Kan kloppen, maar de mensen bij AC Milan wisten heel goed wie ze binnenhaalde qua persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:54 schreef Vasion het volgende:
Seedorf z'n manier van trainen heeft ook een rol gespeeld he.
Het is dat hij de belangrijkste duels wel verloor, als hij europees voetbal had gehaald was hij niet ontslagen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seedorf presteerde veel beter dan zijn voorganger. Op deze Duitse Wikipedia-pagina kun je precies het verschil zien, want Seedorf begon na de 19e speelronde, dus was precies één seizoenshelft trainer.
De resultaten zijn duidelijk:
Eerste seizoenshelft: 11e, met 22 punten uit 19 duels
Tweede seizoenshelft: 4e, met 35 punten uit 19 duels
Dat is nog beter dan ik gedacht had....quote:Op maandag 9 juni 2014 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Seedorf presteerde veel beter dan zijn voorganger. Op deze Duitse Wikipedia-pagina kun je precies het verschil zien, want Seedorf begon na de 19e speelronde, dus was precies één seizoenshelft trainer.
De resultaten zijn duidelijk:
Eerste seizoenshelft: 11e, met 22 punten uit 19 duels
Tweede seizoenshelft: 4e, met 35 punten uit 19 duels
Daarom is het juist zo fucked up.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar de mensen bij AC Milan wisten heel goed wie ze binnenhaalde qua persoonlijkheid.
Alleen Juve, Napels en Roma waren beter onder zijn bewind. Met zo'n matige kutselectie is dat geen falen nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gefaald daar of wil je dat ontkennen?
Het scheelt dat we geen medelijden hoeven te hebben met Seedorf. Hij heeft vast een aardige cent overgehouden aan dit avontuur.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:58 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Dat is nog beter dan ik gedacht had....
Maar hij wordt nu door die mafketel van een berlusconi neergezet of hij niets van gebakken heeft..
Achja het was denk ik ook wel voorspelbaar dat het zo zou aflopen, bij een club als milan weet je dat dit gewoon gaat gebeuren.
iK las een verhaal dat hij 10 miljoen zou meekrijgen bij een ontslag...ik weet niet of dit waar is...quote:Op maandag 9 juni 2014 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het scheelt dat we geen medelijden hoeven te hebben met Seedorf. Hij heeft vast een aardige cent overgehouden aan dit avontuur.
Nou, 10 miljoen dekt de reputatieschade echt wel hoor...quote:Op maandag 9 juni 2014 17:37 schreef Xaxax het volgende:
[..]
iK las een verhaal dat hij 10 miljoen zou meekrijgen bij een ontslag...ik weet niet of dit waar is...
Toch mooi voor een half jaartje werken....
Dit levert seedorf toch wel een reputatie schade op, en dat is onbetaalbaar...
Bovendien heeft hij zijn voetbal loopbaan voor opzij gezet in brazilie...
Misschien gaat die nou toch weer ballen?
Lag overhoop met een aanzienlijk deel van de spelersgroep die kotsten hem nu al uit betweter dat het is.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Alleen Juve, Napels en Roma waren beter onder zijn bewind. Met zo'n matige kutselectie is dat geen falen nee.
Vooral de Gazzetta blijven geloven inderdaad, dat wordt verder niet gevoed door Silvio en zijn vriendjes.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:05 schreef Elan het volgende:
Lag overhoop met een aanzienlijk deel van de spelersgroep die kotsten hem nu al uit betweter dat het is.
Ook dat is falen.
Reactie van De Jong gelezen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Vooral de Gazzetta blijven geloven inderdaad, dat wordt verder niet gevoed door Silvio en zijn vriendjes.
Dat weet je toch als je die kerel binnenhaalt?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Reactie van De Jong gelezen?
Die benadrukte nog maar eens fijntjes dat HIJ geen problemen had met Clarence maar dat het wel een markant figuur was in de kleedkamer.
Berlusconi c.s. staan inderdaad bekend om hun rationeel handelen.quote:Sowieso heeft Berlusconi dan wel zijn dochter alle macht. Ze hebben hem zelf aangesteld dus welk belang hebben ze om hem er nu alweer uit te werken?
Interne machtsstrijd met Galliani die nooit een voorstander van Seedorf schijnt te zijn geweest. Kan ik hem geen ongelijk in geven. Die Seedorf hoeft niet eens iets te zeggen, zijn uitstraling van wijze opa die het allemaal wel weet is al irritant.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso heeft Berlusconi dan wel zijn dochter alle macht. Ze hebben hem zelf aangesteld dus welk belang hebben ze om hem er nu alweer uit te werken? Niet echt een logische redenatie.
Hoe weet je dat het irritant is...ben je ooit in de kleedkamer geweest...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interne machtsstrijd met Galliani die nooit een voorstander van Seedorf schijnt te zijn geweest. Kan ik hem geen ongelijk in geven. Die Seedorf hoeft niet eens iets te zeggen, zijn uitstraling van wijze opa die het allemaal wel weet is al irritant.
Ik heb toch interviews met hem gezien op tv.. denkt volgens mij dat hij Obama is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het irritant is...ben je ooit in de kleedkamer geweest...![]()
hij zou minister president van het voetbal kunnen zijn met zijn prijzenkast...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb toch interviews met hem gezien op tv.. denkt volgens mij dat hij Obama is.
Voetbal is een teamsport.. Seedorf heeft het geluk gehad in de juiste teams te spelen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:23 schreef Xaxax het volgende:
[..]
hij zou minister president van het voetbal kunnen zijn met zijn prijzenkast...
hahahahahahquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voetbal is een teamsport.. Seedorf heeft het geluk gehad in de juiste teams te spelen.
Ik vind hem zeker niet 1 van de beste Nederlandse spelers ooit.. mijn argument? Stuk of 87 interlands en daarin hooguit 1x beslissend geweest.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Xaxax het volgende:
[..]
hahahahahah
Seedorf wordt internationaal gezien als 1 van nederlands beste voetballers ooit...
In Nederland worden dit soort spelers door kneuzen alleen maar afgezaagd....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |