Klopt, dat is de nieuwste kritiek. Vorig jaar reed ie nog te licht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij is voor de noobs te herkennen aan zijn verzet. Die zullen vinden dat hij te zwaar rijdtWij allen weten natuurlijk wel beter
Uiteraard.quote:
Volgend jaar vindt men dat hij teveel ertussenin rijdt. Dan moet hij lichter of zwaarder schakelen, maar niet wat hij dan doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Klopt, dat is de nieuwste kritiek. Vorig jaar reed ie nog te licht.
Dat is nogal een aannamequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:50 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denk het wel, zijn dochtertje moest naar bed.
Wie is de heer Gesing?quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname
Er wordt door behoorlijk wat Tour de France volgers al jaren getwijfeld aan de mentaliteit van deze beste heer Gesing dus waarom zou hij zijn dochtertje wel naar bed brengen?
Bewust fout spellen moeten we buiten dit topic doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wij komen blijkbaar niet genoeg in dezelfde topics
Hij was toch niet aan het lossen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:29 schreef Zelva het volgende:
Zag vandaag wel een vrachtwagen van http://www.gesink.nl/.
Dat moet een goed teken zijn.
Kortom: hij doet het nooit goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Volgend jaar vindt men dat hij teveel ertussenin rijdt. Dan moet hij lichter of zwaarder schakelen, maar niet wat hij dan doet.
Harken for the win
Voor de gemiddelde Tour kijker helaas niet, die kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was toch niet aan het lossen?
[..]
[..]
Die blijft briljant.quote:
[..]
Veel Basken bij de Rabobank dit jaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog Tour volgers zijn die de oranje mannen missen.
[..]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die blijft briljant.
Ik zie nu overigens pas dat de eerste renner omkijkt. Die vroeg zich natuurlijk ook af waar Gesink is.
Hij denkt, ik zwaai nog even, zodat ze me goed herkennenquote:
Even zwaaien naar alle fansquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij denkt, ik zwaai nog even, zodat ze me goed herkennen
Ja hopelijk leest Robert hier wel mee, om te zien dat hij ook gewoon wel kijkers heeft die hem door dik en dun blijven steunenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |