quote:
quote:
Wat is homoseksualiteit?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso niet hoe homoseksualiteit in elkaar zit
Jaaaaaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
is niet erg hoor, ik zal even een plaatje maken hoe het werkt
?quote:
Ik zit de op de mobiele FOK, en die heeft niet alle functies. Ik kan ook geen plaatje instellenquote:
Kijk maar. Kan je lachen.quote:
Ik ben ook geen homo, maar je bent tof. Puntquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen gayshit doen hier hoor, kan chapel24 niet zo goed tegen
Het zit diep...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
geen gayshit doen hier hoor, kan chapel24 niet zo goed tegen
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?quote:
Nee, wel bij het Emirates stadion van Arsenal geweest. Ik wilde het West Ham Café nog opzoeken uit de film maar is niet gelukt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?
Hoezo is ie meteen GSE loverquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aangezien je GSE lover bent, wel eens een engelse match bezocht? In engeland?
Aha, ik ben een grote fan van de engelse footballculture. Prachtig hoe het daar leeft, van wijk tot wijk zelfs. Die serie van die engelse vent, die ook in footballfactories speelt, is ook mooi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, wel bij het Emirates stadion van Arsenal geweest. Ik wilde het West Ham Café nog opzoeken uit de film maar is niet gelukt.
Nooit gezegd, dat maak jij ervan. Veel plezier!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:19 schreef Etsu het volgende:
ik ga naar de bioscoop, ergens op een stoel huilen dat chapel24 iets tegen homo's heeft.
grgr
Engels voetbal =quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:21 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Aha, ik ben een grote fan van de engelse footballculture. Prachtig hoe het daar leeft, van wijk tot wijk zelfs. Die serie van die engelse vent, die ook in footballfactories speelt, is ook mooi.
Neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, wat zie je groen.
Gaat ie?
Waarom bel je kinderen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hang al met de Kinder telefoon aan de lijn. Maar toch bedankt.
Kijk eens wie het gepost heeft? ;dquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
of dit is een grap of je leest het verkeerd ;d
Ik plaag je maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer met m'n blonde opmerkingen
Iederen is al wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen zorgen, hijs de vlaggen, ik ben straks zo even weg
Ik ga zo ook weg hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, als ik zo weg ben komen er wel anderen
JWZquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You badass
Nee maar ik kom later wel weer terug
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik nu lasagne ga essen. Check joelie later
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engels voetbal =
Ik wilde toen die werkweek (4 daagjes, eigenlijk maar 3) alle stadions in Londen bezoeken.. Fulham, West Ham, Millwall, Arsenal, Chelsea, etc. maar alleen Arsenal is gelukt. Had daar ooit foto's van maar die zijn foetsie
DIENTJE?!?!?!?!quote:
Whehequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga ik niet op klikken, titel oogt naar tokkieshit
HAHAHAHA Provinciegenoot van je trolliequote:echt mooi nummer charelle ga zo door heb je ook live gehoord echt topp stem gr melody vanuit vaals limburg
als ik de groetjes geef uit vaals betekent dat niet dat de persoon tegen wie ik praat uit vaals komtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
HAHAHAHA Provinciegenoot van je trollie
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik de groetjes geef uit vaals betekent dat niet dat de persoon tegen wie ik praat uit vaals komt
ga ik niet op klikken, titel oogt naar deathcoreshitquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga ik niet op klikken, titel oogt naar deathcoreshit
Is het nietquote:The BLACK STAR RIDERS line-up features THIN LIZZY members Ricky Warwick (The Almighty), Damon Johnson (Alice Cooper / Brother Cane), Scott Gorham (Thin Lizzy) and Marco Mendoza (Ted Nugent / Whitesnake / Blue Murder) together with drummer Jimmy DeGrasso (Alice Cooper / Megadeth). Produced & mixed by the legendary Kevin Shirley (Led Zeppelin, Iron Maiden, Aerosmith, Rush),
hahaha, ja geniaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heeft fok it al een hosselpoging gedaan?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:04 schreef Pastapipos het volgende:
Zijn er al foto's van het nieuwe meisje?
Ik ben dus chapel, eindexamenkandidaat, volgend jaar student fiscaal recht aan de uni leiden, en ik met vanavond iets zwaar awkwards gaan doenquote:
M'n ava dat ben ik haha. Zal wel een foto posten in dat ene topic!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
JA, we willen weten wie je bent en hoe je eruit ziet
Als jij degene op die ava bent dan wil ik per direct daten whahahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ava dat ben ik haha. Zal wel een foto posten in dat ene topic!
quote:
quote:
quote:
quote:
Whahaha veel plezier!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
Ikmoet vanavond een studentenhuis binnenlopen en daar een kamer ingaan en ik ken daar niemand en niemand kent mij. En toch slaap ik er
Voor die cursus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
Ikmoet vanavond een studentenhuis binnenlopen en daar een kamer ingaan en ik ken daar niemand en niemand kent mij. En toch slaap ik er
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgenquote:
hoop dat je niet anaal ontmaagd wordtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef chapel24 het volgende:
In studenten huizen gebeuren rare dingen dus hoop idd niet wat Renesite zegtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
In studenten huizen gebeuren rare dingen dus hoop idd niet wat Renesite zegt
Gewoon uitleggen en bieries klappen met de studentesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik ben niet sociaal gestoord ofzo, maar een studentenhuis binnengaan zonder dat iemand weet wie ik ben en wat ik kom doen is best raar. En in 3 dagen is ontwijken geen optie. Had toch maar een ninja cursus moeten volgen
Klinkt leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoop dat je niet anaal ontmaagd wordt
quote:
dit gifjequote:
Het is hier ook goed, achteraf toch redelijk tevreden met Engels 8.9 - 9.9 aangezien het bij een redelijke norm nog best aardig kan zijn.quote:
Wow, is Engels een van je beste vakken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is hier ook goed, achteraf toch redelijk tevreden met Engels 8.9 - 9.9 aangezien het bij een redelijke norm nog best aardig kan zijn.
Niet m'n minste neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wow, is Engels een van je beste vakken?
quote:
Oow, ik lees nu pas dat ie voor mij bedoeld was! Excusé moi! Gaat prima hoor! Nog wat van plan vanavond?quote:
tosti gegeten?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
ik ben aan het oppassenen ze hebben lekker snoep
Oppassers die de kinderen snoep geven. Zo'n oppas had ik vroeger nooit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
Excuses aanvaard, je bent nou eenmaal blond hé.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oow, ik lees nu pas dat ie voor mij bedoeld was! Excusé moi! Gaat prima hoor! Nog wat van plan vanavond?
Met mij wel goed, ben aan het bieren geslagenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
Hoe gaat het hier
jawel je gaat the big lebowski kijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, je bent nou eenmaal blond hé.![]()
Nee ik ga niets doen vanavond. Uitpuffen van de examens. En u?
Ik ga spongebob kijken hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel je gaat the big lebwoski kijken
Ik geef ze lekker veel snoep enzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oppassers die de kinderen snoep geven. Zo'n oppas had ik vroeger nooit!
ik las soepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef ze lekker veel snoep enzodat is leuk
En ze liggen nu in bed dus ik ben allen
Wanneer nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij wel goed, ben aan het bieren geslagen
soepkrab*quote:
hahaha, daaarom!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Excuses aanvaard, je bent nou eenmaal blond hé.![]()
Nee ik ga niets doen vanavond. Uitpuffen van de examens. En u?
Nah, dan verveel ik me lieverquote:
Beste bijbaantje ooit haha.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik geef ze lekker veel snoep enzodat is leuk
En ze liggen nu in bed dus ik ben allen
Huh? Heb ik dat gezegd? Nee toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat mag ook maar wel beetje raar want je zou meedoen met de jng filmclub :S
Soepsofquote:
Ja wat las ik nou, jij kan op date met die ene jongen?!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, daaarom!
Nee beetje tv kijken en op Fok! andere mensen vervelen
[..]
Nah, dan verveel ik me liever
[..]
Beste bijbaantje ooit haha.
Ja is wel lekker, naast mijn andere twee banenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha, daaarom!
Nee beetje tv kijken en op Fok! andere mensen vervelen
[..]
Nah, dan verveel ik me liever
[..]
Beste bijbaantje ooit haha.
oohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat gezegd? Nee toch?
[..]
Soepsof
snoepsof*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Huh? Heb ik dat gezegd? Nee toch?
[..]
Soepsof
haha, hij is een beetje "kooskansloos" gevalletjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat las ik nou, jij kan op date met die ene jongen?!
Oh en, speciaal voor jou, zie titel
Beetje tv kijken en etenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is wel lekker, naast mijn andere twee banen
quote:
Nou zeg, hoe weet je dat zo snel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, hij is een beetje "kooskansloos" gevalletje
quote:
iemand moet tegen mij zeggen:quote:
Sof ga bier halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand moet tegen mij zeggen:
SOF NU GA JE HET MAKEN!!!!
SOF NU GA JE HET MAKEN!!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand moet tegen mij zeggen:
SOF NU GA JE HET MAKEN!!!!
Ging wel goed. Alleen zijn ze wat strenger dit jaar, veel punten die voorheen 5 punten waard waren waren nu maar 4 punten waar. Je kon ook veel minder punten halen dit jaar.quote:
Nee.quote:
ik ben niet thuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, date hem!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga daten dan he..
nodig slaapt bij mijquote:
hoiquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik maar eens ga daten dan he..
om 5.15 gaat de wekker.quote:
Wat een precieze gokquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ging wel goed. Alleen zijn ze wat strenger dit jaar, veel punten die voorheen 5 punten waard waren waren nu maar 4 punten waar. Je kon ook veel minder punten halen dit jaar.
Maar ik gok dat ik ergens tussen de 7,3 en 7,8 heb.
I knowquote:
Om te werkenquote:
Dan gaat de wekker. Uurtje later moet ik er zijn.quote:
WAAR ZAG JE MIJquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb net een 12-jarige van 1m90 gezien met een stem alsof ie al 10 jaar zware shag rookt.
pff, vroegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan gaat de wekker. Uurtje later moet ik er zijn.
Chapel24 vroeg al of ik wil daten in het Jong userfoto's topic.. Maar we kunnen op dubbeldate?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chapel24 vroeg al of ik wil daten in het Jong userfoto's topic.. Maar we kunnen op dubbeldate?
douchen doe ik straks. Ga niet iedereen wakker makenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
anderhalf uur voor make-up douche enzo half uur voor ontbijten
quote:
quote:
Ik voel het aan mijn water of zo.quote:
Nee, ik heb nog bio.quote:Nouja, nu kan het feest beginnen! M&O
hoezo dubbeldate? 2 jongens 1 meisje is toch geen dubbeldate?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chapel24 vroeg al of ik wil daten in het Jong userfoto's topic.. Maar we kunnen op dubbeldate?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voel het aan mijn water of zo.
[..]
Nee, ik heb nog bio.
neequote:
Sowiesoquote:
Nee doe ik ook nietquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaa al haar reacties inlijsten en boven zijn bed hangen
Ja, luister naar WP, hij heeft vast veel smaak.quote: