Ja, dat denk ik ook! Vorig jaar waren ze al drie keer zo groot als het jaar ervoor. Nog even en ze kunnen me helpen als ik iets uit het hoge keukenkastje nodig heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef AnneX het volgende:
De benen zijn langer geworden het afgelopen jaarwedden...
Was nog wel een idee geweest!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:13 schreef AnneX het volgende:
Zet je streepjes met jaartal op het keukenkozijn ?
Kwarteleitjes (lekker klein), hamburgertjes, kip, biefstuk omelet, groentes (champignons, paprika, uit) marinerenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
De streepjestraditie kan misschien nog wel beginnen inderdaad, AnneX!
Ik heb nog een vraag aan alle meelezers: maandag is het feest, want dan zijn wij ?-geen idee hoeveel jaar getrouwd.
We gaan gourmetten. Buiten. En zelf ijs maken voor ná!
Wat kun je zoal gourmetten? Het is de bedoeling dat de meiden het maandag overdag zelf al een beetje voorbereiden. Ik dacht aan pannenkoekbeslag, en natuurlijk kleine gehaktballetjes of zo.
Jullie nog goede ideeën? Waar dus ook eventueel wat leuk voorbereidend werk aan zit?
K. mag overigens geen varkensvlees.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:05 schreef AnneX het volgende:
Vier jaar ? " vruchtenbruiloft"...![]()
# http://www.omgangsvormen.nl/huwelijkverjaardagen.htm
Nee! Nog nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn jullie gevoelsmatig al kind-klaar Dude?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, ze zijn er! Vlugger dan verwacht, dus we waren de laatsten die arriveerden (we waren gebeld later te komen). Stonden ze juichend naast de bus toen wij met de Jag langs kwamen sjezen.![]()
Nou, en de rest ging gewoon vanzelf. Ze hebben hun koffers uitgepakt, we hebben cadeautjes uitgewisseld en nu staan ze luid kwebbelend te douchen.
Zo meteen lekker slapen en dan beginnen we morgen écht aan de vakantie.
Klopt! Ik zal ook prima slapen, vermoed ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Dude, naar bed jij, morgen vroeg dag voor jullie wss
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef Anne het volgende:
Dude, geraak eens wakker! We willen drakenverhalen! En foto's!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
De meiden zijn al druk in de weer geweest met de nagelstickers die ze helemaal vanuit Thailand kregen, van een FOK!ster. Dat vinden ze enorm gaaf:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:
Niets lekkerder dan een ontbijtje met salmonella!
Ze hebben een goede smaak, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Het betrof een wit minirokje, dat ik uit wanhopig sentimentele overwegingen van een typisch veertig+ vrouw had bewaard, en idem pumps.
Die nagels!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
De meiden zijn al druk in de weer geweest met de nagelstickers die ze helemaal vanuit Thailand kregen, van een FOK!ster. Dat vinden ze enorm gaaf:
[ afbeelding ]
Dirk is helemaal tha bomb! Hij laat zich oppakken, meedragen als een baby en zucht diep als ze weer een speelmuis naar zijn hoofd gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die nagels!
Durft Dirk nog een beetje in de buurt te komen van de draken?
Jawel, maar die staat er nu net even te herkenbaar op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Toen waren de nagels er weer af ?
En waar is die kleine blonde stuiterbol? Kan je die niet vangen met je camera
Alles?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:39 schreef Misstique het volgende:
Wat een vreselijk leuk topic is dit. Ik ga alles teruglezen..
Dirkie! Stoere manquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Dirk is helemaal tha bomb! Hij laat zich oppakken, meedragen als een baby en zucht diep als ze weer een speelmuis naar zijn hoofd gooien.
Hij is buitengewoon relaxed, bij de meiden.
PoesIII zal zichzelf nooit zo conformeren. Zij vertrekt 's ochtends vroeg, meldt zich zo nu en dan overdag en komt pas 's avonds laat weer echt weerom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |