Nee, ik hou mijn Tena-lady wel aan.quote:
Was best een hilarische uitzending vond ik hij had zo;n verwend modepopje als ''vrouw''quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die aflevering wil ik wel een keer terugkijken, leuke vent vind ikhet .
ahahahahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Logisch ... Maar je zit er niet mee volgens mijOf heb je hulp nodig ? Kom ik gewoon af en toe ff buurten ....
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsofquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kunnen jullie Opa en Omaatje spelen
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Opa ben ...Maar kan natuurlijk altijk doen alsof
Doktertje...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fannquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook ''spelen'' , net als vroeger ''vader en moedertje'' spelen
Niet eens... ja ik heb wel eens voor Tante gespeeld, dat vond ik mooi zatquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is het in jouw geval bij gebleven Fann
Ik zeg weer ff niks ...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte enzo
Lijkt mij ook best raar hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik speel ook voor oma hoor zo nu en dan en dan denk ik als J. OMAAAAAAAAAAAA roept ; oh ja stik dat ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |