Niet alleen in Nigeria maar inmiddels over de hele wereld, misbruik makend van de vrijheden van hun gastland.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:34 schreef Lauraap_ het volgende:
Nigeria. Daar wonen pas echt gestoorde moslims.
Waarom met religie volgens jou?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Deze moord heeft wel degelijk met religie te maken, maar dat komt deels door het Engelse buitenlandse beleid. Engeland denkt nog steeds dat het een of andere wereldmacht is.
Een dader zelf legde duidelijk zijn reden voor de camera uit.
Die gekken in Nigeria richten maken erg veel slachtoffers op gruwelijke manieren, dat heb je in bijvoorbed Nederland gelukkig niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niet alleen in Nigeria maar inmiddels over de hele wereld, misbruik makend van de vrijheden van hun gastland.
Een van de reacties op de eerste video:quote:Op zondag 26 mei 2013 09:11 schreef K4rJ4kC het volgende:
ik probeer niet te speculeren dat het een hoax is maar er klopt helemaal niks van die filmpjes van de dader met bloed aan zijn handen.
versie 1: veel bloed op handen rode strepen op de weg
versie 2: geen bloed op handen oranje strepen op de weg
versie 3: minder bloed op handen rode strepen op de weg
Hij schreeuwde toch religieuze kreten en het gezamenlijke bindmiddel was religie (Engeland moordt moslims in andere landen uit)?quote:
Zolang ze dat lekker in Nigeria en Engeland doen en Nederland met rust laten, lig ik niet zo wakker om die Nigeriaanse terroristenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:49 schreef Lauraap_ het volgende:
[..]
Die gekken in Nigeria richten maken erg veel slachtoffers op gruwelijke manieren, dat heb je in bijvoorbed Nederland gelukkig niet.
Dat klopt. Die vent heeft bebloede handen en messen in zijn hand. Je moet stalen zenuwen hebben om zo iemand te benaderen. Waar zijn de gillende en schreeuwende mensen. Dit is duidelijk een hoax.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef Lauraap_ het volgende:
Snap niet dat iemand zo'n gek durft te filmen, ik zou kei hard wegrennen.
Het is niet helemaal duidelijk te zien, maar het lijkt erop dat de agente met het slachtoffer praat (vanaf pakweg 40 sec)quote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een van de reacties op de eerste video:
Answer me this...
Why is a woman trying to comfort a headless corpse?
Ik denk dat het niet met religie te maken heeft, maar met een draadje los in de bovenkamer en frustratie over hun eigen leven. Als ze de islam niet als motief hadden gebruikt, hadden ze er wel een ander motief voor gevonden. Gestoord gedrag dat door daders van nare dingen wordt verklaard vanuit hun 'religie' hoef ik nog niet als zodanig te bestempelen.. ik hou het maar gewoon op gestoord gedrag.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Deze moord heeft wel degelijk met religie te maken, maar dat komt deels door het Engelse buitenlandse beleid. Engeland denkt nog steeds dat het een of andere wereldmacht is.
Een dader zelf legde duidelijk zijn reden voor de camera uit.
Niets bijzonders eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat hier stond
Note!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk.Deze moderator vind ik dan ook de slechtste ever en ik snap nu weer, waarom ik deze discussies mijd. Zodra ik het woord joods/christelijk ergens invoer, is het 'blijf OT', maar mekkeren over de Islam mag wel.
Dat laatste klopt niet, want van mij was iets boven die van jou een post verwijderd waarin ik alleen maar zei dat islam voor een groot deel synoniem staat voor kansloosquote:Op zondag 26 mei 2013 13:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets bijzonders eigenlijk.Deze moderator vind ik dan ook de slechtste ever en ik snap nu weer, waarom ik deze discussies mijd. Zodra ik het woord joods/christelijk ergens invoer, is het 'blijf OT', maar mekkeren over de Islam mag wel.
Zo gestoord is het ook weer niet. Hij verklaarde het niet vanuit de fanclub voor One Direction of omdat hij een hekel aan maandagen had. Zijn verklaring past in een politieke, militante, criminele beweging binnen de Islam. Het is die beweging die aangepakt moet worden. En niet in het minst door moslims zelf, aangezien de militanten zich baseren op het zelfde geloofsgoed als zij.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet met religie te maken heeft, maar met een draadje los in de bovenkamer en frustratie over hun eigen leven. Als ze de islam niet als motief hadden gebruikt, hadden ze er wel een ander motief voor gevonden. Gestoord gedrag dat door daders van nare dingen wordt verklaard vanuit hun 'religie' hoef ik nog niet als zodanig te bestempelen.. ik hou het maar gewoon op gestoord gedrag.
Ja het is een hoax, leg jij dat dan maar even uit aan de nabestaanden van het slachtoffer.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat klopt. Die vent heeft bebloede handen en messen in zijn hand. Je moet stalen zenuwen hebben om zo iemand te benaderen. Waar zijn de gillende en schreeuwende mensen. Dit is duidelijk een hoax.
Dit lijkt me meer een kwestie van draadje los.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja het is een hoax, leg jij dat dan maar even uit aan de nabestaanden van het slachtoffer.
http://www.belfasttelegra(...)-rigby-29294815.htmlquote:Around five thousand Muslims gathered at Morden mosque yesterday to condemn the murder of soldier Lee Rigby in Woolwich on Wednesday.
Kijk dat bedoel ik, prima initiatief. Zouden ze in Nederland ook moeten doen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.belfasttelegra(...)-rigby-29294815.html
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:10 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
http://www.belfasttelegra(...)-rigby-29294815.html
Volgens mij praat ze met de neergeschoten dader en ligt het slachtoffer verderop helemaal aan het eind bij die witte vrachtwagen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk te zien, maar het lijkt erop dat de agente met het slachtoffer praat (vanaf pakweg 40 sec)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |