Smakelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik nu lasagne ga essen. Check joelie later
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engels voetbal =
Ik wilde toen die werkweek (4 daagjes, eigenlijk maar 3) alle stadions in Londen bezoeken.. Fulham, West Ham, Millwall, Arsenal, Chelsea, etc. maar alleen Arsenal is gelukt. Had daar ooit foto's van maar die zijn foetsie
DIENTJE?!?!?!?!quote:
Whehequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga ik niet op klikken, titel oogt naar tokkieshit
HAHAHAHA Provinciegenoot van je trolliequote:echt mooi nummer charelle ga zo door heb je ook live gehoord echt topp stem gr melody vanuit vaals limburg
als ik de groetjes geef uit vaals betekent dat niet dat de persoon tegen wie ik praat uit vaals komtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHA Provinciegenoot van je trollie
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik de groetjes geef uit vaals betekent dat niet dat de persoon tegen wie ik praat uit vaals komt
ga ik niet op klikken, titel oogt naar deathcoreshitquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga ik niet op klikken, titel oogt naar deathcoreshit
Is het nietquote:The BLACK STAR RIDERS line-up features THIN LIZZY members Ricky Warwick (The Almighty), Damon Johnson (Alice Cooper / Brother Cane), Scott Gorham (Thin Lizzy) and Marco Mendoza (Ted Nugent / Whitesnake / Blue Murder) together with drummer Jimmy DeGrasso (Alice Cooper / Megadeth). Produced & mixed by the legendary Kevin Shirley (Led Zeppelin, Iron Maiden, Aerosmith, Rush),
hahaha, ja geniaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft fok it al een hosselpoging gedaan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Pastapipos het volgende:
Zijn er al foto's van het nieuwe meisje?
Ik ben dus chapel, eindexamenkandidaat, volgend jaar student fiscaal recht aan de uni leiden, en ik met vanavond iets zwaar awkwards gaan doenquote:
M'n ava dat ben ik haha. Zal wel een foto posten in dat ene topic!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
JA, we willen weten wie je bent en hoe je eruit ziet
Als jij degene op die ava bent dan wil ik per direct daten whahahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ava dat ben ik haha. Zal wel een foto posten in dat ene topic!
quote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |