Geloof ik bestquote:
dat mag je vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:33 schreef Thezappa het volgende:
Vind hem
Wel prijzig..
Zit er wel mooi uit?
Waarom heb je hem over gespoten
Ditquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef Dengaman het volgende:
Mede door je spuitwerk wil je er een vrij hoge prijs voor...
Ik loop niet te haten, want rij zelf ook Ducati en repareer veel schade machines... Ik snap dat je spuitwerk niet goedkoop was maar daar heeft de nieuwe eigenaar weinig boodschap aan.
Die koop gewoon een motor van 17 (!) jaar oud en 46.000 op de teller.
Wat betreft je spuitwerk, een beetje beschadigde machine koop je voor 2000 euro en voor 400 heb je een complete nieuwe set tank, seatcover en cockpit schermpje uit Italie in iedere kleur van de regenboog.
Dus ik denk dat je met je prijs iets zal moeten zakken voor het aantrekkelijk wordt.
En al helemaal hier op Fok
bieden mag hè, ik ga er niet vanuit dat ik mijn vraagprijs krijgquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:25 schreef Dengaman het volgende:
Mede door je spuitwerk wil je er een vrij hoge prijs voor...
Ik loop niet te haten, want rij zelf ook Ducati en repareer veel schade machines... Ik snap dat je spuitwerk niet goedkoop was maar daar heeft de nieuwe eigenaar weinig boodschap aan.
Die koop gewoon een motor van 17 (!) jaar oud en 46.000 op de teller.
Wat betreft je spuitwerk, een beetje beschadigde machine koop je voor 2000 euro en voor 400 heb je een complete nieuwe set tank, seatcover en cockpit schermpje uit Italie in iedere kleur van de regenboog.
Dus ik denk dat je met je prijs iets zal moeten zakken voor het aantrekkelijk wordt.
En al helemaal hier op Fok
Ik snap je punt... Ook ik weet hoe het hier er aan toe gaat qua bieden...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:40 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
bieden mag hè, ik ga er niet vanuit dat ik mijn vraagprijs krijg
en daar het op MP en Fok normaal is om 10,- te bieden als iemand 100,- vraagt zet ik altijd wat hoger in
haha, thanks dat je t haten voor bent, lolquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:26 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Ik snap je punt... Ook ik weet hoe het hier er aan toe gaat qua bieden...
Echter, het is geen iphone van 100 euro, mensen die hierop bieden mag je toch van verwachten dat ze weten wat een ducati waard is.
Valt me nog mee dat niemand is gaan zeiken en hel aloude cliche uit de kast heeft getrokken dat het blok al af moet zijn met zoveel km's en dat Stukgaaties dat niet aankunnen blablabla...
Om de haters alvast voor te zijn...
quote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef RevQ het volgende:
Ik vind je vraagprijs helemaal niet onredelijk. Als je bij onderhandelen uitkomt op 2750 oid heb je een zeer goed onderhouden ducati voor een uitstekende prijs mijn inziens.
Wel met veel kilometers , geen originele kleur..wat vaak -zeg niet dat nu zo is- een schade fiets betekend..quote:Op maandag 3 juni 2013 16:38 schreef RevQ het volgende:
Ik vind je vraagprijs helemaal niet onredelijk. Als je bij onderhandelen uitkomt op 2750 oid heb je een zeer goed onderhouden ducati voor een uitstekende prijs mijn inziens.
Spuitwerk is, zoals gemeld, i.v.m. deukje en kras in de tank. Daarbij wilde ik hoe dan ook een 'eigen' kleur. Is geen schadefiets geweest dus. Deukje was omdat ie bij de vorige eigenaar tegen de muur omviel met het stuur in de tank. Omvallen is dan ook een groot woord, maar dat is dus de reden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Wel met veel kilometers , geen originele kleur..wat vaak -zeg niet dat nu zo is- een schade fiets betekend..
Waarom ruil je je motor niet in ?
Apart ... Dan heb je sowieso een schade fiets..stuuruitslag is dan weg..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:49 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Spuitwerk is, zoals gemeld, i.v.m. deukje en kras in de tank. Daarbij wilde ik hoe dan ook een 'eigen' kleur. Is geen schadefiets geweest dus. Deukje was omdat ie bij de vorige eigenaar tegen de muur omviel met het stuur in de tank. Omvallen is dan ook een groot woord, maar dat is dus de reden.
En tja, voor inruilen is ie net weer wel te oud, waardoor ik er niets voor zou krijgen. Vandaar particulier.
goed verhaal..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef ChickenSpikey het volgende:
prima, dan zal t iets anders geweest zij, was ook maar een klein deukje.
is in ieder geval niet total-loss geweest of wat dan ook.
Dit is het verhaal wat ik van de vorige eigenaar begreep. En als ik dat verkeerd heb begrepen, dan sorry. Maar nogmaals: de motor was niet total-loss of vol schade of wat ook, alleen het kleine deukje met kras. Had ie dat niet, dan had ik hem sowieso laten overspuiten in een kleur die ik mooi vind.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
goed verhaal..
Je praat zomaar wat dus
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dit is het verhaal wat ik van de vorige eigenaar begreep. En als ik dat verkeerd heb begrepen, dan sorry. Maar nogmaals: de motor was niet total-loss of vol schade of wat ook, alleen het kleine deukje met kras. Had ie dat niet, dan had ik hem sowieso laten overspuiten in een kleur die ik mooi vind.
Maar als jij het beter weet, ga je gang, verkoop m maar met hoe jij denkt dat het allemaal zit en hoort. Succes!
#zuchtquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..
Ook lekker makkelijk om op een forum de wijsneus uit te hangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk om op een forum de wijsneus uit te hangen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Housekeeper het volgende:
Lief blijven voor elkaar, het is leuk geweest he
komen kijken mag altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef viseenoptie het volgende:
Ben druk in de weer voor mn stempeltje, erg mooi apparaat!
Bij goed onderhoud zegt de KM Stand nietsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Baos_ het volgende:
Mooi ding, maar KM-stand - bouwjaar - prijs - verhaal, toch maar verder kijken.
Voor waarde dus ECHT wel. Immers is een zelfde model, in fabrieksstaat met minder KM's veel meer waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Bij goed onderhoud zegt de KM Stand niets
zoek, vindt en vergelijk ze allemaal maar, dan is mijn vraagprijs echt niet zo gek. Vraagprijs is geen vaste prijs, hè..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor waarde dus ECHT wel. Immers is een zelfde model, in fabrieksstaat met minder KM's veel meer waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |