Aangezien de NOS minder betaalt valt daarin minder te verdelen. De totale prijzenpot van de CL is wel gestegen. Dus startgelden en premies. Daarop heeft het aantal deelnemers per land geen invloed
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 16:26:12
rubbereend
JUICHEN
?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
De media inkomsten bij PSV zijn de afgelopen jaren licht gedaald.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 16:39:58
rubbereend
JUICHEN
quote:
en wat viel er allemaal onder media inkomsten?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef rubbereend het volgende:[..]
De pot waaruit je moet delen met je club uit je land zijn is de commerciële pot per land. In Nederland dus hoofdzakelijk TV-gelden. Aangezien de NOS minder betaalt valt daarin minder te verdelen. De totale prijzenpot van de CL is wel gestegen. Dus startgelden en premies. Daarop heeft het aantal deelnemers per land geen invloed
TV-gelden is peanuts vergeleken met de rest. Dat kan toch nooit het verschil maken. Daarnaast is dat ook niet afhankelijk van de NOS in mijn ogen:
quote:
Market-pooluitkering
De Market-pooluitkering wordt bepaald door het aantal kijkers dat een club trekt. De verdeelsleutel staat ter discussie, omdat de 'grote landen' hier meer van profiteren dan de 'kleine' landen. De grootste inkomstenbron van het Champions league toernooi is de opbrengsten van de verkoop van uitzendrechten. 25% van de inkomsten uit de uitzendrechten vloeit in de kas van de UEFA. De resterende 75% wordt verdeeld onder de deelnemende clubs. Van die 75% wordt de helft uitgekeerd aan de hand van de prestatie van de deelnemende clubs. De andere helft, de zogenaamde ‘market pool’ wordt verdeeld aan de hand van het aantal kijkers dat een club oplevert. Binnen deze verdeelsleutel zijn ‘kleine’ landen in het nadeel: hoe goed hun teams het ook doen. De teams uit de zogenaamde 'kleine' landen verdienen altijd minder dan teams uit ‘grote’ landen die het net zo goed, of misschien wel slechter doen.
En in 2005 ontving PSV 32 miljoen voor een halve finale plek, zoiets zal het ongeveer geweest zijn iig. Als je dat nu zou bereiken zou je veel meer krijgen omdat de startgelden, premies, bonussen e.d. blijven stijgen. Dus dan gaat het toch nooit op dat PSV destijds véél meer zou krijgen?
quote:
Inhoudelijke vragen stellen aan Jordiii..
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 17:49:53
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 27 mei 2013 17:22 schreef Shefkee het volgende:[..]
TV-gelden is peanuts vergeleken met de rest. Dat kan toch nooit het verschil maken. Daarnaast is dat ook niet afhankelijk van de NOS in mijn ogen:
[..]
En in 2005 ontving PSV 32 miljoen voor een halve finale plek, zoiets zal het ongeveer geweest zijn iig. Als je dat nu zou bereiken zou je veel meer krijgen omdat de startgelden, premies, bonussen e.d. blijven stijgen. Dus dan gaat het toch nooit op dat PSV destijds véél meer zou krijgen?

ik zeg alleen dat die pot die verdeelt moet worden onder de clubs uit één land minder is. Startgeld en dergelijke zijn alleen maar gestegen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Hoe zit tegenwoordig eigenlijk die verdeling van de marketpool?
Kampioen 60% runner up 40%?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 17:57:14
rubbereend
JUICHEN
quote:
zo was het, volgens mij is het nog steeds zo. Maar het wordt gewoon 100% voor de kampioen hoor.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik ga er inderdaad wel vanuit dat PSV het niet gaat redden.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 17:58:01
rubbereend
JUICHEN
dat was het in 2005 ook nog eens ja, we hadden toen maar 40% van de marketpool want in 2004 waren we geen kampioen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Je zegt dit toch? Vandaar dat ik dat aangeef.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 18:01:05
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
BlaZ
quote:
Dit is toch ook weer afhankelijk van de prestaties in de CL zelf.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 18:05:50
rubbereend
JUICHEN
quote:
de marketpool was dat vroeger nooit.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Lekker doen. En dan weer een blikje denen voor dat geld ophalen, vervolgens na 1 jaar in de basis zetten en dan zeggen dat jullie 'eigen jeugd' zo goed is. Driewerf hulde.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 18:14 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Lekker doen. En dan weer een blikje denen voor dat geld ophalen, vervolgens na 1 jaar in de basis zetten en dan zeggen dat jullie 'eigen jeugd' zo goed is. Driewerf hulde.
Behalve dat je nogal verzuurd klinkt is rubbereend ook helemaal geen Ajacied
quote:
Ik raak daar ook verzuurd door, ben allergisch voor Ajacieden die pronken met eigen jeugd zoals ik hierboven beschreef. Dat terwijl de meeste echte jeugd gewoon een bijrol heeft, terwijl de jongens van buitenaf de kar trekken. (Eriksen, Fischer e.d.)
quote:
Op maandag 27 mei 2013 18:17 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Ik raak daar ook verzuurd door, ben allergisch voor Ajacieden die pronken met eigen jeugd zoals ik hierboven beschreef. Dat terwijl de meeste echte jeugd gewoon een bijrol heeft, terwijl de jongens van buitenaf de kar trekken. (Eriksen, Fischer e.d.)
Ach, die eigen jeugd discussie daar gaat toch niemand uit komen. En of je nou kampioen wordt met "eigen jeugd" of met al wat bekendere aankopen maakt ook niets uit, als je maar kampioen wordt. Ik ben in ieder geval blij met het beleid dat Ajax op dit moment voert.
Bruma naar PSV ??? kunnen ze net zo goed de volgende schaal gelijk in Amsterdam afleveren
"You can call me Susan if it makes you happy"
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 18:37:25
rubbereend
JUICHEN
quote:

dit is het PSV topic hoor
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Rustig maar, je mag straks misschien gezellig meedoen.
quote:
Jammer van de ruimte om dat allemaal te quoten. Blijkbaar lees je niet goed, ik zeg nergens dat het erg is; ik zeg alleen dat het irritant is dat men dat als eigen jeugd bestempelt. Als PSV dat soort jongens haalt, dan juich ik dat toe (mits ze een meerwaarde zijn uiteraard).
Ik zal alleen nooit gaan zeggen dat het eigen jeugd is.
Wanneer is iemand dan wel eigen jeugd volgens jou?
quote:
Beweer ik ook helemaal nergens, goed lezen jongen.
quote:
Wat heeft het dan voor zin om 10 tweets van Thijs hier te posten?
quote:
Ik vind iemand eigen jeugd wanneer deze persoon een x aantal jaren in de jeugd heeft gevoetbald en daar ook duidelijk gevormd is. Vooral dat laatste.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef nickhguitar het volgende:[..]
[..]
Ik vind iemand eigen jeugd wanneer deze persoon een x aantal jaren in de jeugd heeft gevoetbald en daar ook duidelijk gevormd is. Vooral dat laatste.
Hoeveel jaar is een x aantal jaren? En hoe kan je zien hoe iemand gevormd is.
quote:
Ik deel wat nieuws hier, mag dat niet? Je leest weer niet goed trouwens, het zijn er 4.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 19:59 schreef nickhguitar het volgende:Ik vind iemand eigen jeugd wanneer deze persoon een x aantal jaren in de jeugd heeft gevoetbald en daar ook duidelijk gevormd is. Vooral dat laatste.
Waar is Eriksen gevormd volgens jou?
quote:
Welke definitie er nu ook gegeven wordt, je gaat daar toch tegenin. Mijn mening is dat het eigen jeugd is als iemand vanaf minimaal de C bij een club speelt.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:03 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Welke definitie er nu ook gegeven wordt, je gaat daar toch tegenin. Mijn mening is dat het eigen jeugd is als iemand vanaf minimaal de C bij een club speelt.
Maar die meningen kunnen nou eenmaal verschillend. Als jij zegt vanaf de C jeugd en ik zeg vanaf de B jeugd, wie heeft er dan gelijk?
De enige houvast die je kan hebben volgens de regels is om de regels van de UEFA te hanteren. Voor de rest blijft het altijd een gevecht van persoonlijke voorkeuren.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Maar die meningen kunnen nou eenmaal verschillend. Als jij zegt vanaf de C jeugd en ik zeg vanaf de B jeugd, wie heeft er dan gelijk?
De enige houvast die je kan hebben volgens de regels is om de regels van de UEFA te hanteren. Voor de rest blijft het altijd een gevecht van persoonlijke voorkeuren.
Ja, en dus kan iedereen daar iets van vinden. Ik vind dat Ajax nauwelijks met eigen jeugd speelt. Ajax-supporters denken daar anders over. Ik vind het best, ik kijk vooral naar mijn eigen club, wat andere clubs doen kan me geen reet schelen.
Om even op iedereen te reageren: Dat is wat ik vind, waarom een discussie starten? Als jullie Eriksen eigen jeugd vinden dan is dat toch in jullie beleving zo?
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:06 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ja, en dus kan iedereen daar iets van vinden. Ik vind dat Ajax nauwelijks met eigen jeugd speelt. Ajax-supporters denken daar anders over. Ik vind het best, ik kijk vooral naar mijn eigen club, wat andere clubs doen kan me geen reet schelen.
Prima, maar je kiest er zelf voor om in deze discussie in te haken.
En nickhguitar kan het blijkbaar wel iets schelen, want hij maakt zich er druk om.
quote:
PSV is goed bezig. Die ene Braziliaan had ook een Europees paspoort.
quote:
Zoiets doe je op een forum inderdaad niet.
quote:
Omdat het een forum is?

quote:
Als jullie Eriksen eigen jeugd vinden dan is dat toch in jullie beleving zo?
Ja en blijkbaar zit dat je dwars.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Prima, maar je kiest er zelf voor om in deze discussie in te haken.
En nickhguitar kan het blijkbaar wel iets schelen, want hij maakt zich er druk om.
Ik haakte niet in, ik gaf aan dat het een kansloze discussie is.
edit: nou ja, en ik gaf mijn mening
quote:
Door je mening te geven meng je je toch in de discussie. Maar goed, wat jij wil.
quote:
Je miste mijn ninja-edit.

Maar goed. PSV dus.
quote:
Man United lijkt me ook wat hoog gegrepen voor Strootman.
Opvallende naam. Ik ben benieuwd...
quote:
Ik snap best dat iedere PSV-supporter natte dromen van Strootman heeft en het is ook een van de beste spelers bij PSV de laatste jaren, maar hij is echt nog niet zo ver.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 20:39:30
rubbereend
JUICHEN
Stroot moet volgend jaar in zijn eentje lekker de dragende speler worden en dan kan hij door naar een topclub. Als hij nu gaat moet hij via een tussenstop gaan.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef rubbereend het volgende:Stroot moet volgend jaar in zijn eentje lekker de dragende speler worden en dan kan hij door naar een topclub. Als hij nu gaat moet hij via een tussenstop gaan.
Dat bedoel ik dus.
Van mij mag hij trouwens gaan hoor. Ik ben sowieso geen fan van zijn verschijning en zijn houding op het veld vind ik niet bij PSV passen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 20:44:55
rubbereend
JUICHEN
De tweede helft van het seizoen vond ik hem al veel minder irritant. Minder zeiken naar scheidsrechters. Want als dat er uit is hij zoveel beter. Niet om alles zeuren maar ballen want daar is hij het beste in.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:44 schreef rubbereend het volgende:De tweede helft van het seizoen vond ik hem al veel minder irritant. Minder zeiken naar scheidsrechters. Want als dat er uit is hij zoveel beter. Niet om alles zeuren maar ballen want daar is hij het beste in.
Ik vind dat bij hem juist in de tweede seizoenshelft veel erger geworden. Vooral als het niet loopt heeft hij het overal druk mee, behalve met voetballen.
En daarbij, als je op zijn positie in de Eredivisie niet in 90% van de wedstrijden dragend bent, dan heb je in de Europese top nog niets te zoeken.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 20:50:17
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op maandag 27 mei 2013 20:49 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Ik vind dat bij hem juist in de tweede seizoenshelft veel erger geworden. Vooral als het niet loopt heeft hij het overal druk mee, behalve met voetballen.
En daarbij, als je op zijn positie in de Eredivisie niet in 90% van de wedstrijden dragend bent, dan heb je in de Europese top nog niets te zoeken.
aanvoerder bij Oranje geweest ook hè. Dat zien andere clubs ook.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik denk dat die clubs ook weten dat hij daar derde keuze is, achter spelers die niet eens in topcompetities spelen. En die clubs hebben hem ook gezien in de wedstrijden tegen o.a. Ajax.....
Hij steekt er niet bovenuit in de eredivisie bij PSV en bij Oranje speelt hij vaak beroerd. Echt veel potentie hoor, maar hij moet nog veel stappen maken voor hij klaar is voor de top.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 20:55:10
rubbereend
JUICHEN
En dat zei ik ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
We zijn het eens, ja. In grote lijnen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 21:00:12
rubbereend
JUICHEN
een Argentijn op rechtsback

hoop zo'n spijkerharde
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 21:01:43
rubbereend
JUICHEN
nou er is gescout mensen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar tweevoudig international op die leeftijd kan iets zeggen. Of niet natuurlijk.
quote:
Mooie prijs, ik zeg doen.
PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
quote:
Met Football Manager ja
RED ONS HENNIEGOD
al 2x international
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 21:03:34
rubbereend
JUICHEN
ik vind het allemaal maar eng, ineens allemaal verdedigers qua geruchten
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ik denk dat we DAM even moet vragen hoe goed ie is
quote:
Misschien is Brands stiekem gebodysnatched?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 21:04:29
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ik ga dit filmpje kijken en oordeel daarop hoe goed ie is.
Ja het is een topper
quote:
Je hoef niet meer te kijken ik heb alles al gezien
Hij kan passen
KOPEN KOPEN!!
Z'n stats zien er goed uit iniedergeval
De nieuwe Alex!!!!!@!!@
Waar haalt PSV überhaupt die 4 miljoen vandaan?
Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 mei 2013 @ 21:10:38
rubbereend
JUICHEN
quote:
geldpersen in de kelders van het stadion
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Dat hadden we op één of andere manier al. Ze wilden ook zo iets voor Maher betalen eerst. Toen dat niet genoeg was, ging Brands naar externe investeerders zoeken.
Dus weet ook niet precies uit welke potje dat komt.
quote:
Ik was toch in de veronderstelling dat er eerst verkocht moest worden voor er geïnvesteerd kon worden. Zoiets had Brands toch ook gezegd?
quote:
Salaris Engelaar hoeft niet meer betaald te worden.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 21:12 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Ik was toch in de veronderstelling dat er eerst verkocht moest worden voor er geïnvesteerd kon worden. Zoiets had Brands toch ook gezegd?
Er is nog wat geld over, zoals Stylo zei. Maar om een echte linie neer te zetten zijn er eerst verkopen nodig om aan te kunnen kopen ja
quote:
Dit klinkt ook wel als prima beleidsvoering trouwens. Misschien kan Marcel ook nog een talentpool opzetten straks.
Gino Peruzzi

Standaard FM aankoop, hoogste PA van alle rechtsbacks in FM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 21:15 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Dit klinkt ook wel als prima beleidsvoering trouwens. Misschien kan Marcel ook nog een talentpool opzetten straks.
Dat gebeurt overal. Al jaren.
Dit, dus.
Hij heeft wel zabalata voor zich in het argentijnse elftal
quote:
Dat zal best. Het lijkt me alleen niet helemaal het moment om dat te doen als je al een lening bij de gemeente hebt lopen die je grotendeels af wilt betalen met de winsten die je uit de doorverkoop van spelers haalt, aangezien die investeerders in de meeste gevallen ook niet voor niks instappen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 21:21 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Dat zal best. Het lijkt me alleen niet helemaal het moment om dat te doen als je al een lening bij de gemeente hebt lopen die je grotendeels af wilt betalen met de winsten die je uit de doorverkoop van spelers haalt, aangezien die investeerders in de meeste gevallen ook niet voor niks instappen.
Ben je op de hoogte van de mate van afbetaling per seizoen?
Dit, dus.
quote:
Nee. Het gaat mij meer om het principe: je komt door investeringen in spelers in de financiële problemen, waarna je de gemeente nodig hebt om een lening te verstrekken die de continuïteit van de club garandeert. Vervolgens benader je investeerders om nog meer spelers te kunnen halen. Het risico zal een stuk minder klein zijn dan ik het hier schets hoor, ik vind het gewoon een beetje raar klinken

. Het lijkt niet alsof Brands echt iets heeft geleerd van die lening op deze manier.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 21:25 schreef Ludachrist het volgende:[..]
Nee. Het gaat mij meer om het principe: je komt door investeringen in spelers in de financiële problemen, waarna je de gemeente nodig hebt om een lening te verstrekken die de continuïteit van de club garandeert. Vervolgens benader je investeerders om nog meer spelers te kunnen halen. Het risico zal een stuk minder klein zijn dan ik het hier schets hoor, ik vind het gewoon een beetje raar klinken

. Het lijkt niet alsof Brands echt iets heeft geleerd van die lening op deze manier.
Dat lijkt misschien omdat je het zo versimpelt dat het niet echt meer realistisch is. Die gemeentedeal is een van de investeerders, maar op het eind van het seizoen staan die gewoon in een rijtje samen met andere kostenposten en wordt het netjes afbetaald. Als je ziet hoeveel is het helemaal verwaarloosbaar. Iedere club heeft kostenposten en iedere club haalt op die manier spelers op.
Dit, dus.
quote:
Op maandag 27 mei 2013 21:27 schreef Buitendam het volgende:[..]
Dat lijkt misschien omdat je het zo versimpelt dat het niet echt meer realistisch is. Die gemeentedeal is een van de investeerders, maar op het eind van het seizoen staan die gewoon in een rijtje samen met andere kostenposten en wordt het netjes afbetaald. Als je ziet hoeveel is het helemaal verwaarloosbaar. Iedere club heeft kostenposten en iedere club haalt op die manier spelers op.
Als jij het zegt geloof ik dat.
quote:
Willems 8x
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:
Ik speel al jaren FM, ik ken hem niet
quote:
PSV vraagt een te hoog bedrag voor Dries Mertens, zo schrijft BILD dinsdag. Volgens de Duitse boulevardkrant heeft Schalke 04 onlangs bij de Eindhovense club naar de beschikbaarheid van de aanvaller gevraagd, maar is de Belgien-Dribbler te duur. Een transfer naar Gelsenkirchen is dan ook onwaarschijnlijk.
Schalke eindigde afgelopen seizoen op een vierde plaats en hoopt de groepsfase van de lucratieve Champions League te bereiken. Door eventueel de alom begeerde Kyriakos Papadopoulos te verkopen zullen die Königsblauen over voldoende financiële middelen beschikken om de selectie te versterken. Naast Mertens worden ook de namen van Christian Clemens, Rafinha, Pirmin Schwegler, Vaclav Kadlec, Fabian Giefer, Josip Ilicic, Aaron Hunt en Szabolcs Huszti genoemd.
Mertens gaat ervan uit ook komend seizoen onder contract te staan bij PSV. De Belgisch international werd eerder aan Fenerbahçe gelinkt. "Ik speel volgend jaar bij PSV. Ja, daar ga ik van uit", zei Mertens in gesprek met NUsport. Mertens heeft nog een contract tot medio 2016.
Hoeveel vroegen ze?
10 miljoen?
quote:
Ben benieuwd, lach me de ballen uit de broek als ze een bedrag van 7/8 miljoen willen hebben voor een speler die nooit iets laat zien in de topwedstrijden
quote:
Nooit in Zuid-Amerika gescout? Da's altijd het eerste wat ik doe bij een nieuwe game, een scout naar in ieder geval Brazilië en Argentinië sturen, soms kan je wel eens een hele goeie speler voor een prikkie overnemen.
quote:
Denk dat ze meer vroegen. Contract tot 2016, is 'pas' 26, garant voor veel assists en doelpunten bij PSV elk jaar. Mertens hoeft van mij ook niet weg, behalve bij een erg goed bod. Nuttige speler
quote:

Liever Vd Hoorn.
Bron?
quote:
Ajax ging ook vol voor Narsingh.
Gewoon lekker prijs omhoog halen van vdhoorn
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 10:50:36 ]
Caland
FREEJANCEES
quote:
Dat zal het wel zijn. Zo'n speler moet toch ook wel op de toekomst rondlopen/hebben gekocht de afgelopen paar jaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Bruma moet zo'n 6miljoen kosten.. Mét een 1-jarig contract
quote:
Volgens mij maar 4 mln.
Goede zaak, niet afwachten. Zo snel mogelijk de selectie voor volgend jaar bij elkaar halen.
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 13:56 schreef StijnDa het volgende:[..]
Volgens mij maar 4 mln.
Goede zaak, niet afwachten. Zo snel mogelijk de selectie voor volgend jaar bij elkaar halen.
Haal die 'maar' maar weg..
En:
Bruma, jongens die kan er niet zo veel van. Zet dan Pieters centraal en koop vd Hoorn.
Bruma is er weer zo ene die rapt zeker en dingen twittert over wat hij vreet en aan heeft. Die kunnen we er goed bij hebben
U MAD?
quote:
Waarom Pieters centraal is me ook een raadsel. Eigenlijk alleen, omdat we links Willems hebben..(?)
Iedereen is gewoon op een gegeven moment SV gaan napraten.Hij heeft daar nog niks bewezen iniedergeval.
Hetzelfde geldt oor eeuwig talent Bruma. Ongelooflijk dat we daar weer op uit komen

Hij komt niet voor niks nauwelijks aan de bak. En hij zal ongetwijfeld nog een aardig salaris verdienen ook.
vdHoorn heeft tenminste de nodige wedstrijden gespeeld. Alleen twijfel ik nog wel of hij goed genoeg is. Met ruimte in zijn rug heeft hij het lastig, en het is niet de best voetballende verdediger (wat Bruma trouwens wel is). Dus in dat opzicht past ie wel bij PSV.
Willems--Bruma--vdHoorn-Peruzzi , volgend seizoen dan maar? Wordt een heet transferperiodetje, ik zie het alweer.
quote:
Was best een aardig talent. Wat daar mis is gegaan weet ik niet. Je kunt natuurlijk hopen op een Van Aanholt effect.
Lekker met 6 miljoen smijten voor Bruma.
Wat een wereldgozer die Brands.
quote:
Brands gaat echt geen 6M betalen.
Waarschijnlijk gewoon 8M aangezien Bruma waarschijnlijk nog een appartement in Londen heeft wat nog afbetaald moet worden.
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Was best een aardig talent. Wat daar mis is gegaan weet ik niet. Je kunt natuurlijk hopen op een Van Aanholt effect.
Geld. Daar zijn bepaalde jongens met een bepaalde kleur nogal gevoelig voor.
Kijk naar een Jetro, een Gini

en een Zanka.
Ze hebben niet voor niets bijnamen.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef de_boswachter het volgende:[..]

en een Zanka.
Stevige aantijging.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 14:23 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ook misschien een te grote hype. Is wel vaker bij spelers die in de jeugd fysiek boven de rest uitstijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 14:33 schreef Caland het volgende:[..]
Ook misschien een te grote hype. Is wel vaker bij spelers die in de jeugd fysiek boven de rest uitstijgen.
klopt, zal denk ik bij die Ebecilio van Twente niet anders zijn.
quote:
Wel een Gangsta auto bij de show van Harry
Voor 6 miljoen kan je Maher bijna mee halen, just saying
quote:
Die hebben we alleen niet nodig. En er moet nog 3mio bij. Liever Toornstra dan
quote:
Strootman 2.0 Die had je een half jaar geleden voor 1m kunnen kopen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
quote:
Klopt. Het zou -enigszins- ook dom zijn als het zou gebeuren. Maar ik was ook al fan van hem bij ADO. Die jongen heeft een loopvermogen waar je bang van wordt. Blijft altijd werken, en zal daarnaast niet zoveel kosten als Strootman. Ik zie in hem alles wat ik bij veel PSV'ers mis. Hij kan vBommel vervangen, alleen de gaten wél belopen.
Voor 3-4mio zou ik het gewoon doen. Dan valt de 'schade' nog best mee. Ook zeker tov 9mio voor een Maher.
Er mag ook best ook mentaliteit geselecteerd gaan worden .
[ Bericht 3% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 28-05-2013 15:11:33 ]
Kenju
Say It!!??
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 14:29 schreef de_boswachter het volgende:[..]

en een Zanka.
De mate waarin je gevoelig bent voor dit soort simpele vooroordelen is schrijnend... Al snap ik niet zo goed op basis waarvan je dit stelt.... Omdat hij naar Chelsea gegaan is? Alsof er alleen maar gekleurde talenten op vroege leeftijd naar het buitenland vertrekken?
Feitelijk is het gewoon logisch om te gaan wanneer een topclub je wil hebben. Je verdient een leuk bedrag, hebt kans op een doorbraak in de top, en gaat het mis, kun je alsnog terugkomen. Ondertussen ben je waarschijnlijk wel al financieel onafhankelijk of voor een flink deel ernaar op weg.
De keus voor Engeland is kwa competitie nog interessant ook. Bijv. Demy de Zeeuw vertrok naar Rusland. En wat te denken van Advocaat en Hiddink? O wacht, die gingen daar bouwen....
Denk dat er meer sprake is van een standaard neiging op basis waarvan je hetgeen dat je roept, stelt.
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Klopt. Het zou -enigszins- ook dom zijn als het zou gebeuren. Maar ik was ook al fan van hem bij ADO. Die jongen heeft een loopvermogen waar je bang van wordt. Blijft altijd werken, en zal daarnaast niet zoveel kosten als Strootman. Ik zie in hem alles wat ik bij veel PSV'ers mis. Hij kan vBommel vervangen, alleen de gaten wél belopen.
Voor 3-4mio zou ik het gewoon doen. Dan valt de 'schade' nog best mee. Ook zeker tov 9mio voor een Maher.
Er mag ook best ook mentaliteit geselecteerd gaan worden .
Een soort Edgar Davids, met minder fysiek. Tenzij ze van uitzonderlijke klasse zijn komen dit soort spelers bij PSV nooit door. Tenzij we opeens heel anders gaan spelen. Maar Cocu heeft aangegeven gewoon dezelfde lijn aan te houden.
[ Bericht 26% gewijzigd door Kenju op 28-05-2013 15:30:00 ]
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 28 mei 2013 @ 16:40:49
rubbereend
JUICHEN
Bruma staat al jaren stil in zn ontwikkeling
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:Voorlopig hebben we geen geld want niemand verkocht en Toivonen en Pieters sluiten bij Jong PSV aan in de voorbereiding. Gaat goed.
Het valt wel op dat ze hard bezig zijn met de verdediging te (willen) versterken. Hopelijk een teken dat er een beetje beweging is rond een aantal spelers
PBateman1978
Glow Sticks!
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Klopt. Het zou -enigszins- ook dom zijn als het zou gebeuren. Maar ik was ook al fan van hem bij ADO. Die jongen heeft een loopvermogen waar je bang van wordt. Blijft altijd werken, en zal daarnaast niet zoveel kosten als Strootman.
Contract tot 2017, die zal nog duurder zijn dan Strootman.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 28 mei 2013 16:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Het valt wel op dat ze hard bezig zijn met de verdediging te (willen) versterken. Hopelijk een teken dat er een beetje beweging is rond een aantal spelers
Ach, dat spelletje speelt PSV al jaren, meestal komt er niemand van al die namen die in het begin van de zomer worden geroepen
En als Brands niet liegt is er gewoon geen geld totdat er spelers verkocht zijn. Kan je in het beste geval begin juli eens gaan shoppen voor andere spelers.
Worst case scenario (en niet onwaarschijnlijk) wordt er gewoon niemand van enige waarde verkocht, dan is er dus ook geen geld om te investeren. 8e plek!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."