Goed initiatief hoor, maar ik vind het vooral jammer dat het nodig is. Je zou denken dat het bekend is dat 90% van de Islam tegen de radicale Islam is en het veroordeelt.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:14 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, prima initiatief. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.
Ja klopt, dat is de dader, die neger met bebloedde handen uit het filmpje.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze met de neergeschoten dader en ligt het slachtoffer verderop helemaal aan het eind.
Nou bij mij is dat in ieder geval niet bekend maar wat dit betreft wordt ik graag in het ongelijk gesteld.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed initiatief hoor, maar ik vind het vooral jammer dat het nodig is. Je zou denken dat het bekend is dat 90% van de Islam tegen de radicale Islam is en het veroordeelt.
Jij denkt dat je moslim-buurman zo'n aanslag goedkeurt?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Nou bij mij is dat in ieder geval niet bekend maar wat dit betreft wordt ik graag in het ongelijk gesteld.
ah, oké.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij praat ze met de neergeschoten dader en ligt het slachtoffer verderop helemaal aan het eind bij die witte vrachtwagen.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:25:55Sky Sources: man stabbed in Woolwich reageer retweet
Dat dus. Kennelijk worden moslims gelijk gesteld aan een stel haatbaarden.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed initiatief hoor, maar ik vind het vooral jammer dat het nodig is. Je zou denken dat het bekend is dat 90% van de Islam tegen de radicale Islam is en het veroordeelt.
Het gaat in Nederland om zo'n 2.000 tot 3.000 radicale moslims die dergelijk geweld sympathiseren en behoorlijk anti-democratisch zijn. Zet dat tegenover een miljoen moslims in Nederland en je kunt rustig stellen dat je buurman wel degelijk representatief is.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:51 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Nou bij mij is dat in ieder geval niet bekend maar wat dit betreft wordt ik graag in het ongelijk gesteld.
Er is iedere dag wel een steekpartij in Londen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:49 schreef YazooW het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zondag 26-05-2013 om 17:25:55Sky Sources: man stabbed in Woolwich reageer retweet
De meeste mensen denken wel zo simplistisch, ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
Dat dus. Kennelijk worden moslims gelijk gesteld aan
Niet om die redenen dacht ik, en daarom zijn die andere niet in het nieuws.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:19 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Er is iedere dag wel een steekpartij in Londen.
2 jaar lang gewerkt in Woolwich, nooit wat meegemaakt. Het is niet de mooiste buurt trouwens..quote:Op zondag 26 mei 2013 18:19 schreef Tauch_ het volgende:
[..]
Er is iedere dag wel een steekpartij in Londen.
nu.nl spreekt van enkele honderden meters van de eerste steekpartij:quote:Op zondag 26 mei 2013 18:23 schreef Individual het volgende:
[..]
2 jaar lang gewerkt in Woolwich, nooit wat meegemaakt. Het is niet de mooiste buurt trouwens..
Denk ik niet, je onderschat je medemens. De meeste mensen denken ook niet dat Ajax hooligans representatief zijn voor Ajax supporters. Dat neemt echter niet weg dat Ajax hooligans een probleem vormen en dat Ajax supporters niet kunnen doen of hun neus bloed.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
De meeste mensen denken wel zo simplistisch, ja.
Zou me niet verbazen dat het in het centrum van Woolwich was deze keer.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
nu.nl spreekt van enkele honderden meters van de eerste steekpartij:
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-wijk-woolwich.html
Wanneer is de laatste keer geweest dat Ajax-supporters openlijk afstand hebben genomen van hooligans?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:28 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Denk ik niet, je onderschat je medemens. De meeste mensen denken ook niet dat Ajax hooligans representatief zijn voor Ajax supporters. Dat neemt echter niet weg dat Ajax hooligans een probleem vormen en dat Ajax supporters niet kunnen doen of hun neus bloed.
Ik wed zomaar dat het niets te maken heeft met het onderwerp van deze topic. En ik verwacht zomaar dat ik die weddenschap ga winnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen dat het in het centrum van Woolwich was deze keer.
Lijkt me idd ook sterk, in 1e instantie.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:45 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Ik wed zomaar dat het niets te maken heeft met het onderwerp van deze topic. En ik verwacht zomaar dat ik die weddenschap ga winnen.
Weet ik veel.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer geweest dat Ajax-supporters openlijk afstand hebben genomen van hooligans?
Snijden die de strot af van anderen onder het roepen van "Ajax is groot" en citeren ze daarbij uit het clublied?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste keer geweest dat Ajax-supporters openlijk afstand hebben genomen van hooligans?
2 tot 3.000?! Wie zegt dat?? De aivdquote:Op zondag 26 mei 2013 18:03 schreef Xa1pt het volgende:
Het gaat in Nederland om zo'n 2.000 tot 3.000 radicale moslims die dergelijk geweld sympathiseren en behoorlijk anti-democratisch zijn. Zet dat tegenover een miljoen moslims in Nederland en je kunt rustig stellen dat je buurman wel degelijk representatief is.
Degene die het filmde was de andere dader. Tenminste dat filmpje waar een van de daders met bebloede handen vertelt.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef Lauraap_ het volgende:
Snap niet dat iemand zo'n gek durft te filmen, ik zou kei hard wegrennen.
Dat doen ze elke keer als er een incident plaatsvind.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt. Waarom zouden ze? Sympathiseren ze dergelijk geweld? Hebben ze er een aandeel in gehad?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:49 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Mag ik hieruit opmaken dat jij vindt dat normale moslims geen afstand hoeven te nemen van de radicale moslims waar we het hier over hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |