quote:
Ik luister niet, dus geen idee wat je hebt aangevraagd. Toch tof!!quote:
Was het zo erg trouwens?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luister wel, was jij diegene die aan het sneeuwschuiven was?
Mwjah, weet ik niet meer. Je kan terugluisteren he: http://www.3fm.nl/gemist#(...)uitzending/ug/241048 en dan rond 2 uurquote:
Whoo1quote:
Roel, altijd goed voor een vrolijke noot in dit topicquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Speelman & Speelman.
Ik. Kan. Niet. Wachten.
Hai ik wil hier werken KUT!!!1!111quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thunder
Vind Broodje Bapao een stuk leuker.
Hoi trouwens, hele avond bezig geweest met oefenen voor sollicitatie
Zeker.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Roel, altijd goed voor een vrolijke noot in dit topic
Waar is de tijd gebleven dat je ondersteunend beeldmateriaal postte bij de muziek ipv alleen maar miepen?quote:
dan luister ik een week niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Laura Jansen zal wel Megahit worden.
Met welk nummer dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Laura Jansen zal wel Megahit worden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:08 schreef alors het volgende:
[..]
Met welk nummer dan?
Maar het wordt John Newman al, dus nee.
Dat ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
Domien kan gister niet verslaan hoor Henkwat een muziek draaide hij toen zeg
Even quoten, alhoewel John toch MH wordt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan luister ik een week niet.
goedemorgen
De zon schijnt hier!!!1!!EINZquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
Blurred Lines moet weer megahit worden
We moeten de zomer forceren verdomme
Megahitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
Wauwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor het eerst in weken vóór 10:30 m'n nest uit, overwinninkje
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:43 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
Voor het eerst in weken vóór 10:30 m'n nest uit, overwinninkje
Dat sowieso, ik loop er al heel wat achterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Nee hoor, je hebt een extra beurt verdiend
Altijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik loop er al heel wat achter![]()
Zal komend weekend wel niets worden, ik teer dus weer op jouw verhalen. Ga je best doen!
Ik hoop dat zij dat ook zegtquote:
Alsjeblieft! Een beurt voor de helft van het geldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik loop er al heel wat achter![]()
Zal komend weekend wel niets worden, ik teer dus weer op jouw verhalen. Ga je best doen!
Niet zo, daar weet ik niks van en dat mag wat mij betreft zo blijvenquote:
Ik ga liever naar Profilequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Een beurt voor de helft van het geld![]()
[ afbeelding ]
Daarom koop je natuurlijk elke keer een barrelquote:
Alleen voor het uitzicht, jong! Kijken mag, bespringen nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom koop je natuurlijk elke keer een barrel
Veel garagetijd
Bespringen mag ook hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen voor het uitzicht, jong! Kijken mag, bespringen niet![]()
En geen oud barrel hier hoor
Nou..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bespringen mag ook hoorGenoeg mannen die dat waarderen
Nog nooit gedaan en ik denk ook niet dat dat ooit zomaar gaat gebeuren. Daar ben ik niet bepaald het type voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bespringen mag ook hoorGenoeg mannen die dat waarderen
Er zijn idd grenzen, maar Minthyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nou..
40 jarigen met pittige kapsels in feesttenten![]()
Klopt. Nog een paar centimeter erbij en m'n hoofdhaar zou een fusie aan kunnen gaan met eventueel aanwezig konthaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zijn idd grenzen, maar Minthy
Die heeft geen kort pittig kapsel
Ben je ook niet meer blondquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Nog een paar centimeter erbij en m'n hoofdhaar zou een fusie aan kunnen gaan met eventueel aanwezig konthaar.
Bilflossen
Ditquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Nog een paar centimeter erbij en m'n hoofdhaar zou een fusie aan kunnen gaan met eventueel aanwezig konthaar.
Bilflossen
Alleen aan de puntjes nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je ook niet meer blond
Deze chick hier op de radio begrijpt het niet helemaal
Hier ook hard nodig, maar nog geen zinquote:
quote:
Een tikje welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:28 schreef SilentChaos het volgende:
"Het aantal verkrachtiging zou toenemen als je prostitutie zou verbieden"
- "Dus je zegt dat hoerenlopers verkrachters zijn..."
Hele vreemde redenering van dat wijf
Juistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje wel![]()
Prostitutie zou ook niet verboden moeten worden, zolang het maar legaal is
Geen idee, ik heb ook geen tijd om daar onderzoek naar te doen. M'n huidige moet eerst af.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist
Maar het is natuurlijk wel een interessante discussie, omdat wat claudia zegt wel grotendeels waar is: veel mensen kiezen niet bewust voor het beroep
prima, ik heb weer een leuk mp3 cdtje gevonden die nu in de auto zit en op t werk staat ie toch al nooit op 3FM en vanavond heb ik geen tijd om EW te luisterenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even quoten, alhoewel John toch MH wordt.
Mobiel, al dubbel over m'n data heen, afgeknepen snelheid, geen bestanden kunnen afspelenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mobiel, al dubbel over m'n data heen, afgeknepen snelheid, geen bestanden kunnen afspelen
Idd eindelijk eens iets wat niet zo makkelijk is dat een aap het ook kan beantwoorden.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Mobiel, al dubbel over m'n data heen, afgeknepen snelheid, geen bestanden kunnen afspelen
Ja mooiquote:
Zweden zijn ook zuinig!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
"Zweden zijn sociaal" Ja drm is het daar elke nacht weer feest.
Hier schijnt de zonquote:
Vind je het gek met die drank en brandstofprijzenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zweden zijn ook zuinig!
Daarom krijg je altijd maar 1 inbussleutel bij je IKEA pakketten
Maar die bewaar je toch? Ik heb een hele collectiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zweden zijn ook zuinig!
Daarom krijg je altijd maar 1 inbussleutel bij je IKEA pakketten
Ja ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die bewaar je toch? Ik heb een hele collectie
Al dat gepiel met die krukjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die bewaar je toch? Ik heb een hele collectie
Ik heb geen indrukwekkende apparatuur. Ookal zou ik best een motorzaag willen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Al dat gepiel met die krukjes
Liever gewoon een inbus bitje in de schroefmachine
Gefeliciteerd, wat fijn!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb over anderhalve maand weer een baan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aim speziulquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Blijf het onmogelijk vinden hoe je dat voor elkaar krijgt.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel![]()
Ik ga werken bij hetzelfde bedrijf waar ik twee maanden geleden ben weggegaan. Er zijn twee mensen waarvan hun contract binnenkort afloopt en die ze kwijt willen, en nu mag ik terugkomen van ze.
Het is 'maar' in een winkel, maar hey, beter dan de hele dag thuis zitten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:52 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blauwe lucht en zonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
Dikke vette hagelbui buiten
Het is toch verdomme te zot voor woorden
Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Henk heeft een fart gelaten
http://www.nu.nl/binnenla(...)al-in-groningen.html
Ja, heb hem al platgeslagenquote:
Maakt mij niets uit. C&S show vind ik op vrijdag niets aan.quote:
Wat mij betreft vervangen ze die C&S show gewoon altijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. C&S show vind ik op vrijdag niets aan.
Ik zit hier in Drenthe lekker buiten in het zonnetjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
Dikke vette hagelbui buiten
Het is toch verdomme te zot voor woorden
Op vrijdag luister ik C&S alleen het eerste uur. Ik vind het wel een leuk programma, alleen op vrijdag iets minder.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit. C&S show vind ik op vrijdag niets aan.
Het is nooit te vroeg voor bier en tosti'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Weekend vanmiddag al vroeg 'geopend' met bier en tosti's, hoewel we nog wel aan het werk moesten
Da's altijd leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef Pino112 het volgende:
Weekend vanmiddag al vroeg 'geopend' met bier en tosti's, hoewel we nog wel aan het werk moesten
Niet standaard een tosti apparaat op school hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Gewoon naar de supermarkt geweest en eentje had tosti-apparaat meegenomen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zit hier in Drenthe lekker buiten in het zonnetje
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet standaard een tosti apparaat op school hebben
quote:
Vrouwen dilemmaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit in dubio. Ik heb aan de ene kant geen zin om naar ouders te gaan, maar ander kant als mijn naaispul ligt daar. En ik wil naaien.
En de hondjes zijn daar natuurlijk![]()
Dat zou jij ook wel willen he? Je zo kunnen voelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vrouwen dilemma
Ik wil heel graag, maar ik heb geen zin![]()
Henk wil ook wel naaien ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zou jij ook wel willen he? Je zo kunnen voelen.
SC inmiddels ook! Ben al bijna paus!quote:
Ik ben Pausin. Da's net zoiets als Smurfin, alleen niet zo blauw.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SC inmiddels ook! Ben al bijna paus!
Die waren errug lekker vorige week zaterdagquote:
Ah, oude foto dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die waren errug lekker vorige week zaterdag
Ik gok een stil uit een filmpje. Kan nu alleen maar hopen dat ze het filmpje niet uploadt.quote:
Gewoon zeggen dat je daar geen behoefte aan hebt!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gok een stil uit een filmpje. Kan nu alleen maar hopen dat ze het filmpje niet uploadt.
Fijn weekend!quote:
quote:
past het?quote:
Vroeg ik mij ook af.quote:
Eerst niet, maar toen ik de doos erom weg liet wel!quote:
Geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen.....quote:‘Glitter Mystic With a Touch of Gold’
Inderdaad. Dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef ddx het volgende:
En weer idee van 80's request, doe het gewoon !
Niet voor 3FM.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef ddx het volgende:
En weer idee van 80's request, doe het gewoon !
Hoi!quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond mensen!
lekker gepubquizt net en natuurlijk heeft Indiana Hans and the Temple of Doom de 1e prijs gepakt. was een mooi avondje
nu lekker EW en Stenders luisteren. en pizza eten zodadelijk
dankje. gewoon gewonnen dankzij Titt'n-Ben je geil of wil je een koekje. dat fragment wist niemand te raden behalve.....ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]Eet smakelijk. Gefeliciteerd met de eerste plek.
Ja je hebt net Rapper Sjors gemist.
leuk! Henk W!quote:
en terecht! mensen die naar de Toppers gaan mag je uitlachenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Gut, wat heeft de twitteraar die vanavond aan het werk is op het account van de ANWB een gein om de Toppers
Het zijn sowieso geinponems daarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en terecht! mensen die naar de Toppers gaan mag je uitlachen
maar je hebt er mee gepraat! ik zit meestal moederziel alleen naar mn alleenopdewereldcassettes te luisterenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindelijk leuk gesprek met een jongen in de trein gehad. Eemkleinemaar het was mijn huisgenoot.Een vriend van hem die we later tegenkwamen was wel leuk, maar helaas maar een enkele minuut naar kunnen kijken en enkele seconden mee gepraat. Dan kun je nog zo best doen.
Mn zus is ook heenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:44 schreef minthy het volgende:
Gut, wat heeft de twitteraar die vanavond aan het werk is op het account van de ANWB een gein om de Toppers
Schijnt best gezellig te zijn, zelfs als het je muziek niet zo is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn zus is ook heen. Ik heb haar voor gek verklaard
Ga Fok-daten! Zonder gekheid; levert tot nu toe alleen maar toffe dates opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Eindelijk leuk gesprek met een jongen in de trein gehad. Eemkleinemaar het was mijn huisgenoot.Een vriend van hem die we later tegenkwamen was wel leuk, maar helaas maar een enkele minuut naar kunnen kijken en enkele seconden mee gepraat. Dan kun je nog zo best doen.
Ik ben er ook ooit geweest (bedrijfsuitje, dus gratis) en ik heb me kapotgelachen om alle rare outfits die ik voorbij heb zien schuifelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Schijnt best gezellig te zijn, zelfs als het je muziek niet zo is.
Ik ben niet mensenschuw wel flirtschuwquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je hebt er mee gepraat! ik zit meestal moederziel alleen naar mn alleenopdewereldcassettes te luisteren
Oh gut, armequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mn zus is ook heen. Ik heb haar voor gek verklaard
Fok!-daten? Dat is er toch niet meer?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga Fok-daten! Zonder gekheid; levert tot nu toe alleen maar toffe dates op
ah, sorry. ken ik wel. hoewel ik ook niet zomaar een babbeltje met iemand aanknoop. het meisje van de broodjeszaak lachte wel vriendelijk naar me. ook leukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet mensenschuw wel flirtschuw
Ik kan eventueel nog op dvd genieten. Mijn moeder vindt het leuk dus die kocht een dvd van een van hun shows.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben er ook ooit geweest (bedrijfsuitje, dus gratis) en ik heb me kapotgelachen om alle rare outfits die ik voorbij heb zien schuifelen.
Nog aanraders voor bepaalde fokkers?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga Fok-daten! Zonder gekheid; levert tot nu toe alleen maar toffe dates op
Geen idee of dat überhaupt bestaan heeft, maar ik bedoel via pm/dm contact leggen en afspreken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Fok!-daten? Dat is er toch niet meer?
En m'n eigen glazen ingooien zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog aanraders voor bepaalde fokkers?
Er was ooit iets als fok.nl/dating , maar dat heeft geloof ik maar kort bestaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dat überhaupt bestaan heeft, maar ik bedoel via pm/dm contact leggen en afspreken.
Oh, oké! Dat heb ik nooit meegekregenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Er was ooit iets als fok.nl/dating , maar dat heeft geloof ik maar kort bestaan.
Is ook alweer 11 jaar geleden zie ikquote:
Alles met een boomstam tussen de 25 en 30. Met een beetje looks en persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:01 schreef minthy het volgende:
[..]
En m'n eigen glazen ingooien zeker![]()
![]()
Ik weet niet wat je smaak is?
Voor m'n tijd ook, ik zit hier pas sinds 2004quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is ook alweer 11 jaar geleden zie ik. Ik word oud
http://frontpage.fok.nl/sitenews/151178/1/1/50/dating-fok-nl.html
Damn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor m'n tijd ook, ik zit hier pas sinds 2004
31, geen looks en persoonlijkheid. en boomstam...twijgje....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles met een boomstam tussen de 25 en 30. Met een beetje looks en persoonlijkheid.
Oh ja, jij vist op jonger dan ik. Volgens mij is er voldoende keuze in die categoriequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles met een boomstam tussen de 25 en 30. Met een beetje looks en persoonlijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |