Apart ... Dan heb je sowieso een schade fiets..stuuruitslag is dan weg..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:49 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Spuitwerk is, zoals gemeld, i.v.m. deukje en kras in de tank. Daarbij wilde ik hoe dan ook een 'eigen' kleur. Is geen schadefiets geweest dus. Deukje was omdat ie bij de vorige eigenaar tegen de muur omviel met het stuur in de tank. Omvallen is dan ook een groot woord, maar dat is dus de reden.
En tja, voor inruilen is ie net weer wel te oud, waardoor ik er niets voor zou krijgen. Vandaar particulier.
goed verhaal..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef ChickenSpikey het volgende:
prima, dan zal t iets anders geweest zij, was ook maar een klein deukje.
is in ieder geval niet total-loss geweest of wat dan ook.
Dit is het verhaal wat ik van de vorige eigenaar begreep. En als ik dat verkeerd heb begrepen, dan sorry. Maar nogmaals: de motor was niet total-loss of vol schade of wat ook, alleen het kleine deukje met kras. Had ie dat niet, dan had ik hem sowieso laten overspuiten in een kleur die ik mooi vind.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
goed verhaal..
Je praat zomaar wat dus
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Dit is het verhaal wat ik van de vorige eigenaar begreep. En als ik dat verkeerd heb begrepen, dan sorry. Maar nogmaals: de motor was niet total-loss of vol schade of wat ook, alleen het kleine deukje met kras. Had ie dat niet, dan had ik hem sowieso laten overspuiten in een kleur die ik mooi vind.
Maar als jij het beter weet, ga je gang, verkoop m maar met hoe jij denkt dat het allemaal zit en hoort. Succes!
#zuchtquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..
Ook lekker makkelijk om op een forum de wijsneus uit te hangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Ja is makkelijk idd..zeggen dat de "vorige" eigenaar het was..
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk om op een forum de wijsneus uit te hangen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Housekeeper het volgende:
Lief blijven voor elkaar, het is leuk geweest he
komen kijken mag altijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef viseenoptie het volgende:
Ben druk in de weer voor mn stempeltje, erg mooi apparaat!
Bij goed onderhoud zegt de KM Stand nietsquote:Op maandag 24 juni 2013 15:36 schreef Baos_ het volgende:
Mooi ding, maar KM-stand - bouwjaar - prijs - verhaal, toch maar verder kijken.
Voor waarde dus ECHT wel. Immers is een zelfde model, in fabrieksstaat met minder KM's veel meer waard.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Bij goed onderhoud zegt de KM Stand niets
zoek, vindt en vergelijk ze allemaal maar, dan is mijn vraagprijs echt niet zo gek. Vraagprijs is geen vaste prijs, hè..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Voor waarde dus ECHT wel. Immers is een zelfde model, in fabrieksstaat met minder KM's veel meer waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |