Eens.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef PIETR het volgende:
Ondanks zijn Ajax-verleden één van mijn favoriete spelers allertijden. Wat een baas. Hopenlijk wordt AC Milan alsnog kampioen. Seedorf
Wie tweet dit?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:45 schreef ReplaR het volgende:
Jaap Stam wordt zijn assistent vanaf juni.
[ afbeelding ]
Volgens dat forum gaat wil Seedorf dus verschillende coaches voor de linies.quote:Tassotti will be his assistant until the end of the season and then in June Stam and Crespo are joining.
Aha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:28 schreef Ludachrist het volgende:
Falikante mislukking gaat dit worden. Uitstekende speler, maar gaat nooit een toptrainer worden.
Ik voel een nieuwe versie van Freek z'n hit aankomen..quote:Op maandag 13 januari 2014 23:02 schreef Arcee het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen AC Milaan hem een contract aan bood...
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Elan het volgende:
Seedorf is wel een baas maar vraag me af of het gaat werken aangezien hij tactisch nauwelijks ervaring heeft.
Welke visie heeft ie dan?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Seedorf wordt een absoluut succes. Noem mij een speler die al volzinnen kon spreken in de baarmoeder. Noem mij een speler die meer CL's heeft gewonnen dan welke Nederlander dan ook. Noem mij een speler die elke trainer wist te vertellen: "Ja, maar...".
Clarence heeft het. Hij is de man, heeft een visie, heeft uitstraling. Weet zich goed te presenteren en kent de club van binnen tot buiten. Geen enkele twijfel over hem.
Daar gaan we achter komen, hij heeft meermaals in interviews aangegeven altijd een eigen kijk te hebben op het spelletje en na te denken over alle aspecten van het spel. Hem inschattende geloof ik dat hij vrij uniek is t.o.v. zijn halvegare medevoetballers.quote:
Je weet het dus eigenlijk zelf ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar gaan we achter komen, hij heeft meermaals in interviews aangegeven altijd een eigen kijk te hebben op het spelletje en na te denken over alle aspecten van het spel. Hem inschattende geloof ik dat hij vrij uniek is t.o.v. zijn halvegare medevoetballers.
Dat zeg ik toch Einsteinquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet het dus eigenlijk zelf ook niet.
Volgens mij was ie de laatste die nog speelde van Ajax 95twitter:NOSsport twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 16:28:18Clarence Seedorf: "Ik ga stoppen met voetballen na 22 jaar. Het was een moeilijke beslissing." reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |