Klopt! Ik zal ook prima slapen, vermoed ik.quote:Op zondag 21 juli 2013 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Dude, naar bed jij, morgen vroeg dag voor jullie wss
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef Anne het volgende:
Dude, geraak eens wakker! We willen drakenverhalen! En foto's!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
De meiden zijn al druk in de weer geweest met de nagelstickers die ze helemaal vanuit Thailand kregen, van een FOK!ster. Dat vinden ze enorm gaaf:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:36 schreef Copycat het volgende:
Niets lekkerder dan een ontbijtje met salmonella!
Ze hebben een goede smaak, dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Het betrof een wit minirokje, dat ik uit wanhopig sentimentele overwegingen van een typisch veertig+ vrouw had bewaard, en idem pumps.
Die nagels!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:40 schreef Duderinnetje het volgende:
De meiden zijn al druk in de weer geweest met de nagelstickers die ze helemaal vanuit Thailand kregen, van een FOK!ster. Dat vinden ze enorm gaaf:
[ afbeelding ]
Dirk is helemaal tha bomb! Hij laat zich oppakken, meedragen als een baby en zucht diep als ze weer een speelmuis naar zijn hoofd gooien.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef Smallish het volgende:
[..]
Die nagels!
Durft Dirk nog een beetje in de buurt te komen van de draken?
Jawel, maar die staat er nu net even te herkenbaar op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:19 schreef Bluezz het volgende:
Toen waren de nagels er weer af ?
En waar is die kleine blonde stuiterbol? Kan je die niet vangen met je camera
Alles?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:39 schreef Misstique het volgende:
Wat een vreselijk leuk topic is dit. Ik ga alles teruglezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |