Waarom bel je kinderen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik hang al met de Kinder telefoon aan de lijn. Maar toch bedankt.
Kijk eens wie het gepost heeft? ;dquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
of dit is een grap of je leest het verkeerd ;d
Ik plaag je maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zeg al niks meer met m'n blonde opmerkingen
Iederen is al wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen zorgen, hijs de vlaggen, ik ben straks zo even weg
Ik ga zo ook weg hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, als ik zo weg ben komen er wel anderen
JWZquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
You badass
Nee maar ik kom later wel weer terug
Smakelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik nu lasagne ga essen. Check joelie later
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Engels voetbal =
Ik wilde toen die werkweek (4 daagjes, eigenlijk maar 3) alle stadions in Londen bezoeken.. Fulham, West Ham, Millwall, Arsenal, Chelsea, etc. maar alleen Arsenal is gelukt. Had daar ooit foto's van maar die zijn foetsie
DIENTJE?!?!?!?!quote:
Whehequote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:39 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik heb stadion van Millwall The Den, Queens park rangers, Stamford Bridge en West ham bezocht. Alleen van Chelsea en Millwall een wedstrijd gezien. Chelsea allemaal toeristen, Milwall was fantastisch. Zat dichtbij de harde kern, no one likes us, we dont care!!! Daarna pilsje gedronken in een cafe maar daar werd ik toch wel raar aangekeken als 18jarige hollander. Had geen stone island aan en een kop zo glad als een biljartbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |