quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar gaan we achter komen, hij heeft meermaals in interviews aangegeven altijd een eigen kijk te hebben op het spelletje en na te denken over alle aspecten van het spel. Hem inschattende geloof ik dat hij vrij uniek is t.o.v. zijn halvegare medevoetballers.
Humberto?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
Zijn broertje zit vanavond bij DWDD
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.quote:
Ja heeft hij, de KNVB heeft voor hem een uitzondering gemaakt door hem in Brazilie te laten trainen met de jeugd van Botafogo. Het blijft verder koffiedik kijken inderdaad maar als ik in 1 speler blind vertrouwen heb dan is het Seedorf wel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.
Zou niet eens weten of Clarence zijn diploma's zou hebben om hier in Nederland aan de bak te mogen, of überhaupt trainersdiploma's hij speelde tot voor heel kort geleden toch nog gewoon als speler fullprof bij Botafogo?
Wilde het net posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
Zijn broertje zit vanavond bij DWDD
Deed de trainerscurcus via internet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Als trainer sta je er toch anders in dan als speler. Neem Frank de Boer wat we toch als een goede trainer kunnen beschouwen die heeft ook eerst ruime ervaring opgedaan in het Nederlands Elftal.
Zou niet eens weten of Clarence zijn diploma's zou hebben om hier in Nederland aan de bak te mogen, of überhaupt trainersdiploma's hij speelde tot voor heel kort geleden toch nog gewoon als speler fullprof bij Botafogo?
Welke pedante maniertjesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:41 schreef Caland het volgende:
Ik niet. Die pedante maniertjes kunnen in een groep wel eens tegen je gaan werken. Kan je nog zoveel verstand van voetbal hebben, tegenwoordig is piepulmennegment minstens zo belangrijk.
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke diploma's hadden Happel, Zagalo of Michels ?
Leg eens uit. Ik ga zo naar DWDD kijken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.
Welke pedante maniertjes? Kijk zijn interview met Derksen maar eens terug. Het is wel een beetje een type die denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef tong80 het volgende:
Caland begint zonder reden al het bashen op Seedorf als trainer. Welkom in Nederland.
Een beetje? Die gast vindt het raar dat mensen een beeldje van Jezus en Maria op de schoorsteen hebben staan, maar niet van hem.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap niet zo hoe deze vraag relevant is.
Welke pedante maniertjes? Kijk zijn interview met Derksen maar eens terug. Het is wel een beetje een type die denkt dat hij het wiel opnieuw heeft uitgevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand met een trap als Frank geen strafschop willen laten nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een verdediger een strafschop laten nemen is ook dom.
Van Basten is een beetje zuur ja. Is ook wat als je als Milaneze god ineens bij Heerenveen zit. Toch sluit ik niet uit dat hij ook nog een keer coach van Milan wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 09:00 schreef Apekoek het volgende:
Van Basten blijft een laffe hond, bah wat een hekel heb ik aan die kerel gekregen: http://nos.nl/artikel/597(...)en-over-seedorf.html
Hij kon alleen voetballen, maar sociaal ,empatisch, strategisch is hij allemaal NIET! Lekker dat Seedorf hem nu ontzettend hard op alle fronten aan het inhalen is. Zowel als het gaat om de prijzenkast als speler en nu ook op het gebied van een trainers/coach carriere. Hiep hoi Seedorf veteraan
kabel 2.0quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:16 schreef Toekito het volgende:
Ben benieuwd of Kluivert en Davids aan de staf toegevoegd gaan worden daar of dat hij zich niet omringt met vrienden maar met echte 'Milanezen' zoals Pipo.
Balotelli erbij. Niks mis mee.quote:
Jij hebt een aparte fantasie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Gekkenhuis dus op het vliegveld in Milan. Alsof "The King"terug is.![]()
En nu maar hopen dat men bij VI in de persoon van Johan Derksen niet bij de eerste beste verloren wedstrijd weer een hetze op tv opstart en hem daarmee jarenlang achtervolgt zoals toen met het hele EK 1996 penalty gebeuren.
Hij is een dorpsidoot. Totaal ongeloofwaardig. Een blaag. gr grquote:Op donderdag 16 januari 2014 13:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt een aparte fantasie.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:08 schreef Kenju het volgende:
http://www.vi.nl/audio.htm?videoToPlay=157771
Simon Zwartkruis op VI Radio over het eea....
Johan heeft Seedorf wel aardig hoog zitten, hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:56 schreef Iwanius het volgende:
Gekkenhuis dus op het vliegveld in Milan. Alsof "The King"terug is.![]()
En nu maar hopen dat men bij VI in de persoon van Johan Derksen niet bij de eerste beste verloren wedstrijd weer een hetze op tv opstart en hem daarmee jarenlang achtervolgt zoals toen met het hele EK 1996 penalty gebeuren.
Was vroeger minder, dacht ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:32 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Johan heeft Seedorf wel aardig hoog zitten, hoor.
Johan is nogal gevoelig voor voetballers die hem ontvangen. Als je Johan goed hebt behandelt hoef je nimmer meer een woord van kritiek te verwachten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:47 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Was vroeger minder, dacht ik
Klopt. Maar Johan is feitelijk ook gewoon een vrij simpele kerel. Dus dat hele idee over Seedorf dat dat domme volkse die feitelijk terug te herleiden zijn naar een idee over Seedorf dat op zijn uiterlijk gebaseerd was. Neger (en wat voor een, je hebt ook wel van die redelijk acceptabele, maar Seedorf is dat dus niet)--> Treedt niet overdreven naar buiten toe--> Arrogant, filmster, etc. etc.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:47 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Was vroeger minder, dacht ik
Nee, het was eerder al. Seedorf is ooit eens bij VI geweest. Dat was dus gewoon in de tijd dat hij standaard afgezeken werd. Derksen heeft Seedorf toen voor het eerst leren kennen (daarvoor deed hij dus, zoals hij dat vaker doet, uitspraken over Seedorf op basis van een idee dat hij zelf verzon op basis van die volkse ideeën).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Johan is nogal gevoelig voor voetballers die hem ontvangen. Als je Johan goed hebt behandelt hoef je nimmer meer een woord van kritiek te verwachten.
Seedorf zal waarschijnlijk 4-2-3-1 gaan spelen met Montolivo en De Jong voor de verdediging.quote:Anche Sky conferma: Seedorf ha
scelto il 4-2-3-1 che prevede
Montolivo e De Jong davanti alla
difesa, un tris di trequartisti
Honda, Kakà e Robinho alle spalle
di Balotelli. Tanta intensità a
centrocampo e tanti tocchi in
modo da sfiancare gli avversari.
Wat een held!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:58 schreef Romanus het volgende:
[..]
Seedorf zal waarschijnlijk 4-2-3-1 gaan spelen met Montolivo en De Jong voor de verdediging.
Honda, Kaká en Robinho op het middenveld achter Balotelli. Het idee is om de bal met veel intensiteit rond te laten gaan om de tegenstander te vermoeien
Volgens mij ben ik Frank de Boer, moet je lezen wat hij zegt over Seedorfquote:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=205392quote:“Ik verwacht, Seedorf kennende, dat hij precies weet hoe hij wil gaan spelen en hoe hij het gaat aanpakken”, tekent Voetbal International op uit de mond van De Boer. “Daar heeft hij vast al zorgvuldig over nagedacht. Ik verwacht dat hij ervan overtuigd is dat hij het aankan.”
Ik vind dat jij een persoon bent die de simpele waarheid ontkent, wanneer je denkt dat als Bergkamp het uiterlijk van Seedorf had, hij op dezelfde manier bejegend zou worden als nu het geval is geweest. Hetzelfde over het idee dat dit een rol speelt bij slechts 'sommige mensen'.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Neuroscience het volgende:
Ik ontken niet dat een racistisch component een rol kan spelen bij sommige mensen. Maar jij maakt er van dat dat het component is met de meeste verklarende kracht. Dat bestijd ik. En je opmerking over Bergkamp slaat in dat licht nergens op. Ik vind je een mafkees.
Welke waarheid?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:12 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een persoon bent die de simpele waarheid ontkent, wanneer je denkt dat als Bergkamp het uiterlijk van Seedorf had, hij op dezelfde manier bejegend zou worden als nu het geval is geweest.
Dit inderdaad, wat een koning is die Seedorf tochquote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef PIETR het volgende:
Ondanks zijn Ajax-verleden één van mijn favoriete spelers allertijden. Wat een baas. Hopenlijk wordt AC Milan alsnog kampioen. Seedorf
Er zijn wel vergelijkbare situaties geweest waarbij er anders gereageerd werd. Of denk jij dat men over Seedorf precies hetzelfde was geweest door de jaren heen wanneer hij blank was geweest? Seedorf moest drie keer de CL winnen voordat mensen nog een beetje normaal over hem werden. Daar kwam later nog een 4e bij...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:43 schreef silverhill het volgende:
[..]
Welke waarheid?Die situatie heeft nooit plaatsgevonden (obviously), dus er is geen waarheid.
Ach, bij Ajax werd hij net zo goed uitgefloten toen hij daar terugkwam voor de CL...quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef PIETR het volgende:
Ondanks zijn Ajax-verleden één van mijn favoriete spelers allertijden. Wat een baas. Hopenlijk wordt AC Milan alsnog kampioen. Seedorf
Sure, aanvallend voetbal in een 1-4-2-3-1 systeemtwitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:25:51Op eerste persco kondigt #Seedorf aanvallend voetbal aan, in 4-2-3-1 systeem #ACMilan reageer retweet
Ajax en Barca in één adem noemenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:04 schreef Syntix het volgende:
Sure, aanvallend voetbal in een 1-4-2-3-1 systeemtwitter:simonzwartkruis twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 14:25:51Op eerste persco kondigt #Seedorf aanvallend voetbal aan, in 4-2-3-1 systeem #ACMilan reageer retweet
Aanvallend voetbal doe je met 1 controleur zoals Ajax (
) en Barca.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |