Neon is hip jwtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef theodoor9 het volgende:
Wats met de kleur van het bandje van 2012?
quote:
Bruin met Wit was die tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben serieus vergeten hoe het laatste bandje eruit zag..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben serieus vergeten hoe het laatste bandje eruit zag..
Werktie niet bij jullie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef theodoor9 het volgende:
Wats met de kleur van het bandje van 2012?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer zo'n vieslap die er armbandjes van maakt.
Oja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weer zo'n vieslap die er armbandjes van maakt.
Qua is echt een goede band.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef imanidiot het volgende:
Oehhh na twee keer werchter voor de tweede keer naar lowlands.
Tips kwa bands zijn welkom.
Tame impala.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef imanidiot het volgende:
Oehhh na twee keer werchter voor d tweede keer naar lowlands.
Tips kwa bands zijn welkom.
Status Quaquote:
quote:
Ik moet echt steeds aan een alpaca denkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hou es op met Tame Impala op te hemelen, straks wordt t nog druk.
Valt mee, iedereen is bij kendrick!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hou es op met Tame Impala op te hemelen, straks wordt t nog druk.
Wie is er dood?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 stuks, aangezien 2006 er af gevallen is afgelopen jaar en 2004 zo'n vervelend dik plastic blok er aan had (en ik die er dus meteen afgeknipt heb).
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet echt steeds aan een alpaca denken
De goede smaak van de gemiddelde Lowlander.quote:
Bandje 2011, want die ligt het diepst begravenquote:
Sweet, klinkt goed dan heb ik ook nog een pareltje komt niet op lowlands maar toch.quote:
Sack, bedoelde je dit?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Sweet, klinkt goed dan heb ik ook nog een pareltje komt niet op lowlands maar toch.
Alt-j
QFTquote:
Ken je de jeugd van tegenwoordig?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:06 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Sweet, klinkt goed dan heb ik ook nog een pareltje komt niet op lowlands maar toch.
Alt-j
KOUDE PINTJES!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tis vrijdag. Dan mag da. Sowieso bijna tijd voor bier.
Wel overgieten bij de ingang!quote:
maar ik ben helemaal geen hipsterquote:
Zeg dan niet van die vieze dingenquote:
quote:
twitter:norbertpek twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 08:35:19Buienradar vat deze lente perfect samen: http://t.co/iOe82pVNwa reageer retweet
Geef dan tips die mij in de juiste richting sturen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zeg dan niet van die vieze dingen
Moderat, the Knife, Slayer, Gojira. Verder is het behelpen met de huidige line-up.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Geef dan tips die mij in de juiste richting sturen.
Voor je het weet wordt ik er wel eentje.
Had al die plaatjes ooit ergens. Nu ben ik ze kwijtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zekers![]()
Heeft dit iemand ook al mogen aanschouwen op een van de campings?:
[ afbeelding ]
Ha Maar die staan al in de planning, Gojira ondekt door de epische naamquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moderat, the Knife, Slayer, Gojira. Verder is het behelpen met de huidige line-up.
Slayer anno 2013 geen hipster band noemenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Moderat, the Knife, Slayer, Gojira. Verder is het behelpen met de huidige line-up.
God, nu weet ik echt zeker dat 2011 mijn laatste Lowlands wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Slayer anno 2013 geen hipster band noemen![]()
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ers-op-Lowlands.html
https://www.facebook.com/pages/Jeroom/23424317091?ref=ts&fref=tsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef µ het volgende:
[..]
Had al die plaatjes ooit ergens. Nu ben ik ze kwijt.
Je blijft toch wel mod, he? Om ons enthousiasme af te remmen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
God, nu weet ik echt zeker dat 2011 mijn laatste Lowlands was
Ik had wel mod willen zijn. Helaas sta ik op een zwarte lijst. En ben ik ronduit naar en vervelend. En offtopic. Vaak.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je blijft toch wel mod, he? Om ons enthousiasme af te remmen?
Wat denk jezelf? Anders wordt ik nog geband omdat ik hipsters doodwens enzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je blijft toch wel mod, he? Om ons enthousiasme af te remmen?
Vraag me af waaraan sack niet voldoet aan dat rijtje...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik had wel mod willen zijn. Helaas sta ik op een zwarte lijst. En ben ik ronduit naar en vervelend. En offtopic. Vaak.
Hij staat niet op de zwartenlijst?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vraag me af waaraan sack niet voldoet aan dat rijtje...
Belsen, BB en moi zijn uiteraard allen roomblankquote:
Ban, 48 uur.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belsen, BB en moi zijn uiteraard allen roomblank![]()
Zwarten gaan maar naar een hiphop-festival
Ik wist dat ik iets fout deed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belsen, BB en moi zijn uiteraard allen roomblank![]()
Zwarten gaan maar naar een hiphop-festival
Tietenfoto's compenseren een hoop. Doe maar DM-en.quote:
Jepsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:36 schreef µ het volgende:
Editors is alpha?
Ken ze niet heel goed, maar als ik het luister vind ik het leuk klinken. Ben benieuwd hoe dat live is.
Imagine Dragons is denk best een redelijk act. Heel veel airplay gehad dit jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:38 schreef µ het volgende:
En hoe groot is Imagine Dragons?.
En en en waarom kan ik amper muziek vinden van Daddy Kev.
Vragen...
Kom het steeds vaker tegen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Imagine Dragons is denk best een redelijk act. Heel veel airplay gehad dit jaar.
Low End theory vind ik ook maar weinig muziek van trouwens...quote:Daddy Kev is onderdeel van Low End Theory. Volgens mij ook niet echt een bekende producer of iets dergelijks.
De procedure na de tietenfoto's graag geheim houdenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop nog wel op Danny Brown. Daar had laatst iemand ook de mond vol van.
Iets voor de zondagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Als je tijd hebt:Editors Live - Full Set From Rock Werchter 2012 Editors
hihi.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Tietenfoto's compenseren een hoop. Doe maar DM-en.
Ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop nog wel op Danny Brown. Daar had laatst iemand ook de mond vol van.
Had ik totaal gemist. Die heeft een pan af. Zij dan he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, nee. iemand anders.
http://runthetrap.com/201(...)-rapping-video-more/
Voor dat meiske? Beetje te laat gok ik.quote:
Danny B is ook echt verrekes leluk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor dat meiske? Beetje te laat gok ik.
Echt niet ,ze waren toen erg gaaf!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht de 1 of andere hipster je wijs proberen te maken dat Editors in 2005 op geleende spullen nog wél helemaal de bom was en dat het daarna sellouts zijn geworden:
Ze waren toen al strontvervelend.
Welnee. Limburgers topic, dat is pas pret. Of knutseltopic. Of ik heb kinderen topic. Of Pinkpop topic.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar dus. Je kunt van Lowlands, vroegah of nu, zeggen wat je wilt.
Maar ze heeft absoluut het gezelligste topic op FOK.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht de 1 of andere hipster je wijs proberen te maken dat het Limburgers topic, knutseltopic, ik heb kinderen topic of Pinkpop topic gezelliger is dan het Lowlands-topic:
het zou zomaar kunnen, ik kom er nooit.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar dus. Je kunt van Lowlands, vroegah of nu, zeggen wat je wilt.
Maar ze heeft absoluut het gezelligste topic op FOK.
De foto was veelbelovendquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:46 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoop dat de aparte sollicitatie succes heeft.
Het knipperende bordje is kwijt he...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:47 schreef whosvegas het volgende:
[..]nu nog een geslaagde Fok meet houden op de donderdag
quote:
jammerjoh.quote:
Nee maar verbaast me wel dat ze positiever onthaald worden dan acts als Franz Ferdinand, Editors Of Nine Inch Nailsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef ohnikua het volgende:
Is dat dan echt zo nieuw voor je?? Die zijn al jaren zeer populair, ook onder een behoorlijk deel van het Lowlands publiek
mwah, het festivalseizoen is begonnen dus Lowlands begint wat meer te levenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee maar verbaast me wel dat ze positiever onthaald worden dan acts als Franz Ferdinand, Editors Of Nine Inch Nails.
Het is dit jaar vrij stil vind ik rond Lowlands. Ik luister op mijn werk altijd 3FM, en je hoort ze daar ook bijna niet meer over Lowlands. Niet dat LL die media aandacht op dit moment nodig heeft hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, het festivalseizoen is begonnen dus Lowlands begint wat meer te leven
Editors zijn dan ook aangekondigd als headliner. Hoge bomen vangen veel windquote:Op zondag 26 mei 2013 16:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee maar verbaast me wel dat ze positiever onthaald worden dan acts als Franz Ferdinand, Editors Of Nine Inch Nails.
Lowlands kom ik nog steeds overal tegenquote:Op zondag 26 mei 2013 16:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is dit jaar vrij stil vind ik rond Lowlands. Ik luister op mijn werk altijd 3FM, en je hoort ze daar ook bijna niet meer over Lowlands. Niet dat LL die media aandacht op dit moment nodig heeft hoor.
Zou mij oprecht niet verbazen als LL wel weer even over de hoogtepunt van de populateit heen is. Je kan nu al een tijdje vrij makkelijk voor normale prijzen kaartjes overkopen en het was donderdag ook makkelijk om door de verkoop van 1000 kaarten heen te raken. Dat was de laatste jaren toch anders.quote:
mwah ik kom al jaren vrij simpel door de kaartverkoop heenquote:Op zondag 26 mei 2013 17:15 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zou mij oprecht niet verbazen als LL wel weer even over de hoogtepunt van de populateit heen is. Je kan nu al een tijdje vrij makkelijk voor normale prijzen kaartjes overkopen en het was donderdag ook makkelijk om door de verkoop van 1000 kaarten heen te raken. Dat was de laatste jaren toch anders.
Wil jij volgend jaar mijn kaartjes kopen, hier is 't altijd een ramp.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah ik kom al jaren vrij simpel door de kaartverkoop heenen het is nog steeds binnen een mum van tijd uitverkocht. Dan is het onverminderd populair
Sappige roddels. Kom maar op.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:01 schreef esicmusic het volgende:
Er zijn problemen achter de schermen, mark my words
Nou gewoon, sowieso al zwakke bekendmakingen en dan als kers op de taart een update doen met maar liefst 2 nederlandse rapperts.quote:
Kwestie van smaak he. Beetje merkwaardig om het gelijk over problemen achter de schermen te hebben als er voor jou geen aansprekende namen bijzitten.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:03 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Nou gewoon, sowieso al zwakke bekendmakingen
DMquote:Op zondag 26 mei 2013 18:36 schreef strik_massai het volgende:
Heeft iemand nog een code om de kaarten van muse met korting te bestellen? De code die ik had werkt ineens niet meer en kon de afgelopen dagen geen kaarten bestellen door een technische fout op de site. Heb speciaal voor deze vraag een account aangevraagd dus weet niet precies hoe het hier allemaal werkt. Hoop op hulp!
Groetjes!!
Eminem, SOAD, Green Day, Skrillex, Tenacious D doen collega-festivals rond LL.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:39 schreef rubbereend het volgende:
Wat zouden dan haalbare aansprekende namen zijn die ze hadden moeten hebben nu? In de zin van grote bekendmakingen?
Alsof er nooit herhaald wordt op Lowlands.quote:
Skrilles is al twee keer geweest. Waarvan de eerste keer in Bravo duidelijk beter was dan Alpha.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alsof er nooit herhaald wordt op Lowlands.
Alles is slechter in de Alpha of de Grolsch. Standaard.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:12 schreef µ het volgende:
[..]
Skrilles is al twee keer geweest. Waarvan de eerste keer in Bravo duidelijk beter was dan Alpha..
Da's wel heel erg 10 jaar geleden belde idd.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eminem, SOAD, Green Day, Skrillex, Tenacious D doen collega-festivals rond LL.
Mij had je er echter niet heel blij mee gemaakt.
In de Grolsch staat het geluid te hard alhoewel dat wel beter is geworden de afgelopen twee jaar. Daarvoor was het gewoon oorpijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alles is slechter in de Alpha of de Grolsch. Standaard.
Behalve dat is het een sfeerloze kuttent, waar je geen reet ziet als het een beetje vol is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
In de Grolsch staat het geluid te hard alhoewel dat wel beter is geworden de afgelopen twee jaar. Daarvoor was het gewoon oorpijn.
Vorig jaar had je er moeite om de artiest boven het geouwehoer uit te horen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:15 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
In de Grolsch staat het geluid te hard alhoewel dat wel beter is geworden de afgelopen twee jaar. Daarvoor was het gewoon oorpijn.
Ik heb er echt intens genoten van Elbow! Maar verder kom ik er eigenlijk nooit en als er wel iets is wat ik wil meemaken ga ik wel in het gras zitten naast/achter de tent omdat je inderdaad geen fuck ziet als het vol is.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Behalve dat is het een sfeerloze kuttent, waar je geen reet ziet als het een beetje vol is.
Eens.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vorig jaar had je er moeite om de artiest boven het geouwehoer uit te horen.
En de afterparties waren er altijd al veel te zacht.
Ik op de oude X-Rayquote:Op zondag 26 mei 2013 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg lekker niet waarop ik gestemd heb.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
de deathtrapquote:
Oude opstelling was beter.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef leeell het volgende:
ik vind die mojitobar echt te kaal, voor DJ's niet echt leuk om te spelen
opstelling, inrichtingquote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef friekin_ het volgende:
Aankleding in tenten boeit toch niet... En kale bravo? Tijdens aphex een paar jarn terug was het episch.
heb er een paar acts bekeken (die staan in t krantjequote:Op zondag 26 mei 2013 19:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oude opstelling was beter.
Maar 's avonds is het er gewoon druk.
Ik had vorig jaar ( of was 't alweer een jaar eerder) nog een enquete over Lowlands gedaan en volgens mij kon je je verbeterpunten aangeven. Toen vergeten, maar de DJ-schema's van Groovetube en LL-café zouden ze best eerder vrij mogen geven. Vóór 't festival bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:53 schreef leeell het volgende:
heb er een paar acts bekeken (die staan in t krantje)
Dan kun je nog beter plannen. Hier staat BBC 3 weer aan, dadelijk komt Dizzeequote:Op zondag 26 mei 2013 20:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar ( of was 't alweer een jaar eerder) nog een enquete over Lowlands gedaan en volgens mij kon je je verbeterpunten aangeven. Toen vergeten, maar de DJ-schema's van Groovetube en LL-café zouden ze best eerder vrij mogen geven. Vóór 't festival bijvoorbeeld.
HAIM nu, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter plannen. Hier staat BBC 3 weer aan, dadelijk komt Dizzee
OLLYquote:Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eerst nog door Murs en The Script heenbijten , geloof ik..
Ach. Ik weet niet of ze komen, interesseert me ook niet. Ik kijk voor de gezelligheidquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Muse ook ja? Weet nog van Bastille, Paramore en Bruno Mars.
Daar moet op Pinkpop dus gewoon verplicht naar kijkenquote:
Script is de Engelse Anouk. Voor hippe moeders die rock leuk vinden.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar moet op Pinkpop dus gewoon verplicht naar kijken![]()
Ik ga lekker een mooi plekje uitzoeken bij de Queens Of The Stone Age
Ik heb ze 2 jaar geleden al gezien (niet wetend wat ik zou krijgen) en ben snel gevlucht naar een andere stage toen. Irritant showballetjequote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Script is de Engelse Anouk. Voor hippe moeders die rock leuk vinden.
Aanvulling: en tienermeisjes.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 jaar geleden al gezien (niet wetend wat ik zou krijgen) en ben snel gevlucht naar een andere stage toen. Irritant showballetjedan nog liever Anouk
Ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrouwen van middelbare leeftijd die de hele dag cocktails drinken hebben dus een betere muzieksmaak dan tienermeisjes.
Te weinig planten daar ja!quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef leeell het volgende:
ik vind die mojitobar echt te kaal, voor DJ's niet echt leuk om te spelen
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:27 schreef theodoor9 het volgende:
Komt er iemand van jullie nog op Lowlove sinds het vernieuwd is? Ik betrapte me erop dat ik er al weken niet ben geweest..
Toevallig net nog voor het eerst sinds tijden. Staat wel een leuk interview op momenteel.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:27 schreef theodoor9 het volgende:
Komt er iemand van jullie nog op Lowlove sinds het vernieuwd is? Ik betrapte me erop dat ik er al weken niet ben geweest..
Interessantquote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Beeldende kunst op Lowlands: Kijkkasten XL!
De Hemelpoort, hoe vaak dagger je er wel niet doorheen? Van de Juliet naar de India, vervolgens weer richting Alpha. En aan het eind van weer een fijne festivaldag natuurlijk back to da camping. Mooi meegenomen dus dat er elk jaar veel te zien en te beleven is op de ‘main street’ van het Lowlandsterrein, maar dit jaar wordt de Hemelpoort verrijkt met wel iets héél bijzonders: de Kijkkasten XL! Gelegenheid genoeg, dus gluur er af en toe vooral ff naar binnen. Wat je dan ziet is niets minder dan de pracht en praal van de hedendaagse beeldende kunst. Lekker koekeloeren dus: kijk je ogen uit!
Alle info over het project en de deelnemende kunstenaars vind je op http://lowlands.nl/programma/
Alles bij de HEMA kopenquote:Op maandag 27 mei 2013 12:26 schreef makkie88 het volgende:
Dit jaar denk ik met OV gaan.. maar HOE moet ik al me spullen meenemen?
Edit:quote:
Wegwerp assortimentquote:Op maandag 27 mei 2013 12:59 schreef makkie88 het volgende:
[..]
Edit:
oh wacht, hema heeft natuurlijk een stand daar. NVM
Ja, UMO toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vanavond weer een minuutje voorproeven van een LL-act bij DWDD.
hoeveel neem je dan wel niet mee ?quote:Op maandag 27 mei 2013 12:26 schreef makkie88 het volgende:
Dit jaar denk ik met OV gaan.. maar HOE moet ik al me spullen meenemen?
Wij kopen elk jaar twee nieuwe partytenten die we ook op het terrein achterlaten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:06 schreef leeell het volgende:
[..]
hoeveel neem je dan wel niet mee ?
ik ga elk jaar al met het OV, nooit een probleem(en ik heb een complete partytent bij me, campingstoel,tent etc)
Wij ook gedaan, met een groep is het prima te delenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:29 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Wij kopen elk jaar twee nieuwe partytenten die we ook op het terrein achterlaten.
De onze?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar hebben we 'm zelfs heel van het terrein meegenomen.
Nee, de onze. We konden nog wel even wat schaduw gebruiken. Uiteindelijk is 'ie op de Kiss 'n Ride blijven staan.quote:
Een zo'n tent is 30 euro? Dat was dan 5 euro pp voor twee. Merk je niks van.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij ook gedaan, met een groep is het prima te delen
klinkt leuk, die fotowand was ook leuk destijdsquote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Beeldende kunst op Lowlands: Kijkkasten XL!
De Hemelpoort, hoe vaak dagger je er wel niet doorheen? Van de Juliet naar de India, vervolgens weer richting Alpha. En aan het eind van weer een fijne festivaldag natuurlijk back to da camping. Mooi meegenomen dus dat er elk jaar veel te zien en te beleven is op de ‘main street’ van het Lowlandsterrein, maar dit jaar wordt de Hemelpoort verrijkt met wel iets héél bijzonders: de Kijkkasten XL! Gelegenheid genoeg, dus gluur er af en toe vooral ff naar binnen. Wat je dan ziet is niets minder dan de pracht en praal van de hedendaagse beeldende kunst. Lekker koekeloeren dus: kijk je ogen uit!
Alle info over het project en de deelnemende kunstenaars vind je op http://lowlands.nl/programma/
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klinkt leuk, die fotowand was ook leuk destijds
O ja, voor ik het vergeet, ik moet nog een tent + matje kopenquote:
Doe maar. Was nooit echt fan. Maar dat nieuwe album is lekker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Zojuist op 3FM speelde Vampire Weekend. Werd verteld dat ze op De Wereld Draait Buiten en waarschijnlijk in de HMH zouden spelen. Giel vertelde daarna "dat er wel een festival tussen past". Zou toch een mooie toevoeging zijn aan de line-up.
Was een leuk in concert in 2009 op zondagmiddag in de Grolsch. Zou een mooie toevoeging zijn!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Zojuist op 3FM speelde Vampire Weekend. Werd verteld dat ze op De Wereld Draait Buiten en waarschijnlijk in de HMH zouden spelen. Giel vertelde daarna "dat er wel een festival tussen past". Zou toch een mooie toevoeging zijn aan de line-up.
Heb ze een x aantal jaren terug gezien op Pukkelpop, netna eerste album. Was een feest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ze zouden komen, heb je wel je Alphaheadliner denk ik. Want als the Black Keys waarom dan niet Vampire Weekend.
Calvin lijkt me ook puikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk hadden Vampire Weekend, Mumford & Sons en Calvin Harris de headliners moeten zijn.
Niet per se op persoonlijke smaak, maar daarmee waren ze wel LL-fähig spot on geweest denk ik.
Die headlinen De Wereld Draait Buiten niet eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk hadden Vampire Weekend, Mumford & Sons en Calvin Harris de headliners moeten zijn.
Niet per se op persoonlijke smaak, maar daarmee waren ze wel LL-fähig spot on geweest denk ik.
De line-up is feitelijk gewoon veel zwakker dan voorgaande jaren rond dit tijdstip, heeft niks met smaak te maken :>quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Kwestie van smaak he. Beetje merkwaardig om het gelijk over problemen achter de schermen te hebben als er voor jou geen aansprekende namen bijzitten.
Reusachtig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jawel, ze headlinen de Gashouderstage.
De line-up is nu al beter dan vorig jaar. Dus ja, het heeft wel met smaak te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef esicmusic het volgende:
[..]
De line-up is feitelijk gewoon veel zwakker dan voorgaande jaren rond dit tijdstip, heeft niks met smaak te maken :>
Dit 100%.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De line-up is nu al beter dan vorig jaar. Dus ja, het heeft wel met smaak te maken.
Gerard Joling is ook populair en award-winning. Er bestaat niet zoiets als een objectief goede of zwakke line-up.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit 100%.
Al kan je wel zeggen dat de 3 headliners van vorig jaar objectief gezien uitstekend waren. Alle 3 ontzettend populair en award-winning..
quote:Gerard Joling mag in zijn prijzenkast een plaatsje gaan maken voor de eerste Sena Entertainment Award. Deze award wordt donderdag tijdens de Buma NL awards, de conferentie en het festival voor Nederlandstalige muziek in Den Bosch, aan hem uitgereikt.
Misschien had ik Grammy-winning moeten zeggen. Dat zegt toch wel iets. Ik vind dat als je 3 grammy winnaars de alpha laat afsluiten en het staat 3 keer helemaal vol dat dat niet mis is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:11 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Gerard Joling is ook populair en award-winning. Er bestaat niet zoiets als een objectief goede of zwakke line-up.
Ow ok. Ik zie nooit awards staan als ik bij 'm thuis ben. Vraag ik me af waar 'ie ze laat.quote:
Atze de Vries gaf vanmiddag op twitter aan dat ze ws alleen op dwddinges staan deze zomer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien dat Mathijs zo gaat aankondigen dat Vampire Weekend LL gaat headlinen.
Als of Mathijs echt weet wie Vampire Weekend isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Misschien dat Mathijs zo gaat aankondigen dat Vampire Weekend LL gaat headlinen.
twitter:Lowlover twitterde op woensdag 29-05-2013 om 08:58:17Lowlands-headliner Nine Inch Nails werkte afgelopen jaar in geheim aan nieuw album! http://t.co/JI3KOb5LP9 #LL13 #NIN reageer retweet
Wauw, mooie namen zeg! Die mogen allemaal wel naar LL van mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock Ein Seine 23 t/m 25 augustus:
Eels, Belle & Sebastian, Tricky, Wavves, Surfer Blood.
Hopelijk gaat de organisatie van Lowlands ook voor B&S.
Die staan toch op Best Kept Secret?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock Ein Seine 23 t/m 25 augustus:
Eels, Belle & Sebastian, Tricky, Wavves, Surfer Blood.
Hopelijk gaat de organisatie van Lowlands ook voor B&S.
Nee gecancelled.quote:
Beetje meer BKS-gevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:55 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Wauw, mooie namen zeg! Die mogen allemaal wel naar LL van mij
Klopt, maar vrijwel alle BKS namen kunnen ook op Lowlands staan (en velen stonden daar ook al, B&S, Eels en Surfer Blood bijvoorbeeld..)quote:
Alleen Sigur Ros heeft in de jaren 90 een album uitgebracht. De rest van de headliners is toch allemaal begin jaren 2000?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt, maar dat zou BKS er niet van weerhouden om ze 10 jaar later weer neer te zetten.
Prima muziek op BKS verder, maar de meeste headliners zijn de headliners van 10 jaar geleden of zelfs de 90s en de meeste kleine alternatieve bands zijn de pitchfork-hypes van 2009/2010. Als 't niet eerder is.
Ooowwquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Portishead, Modest Mouse, v/h B&S.
Dit. Maar zijn er zoveel die gecancelled hebben dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Klopt, maar dat zou BKS er niet van weerhouden om ze 10 jaar later weer neer te zetten.
Prima muziek op BKS verder, maar de meeste headliners zijn de headliners van 10 jaar geleden of zelfs de 90s en de meeste kleine alternatieve bands zijn de pitchfork-hypes van 2009/2010. Als 't niet eerder is.
OP BKS? B&S en King Krule voor zover ik weet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit. Maar zijn er zoveel die gecancelled hebben dan?
Zijn dat van die one day fly hipster bandjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelieve niemand te beginnen over die nieuwe frisse bandjes NIN, Slayer en Franz Ferdinand. Dank U.
Malle piet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelieve niemand te beginnen over die nieuwe frisse bandjes NIN, Slayer en Franz Ferdinand. Dank U.
Arme jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Inderdaad, ik ben nu zo depri dat ik bijna die nieuwe Editors op zou zetten.
Als Boris (_O_), Jack Whitehall, Bransen, Holly Willybooby en Tom Daley het doen dan moeten wij ook. Leuk initiatiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
He maar als Baauer niet komt en de Harlem Shake er niet in zit, zullen we dan maar gewoon aan de Mobot?![]()
Nieuw NIN albumquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel eens met je observatie, niet met het oordeel. BKS boekt wat mij betreft nog wat beter dan Lowlands, maar ach, alleen maar mooi dat ze er nu allebei zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is natuurlijk een kwestie van smaak. Als Lowlands met dezelfde line-up zou komen als BKS dan zou het bergen kritiek krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Wel eens met je observatie, niet met het oordeel. BKS boekt wat mij betreft nog wat beter dan Lowlands, maar ach, alleen maar mooi dat ze er nu allebei zijn
Lowlands heeft veel meer acts en boekt veel breder. Dus ja, met 150 'BKS' namen zouden veel mensen niet gelukkig zijn. Zelf zoek ik op Lowlands vooral de namen op die ook op BKS passen, daar zijn er genoeg van, prima dus (Tame Impala, Band Of Horses, Franz Ferdinand, Jacco Gardner etc)quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een kwestie van smaak. Als Lowlands met dezelfde line-up zou komen als BKS dan zou het bergen kritiek krijgen.
Daarom is het mooi dat het verdeeld word over de 2 festivals.
Klinkt goed zeg. Ik heb hem ook aangevraagd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
www.nedapatlowlands.nl
Tof ideeIk heb mn bandje al aangevraagd.
Dat kunnen we nu wel doorstrepen, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:53 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Child of lov doet een soort van zelfbevestiging in de Volkskrant.
Jammer wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat kunnen we nu wel doorstrepen, geloof ik.
Idee is oké. Jammer dat het niet anoniem kan. Ga het niet bestellen als het alleen met feestboek kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef kikoooooo het volgende:
www.nedapatlowlands.nl
Tof ideeIk heb mn bandje al aangevraagd.
Thanks, heb de OP bijgewerkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:56 schreef kesselman het volgende:
opposites spelen op za volgens hun eigen site.
Deap vally speelt op vr in gampel,zwi.
op za op pukkelpop,dus zo op Lowlands.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:23:48Nooit meer je vrienden kwijt op #LL13 en een gepersonaliseerde playlist na afloop? Meld je aan voor een RFID-bandje: http://t.co/eHbAY6dMuU reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:28:39Of je roept gewoon heel hard THEOOOOOOO!!!!! reageer retweet
ze zijn te lui om een beetje goede mobiele netwerken te regelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:23:48Nooit meer je vrienden kwijt op #LL13 en een gepersonaliseerde playlist na afloop? Meld je aan voor een RFID-bandje: http://t.co/eHbAY6dMuU reageer retweet
Hehe, score.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 30-05-2013 om 14:28:39Of je roept gewoon heel hard THEOOOOOOO!!!!! reageer retweet
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi! Ik heb ff DJ ervoor weggehaald in de OP, oke?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een stilte hier
Weer een nieuwe zelf bevestiging:
http://www.lowlove.nl/201(...)panda-naar-lowlands/
Maar natuurlijk!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb ff DJ ervoor weggehaald in de OP, oke?
Dat op de eigen site was volgens resident advisor toch? Die pakken altijd de 1e festivaldag dacht ik, vandaar dat ik er zaterdag van had gemaakt. Je mag hem weer veranderen hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Die Dj Koze was toch niet zeker?
Op zijn eigen site stond dat hij op een zaterdag zou spelen terwijl bij zijn boekingskantoor staat dat hij er vrijdag zou spelen.
Kick!quote:Op maandag 3 juni 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's een act met een eigen topic op FOK, dus zo goed als een headliner
MUZ / Gold Panda
Helemaal niet eens verkeerd die Zilveren Koala.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's een act met een eigen topic op FOK, dus zo goed als een headliner
MUZ / Gold Panda
edit: foutjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helemaal niet eens verkeerd die Zilveren Koala.
(Dj Gold Panda, wat een naam)
Maar daar staan ze nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie Eels toch al meer als een Best Kept Secret-act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |