quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar gaan we achter komen, hij heeft meermaals in interviews aangegeven altijd een eigen kijk te hebben op het spelletje en na te denken over alle aspecten van het spel. Hem inschattende geloof ik dat hij vrij uniek is t.o.v. zijn halvegare medevoetballers.
Humberto?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
Zijn broertje zit vanavond bij DWDD
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.quote:
Ja heeft hij, de KNVB heeft voor hem een uitzondering gemaakt door hem in Brazilie te laten trainen met de jeugd van Botafogo. Het blijft verder koffiedik kijken inderdaad maar als ik in 1 speler blind vertrouwen heb dan is het Seedorf wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.
Zou niet eens weten of Clarence zijn diploma's zou hebben om hier in Nederland aan de bak te mogen, of überhaupt trainersdiploma's hij speelde tot voor heel kort geleden toch nog gewoon als speler fullprof bij Botafogo?
Wilde het net posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
Zijn broertje zit vanavond bij DWDD
Deed de trainerscurcus via internet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.
Zou niet eens weten of Clarence zijn diploma's zou hebben om hier in Nederland aan de bak te mogen, of überhaupt trainersdiploma's hij speelde tot voor heel kort geleden toch nog gewoon als speler fullprof bij Botafogo?
Welke pedante maniertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik niet. Die pedante maniertjes kunnen in een groep wel eens tegen je gaan werken. Kan je nog zoveel verstand van voetbal hebben, tegenwoordig is piepulmennegment minstens zo belangrijk.
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke diploma's hadden Happel, Zagalo of Michels ?
Leg eens uit. Ik ga zo naar DWDD kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.
Welke pedante maniertjes? Kijk zijn interview met Derksen maar eens terug. Het is wel een beetje een type die denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef tong80 het volgende:
Caland begint zonder reden al het bashen op Seedorf als trainer. Welkom in Nederland.
Een beetje? Die gast vindt het raar dat mensen een beeldje van Jezus en Maria op de schoorsteen hebben staan, maar niet van hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.
Welke pedante maniertjes? Kijk zijn interview met Derksen maar eens terug. Het is wel een beetje een type die denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand met een trap als Frank geen strafschop willen laten nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een verdediger een strafschop laten nemen is ook dom.
Van Basten is een beetje zuur ja. Is ook wat als je als Milaneze god ineens bij Heerenveen zit. Toch sluit ik niet uit dat hij ook nog een keer coach van Milan wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:00 schreef Apekoek het volgende:
Van Basten blijft een laffe hond, bah wat een hekel heb ik aan die kerel gekregen: http://nos.nl/artikel/597(...)en-over-seedorf.html
Hij kon alleen voetballen, maar sociaal ,empatisch, strategisch is hij allemaal NIET! Lekker dat Seedorf hem nu ontzettend hard op alle fronten aan het inhalen is. Zowel als het gaat om de prijzenkast als speler en nu ook op het gebied van een trainers/coach carriere. Hiep hoi Seedorf veteraan
kabel 2.0quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:16 schreef Toekito het volgende:
Ben benieuwd of Kluivert en Davids aan de staf toegevoegd gaan worden daar of dat hij zich niet omringt met vrienden maar met echte 'Milanezen' zoals Pipo.
Balotelli erbij. Niks mis mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |