Skye. En verder de gehele westkust, wat een wegen.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:54 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nog tips? ga binnenkort naar Schotland
Pyreneeën! Wel een flink eind rijden voor je er bent..quote:
Dat wordt een beetje krap voor een weekje denk ik, 1300km doe je zeker wel 3 dagen over als je niet constant over de snelweg wil jagen?quote:Op maandag 17 juni 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Pyreneeën! Wel een flink eind rijden voor je er bent..
Editie: Quote ik de verkeerde, fix dat zo wel ff op de laptop, daar ga ik mobiel niet aan beginnen
Ik denk dat als jij 430 kilometer per dag rijd he nog erg gaar afstaptquote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje krap voor een weekje denk ik, 1300km doe je zeker wel 3 dagen over als je niet constant over de snelweg wil jagen?
Schotland lijkt me wel mooi, ik zet het op het lijstje.![]()
Understatement of the year - award +1quote:Op maandag 17 juni 2013 11:35 schreef mstx het volgende:
Schotland lijkt me wel mooi, ik zet het op het lijstje.![]()
mensen die niet gewoon in 1 dag van biarritz terug naar rotterdam rijdenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij 430 kilometer per dag rijd he nog erg gaar afstapt
Aanstampen, paar keer met de motor overheen rijden werkt ook niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mensen die niet gewoon in 1 dag van biarritz terug naar rotterdam rijden![]()
tevens net voor het eerst in mijn leven een tentje opgezetlaatste keer dat ik ben wezen kamperen deed mijn vader dat nog voor mij
maar het is gelukthet enige wat niet lukt is de hele boel dusdanig weer op te vouwen dat het in het zakje past waar het uitgekomen is
![]()
![]()
het zal mij dit jaar benieuwen of het kan tippen aan Noorwegenquote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Understatement of the year - award +1![]()
Schotland, daar mag men mij verstrooien, dat land heeft mijn hart gewonnen!
Denk het nietquote:Op maandag 17 juni 2013 13:03 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
het zal mij dit jaar benieuwen of het kan tippen aan Noorwegen
Dan zou ik zeker voor Zwitserland kiezen. Vind Denemarken nogal saaiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef BlackLining het volgende:
Ik dacht aanvankelijk geen mogelijkheid te hebben om dit jaar op vakantie te gaan in verband met nieuw werk, maar er lijkt toch een mogelijkheid te komen
Ik kan een lang weekend inplannen. Van donderdag tot en met dinsdag. Dan moet ik dus een bestemming zoeken waar ik redelijkerwijs in één keer naartoe kan laagvliegen, en dan heb ik vier dagen om rond te rijden
Denemarken of Zwitserland.. twijfel twijfel..
Idem hier. Ik vind de Alpen en Dolomieten bijvoorbeeld ook prachtig, maar het kan niet tippen aan Schotland. Het is vooral de sfeer die me zo heeft gevangen. Vooral op Skyequote:Op maandag 17 juni 2013 11:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Understatement of the year - award +1![]()
Schotland, daar mag men mij verstrooien, dat land heeft mijn hart gewonnen!
Mja, maar Zwitserland ben ik al honderdduizend keer geweestquote:Op maandag 17 juni 2013 13:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk het niet
[..]
Dan zou ik zeker voor Zwitserland kiezen. Vind Denemarken nogal saai
In Zwitserland zou ik niet laagvliegen als ik jou was.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:06 schreef BlackLining het volgende:
Dan moet ik dus een bestemming zoeken waar ik redelijkerwijs in één keer naartoe kan laagvliegen, en dan heb ik vier dagen om rond te rijden
Denemarken of Zwitserland.. twijfel twijfel..
Denemarken is net Limburg, maar dan met een kustquote:Op maandag 17 juni 2013 13:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar Zwitserland ben ik al honderdduizend keer geweestIk durf wel te zeggen dat het het mooiste land in Europa is, maar iets anders is ook wel eens leuk. En ik wil Denemarken al een hele tijd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |