Ja! Dat is dan wel weer heel bijzonder, dat ze dat zó natuurgetrouw wisten te treffen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:27 schreef Cat22 het volgende:
Dat beeldje, is dat trouwens een natuurgetrouwe kopie van jou en je allerliefste?
Ja, dat denk ik ook! Vorig jaar waren ze al drie keer zo groot als het jaar ervoor. Nog even en ze kunnen me helpen als ik iets uit het hoge keukenkastje nodig heb.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 16:52 schreef AnneX het volgende:
De benen zijn langer geworden het afgelopen jaarwedden...
Was nog wel een idee geweest!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:13 schreef AnneX het volgende:
Zet je streepjes met jaartal op het keukenkozijn ?
Kwarteleitjes (lekker klein), hamburgertjes, kip, biefstuk omelet, groentes (champignons, paprika, uit) marinerenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Duderinnetje het volgende:
De streepjestraditie kan misschien nog wel beginnen inderdaad, AnneX!
Ik heb nog een vraag aan alle meelezers: maandag is het feest, want dan zijn wij ?-geen idee hoeveel jaar getrouwd.
We gaan gourmetten. Buiten. En zelf ijs maken voor ná!
Wat kun je zoal gourmetten? Het is de bedoeling dat de meiden het maandag overdag zelf al een beetje voorbereiden. Ik dacht aan pannenkoekbeslag, en natuurlijk kleine gehaktballetjes of zo.
Jullie nog goede ideeën? Waar dus ook eventueel wat leuk voorbereidend werk aan zit?
K. mag overigens geen varkensvlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |